Huh, en daarom gaf lieske ook een non argument voor haar nominatie "Sorry, ik moest iemand kiezen..."quote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.
Had ze haar maar niet zo walgelijk achterbaks moeten afmaken een paar nachten geleden.
Rob die gaat naar huis!!! Rob rot op!!!! Move it Robquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef lovebear het volgende:
Dido-Menno
Rob-Menno
Ingrid-Dido
Joost-Roel
Nathalie-Menno
Menno Dido Roel en Rob dus
Rquote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef Sonique het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelala, troelala
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelalalalalaaaaaaaaaa
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
Yup , maar ik ben toch helemaal geen diva, echt niet , kir kir grote ogen opzetquote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo, Dido zal de hele week hier over doorgaan en steeds weer bevestiging moeten krijgen van de mannen.
Ja, ze ziet angstig bleek.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Roel mag er van mij wel uit, ik ben 'm echt volkomen zat.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef marky het volgende:
Wat een slecht verliezer die Roel. die keek een partij zuur.
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.
WAT MIJN BETREFT GRAAG MAAR ZAL WEL NIET MOGEN ?quote:
Ik vond het nogal zwak eigenlijk. Volgens mij heeft Roel Joost ook al eens genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakte meteen al duidelijk dat hij wraak wil nemen op Joost
Kan ik nog voorop in de polonaise, of moet ik aansluiten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Nee, bij haar valt het minder op omdat ze toch altijd huilt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |