Dat heeft hij ook aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Hij denkt dat Nederland niet goed begrijpt wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slechtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Ja achteraf gelul. Had ik maar zus, had ik maar zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.
[afbeelding]
Zo dom is hij, Menno heeft Rob omver geschopt, en nog denk hij dat hij met z'n hysterische beargumentering dat hij van Menno heeft gewonnen..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Hier valt het an sich nog redelijk mee, af en toe bevriest het beeld maar dat duurt een paar sec. heb alleen tijdens de inet live een stevige buffer gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |