abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:55 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942848
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942852
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
De regie is aan de....
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:06 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942856
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Des te lekkerder was Menno's reden. . Die kwam hard aan hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:14 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942863
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zetten )
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:16 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942865
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:21 #226
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942867
Dido "ik vind het gewoon een stelletje kutwijven"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:28 #227
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942868
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Truste
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:30 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942869
Dido: "Schijnheilige kutwijven!!!!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:34 #229
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942870
Fantastisch dit. Niemand is zo door het ijs gezakt na een nominatie als Dido. Dat meisje kan echt niet tegen kritiek.
Stop the world, I want to get out.
pi_31942874
Lieske: Rob ik denk niet dat je eruit gaat

Rob: Ik weet het, ik ga er ook niet uit
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:43 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942877
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:25 #232
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942896
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moet
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31942897
Roel over Joost: hij is gewoon een doetje
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942914
GODVER ik moet echt kotsen van die vastlopende langspeelplaat Rob ('hij is zichzelf niet' 'hij is te fanatiek' 'hij wil zijn eigen hachje redden')
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #235
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942915
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.
Wat zou het mooi zijn als 'ie zou weten hoe gehaat 'ie is buiten het huis. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:01 #236
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942916
Volgende week Rob er uit! De week er op wordt "Ms.Graftak! Chantal" genomineerd en mag zij er uit!

Dido zit op een 'kut bank'!

  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:04 #237
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942921
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei ze
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31942924
Rob opent nu echt de frontale aanval op Menno. Rob vindt het raar dat Menno zijn bril thuislaat om zo zijn handicap te maskeren

Die vent draait door...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:08 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942925
Dido is boos!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:10 #240
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942927
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')