Huh, en daarom gaf lieske ook een non argument voor haar nominatie "Sorry, ik moest iemand kiezen..."quote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lieske heeft eindelijk het ware gezicht van Dido ontdekt.
Had ze haar maar niet zo walgelijk achterbaks moeten afmaken een paar nachten geleden.
Rob die gaat naar huis!!! Rob rot op!!!! Move it Robquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef lovebear het volgende:
Dido-Menno
Rob-Menno
Ingrid-Dido
Joost-Roel
Nathalie-Menno
Menno Dido Roel en Rob dus
Rquote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef Sonique het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelala, troelala
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rob die gaat naar huisje toe, troelalalalalaaaaaaaaaa
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
Yup , maar ik ben toch helemaal geen diva, echt niet , kir kir grote ogen opzetquote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo, Dido zal de hele week hier over doorgaan en steeds weer bevestiging moeten krijgen van de mannen.
Ja, ze ziet angstig bleek.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat hier volkomen aan onderdoor
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Roel mag er van mij wel uit, ik ben 'm echt volkomen zat.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef marky het volgende:
Wat een slecht verliezer die Roel. die keek een partij zuur.
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe kut Lieske zich voelde dat al die vrouwen haar nomineerden.
WAT MIJN BETREFT GRAAG MAAR ZAL WEL NIET MOGEN ?quote:
Ik vond het nogal zwak eigenlijk. Volgens mij heeft Roel Joost ook al eens genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakte meteen al duidelijk dat hij wraak wil nemen op Joost
Kan ik nog voorop in de polonaise, of moet ik aansluiten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK DE ROB-MOETOPROTTENFEESTWEEK VOOR GEOPEND!
Nee, bij haar valt het minder op omdat ze toch altijd huilt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Precies. Lieske ging heel wat beter om met haar massale nominatieronde.
Het is wel te hopen dat het gaat gebeurnquote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Roel is zijn geld kwijt...hoop ik
Vond ik ook. Maar ik kan het me eigenlijk wel voorstellen.quote:
Hier voor het eerst wel gewoon goed, geen onderbrekingen en dergelijkequote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
De livestream doet het hier héél slecht. Niet, zeg maar.
De gewone streams happeren ook als een gek.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Bullshitquote:Op donderdag 3 november 2005 21:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, bij haar valt het minder op omdat ze toch altijd huilt.![]()
Mijn held, die doet het uitstekendquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
Hier voor het eerst wel gewoon goed, geen onderbrekingen en dergelijke
mms://media.essentkabel.com/streamgate27
Bedanktquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Proost!!!quote:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Zw0rld het volgende:
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/capture12.JPG]afbeelding][/url]
Ja dan moet natuurlijk niet heel fokkend nederland die stream pakken, want nu gaat hij haperen lolquote:
even wachten tot de internet uitzending voorbij is dat gaat het weer goedquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik dan eindelijk
Mijn vergadering liep uit dus heb alle fun gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Menno, Dido, Roel en Rob genomineerd.... ik hoop eigenlijk dat Rob vertrekt maar ook een afscheid van Roel zou ik niet verkeerd vinden...
Dido en Menno mogen nog wel even blijven... Dido verrassend veel stemmen vind ik...
Ik zit nu te streamen maar wat was de reactie van Roel op zijn nominatie, ik gok dat ie weer zwaar verongelijkt heeft gereageerd....
quote:
Heyquote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
![]()
Menno, Dido, Roel en Rob genomineerd.... ik hoop eigenlijk dat Rob vertrekt maar ook een afscheid van Roel zou ik niet verkeerd vinden...
Dido en Menno mogen nog wel even blijven... Dido verrassend veel stemmen vind ik...
Ik zit nu te streamen maar wat was de reactie van Roel op zijn nominatie, ik gok dat ie weer zwaar verongelijkt heeft gereageerd....
Precies zoals ik had gedacht dus...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...
Aub Rob eruit volgende week. Allemaal bellen op de andere drie.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieske ging tenminste niet huilen na 6 nominatiesquote:
Terecht, hij heeft een verschrikkelijke hekel aan Joost.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij reageerde vreselijk kinderachtig door te roepen dat ie spijt had dat ie Joost niet had genomineerd en dat ie dat de volgende keer zeker zou doen als ie de kans nog kreeg...
En ze had haar been ook al gebroken?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef BlaBlub het volgende:
Roel's mama is gevallen, arm gebrokenWat sneu zeg
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Nee Roel reageerde wel raar
Dido ergerde zich er wel aan ook om de redenen
Heb je de streams nu aan?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske ging tenminste niet huilen na 6 nominaties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |