abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:18 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_31942748
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef avonne het volgende:

Tot volgende week, hoor
Volgende week?
Tot BB7, hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:30 #202
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942756
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:39:38 #203
862 Arcee
Look closer
pi_31942762
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:40 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942764
Dido: "Stelletje smeerkezen. Grrrrrr"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:43 #205
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942768
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
Thanks
Ik heb er ook spijt van dat Dido, Chantal niet genomineerd heeft
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:44 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942769
Zie je nou dat Rob baalt dat niet iedereen Menno genomineerd heeft

Ze hadden het hem beloofd en nu doen ze het dus gewoon niet... Haha.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31942775
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:03 #208
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942777
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in geval van Chantal wel, ben ik van overtuigd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:13 #209
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942784
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Misschien ligt het juist in haar aard om dingen niet meteen in de groep te gooien.
Rare definitie van zichzelf zijn hebben sommige mensen toch.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:40:18 #210
18653 crew  D.
pi_31942786
de clan gaat roken
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:27 #211
58921 Day
You can fly!
pi_31942791
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942795
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

dido zit er de volgende keer weer bij.
nee want die gaat donderdag deruit
Twinning = boring
pi_31942801
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Doet me denken aan dat liedje... "ik wou dat ik jou was"
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:40:47 #214
862 Arcee
Look closer
pi_31942802
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Je hoeft toch niet al je ergerenissen in een nare persoonlijkheid te vertalen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31942806
Als ze nu apart gaat zitten, laat ze zichzelf wel heel erg kennen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:01 #216
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942811
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
Nee die leeft echt op planeet Dido. Bevolking: één persoon.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31942819
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:20 #218
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942821
Dido gaat vanaf nu een koude oorlog met Chantal voeren... MOOI !!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942832
Ze moet er juist bij gaan zitten, tegenover Chantal.
Keeping an eye on the world going by my window.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:45 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942841
Truste
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:55 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942848
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942852
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
De regie is aan de....
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:06 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942856
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Des te lekkerder was Menno's reden. . Die kwam hard aan hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:14 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942863
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zetten )
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:16 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942865
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')