ja ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
Eng hehquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Ik denk dat de kerel van Chantal vanavond het huis in komt...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Ja!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Daar hadden ze het deze week over, maar omdat ze er niet over mogen praten weet ik natuurlijk verder ook niets.quote:
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik dat gemist???quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Ze kan de eerste keus van Talpa of dat bemiddelingsbureau toch helemaal niks vinden. Dan moet je natuurlijk nog wel een paar reserve-kandidaten klaar hebben staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Hoe weet je dat dan??quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat was opgevallen dat ze oog in oog moeten nomineren
Gewoon naar TRU sturen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Jumparound het volgende:
somminge mensen zien overal spoken
idd wij zaten hier in de huiskamer je juigen toen we het hoorden....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat was opgevallen dat ze oog in oog moeten nomineren
dat gelooft toch niemand meerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoorde net gegil van Dido en gezing van Nathalie.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Alle 4 de streams op een lege slaapkamer. En wat hoor je?
Het gekakel van Chantal..
Aan het einde van de uitzending zei 'de stem' het volgende:quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan??
En voor Chantal vinden ze gewoon een vent via een castingbureau. En die wordt dan betaald door Talpa.
Aan het einde van de reguliere zei de voice over: kijk ook vanavond als de bewoners oog in oog gaan nomineren ....of iets in die strekking maar overduidelijk oog in oog gaan nominerenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan??
En voor Chantal vinden ze gewoon een vent via een castingbureau. En die wordt dan betaald door Talpa.
Laat me raden, de Billy?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef wickie het volgende:
Goeden Avond Allen!!
Ik heb er zin an!
Geweldige streams trouwens, die slaapkamer......
Heb trouwens allemaal leuke dingetjes gekocht bij de ikea.
Werd aan het eind van de reguliere uitzending gezegd door de voice-overquote:
Heb je gelijk in. Doen ze net of er iets heel groots gaat gebeuren: gebeurt er niks.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kerel voor Chantal al komt![]()
Zal wel een envellopje met een dilemma zijn, zet iemand op de bank of zoiets, niks spectakulairs denk ik. Ze balzen het meestal ernstig op al die spannendeacties
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
oké, flesje Bacardi bij de hand,
chips,
nootjes,
kinderen naar bed.....
televisie aan.
IK BEN ER KLAAR VOOR!
veel plezier allemaal!
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef wickie het volgende:
Goeden Avond Allen!!
Ik heb er zin an!
Geweldige streams trouwens, die slaapkamer......
Heb trouwens allemaal leuke dingetjes gekocht bij de ikea.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Liesk praat over.....haar eczeem.
Lieske doet....tanden poetsen.
Wat anders
Ik heb niet de illusie dat ze daar naar gaat luisterenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Lieske wil dat er een dokter naar haar huid komt kijken. Gaat dan eindelijk iemand met verstand van zaken zeggen dat ze er niet van alles op moet smeren?
Net als bij het sportenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
Ik heb niet de illusie dat ze daar naar gaat luisteren![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bijna zenuwachtig voor de liveshowMaf mens.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als bij het sportenGaat ze zeker ook de dokter even haarfijn uitleggen hoe het zit en met hem/haar in discussie.
Jij ook veel plezier! Hoop dat het langer duurt dan gewoonlijk. Dat we de eerste break halen!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
oké, flesje Bacardi bij de hand,
chips,
nootjes,
kinderen naar bed.....
televisie aan.
IK BEN ER KLAAR VOOR!
veel plezier allemaal!
Daar heeft ze A) Te kleine borsten voor en B) is ze (zoals bijna altijd) on-tie-ge-lijk lelijk opgemaakt. Iets wat MM nooit zou gebeurenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Bridget doet me denken aan Marilyn Monroe!
Die mogen ze niet mer veranderen!! Mag ik hopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef frizti het volgende:
Open nomineren dus, maar wat doen ze dan met die nominaties in de dbk van gisteren???
die nominaties in de dbk doen ze zodat ze echt nomineren. Als ze altijd nomineren kiezen ze niet voor mensen die ze nu ws wel kiezen...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef frizti het volgende:
Open nomineren dus, maar wat doen ze dan met die nominaties in de dbk van gisteren???
A Dirty Mind is a Joy for ever.....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
Hoe vinden jullie dat Nivea meisje van de reclame? gggggrrrrroomm...
Dat is het elke weekquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Sonique het volgende:
Wat is het trouens een puinhoop in de live uitzending.... :|
What else is new?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Sonique het volgende:
Wat is het trouens een puinhoop in de live uitzending.... :|
Ik had het ook niet verwacht.Zal het toch Rob moeten wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Ze kunnen echt geen man voor Chantal vinden![]()
![]()
![]()
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus nietquote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Ze kunnen echt geen man voor Chantal vinden![]()
![]()
![]()
Ze denkt nu natuurlijk waar halen deze schooiers het lef vandaan onze koninklijke hoogheid te nominerenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
wat is die dido kwaad zeg het straalt er gewoon vanaf laat de roddels maar komen deze week
Dat was ook te simpel geweestquote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Inca het volgende:
[..]
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus niet
Toch gaat mijn diepe bewondering uit naar LekkerSimpel... Een ware held!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Inca het volgende:
[..]
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus niet
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef Sonique het volgende:
Dido komt achter het ware gezicht van de bewoners...
Je vind het eigenlijk wel balen dat Joost zo sociaal is? (dat issie niet!)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Sonique het volgende:
Wel jammer hoe Joost door BB weer veilig gestelt wordt door middel van die brieven...
Eventuele nominaties zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon omdat onze lieve joost zo 'sociaa'l is...
Huh, en daarom gaf lieske ook een non argument voor haar nominatie "Sorry, ik moest iemand kiezen..."quote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.
Had ze haar maar niet zo walgelijk achterbaks moeten afmaken een paar nachten geleden.
Rob die gaat naar huis!!! Rob rot op!!!! Move it Robquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef lovebear het volgende:
Dido-Menno
Rob-Menno
Ingrid-Dido
Joost-Roel
Nathalie-Menno
Menno Dido Roel en Rob dus
Rquote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef Sonique het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelala, troelala
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelalalalalaaaaaaaaaa
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
Yup , maar ik ben toch helemaal geen diva, echt niet , kir kir grote ogen opzetquote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo, Dido zal de hele week hier over doorgaan en steeds weer bevestiging moeten krijgen van de mannen.
Ja, ze ziet angstig bleek.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Roel mag er van mij wel uit, ik ben 'm echt volkomen zat.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef marky het volgende:
Wat een slecht verliezer die Roel. die keek een partij zuur.
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.
WAT MIJN BETREFT GRAAG MAAR ZAL WEL NIET MOGEN ?quote:
Ik vond het nogal zwak eigenlijk. Volgens mij heeft Roel Joost ook al eens genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakte meteen al duidelijk dat hij wraak wil nemen op Joost
Kan ik nog voorop in de polonaise, of moet ik aansluiten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Nee, bij haar valt het minder op omdat ze toch altijd huilt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.
Het is wel te hopen dat het gaat gebeurnquote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Roel is zijn geld kwijt...hoop ik
Vond ik ook. Maar ik kan het me eigenlijk wel voorstellen.quote:
Hier voor het eerst wel gewoon goed, geen onderbrekingen en dergelijkequote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
De livestream doet het hier héél slecht. Niet, zeg maar.
De gewone streams happeren ook als een gek.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Bullshitquote:Op donderdag 3 november 2005 21:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, bij haar valt het minder op omdat ze toch altijd huilt.![]()
Mijn held, die doet het uitstekendquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
Hier voor het eerst wel gewoon goed, geen onderbrekingen en dergelijke
mms://media.essentkabel.com/streamgate27
Bedanktquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Proost!!!quote:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Zw0rld het volgende:
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/capture12.JPG]afbeelding][/url]
Ja dan moet natuurlijk niet heel fokkend nederland die stream pakken, want nu gaat hij haperen lolquote:
even wachten tot de internet uitzending voorbij is dat gaat het weer goedquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik dan eindelijk
Mijn vergadering liep uit dus heb alle fun gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Menno, Dido, Roel en Rob genomineerd.... ik hoop eigenlijk dat Rob vertrekt maar ook een afscheid van Roel zou ik niet verkeerd vinden...
Dido en Menno mogen nog wel even blijven... Dido verrassend veel stemmen vind ik...
Ik zit nu te streamen maar wat was de reactie van Roel op zijn nominatie, ik gok dat ie weer zwaar verongelijkt heeft gereageerd....
quote:
Heyquote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
![]()
Menno, Dido, Roel en Rob genomineerd.... ik hoop eigenlijk dat Rob vertrekt maar ook een afscheid van Roel zou ik niet verkeerd vinden...
Dido en Menno mogen nog wel even blijven... Dido verrassend veel stemmen vind ik...
Ik zit nu te streamen maar wat was de reactie van Roel op zijn nominatie, ik gok dat ie weer zwaar verongelijkt heeft gereageerd....
Precies zoals ik had gedacht dus...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...
Aub Rob eruit volgende week. Allemaal bellen op de andere drie.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieske ging tenminste niet huilen na 6 nominatiesquote:
Terecht, hij heeft een verschrikkelijke hekel aan Joost.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...
En ze had haar been ook al gebroken?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef BlaBlub het volgende:
Roel's mama is gevallen, arm gebrokenWat sneu zeg
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Nee Roel reageerde wel raar
Dido ergerde zich er wel aan ook om de redenen
Heb je de streams nu aan?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske ging tenminste niet huilen na 6 nominaties![]()
Ja en toen in ze met haar goede been uitgegleden in de badkamerquote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En ze had haar been ook al gebroken?
ik doe mee, ik doe mee, ik doe meequote:Op donderdag 3 november 2005 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik open hierbij de actieweek RoelRaus! als tegenhanger van de Robvertrekweek die al eerder is geopend....
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
"je wimpers en je wenkbrauwen zijn echt top!"
nou, Lies, dat is fijn om te horen!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef -Delta- het volgende:
Wat enig al die middelbareschool berichtjes van Lieske.
Voel me ineens weer 15
Ik heb de internetuitzending aan, vertel....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de streams nu aan?
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!
Nee, eerst Rob, die had al weg moeten zijn, maar zit er nog dankzij fraude van BBquote:
Is inderdaad weinig boeiend. Die top 3 valt ook vaak tegen. Als er een bewoners uit gaat is het interview nog wel aardig maar vandaag niet dus!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de livestream uitgezet.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!
Ze huilt om een brief van thuis, dat heeft idd nog niemand in dat huis gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de streams nu aan?
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.![]()
rustig aan we beginnen met robquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
Dido en Roel zijn mijn favorietjes en die gaan er toch niet uit!!!
Menno wegwezen dus
Nee joh, Rob wegwezenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
Dido en Roel zijn mijn favorietjes en die gaan er toch niet uit!!!
Menno wegwezen dus
Pffft, het geeft wel aan tussen wat voor meuten ze daar zit en ze zelf is, blijkbaar maakte ze zich zorgen over haar onzichtbare wimpers en wenkbrauwen of zoquote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Lieske zat weer eens te huilen. Niets nieuws dus, behalve voor BlaBlub.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef area51 het volgende:
Ik heb de internetuitzending aan, vertel....
Menno is een gluiperd, die mag er uit.quote:
Dan horen ze zichzelf.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Wat horen ze nu in het huis, Kunnen ze de livestream horen?
Ja. 'Ik hou nog steeds van je', zei ze, voordat ze hem de judaskus gaf....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid's rol wordt wel met de week walgelijker eigenlijk. Als ik de streamverslagen las vanmiddag leek ze weer toenadering tot Menno te zoeken en dan heeft ze bij de nominaties serieus overwogen om Menno te nomineren... hoe reageerde hij daarop eigenlijk, het was face to face toch?
Hopelijk zijn bij Menno nu definitief de oogkleppen afgevallen wat Ingrid betreft
Vond je de rest wel normaal dan? Ik vond het echt brugklas niveau "Ja Lies, ga er op uit flugelen meis"quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
Wat is dat nu voor raar iets om te schrijven
Wat een stom achterbaks wijf ookquote:Op donderdag 3 november 2005 21:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. 'Ik hou nog steeds van je', zei ze, voordat ze hem de judaskus gaf....
Hij mag van mij ook gaan...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Menno is een gluiperd, die mag er uit.
Lieske huilt dan misschien af en toe, maar niet toen ze genomineerd werd, zoals al die andere mutsen in dat huis wel doenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, Lieske zat weer eens te huilen. Niets nieuws dus, behalve voor BlaBlub.![]()
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vond je de rest wel normaal dan? Ik vond het echt brugklas niveau "Ja Lies, ga er op uit flugelen meis"![]()
Ik wil niet weten wat voor meisjes ze mee omgaat, oh ja die waren een keer in de uitzending![]()
![]()
Op dit moment mis je nog nix gert, veel gepraat over niets. De heisa begint straks pas, als ze de slaap of badkamer opzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Ik zit ook de live-uitzending op internet te kijken.
Wil iemand hier plieeeeez zo aardig zijn om wat in het streamverslagentopic te posten? Foto's van jankende bewoners die briefjes lezen enzo.
En foto's van een norse Dido en een kwade Roel.
Mmmmquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef BlaBlub het volgende:
Ze huilt om een brief van thuis, dat heeft idd nog niemand in dat huis gedaan![]()
OK. Op de live-uitzending ook geen nieuwtjes tot dusver.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op dit moment mis je nog nix gert, veel gepraat over niets. De heisa begint straks pas, als ze de slaap of badkamer opzoeken.
Volgens mij huilde Dido niet om haar nominaties, maar om haar brieven..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske huilt dan misschien af en toe, maar niet toen ze genomineerd werd, zoals al die andere mutsen in dat huis wel doen![]()
Lieske, wenkbrauwen checken, Lieske , wenkbrauwen checkenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vond je de rest wel normaal dan? Ik vond het echt brugklas niveau "Ja Lies, ga er op uit flugelen meis"![]()
Ik wil niet weten wat voor meisjes ze mee omgaat, oh ja die waren een keer in de uitzending![]()
![]()
Lieske zag het aankomen de begin weken van BB, niemand liet haar uitpraten, niemand boeide het iets wat ze zei of wat ze deed, dus was duidelijk dat ze veel stemmen zou krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske huilt dan misschien af en toe, maar niet toen ze genomineerd werd, zoals al die andere mutsen in dat huis wel doen![]()
fruitvliegjesquote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben last van vrucht vliegjes zou tanja nog ergens fruit verstopt hebben
Mensen die gelukkig nooit naar de streams kijken, kijken nu naar de internetuitzending.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat een kutstreams weer zeg. Kan talpa natuurlijk weer niet aan
Dat komt later vanavond als de post weer weggelegd is en dit kleine hoogtepuntje weggezakt is en alle frustratie van het nomineren bovenkomtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef MissX het volgende:
ze moeten ff in groepjes gaan roddelen en niet zo bij elkaar blijven plakken
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Menno en Dido moeten zeker blijven
Rob of Roel moet eruit, eigenlijk heb ik het liefste dat Roel vertrekt.... ook jammer dat huichelaar Joost niet is genomineerd trouwens...
Dido kan er sowieso niet tegen dat er ergens op deze aardbol mensen rondlopen die haar niet zo leuk vinden. Volgens mij kan ze daar maanden van wakker liggenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske zag het aankomen de begin weken van BB, niemand liet haar uitpraten, niemand boeide het iets wat ze zei of wat ze deed, dus was duidelijk dat ze veel stemmen zou krijgen.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Deze nominatieronde kan wel eens de ommekeer in het huis gaan worden. Niet langer meer de meisje die samenklitten enzo.
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend wasquote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.
Nee hoor, scanman is fantatiekerquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mmmm
Jij bent al net zo fanatiek als scanman01
Goed hoor, als jij vindt dat Lieske geen ontzettende jankerd is, ook goed.
Menno had een opdracht hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.
Die homo-demonstratie was een opdracht die hij goed uitvoerde. Iedereen kan goed acteren in het huis, dat zag je wel weer toen Joost vanavond uit de dagboekkamer kwam.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:09 schreef MissX het volgende:
Rob: ik strijd terug
Er valt niets te strijden Rob je gaat volgende week naar huis
idd, ben het helemaal met je eens, hij is bijna dido's persoonlijke stalker geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend was
Ach ja.. janken schijnt het slecht te doen op fok. Ik zou die mensen die zich daar het hardst aan ergeren ook zo graag een keer 100 dagen in dat BB huis zien zitten. Echtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, scanman is fantatieker
Af en toe is ze een ontzettend jankerd hoor, maar goed lekker boeiend![]()
Ingrid was ook keihard aan die tafel, bij de nominaties.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid is echt een walgelijk schepsel en oerdom. de enige mensen bij wie ze in het begin terecht kon Menno en Dido kunnen nu echt geen goed meer doen. Echt het bewijs dat ze door Rob en Chantal is omgeluld... totaal geen eigen mening, trieste griet
Dat had ze al, gezien haar opmerkingen een paar dagen geleden. Maar Lieske is nog wel veilig denk ik. Chantal en Ingrid zijn eerst aan de beurtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
Dido heeft het nu helemaal gehad met Lieske denk ik.
Gaan we dat weer 100 keer horen.
Roddelen over Rob en hem constant zwart lopen maken bij de rest van de groep was zeker ook onderdeel van een opdracht? Nee hoor, Menno is de grootste huichelaar in dat huis en de rest heeft dat nu gelukkig ook wel door. De beste man wordt net zolang genomineerd tot ie eruit ligt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend was
Het trieste daarvan is dat hij zichzelf kompleet voor lul zette, met z'n "Menno werkte stiekem door"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Flugeltje had weer een ijzersterk punt
Dat Rob eigenlijk Menno niet aansprak, maar het Nederlandse publiek
De topper van de avond was Naat met d'r opmerking, dat dit allemaal bij het spel hoortquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Day het volgende:
Ik kan die 'lieve schat' van Natte lie niet meer horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |