ja ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
Eng hehquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Ik denk dat de kerel van Chantal vanavond het huis in komt...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Ja!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Daar hadden ze het deze week over, maar omdat ze er niet over mogen praten weet ik natuurlijk verder ook niets.quote:
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik dat gemist???quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Ze kan de eerste keus van Talpa of dat bemiddelingsbureau toch helemaal niks vinden. Dan moet je natuurlijk nog wel een paar reserve-kandidaten klaar hebben staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Hoe weet je dat dan??quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat was opgevallen dat ze oog in oog moeten nomineren
Gewoon naar TRU sturen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Jumparound het volgende:
somminge mensen zien overal spoken
idd wij zaten hier in de huiskamer je juigen toen we het hoorden....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat was opgevallen dat ze oog in oog moeten nomineren
dat gelooft toch niemand meerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoorde net gegil van Dido en gezing van Nathalie.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Alle 4 de streams op een lege slaapkamer. En wat hoor je?
Het gekakel van Chantal..
Aan het einde van de uitzending zei 'de stem' het volgende:quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan??
En voor Chantal vinden ze gewoon een vent via een castingbureau. En die wordt dan betaald door Talpa.
Aan het einde van de reguliere zei de voice over: kijk ook vanavond als de bewoners oog in oog gaan nomineren ....of iets in die strekking maar overduidelijk oog in oog gaan nominerenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan??
En voor Chantal vinden ze gewoon een vent via een castingbureau. En die wordt dan betaald door Talpa.
Laat me raden, de Billy?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef wickie het volgende:
Goeden Avond Allen!!
Ik heb er zin an!
Geweldige streams trouwens, die slaapkamer......
Heb trouwens allemaal leuke dingetjes gekocht bij de ikea.
Werd aan het eind van de reguliere uitzending gezegd door de voice-overquote:
Heb je gelijk in. Doen ze net of er iets heel groots gaat gebeuren: gebeurt er niks.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kerel voor Chantal al komt![]()
Zal wel een envellopje met een dilemma zijn, zet iemand op de bank of zoiets, niks spectakulairs denk ik. Ze balzen het meestal ernstig op al die spannendeacties
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
oké, flesje Bacardi bij de hand,
chips,
nootjes,
kinderen naar bed.....
televisie aan.
IK BEN ER KLAAR VOOR!
veel plezier allemaal!
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef wickie het volgende:
Goeden Avond Allen!!
Ik heb er zin an!
Geweldige streams trouwens, die slaapkamer......
Heb trouwens allemaal leuke dingetjes gekocht bij de ikea.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Liesk praat over.....haar eczeem.
Lieske doet....tanden poetsen.
Wat anders
Ik heb niet de illusie dat ze daar naar gaat luisterenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Lieske wil dat er een dokter naar haar huid komt kijken. Gaat dan eindelijk iemand met verstand van zaken zeggen dat ze er niet van alles op moet smeren?
Net als bij het sportenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
Ik heb niet de illusie dat ze daar naar gaat luisteren![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bijna zenuwachtig voor de liveshowMaf mens.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als bij het sportenGaat ze zeker ook de dokter even haarfijn uitleggen hoe het zit en met hem/haar in discussie.
Jij ook veel plezier! Hoop dat het langer duurt dan gewoonlijk. Dat we de eerste break halen!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
oké, flesje Bacardi bij de hand,
chips,
nootjes,
kinderen naar bed.....
televisie aan.
IK BEN ER KLAAR VOOR!
veel plezier allemaal!
Daar heeft ze A) Te kleine borsten voor en B) is ze (zoals bijna altijd) on-tie-ge-lijk lelijk opgemaakt. Iets wat MM nooit zou gebeurenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Bridget doet me denken aan Marilyn Monroe!
Die mogen ze niet mer veranderen!! Mag ik hopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef frizti het volgende:
Open nomineren dus, maar wat doen ze dan met die nominaties in de dbk van gisteren???
die nominaties in de dbk doen ze zodat ze echt nomineren. Als ze altijd nomineren kiezen ze niet voor mensen die ze nu ws wel kiezen...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef frizti het volgende:
Open nomineren dus, maar wat doen ze dan met die nominaties in de dbk van gisteren???
A Dirty Mind is a Joy for ever.....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
Hoe vinden jullie dat Nivea meisje van de reclame? gggggrrrrroomm...
Dat is het elke weekquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Sonique het volgende:
Wat is het trouens een puinhoop in de live uitzending.... :|
What else is new?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Sonique het volgende:
Wat is het trouens een puinhoop in de live uitzending.... :|
Ik had het ook niet verwacht.Zal het toch Rob moeten wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Ze kunnen echt geen man voor Chantal vinden![]()
![]()
![]()
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus nietquote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Ze kunnen echt geen man voor Chantal vinden![]()
![]()
![]()
Ze denkt nu natuurlijk waar halen deze schooiers het lef vandaan onze koninklijke hoogheid te nominerenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
wat is die dido kwaad zeg het straalt er gewoon vanaf laat de roddels maar komen deze week
Dat was ook te simpel geweestquote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Inca het volgende:
[..]
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus niet
Toch gaat mijn diepe bewondering uit naar LekkerSimpel... Een ware held!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Inca het volgende:
[..]
lekkersimpel had zich opgegeven maar die willen ze dus niet
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef Sonique het volgende:
Dido komt achter het ware gezicht van de bewoners...
Je vind het eigenlijk wel balen dat Joost zo sociaal is? (dat issie niet!)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Sonique het volgende:
Wel jammer hoe Joost door BB weer veilig gestelt wordt door middel van die brieven...
Eventuele nominaties zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon omdat onze lieve joost zo 'sociaa'l is...
Huh, en daarom gaf lieske ook een non argument voor haar nominatie "Sorry, ik moest iemand kiezen..."quote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.
Had ze haar maar niet zo walgelijk achterbaks moeten afmaken een paar nachten geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |