abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:25:15 #1
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:25:39 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_31799737
Dat ik ooit nog zo'n topic zou openen...
pi_31799757
Ja dankjewel broer. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat ik de drempel over ben om ook daadwerkelijk eens te gaan chatten.
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:37:03 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_31799941
Volstrekt tegen mijn eigen persoonlijkheid in, zou ik zeggen: gewoon doen!

Wie weet wat voor contacten je eraan overhoudt.
pi_31801197
tvp'tje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31801901
Er zit bij mij nog steeds geen schot in
pi_31802731
Net weer een nieuwe macht en weer 16....nou ja
pi_31802948
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 08:53 schreef UncleFunk het volgende:
Er zit bij mij nog steeds geen schot in
hier ook niet, het nieuwe mensen element is wel leuk, maar verder verwacht ik er ook niet echt veel van eerlijk gezegd. Ik heb gisteravond in de kroeg al meer bereikt dan na een week chatten met een meisje op paiq
pi_31803033
Ik zit ook met die leeftijden ja, ik kreeg een match met een man van 36 en dat vond ik zo oud klinken en dus niks mee gedaan. Maar dat zou mij precies zo kunnen overkomen: als een geweldig leuke man van 25 krijgt (hell, zelfs als een geweldig leuke man van 28 het krijgt): "je hebt een match met thaleia, ze is 31" en daar staat geen foto bij, dan denkt die natuurlijk onmiddellijk laat maar zitten dat oude wijf
Ik gok dus dat ik het op Paiq vooral zal moeten hebben van de egoboost dmv de fotoscores, en niet van de leuke chats/dates. Tenzij ik m'n leeftijd verander, en dat vind ik echt ultiem kansloos

Zo heb ik in Peter (36) wellicht ook een geweldige match laten lopen. Het is droevig.
pi_31804118
heb tig credits.. die ben ik nou ff aan het opmaken aan de oneliners. Kijken of dat aanslaat

Hoezo ik verveel me?

Mannen, hebben jullie ook dat er zoveel dames uit het hoge noorden komen? Ik heb nou de zoveelste die uit Groningen komt
pi_31804243
Wellicht is daar een vrouwenoverschot?
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:47:24 #12
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_31804633
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef thaleia het volgende:
Ja dankjewel broer. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat ik de drempel over ben om ook daadwerkelijk eens te gaan chatten.
Ken het gevoel . . .

Zit de laatste tijd te twijfelen of het wat voor mij is, maar ik zou niet eens weten wat ik dan moet opgeven en waarover ik het zou moeten hebben als het op het chatten dan aankomt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:42:16 #13
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_31817983
www.studentendating.nl, doet niks hoor bij mij, krijg een melding dat het is gerigistreerd, maar dat is het.

Wat een andere site is waar ik een paar leuke dates aan over heb gehouden is http://www.newromance.nl
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
pi_31821507
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
Ken het gevoel . . .

Zit de laatste tijd te twijfelen of het wat voor mij is, maar ik zou niet eens weten wat ik dan moet opgeven en waarover ik het zou moeten hebben als het op het chatten dan aankomt . . .
Nouja, als dat is wat je tegenhoudt moet je het gewoon doen en in je achterhoofd houden dat het ergste wat je kan gebeuren is dat een wildvreemde vindt dat je suffe dingen zegt

Ik heb gemerkt dat mij hele andere dingen tegenhouden: het is gewoon niks voor mij. Ik ga via zo'n site niet iemand vinden met wie er iets moois gaat opbloeien, want ik ben niet zo iemand bij wie dat langzaam opbouwt en dat je elkaar steeds beter leert kennen en dan spreek je een paar keer af en langzamerhand blijkt het toch wel erg goed te klikken en uiteindelijk springt er een vonk over. Die vonk springt bij mij meteen (heeft niet alleen maar met uiterlijk te maken, want dan zou het met een foto op een datingsite ook kunnen, maar gewoon met alles: houding, stem, manier van lachen, grapjes die hij maakt), en als ik iemand IRL ontmoet is dat tenminste meteen duidelijk, zonder dat er eerst een hoop tijdrovend chatten aan voorafgaat. Via zo'n site kost het gewoon veel teveel tijd en is de kans dat het na al dat chatten IRL ook raak is gewoon veel te klein, in mijn geval dan.

(Je kunt zeggen: "maar het is toch sowieso leuk om te chatten en om mensen te leren kennen?" maar daarvoor heb ik m'n vrienden al )

ALS ik me al ooit in het datingwereldje zou begeven zou het met speeddating zijn, dat is voor mij volgens mij ideaal. Dat schiet tenminste een beetje op!

Nouja, hoe dan ook, einde experiment hier. Op dag 2 al
pi_31824086
vreemde redenering, thaleia. Ik zou niet echt mijn toevlucht nemen tot datingsites omdat ik juist niet geloof in liefde of een vonk op het eerste gezicht ( en dat aspect lijkt me net zo belangrijk bij datingsites)

Volgens mij moet het bij datingsites net 'snel' gaan. Je moet kiezen, daten en bijna onmiddellijk beslissen, zeg maar, want je kan toch geen eeuwen met een persoon blijven chatten, dat zal de andere waarschijnlijk niet willen

dus uit een tegenovergestelde visie, zijn we beiden niet echt de ideale persoon voor datingsites .
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31824228
Zo ik zit nu al pakweg 30 minuten op een Speeddate op paiq te wachten.

En dat terwijl er volgens de teller tussen de 85 en 95 mensen online zijn...

Ik heb een vermoeden dat er zo'n 80 mannen zijn en enkele vrouwen

Het lijkt ook wel of die SD steeds langer duren om gevonden te worden. De eerste dagen kwamen ze zo, nu duurt het en duurt het :S
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31824261
oeps...
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:32:53 #18
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31826205
Ik ben maar eens overgestapt van Paiq naar Relatieplanet.

M'n eerste indruk is al veel beter, je kunt gewoon ouderwets gegevens en hobbies invullen, waardoor je meteen reacties krijgt van mensen die overeenkomsten hebben.
Paiq duurde mij te lang en de OneLiners wekte ook niet m'n interesse op.
Gister m'n profiel aangemaakt op Relatieplanet en zoveel leuke reacties
En dan mensen met wie ik echt wat gemeen heb, leuk
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:37:12 #19
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_31826314
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gemerkt dat mij hele andere dingen tegenhouden: het is gewoon niks voor mij. Ik ga via zo'n site niet iemand vinden met wie er iets moois gaat opbloeien, want ik ben niet zo iemand bij wie dat langzaam opbouwt en dat je elkaar steeds beter leert kennen en dan spreek je een paar keer af en langzamerhand blijkt het toch wel erg goed te klikken en uiteindelijk springt er een vonk over. Die vonk springt bij mij meteen (heeft niet alleen maar met uiterlijk te maken, want dan zou het met een foto op een datingsite ook kunnen, maar gewoon met alles: houding, stem, manier van lachen, grapjes die hij maakt), en als ik iemand IRL ontmoet is dat tenminste meteen duidelijk, zonder dat er eerst een hoop tijdrovend chatten aan voorafgaat. Via zo'n site kost het gewoon veel teveel tijd en is de kans dat het na al dat chatten IRL ook raak is gewoon veel te klein, in mijn geval dan.
Ook herkenbaar . . .

Een echte "chatter" ben ik niet, ik post hier dan wel es en als ik twee avonden m'n MSN heb aanstaan (vanuit mezelf, niet wanneer iemand anders me ff nodig heeft ), is dat veel. Ik ben veel liever gewoon "buiten" bezig, maar ook weer niet dat ik elk weekend in de kroeg zit . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:54:58 #20
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_31826768
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mannen, hebben jullie ook dat er zoveel dames uit het hoge noorden komen? Ik heb nou de zoveelste die uit Groningen komt
Dat herken ik wel ja. Ik ben net weer terug van een weekendje bij mijn vriendin in Groningen. (die ik dus via een datingsite heb leren kennen)

Ik woon zelf in Den Haag overigens. Het is niet echt ideaal, maar wat je van ver haalt is lekker hou ik mezelf maar voor...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_31829715
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
Ik ben maar eens overgestapt van Paiq naar Relatieplanet.

