Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel![]()
De regie is aan de....quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
Des te lekkerder was Menno's reden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zettenquote:
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei zequote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |