abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:45:47 #251
128220 Peter6000
pi_31942981
Godver

Midden in het gesprek Dido Menno wordt er geschakeld
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:49 #252
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31942983
Wat een K** regie... ze schijnen mee te lezen.. Nou amateur ga maar weer naar school !!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:51 #253
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942984
Kut regie wil verhaal Dido - Menno horen!
pi_31942994
Mensen, ik heb weer even naar Rob zitten luisteren en die moet er bij nader inzien toch echt uit volgende week... laat bekrompen Roel nog maar even zitten maar dat manke misbaksel moet echt pleitesteine... en als Menno volgende week overleefd is de onderlinge haat tussen de rest zo opgelopen dat hij de dans helemaal ontspringt denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:07 #255
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942995
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
Dat heeft hij ook aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Hij denkt dat Nederland niet goed begrijpt wat hij bedoelt.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31943001
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:17 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31943004
Ik hoop echt dat BB de komende dagen weer wat Rob-time in gaat plannen... en dan niet om hem in een positief daglicht te stellen
pi_31943008
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:40 #259
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31943017
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.

[afbeelding]
Ja achteraf gelul. Had ik maar zus, had ik maar zo.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31943019
Shit Dido gaat uitleggen aan Menno waarom ze hem genomineerd heeft en t geluid gaat weer naar anderen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:53 #261
65846 Bocaj
47th President.
pi_31943027
Regie mist COMPLEET het gesprek tussen Dido en Menno....
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:56 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31943030
Roel tegen Lieske: "Trek je er niets van aan.. van alles wat nog komt!"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31943034
Wat is de regie klote op dit moment..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:09 #264
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31943041
Iemand gehoord wat Menno terug zei tegen Dido, die verdomde regie kapte dat gesprek af!!!
Stop the world, I want to get out.
pi_31943045
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niemand
op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:23 #266
58921 Day
You can fly!
pi_31943048
Er is dus gewoon geen geluid op de gang. Gesprek van Dido en Menno is ook niet te volgen.
Jammer, had dat wel willen horen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31943052
Tja Dido dacht het helemaal voor elkaar te hebben, tegen alle mennekes poeslief doen,
die had ze ook inderdaad allemaal in d´r zak zitten

Alleen even vergeten dat de andere dames dat niet zo leuk vinden
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:30 #268
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31943054
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Zo dom is hij, Menno heeft Rob omver geschopt, en nog denk hij dat hij met z'n hysterische beargumentering dat hij van Menno heeft gewonnen..
pi_31943056
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niet op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
pi_31943062
Roel gaat nu Dido verdedigen en Chantal zwartmaken bij Rob en Lieske
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:46 #271
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31943064
Lieske vindt Dido "mevrouw politiek-correct" !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:49 #272
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31943066
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
Hier valt het an sich nog redelijk mee, af en toe bevriest het beeld maar dat duurt een paar sec. heb alleen tijdens de inet live een stevige buffer gehad
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31943069
Het gaat nu weer over
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:10 #274
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31943075
4 camera's mis niets !! Echt hoor als ik in zo'n versatel abbo gestapt was.. zou ik de boel aanklagen!
pi_31943081
. . . ding dong .
. . . . . Dido .
. . . . denk is na .
. . . 3 stemmen tegen .
. zullen ze wel een goede rede voor hebben .
. en je bent zelf geen haar beter .
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')