M'n eerste indruk is al veel beter, je kunt gewoon ouderwets gegevens en hobbies invullen, waardoor je meteen reacties krijgt van mensen die overeenkomsten hebben.
Paiq duurde mij te lang en de OneLiners wekte ook niet m'n interesse op.
Gister m'n profiel aangemaakt op Relatieplanet en zoveel leuke reacties
En dan mensen met wie ik echt wat gemeen heb, leuk
Als vrouw zijnde ook niet echt lastig om aandacht te krijgen daar de verhouding 20/80 is. Zelfs al ben je een hork met theezakjes. Dan nog zijn er veel kerels die het zelfs op zo'n fiets willen uitproberen. Believe en ik kan het weten , heb ook ingeschreven gestaan, de vrouwen met wie ik contact hadden , kregen per dag 40 berichten.

Van wil je neuken tot ik denk dat we bijelkaar passen. En er zitten veel gladde aalen tussen......be sharp of je wordt genaaid
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:39:10 #22
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31834844
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 07:37 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Als vrouw zijnde ook niet echt lastig om aandacht te krijgen daar de verhouding 20/80 is. Zelfs al ben je een hork met theezakjes. Dan nog zijn er veel kerels die het zelfs op zo'n fiets willen uitproberen. Believe en ik kan het weten , heb ook ingeschreven gestaan, de vrouwen met wie ik contact hadden , kregen per dag 40 berichten.

Van wil je neuken tot ik denk dat we bijelkaar passen. En er zitten veel gladde aalen tussen......be sharp of je wordt genaaid
Dat was ook de reden dat ik in eerste instantie helemaal op geen enkele datingsite wilde gaan kijken.
Maar heb echt een aantal leuke reacties gekregen, mensen met veel overeenkomsten, die ik zelfs met gewoon uitgaan niet 1,2,3 tegenkom.
(80% van de berichtjes hoef je idd niet op te reageren, die zijn toch alleen maar uit om te scoren).

Maar goed, voordat ik überhaupt een keer zou gaan daten, dan moet het wel heel erg klikken.
Blijft voor mij nog steeds een grapje, waar misschien chat of mailcontacten uitkomen.
Daten zelf zie ik mezelf nog lang niet doen.
And know what you want,
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:49:04 #23
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31835070
Grappig dat het topic nog steeds loopt.

Persoonlijk heb ik het helemaal gehad met datingsites sinds het openen van het eerste deel. Ik had me aangemeld en er teveel van verwacht... en dat is achteraf erg fout geweest. Nu realiseer ik me dat het kijken op datingsites en er contact leggen niets meer is dan windowshopping. Zeg nooit nooit, maar de kans dat ik me er ooit nog ga aanmelden is tot het minimale beperkt.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31835406
tvp
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:31:49 #25
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31840834
tvp

Op persoonlijk vlak gaat het hartstikke goed dus weinig nieuws te melden
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31845478
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef Mickeys het volgende:
tvp

Op persoonlijk vlak gaat het hartstikke goed dus weinig nieuws te melden
je hebt datingsites dan ook voorlopig niet nodig..

hoogstens weer voor de lol
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:40:51 #27
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31859240
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

je hebt datingsites dan ook voorlopig niet nodig..

hoogstens weer voor de lol
indeed, Maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31867337
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

indeed, Maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk
heb het wel weer even gehad... er zijn teveel lelijke vrouwen er naar mijn smaak, en uiterlijk kijk ik toch als eerste naar, zeker op zo'n site...

maar goed IRL aan aandacht niet te klagen, dus ik vermaak me verder wel weer voorlopig in de kroeg...
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:20:20 #29
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31881025
Weet iemand misschien in hoe lang het activeren van account van gratis naar full member duurt bij Relatieplanet. Heb half uurtje terug met Rabodirect betaalt, maar ik zie mijn account niet veranderen naar Full Member.

Trouwens gisteren ook Paiq.nl geprobeert en op zich is de opzet grappig, maar ik vindt het hier en daar toch wel beperkt. Naast Speeddaten, foto's klikken en je eigen beoordeling checken valt er weining te doen.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:27:00 #30
21865 WaVe
WaVe detected
pi_31883520
Krijg net een berichtje van Paiq dat ze graag door willen groeien, dus mocht er nog iemand een invite willen hebben... heb nog 6V en 3M invites staan

VInd Paiq trouwens wel leuk, 't is weer 's iets anders dan de standaard datingsites die eigenlijk allemaal op elkaar lijken. Alleen jammer dat je je matches vrij weinig online treft en dat offline chatten totaal niet opschiet...
pi_31884816
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:27 schreef WaVe het volgende:
Krijg net een berichtje van Paiq dat ze graag door willen groeien, dus mocht er nog iemand een invite willen hebben... heb nog 6V en 3M invites staan

VInd Paiq trouwens wel leuk, 't is weer 's iets anders dan de standaard datingsites die eigenlijk allemaal op elkaar lijken. Alleen jammer dat je je matches vrij weinig online treft en dat offline chatten totaal niet opschiet...
Daarvoor is die desktop notifier wel handig, krijg je gewoon een melding binnen Windows.

Vind het nog steeds leuk, zit nog in de chatfase zeg maar , maar tot nu toe leuke berichtjes over en weer.
  woensdag 2 november 2005 @ 00:32:30 #32
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_31885340
het valt me wel op dat ze meestal lelijk zijn of kinderen hebben
  woensdag 2 november 2005 @ 01:35:13 #33
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31886629
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Weet iemand misschien in hoe lang het activeren van account van gratis naar full member duurt bij Relatieplanet. Heb half uurtje terug met Rabodirect betaalt, maar ik zie mijn account niet veranderen naar Full Member.
Als het goed is, moet het na een paar minuten geactiveerd worden.
Ik heb het ook zo gedaan en kort daarna werkte het.
And know what you want,
  woensdag 2 november 2005 @ 08:38:39 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31888315
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef -pinguin- het volgende:
het valt me wel op dat ze meestal lelijk zijn of kinderen hebben
Waar? Op alle of een specifieke?
  woensdag 2 november 2005 @ 09:40:01 #35
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31889226
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als het goed is, moet het na een paar minuten geactiveerd worden.
Ik heb het ook zo gedaan en kort daarna werkte het.
Mmm, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan, geld is namelijk wel van mijn rekening maar ben nog steeds gratis member. Mail naar Relatieplanet heb ik gister al verstuurd. Ben benieuwd.

Update: Probleem is trouwens opgelost. Relatieplanet mailde een half uurtje geleden dat er iets mis was gegaan met contact tussen Rabobank, maar goed nu dus Full Member.

[ Bericht 8% gewijzigd door StefSOFT-NL op 02-11-2005 13:08:43 ]
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  woensdag 2 november 2005 @ 10:47:37 #36
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_31890701
Datenu en Knuz zijn qua niveau echt rampzalig hoor.
Picturedate lijkt dan van de gratis sites beter, maar die komt nog niet echt van de grond..
  woensdag 2 november 2005 @ 14:23:57 #37
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31896249
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:40 schreef StefSOFT-NL het volgende:

Update: Probleem is trouwens opgelost. Relatieplanet mailde een half uurtje geleden dat er iets mis was gegaan met contact tussen Rabobank, maar goed nu dus Full Member.
Gelukkig maar
And know what you want,
  woensdag 2 november 2005 @ 14:59:40 #38
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31897447
Vind het wel raar overigens vroeger kreeg ik af en toe interesseberichtjes, nu is het toch meestal eerder regel dan uitzondering als ik een paar interesseberichtjes per week ontvang (nog voordat ik Full Member) was. Ja, dames ik weet dat jullie er dertig per dag krijgen.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:23:33 #39
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31898291
Ben al twee hele (! ) maanden stug aan het doordaten met iemand die ik via OH heb ontmoet. Het kan raar lopen in het leven...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_31906445
het valt me wel op dat de gesprekken met paiq matches wel soepeler lopen dan die op andere sites.
zijn er hier nog meer paiqers? wel grappig dat je aan kan zetten dat je een cijfer voor je foto kan krijgen. wat halen jullie zoal??
interessant...
pi_31907862
Zo rond de 7,8 zit ik.
pi_31927405
dit topic is een beetje dood geloof ik? Is Fok! weer uitgedate?
pi_31934145
heeft er nog iemand PaiQ invite over voor me (m)?
pi_31934224
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef crazy-bert het volgende:
heeft er nog iemand PaiQ invite over voor me (m)?
Naar je planet adres gestuurd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_31935909
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naar je planet adres gestuurd .
danke
pi_31936053
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Vind het wel raar overigens vroeger kreeg ik af en toe interesseberichtjes, nu is het toch meestal eerder regel dan uitzondering als ik een paar interesseberichtjes per week ontvang (nog voordat ik Full Member) was. Ja, dames ik weet dat jullie er dertig per dag krijgen.
wehhe, ik ken aardig wat vrouwen van Relatieplanet

Gemiddeld krijgen ze rond de 50 berichten per dag, dus als jij daar tussen staat met een standaardberichtje zal je niet echt opvallen..

Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt
enjoy life!
pi_31936816
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:23 schreef Bemiddelaar het volgende:

Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt
Kan werken, hoeft niet persee.
Ik krijg ook veel berichtjes van die mannen, die eruit denken te springen met "ga je de uitdaging aan, ik ben anders dan anders bla bla" shit, waar ik ook niet op zit te wachten.
Of die 80 die alleen een hartje sturen en niet de moeite nemen om een klein berichtje te typen.
Ze bekijken je profiel ook niet, zien een foto die ze aanstaat en hop hartje gestuurd.
Dan reageer ik ook niet, al ben je de lekkerste man op heel RP (tenzij er dingen in het profiel staan, waar ik veel overeenkomsten mee heb).

Maar RP bevalt erg goed, beter dan verwacht , met Paiq ga ik stoppen, vind ik echt niks aan.
Als ik 100 foto's beoordeel, dan zit er geen 1 echt leuke foto tussen, de helft van de tijd vraag ik me af welke ik dan maar het "minst erg" vind. En die suffe OneLiners en matches zeggen me ook weinig.
And know what you want,
pi_31939254
dat bedoel ik niet..

je moet juist een profiel neerzetten dat zelf reacties oproept.. provocerend of op een andere manier en vooral niet te happig/desperate ;0
Zelf reageren vind ik redelijk kansloos, daarom doe ik het ook niet.

Ik stuur nooit hartjes en als ik dr 1 krijg zonder foto stuur ik ook niets terug.. je kunt ook zien wie abbo heeft of niet... alleen lekkere meiden stuur ik mn msn, zo ben ik wel dan weer

Maar iedereen die me persoonlijk een bericht stuurt, ookal is het een hork, die beantwoord ik ook. zo sociaal ben ik dan ook wel weer
by the way, was jouw naam daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bemiddelaar op 03-11-2005 21:08:24 ]
enjoy life!
pi_31941004
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:02 schreef Bemiddelaar het volgende:

Maar iedereen die me persoonlijk een bericht stuurt, ookal is het een hork, die beantwoord ik ook. zo sociaal ben ik dan ook wel weer
Begin ik niet aan, is echt onbegonnen werk met zoveel reacties.
(En dat standaard "ik heb geen interesse" berichtje wat je kunt doen, vind ik om de een of andere reden zo lullig om te sturen maar goed wie weet doe ik dat nog wel...)
Wel als mensen echt moeite hebben gedaan voor een leuke tekst.
And know what you want,
pi_31943035
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef geejeej het volgende:
het valt me wel op dat de gesprekken met paiq matches wel soepeler lopen dan die op andere sites.
zijn er hier nog meer paiqers? wel grappig dat je aan kan zetten dat je een cijfer voor je foto kan krijgen. wat halen jullie zoal??
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')