Ik wou hem wel maken, maar had er niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Zie topictitel![]()
Ik wou de laatste post helemaal niet, klote Fulcrum
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Jij hebt ons 3 weken lang in de steek gelaten![]()
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, laatste werkdag, en iedereen is te laat wegens file's.
Ik bewaak het ford wel.![]()
![]()
moggequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
[..]
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Kennelijk wordt van ons geacht altijd door te posten, nou bij deze... ben al van plan wat te minderen
Weinig Veel minder posten onder werk Fok!MC gereserveerde tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik een voorbeeld hoe u dat in gedachten had?
Die zijn waarschijnlijk nog relaxed bezig met hun derde kop koffie en ondertussen aan het gamen ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef Makster het volgende:
Zo een organisatie en alleen maarl losers bij de ICT![]()
Nee, nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en Crooswijk
De A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, nietmaar
![]()
En niet zomaar 80 km/h, maar 80 km/h met trajectcontrole (A10 West iig)![]()
Teffusbejaarde omwonende op TV: Ja we hadden liever 70 km/h...![]()
![]()
Ga ergens anders wonen biatch![]()
![]()
![]()
Net zulke mongolen als die in de buurt van Schiphol wonen en constant klagen
Zelfde verhaal als met die stadsmensen die richting het platteland verhuisden vanwege de rust, en vervolgens gingen klagen over de stankquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weten van te voren als ze er gaan wonen dat er wel eens een vliegtuigje over kan komen
ik heb mensen gesproken die er net woonden over al dat lawaaien ze vonden dat het maar snel aangepakt moest worden
![]()
Sterkte op je laatste werkdag daaroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
De HOEREN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/verkeer/activiteiten/peijs_80.htm
Per 1 november 2005 wordt de maximumsnelheid 80 km/uur op de volgende stadssnelwegen:
De A20 in Rotterdam tussen Overschie en CrooswijkDe A10-west door Amsterdam
De A12 door Voorburg
De parallelbanen van de A12 door Utrecht
Op de A13 van Delft-Noord tot Overschie gaat de maximumsnelheid van 120 km/uur naar 100 km/uur
![]()
is dat nou stoer om dit hier te posten ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef Free-Spirit het volgende:
hoi lettie,
heb je enig idee of pepijn nick op de fiest komt halen?
want heb nog niets gehoord en al mail naar ze werk gestuurd maar geen antwoord?
gr san
Je laatste dag fokken op het werk daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat vroege naar bed gaan is u zeker naar het hoofd gestegen.![]()
![]()
8:00 moeten we beginnen mensen.![]()
![]()
![]()
Geeft niet, ik begrijp het ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Makster het volgende:
LettieFS
Volgens mij kom ik hier te weinig om er nog iets van te snappen
Hoi Baasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, ik begrijp het ook nietEn ik ben notabene de oprichter van de Fok!MC
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:uitleg waarom Sjonnies matten hebben
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hebben bij Opel ook een studie gemaakt van een 1 persoons Mantazodat de Sjonnie niet met 1 maar met 2 armen uit het raam kon rijden
het is niets geworden omdat ze bij Opel geen mogelijkheid hadden gevonden om een KENWOOD sticker op die auto te plakkendus dan zou ie nooit aanslaan bij de Sjonnies
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Jij weet teveel, zelf een ex-sjonnie?
dat vertellen wij jou nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wordt zondag wel lekker weer hoor ik net op de radio.. 20 tot 23 graden??
Waar waar waar waar waar waar waar waar waar gaan we/jullie meeten?
De enige Opel Manta die mijn goedkeuring krijgtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
eg nie
![]()
heb wel een Sjonnie gekend met een paarse mantawas echt een trieste gast
![]()
Nog een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De enige Opel Manta die mijn goedkeuring krijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Wat ga jij met je date doen, weet je het al?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat ga jij met je date doen, weet je het al?![]()
![]()
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch isquote:
Ja, voor een ritje achterop de motor is ze toch wel te porren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch is
quote:
Ze heeft geen helm en geen beschermende kleding.. maar het zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze houdt toch van motoren zei je? Dan stap je toch gewoon samen op de motor, even langs een tankstation. Tank tot de nok toe vullen en vervolgens samen op de dichtsbijzijnde rotonde cirkelen en pas stoppen als de tank leeg is. Als dat niet romantisch is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogge
nog minder fokken ? je bent er al amper
![]()
Met de camera erbij zodat we allemaal ook kunnen meegenieten van de Duo-KD-tjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Lekker samen touren![]()
Oh trouwens: Chello gaat snelheden verhogen![]()
Je zit er eg mee he.......wil je erover pratenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat boeit dat nouJe mag nog steeds 80 op de snelweg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meter per seconde he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstofquote:
Maar dan moet je je banden wel eerst effe goed hard oppompen he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:24 schreef worldpimber het volgende:
MogguhBug, hoezo
Ik snap je niet, volgens mij ben je te goedLaatste werkdag bij die kutzaak en toch ben je erg netjes bezig
![]()
Omdat ik niet ziek wil worden, ik sta voor mijn werk, en kan het niet half/half doen.quote:Schnie schna schnappie trouwens sowieso niet waarom je nog even volhoudt totdat je tenminste ergens anders bent aangenomen
Onder het mom van: ik lees Fok! sneller dan de e-mail van mijn werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Makster het volgende:
LettieFS
Volgens mij kom ik hier te weinig om er nog iets van te snappen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
Dan slijten je banden minder en verbruik je minder brandstof![]()
![]()
Het is druk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je zit er eg mee he.......wil je erover praten![]()
ben zo blij dat ik niet in de randstad hoef te rijden, alhoewel het hier ook ruk is![]()
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
En verder raad ik iedereen die er opmerkingen over heeft daar in die wijken te gaan lopen, want het stinkt er echt idioot gewoon.![]()
![]()
Dit jaar zijn we naar een huis wezen kijken in Rotterdam Schiebroek.
Eerst vroegen we ons af wat toch die lucht was.![]()
![]()
We dachten eerst dat het door Rotterdam Airport kwam, maar toen we de wijk inliepen hield het ineens op na 800 meter, en op de terugweg liepen we weer in dat gordijn van stank.
Was echt een aparte gebeurtenis.![]()
![]()
Het gordijn loopt zo goed al evenwijdig aan de snelweg.![]()
Maar ik snap nu dus wel dat ze daar ook 80 km/u ingesteld hebben.
En je hebt er maar rekening mee te houden als je daar woont.![]()
Het verkeer is wel even een stuk drukker geworden de afgelopen jaren.
Het huis was van monumentale pracht, en heel betaalbaar .. maar duidelijk een no go.![]()
Lekker op het platteland gaan wonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
dat hebben ze vast gedaan voor de verkeersveiligheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef R2-D2 het volgende:
Onverantwoord om daar te wonen zeg je dus![]()
En daar hangen ze dan ook nog gewoon de was aan het lijntje he......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Daar wil je in ieder geval niet je kinderen laten opgroeien.![]()
Echt filmische toestanden, unreal, je houdt het niet voor mogelijk..![]()
Jij hebt geen recht van spreken, jij had nog niet zo lang geleden een CR500 die zo ongeveer heel Hoogvliet op z'n grondvesten liet schudden tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of onverantwoord om die snelweg open te houden.![]()
Pas maar op met je hartje.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
[/quote
Lijkt me heel gaaf. Mag ze mij goed vasthouden
![]()
![]()
Ugh.. zal weer aan het werk. Zat net al weer flink te stressen, krijg er steken in mijn hart van, moest even rustig zitten![]()
![]()
oeh,zweepjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pas maar op met je hartje.....je hebt er maar ééntje
en er niet op laten stampen door een of andere date he, dan kom ik ff meppen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Belangrijk feitje: m'n autorijbewijs heb ik sinds 29 mei 1995.
NEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vraagje: als ik nou op 11 november m'n motorrijbewijs haal, krijg ik dan een puntenrijbewijs?
Nee, manquote:
Okee, dat klinkt wel aannemelijk en van Baksteen (idd motoragent) neem ik dat wel aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
NEE
80000000000000% procent zeker dat je hem dus NIET krijgt.
Waarom?
Omdat jij geen nieuw rijbewijs krijgt (officieel) maar een categorie uitbreiding doet. Want nog steeds heb jij je rijbewijs vanaf 1995...
Ga maar motor-forum kijken, daar had Baksteen (en dat is een plisieagent) dit zo vertelt, je krijgt geen punten rijbewijs dus !!!
Hij zit achter de vrouwen aan op verkeerspleintjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk Fulcrum, of had je dat al een keer gepost?
Wordt dan maar eerst lid van de MAG, dan krijg je er misschien 1 gratis bij je lidmaatschapquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
Hey ik had op zo een auto een sticker gezien bij file rijden laat ik een motorrijder er langs, is van de MAG ofzo...
Waar kan ik zo een sticker krijgen? Want als aspirant motorfapper is zo een sticker wel nodig
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je welquote:[..]
NEE
Wel opletten dat ze alles goed invullen.Ik moet m'n rijbewijs elke 5 jaar vernieuwen en de vorige keer wilde ze me een "licht"rijbewijs geven.Heb nog nooit een lichte motor gehad,is nog een aardige rel geworden!Dus let op!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wil jij me niet zo een hartaanval geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Wordt dan maar eerst lid van de MAG, dan krijg je er misschien 1 gratis bij je lidmaatschap
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/
[..]
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je wel![]()
Randstadgangkwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee, man![]()
ze moet gewoon lief zijn voor Fulcrum, anders toon ik m'n Randstadgangkwaliteiten
80000000000000% ... *proest*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
Als je 100% had gezegd dan zouden we het niet voor waar aannemen, maar nu je er 80000000000000% zeker van bent geloven we je wel![]()
Ooowowww, dat is Sudokuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij zit achter de vrouwen aan op verkeerspleintjes![]()
![]()
In de pauze speelt 'ie Sudoku![]()
Ik ook, heb een progje laten maken voor de antwoorden![]()
![]()
Nou dan speciaal voor jou een uitleg:quote:
Je bent wel agressief he in meningen uitenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef yup het volgende:
NEE
Waarom?
Omdat jij geen nieuw rijbewijs krijgt (officieel) maar een categorie uitbreiding doet. Want nog steeds heb jij je rijbewijs vanaf 1995...
Ga maar motor-forum kijken, daar had Baksteen (en dat is een plisieagent) dit zo vertelt, je krijgt geen punten rijbewijs dus !!!
Ik ga nooit over het randje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou dan speciaal voor jou een uitleg:
- iemand ff de lichtjes uit z'n verd#@%mde r#tk%p meppen
Nog niet duidelijk? Dan doe ik het de volgende keer als je een keer meemeet wel ff voor
volgens mij woon jij over the edge en niet op het randje
Wat mot je nou op de A10 westquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dailysudoku.co.uk/sudoku/index.shtml
Eeeh, kan iemand dat spul uitleggen?
[..]
Je bent wel agressief he in meningen uiten
Wat een nep non-25kW'ers hebben we hier trouwens in de MC. Waar blijven de wheelies, stunts, door de begrenzing trekkers etc.?![]()
Zo alles geregeld, kan ik nu ff rijden... en nog knallen op de A10 west
Had ik dat ook maar eerder gedaan... Ik zie nu dat je Sudoku-Solvers kan downloadenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
* hicham heeft nu eindelijk even de moeite genomen om sudoki in te vullen bij google afbeeldingen search![]()
En helemaal in Den Boschquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had ik dat ook maar eerder gedaan... Ik zie nu dat je Sudoku-Solvers kan downloaden. Ben ik gisteren voor nopjan met die collega wat gaan drinken
![]()
Als ik via de snelweg ga reizen is de eerste de beste oprit die ik neem de A10 West, volgens mij ook voor jou het dichst bij om op te draaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef yup het volgende:
[..]
Wat mot je nou op de A10 west
Gewoon de A4 op of de A9 op, veel beter
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
Die CB1 oogt trouwens ook niet zo slecht hoor, vergeleken met een GS500 en andere ragbikejes (zal ze maar geen beginnersfietsjes noemen) Maar eerlijk gezegd kan ik er weinig over vertellenJe hoeft iig bij geen enkele motor een totale herkeuring te doen, tenzij je de motor invoert...
Terug naar 25 kW brengen betekent meestal naar de dealer brengen die de begrenzing inbouwt en vervolgens een verklaring en je motorpapieren naar het RDW stuurt. Vervolgens ga je thuis bij de brievenbus posten tot je nieuwe kentekenpapieren binnen zijn en dan is het allemaal officieel
A10 is dichterbij maar heb toch liever de A9quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik via de snelweg ga reizen is de eerste de beste oprit die ik neem de A10 West, volgens mij ook voor jou het dichst bij om op te draaienA9 was ik laatst 's nachts nog geflitst trouwens
Had beter moeten weten toen ik al die arbeiders in hun bakken zich netjes aan de snelheid zag houden, die weten natuurlijk precies waar dat ding stond
Klaverbladen is trouwens wel okBij Sloten erop en bij Badhoevedorp eraf.
Zijn we het daar dan al unaniem over eens dan? dat het de Mergellandroute wordt dan......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij nou voorop rijden met de Mergellandroute?![]()
Vul het diagram zodanig dat alle cijfers van 1 t/m 9 slechts 1 keer voorkomen in alle horizontale rijen en verticale kolommen. Alle cijfers, 1 t/m 9, moeten ook voorkomen in elk van de negen vierkantjes van 3 x 3 vakjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dailysudoku.co.uk/sudoku/index.shtml
Eeeh, kan iemand dat spul uitleggen?
Volgens mij is een CB 1 een hoogtoerige motorfiets,dus echt een jankert.Is wel heel gaaf.Doet me een beetje denken aan mijn eerste motor.Een Suzuki GSX 400 X.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...
Je moet de motor dan echt fysiek laten keuren door de RDW en dat is een tijdrovend en geldrovendklusje
MAAR, als de motor een echte 25kw kit heeft (ook al is het niet in NL gekeurd) dan is de RDW keuring een stuk makkelijker, immers het is geen begrenzings kit maar een echte 25 kw kit... En volgens de meneer van MF heeft het ding een echte 25 kit (bij de motor zit er niet op)...
CB1 ziet er mooi uit en een voordeel is dat het 4 cylinder is, ik heb zoeits paar keer gezien en het geluid is zeer mooi... Niet datgeluid van een 2 cylinder maar lekkere mooie 4 cylinder roffel :-)
[..]
A10 is dichterbij maar heb toch liever de A9![]()
Eeuh, waarom nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zijn we het daar dan al unaniem over eens dan?
Go, Rebbeltjuh, go
.........sal er ff over nadenken
![]()
Hmm, dat herkeuren bij de RDW zegt me momenteel niets, maar als je het zeker weet... Lees er vanavond wel meer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef yup het volgende:
Ja maar als een motor geen 2de type goedkeuring heeft dan betekent het dat zoeits niet kan (naar dealer brengen)...
Je moet de motor dan echt fysiek laten keuren door de RDW en dat is een tijdrovend en geldrovendklusje
MAAR, als de motor een echte 25kw kit heeft (ook al is het niet in NL gekeurd) dan is de RDW keuring een stuk makkelijker, immers het is geen begrenzings kit maar een echte 25 kw kit... En volgens de meneer van MF heeft het ding een echte 25 kit (bij de motor zit er niet op)...
Leuke bezigheidstherapie en vast nog goed voor je denkvermogen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef R2-D2 het volgende:
Vul het diagram zodanig dat alle cijfers van 1 t/m 9 slechts 1 keer voorkomen in alle horizontale rijen en verticale kolommen. Alle cijfers, 1 t/m 9, moeten ook voorkomen in elk van de negen vierkantjes van 3 x 3 vakjes![]()
100ccquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, dat herkeuren bij de RDW zegt me momenteel niets, maar als je het zeker weet... Lees er vanavond wel meer overHoeveel CC heeft een CB1 dan, toch niet 100 he
[..]
Leuke bezigheidstherapie en vast nog goed voor je denkvermogen ook*uitprinten gaat voor saaie schoollessen*
Omdat de Mergellandroute wel ut meest zuidelijkste puntje van Nederland is en niet voor iedereen in de richting ligt. Ik ben en was van mening mijn menselijkheid komt bovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeuh, waarom nietVoor routes hoef je geen toestemming te vragen hoor, you name alleen het tijdstip en de plaats om te verzamelen en daarna krijg je eeuwige roem
Er is sowieso momenteel niemand die wat anders heeft
Ik hou het wel even bij het luisteren naar Rowwen Heze(ook uit Limburg),Goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Omdat de Mergellandroute wel ut meest zuidelijkste puntje van Nederland is en niet voor iedereen in de richting ligt. Ik ben en was van mening mijn menselijkheid komt bovendat de FOK-meeting points cq. routes wat centraler gekozen worden, zodat ze toegankelijk zijn voor iedereen, maar goed.......even goeie vrienden dan
...... whatever will be will be....
.FOK meets Mergelland![]()
100 cc per cilinderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, dat herkeuren bij de RDW zegt me momenteel niets, maar als je het zeker weet... Lees er vanavond wel meer overHoeveel CC heeft een CB1 dan, toch niet 100 he
[..]
Leuke bezigheidstherapie en vast nog goed voor je denkvermogen ook*uitprinten gaat voor saaie schoollessen*
Ik ben echt zó blij dat ik niet aan dat geneuzel van een licht rijbewijs vastzit en gewoon overal op mag rijden. Scheelt een hoop moeite en ook geld geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef yup het volgende:
[..]
100cc
Is een 400cc 4 cylinder.
Is ook zoals gezegd een leuke toerenbeuker (redline begint bij 13,500 rpm)
Alleen ik had gelezen dat het omkeuren echt duur kan worden (500 euro is normaal)![]()
Maar zit nu nog steeds met interesse topics van M-F te lezen, staan wat handige dingen op, in ieder geval de dealer manier is niet mogelijk op deze brommer...
Ja wees blij, als ik me RB haal zit ik 2 jaar vast aan deze tering regeling :/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik ben echt zó blij dat ik niet aan dat geneuzel van een licht rijbewijs vastzit en gewoon overal op mag rijden. Scheelt een hoop moeite en ook geld geloof ik.
Nou ja, ik vind het op zich best een goede regeling. Zouden ze wat mij betreft ook best bij autoos in mogen voeren. Alleen ben ik wél blij dat het voor mij niet geldt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:30 schreef yup het volgende:
[..]
Ja wees blij, als ik me RB haal zit ik 2 jaar vast aan deze tering regeling :/
Klopt, en dit bezoek was echt een eyeopener.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Jij hebt geen recht van spreken, jij had nog niet zo lang geleden een CR500 die zo ongeveer heel Hoogvliet op z'n grondvesten liet schudden tijdens het rijden
Je snapt dus niet waarom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het op zich best een goede regeling. Zouden ze wat mij betreft ook best bij autoos in mogen voeren. Alleen ben ik wél blij dat het voor mij niet geldt.
Je bent als automobolist en motorrijder nog altijd verantwoordelijk voor je eigen(wan)gedrag.Let op:dit is geen aanval,maar een mening.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het op zich best een goede regeling. Zouden ze wat mij betreft ook best bij autoos in mogen voeren. Alleen ben ik wél blij dat het voor mij niet geldt.
Da's inderdaad een nadeel, maar laten we eerlijk zijn: ik geloof niet dat jij het schoolvoorbeeld bent van de beginnende jonge mannelijke motorrijder. Kijk maar 'es op MF hoevaak niet de vraag voorbij komt of één of ander heftig reesmonster een goede eerste motor is. En daar is de regeling toch voor bedoelt, dat jonge beginners niet meteen met een 'van 0-300 in 6.9 sec'-beest aan de gang kunnen. En dát zou, naar mijn mening, bij autorijden ook best goed zijn, dat niet elke 'iq < schoenmaat'-johnnie [-2 generaliseren] in een 683pk-monster kan stappen. Leer eerst maar rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:35 schreef yup het volgende:
[..]
Je snapt dus niet waarom.
Stel ik wil een oude knaak CB-1 kopen, moet ik dat klote ding helemaal op een rare manier gaan begrenzen :/
Snap je, mij maakt 25kw niet zo echt veel uit, later kan je altijd zwaarder, maar als ik een leuke brommer vind kom ik tot de ontdekking dat het gewoon een enorme karwei is om dat ding te laten keuren... Helemaal dat gekloot met 2de typegoedkeuring etc. maakt het er niet simpeler op :/
Tuurlijk, volledig mee eens. Ik doel zowel daarop als op het feit dat je eigenlijk pas auto/motor leert rijden als je het daadwerkelijk (veel) doet. Dus als je je rijbewijs al hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je bent als automobolist en motorrijder nog altijd verantwoordelijk voor je eigen(wan)gedrag.Let op:dit is geen aanval,maar een mening.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:45 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tuurlijk, volledig mee eens. Ik doel zowel daarop als op het feit dat je eigenlijk pas auto/motor leert rijden als je het daadwerkelijk (veel) doet. Dus als je je rijbewijs al hebt.
Jeugdig enthousiasme + onvoldoende stuurmanskunsten = BOEM!![]()
Dan heb ik het niet over mensen die gewoon niet kunnen rijden, die moeten sowieso afgeschoten worden van de weg worden gehaald.
even de acceleratie aangepast aan motor snelhedenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Da's inderdaad een nadeel, maar laten we eerlijk zijn: ik geloof niet dat jij het schoolvoorbeeld bent van de beginnende jonge mannelijke motorrijder. Kijk maar 'es op MF hoevaak niet de vraag voorbij komt of één of ander heftig reesmonster een goede eerste motor is. En daar is de regeling toch voor bedoelt, dat jonge beginners niet meteen met een 'van 0-300 in 3.5 sec'-beest aan de gang kunnen. En dát zou, naar mijn mening, bij autorijden ook best goed zijn, dat niet elke 'iq < schoenmaat'-johnnie [-2 generaliseren] in een 683pk-monster kan stappen. Leer eerst maar rijden.
Denk dus dat ik het best wel snap eigenlijk.
Er staat 0-300quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
even de acceleratie aangepast aan motor snelheden![]()
t zijn geen koekblikken
0 -> 100 : 6.9 sec
![]()
Ik had hierover al m'n mening gegeven gezien de Fokkende Mede Mens........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Mergellandroute lijkt me eigenlijk niks, das 200 km naar huis rijden
Meer iets voor mooie zomerdagen
Niet slecht van iemand zonder motorrijbewijs toch?quote:
Ik had het gelezen jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik had hierover al m'n mening gegeven gezien de Fokkende Mede Mens........
However, whatever......ik ben er weg vanen ik lees morgen wel weer e.e.a.
![]()
Daaaaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik had hierover al m'n mening gegeven gezien de Fokkende Mede Mens........
However, whatever......ik ben er weg vanen ik lees morgen wel weer e.e.a.
![]()
Met snappen bedoelde ik wat ik zelf bedoelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Da's inderdaad een nadeel, maar laten we eerlijk zijn: ik geloof niet dat jij het schoolvoorbeeld bent van de beginnende jonge mannelijke motorrijder. Kijk maar 'es op MF hoevaak niet de vraag voorbij komt of één of ander heftig reesmonster een goede eerste motor is. En daar is de regeling toch voor bedoelt, dat jonge beginners niet meteen met een 'van 0-300 in 6.9 sec'-beest aan de gang kunnen. En dát zou, naar mijn mening, bij autorijden ook best goed zijn, dat niet elke 'iq < schoenmaat'-johnnie [-2 generaliseren] in een 683pk-monster kan stappen. Leer eerst maar rijden.
Denk dus dat ik het best wel snap eigenlijk.
Dan begrijpen we elkaar dus.quote:
Net als of je binnen de bebouwde kom iemand met een 25 kw motor niet dood kan rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef yup het volgende:
[..]
Met snappen bedoelde ik wat ik zelf bedoelde.
Iedereen begrijpt wel dat die 25kw regeling ervoor is dat ze idioten die denken dat ze gelijk op een R1 kunnen stappen.
Naja zowiezo de meeste mensen begrijpen er geen fuck van.
Ze kennen alleen dit:
R1 is supersnelle motor.
R6 is voor beginners (yeah right)
Hatseboetsie is snelste motor op aarde en werd verboden ofzoeits.
ThunderaceWat is dat
![]()
Etc.
Ik vind de 25 kw regeling een goeie regeling, de mensen moeten verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar een klein beetje bescherming tegen snelle motoren is niks mis mee.
Verder zou ik vooral willen dat ze ipv. een 25 kw regeling een lijst met motoren maken waar je op mag rijden als je net je rijbewijs hebt.
Bijv. CB-1, ZZR250, GS500/ER5 etc. bepaalde choppers etc.
Denk alleen dat het wel een rompslomp zou worden, naja we moeten maar leven met de huidige 25kw regeling.
Mensen die ik ben er weg van zeggen, hebben Randstadkwaliteiten (wat die ook mogen zijn) al een heele tijd geleden verloren.quote:
FemaleRebbel komt uit Limburg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Mensen die ik ben er weg van zeggen, hebben Randstadkwaliteiten (wat die ook mogen zijn) al een heele tijd geleden verloren.
Of met een skelter ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als of je binnen de bebouwde kom iemand met een 25 kw motor niet dood kan rijden.
Nu is die 25 kw regeling ter bescherming van de motorrijder,maar ik vindt het belang van medeweggebruikers toch belangrijker.
Als er iemand aan wordt gereden kan het mij echt niet schelen of dat met een 25 kw motor is gebeurd of met een vol vermogen motor.
Het verschil tussen een vol vermogen ER5 en 25 kw ER5 is echt het verschil tussen dag en nacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als of je binnen de bebouwde kom iemand met een 25 kw motor niet dood kan rijden.
Nu is die 25 kw regeling ter bescherming van de motorrijder,maar ik vindt het belang van medeweggebruikers toch belangrijker.
Als er iemand aan wordt gereden kan het mij echt niet schelen of dat met een 25 kw motor is gebeurd of met een vol vermogen motor.
Ben daar ook al een héle tijd wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Mensen die ik ben er weg van zeggen, hebben Randstadkwaliteiten (wat die ook mogen zijn) al een heele tijd geleden verloren.
Klopt,maar nu wil je op een VN 1500 Vulcan gaan rijden of zo,dan geldt die regeling ook,terwijl de kans op ongevallen met medeweggebruikers even groot blijft,en het karakter van deze motor toch een stuk vriendelijker is als van bijv.een R 1En ook met een R 1 mag je maar maximaal 120 in dit land.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:13 schreef yup het volgende:
[..]
Het verschil tussen een vol vermogen ER5 en 25 kw ER5 is echt het verschil tussen dag en nacht.
LAAT STAAN tussen een R1 en een of andere knaak 25kw ding...
Met een 25kw kan je gewoon veel beheerster optrekken, ik wil niet weten wat er gebeurt als je met een R1 het macht over het stuur verliest :/
De kans op een klapper is ZEER groot op een R1 in de handen van een amateur...
Er zijn meer bepalende factoren dan de maximum snelheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,maar nu wil je op een VN 1500 Vulcan gaan rijden of zo,dan geldt die regeling ook,terwijl de kans op ongevallen met medeweggebruikers even groot blijft.En ook met een R 1 mag je maar maximaal 120 in dit land.
Ja het vermogen,maar net wat ik zeg,een (bijv)Vulcan 1500 heeft dan ook te veel vermogen,maar is een stuk minder extreem,maar mag je toch niet rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Er zijn meer bepalende factoren dan de maximum snelheid.
Overigens opteer ik voor een Triumph Rocket III
Nee,heb ik nog niet mogen beleven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb haar zeker nog nooit horen praten![]()
komt niets reserve Belgies in voor hoor![]()
We zijn het met elkaar eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja het vermogen,maar net wat ik zeg,een (bijv)Vulcan 1500 heeft dan ook te veel vermogen,maar is een stuk minder extreem,maar mag je toch niet rijden.
Maar dan moeten er in die lijst ook "volvermogen"motoren voorkomen,die aanzienlijk minder kans op ongelukken geven,maar dat zal wel gewoon te veel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef yup het volgende:
[..]
We zijn het met elkaar eens
Daarom zeg ik toch, liever een lijst met geschikte motoren ofzo... Zou ik eerlijker vinden want lang niet alle motoren zijn simpel op 25kw te krijgen, ook niet de motoren die heel liefen vergevingsgezind zijn.
Maar dat zal wel nooit gebeuren :/
Denk dat het op dat gebied te moeilijk is om een duidelijke grens te trekken, op gebied van vermogen is dat natuurlijk retesimpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar dan moeten er in die lijst ook "volvermogen"motoren voorkomen,die aanzienlijk minder kans op ongelukken geven,maar dat zal wel gewoon te veel gevraagd zijn.
Dus we zijn het eens.![]()
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
technisch
technisch
technisch
![]()
25Kw goedkoper maken, geen BPM. Moet je eens kijken hoeveel 25Kw erbij komen![]()
Ehm...waar reed je dan op als een R1100S een flinke stap terug is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.
Inderdaad,gewoon een makkelijke stok om de hond mee te slaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Denk dat het op dat gebied te moeilijk is om een duidelijke grens te trekken, op gebied van vermogen is dat natuurlijk retesimpel.
ZXR 750,maar ook bij mij beginnen de jaartjes te tellen,vandaar.Maar die R 1100 S is wel gewoon een heel fijne motor om mee te rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ehm...waar reed je dan op als een R1100S een flinke stap terug is?
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.
Maar ben het wel met je eens dat ze die apparaten dan wel maar goedkoper moeten maken.![]()
Fulcrum wel, hij is een lekker dingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef yup het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/8452409.html?return=eJwly10KwyAQRtG9BJJHjT9JRJGS7kTagKJNBhWatnTvdejLcC584zTTn6BHUzSTk%2B7K5vLNG18raErjAdtOHi7HCsm5Wsie6H9CwMPlTJYN92LjsxdrZr241qMJkdpZ50UheePCRmRtfAdAnrhks%2BIT1quVVEpIfD5KaMkHsKIz3x%2BCzi%2F0&df=1
Ik heb een serieuze vraag.
Krijg je die vrouw er nou wel of niet erbij
Ik vind van wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef yup het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/8452409.html?return=eJwly10KwyAQRtG9BJJHjT9JRJGS7kTagKJNBhWatnTvdejLcC584zTTn6BHUzSTk%2B7K5vLNG18raErjAdtOHi7HCsm5Wsie6H9CwMPlTJYN92LjsxdrZr241qMJkdpZ50UheePCRmRtfAdAnrhks%2BIT1quVVEpIfD5KaMkHsKIz3x%2BCzi%2F0&df=1
Ik heb een serieuze vraag.
Krijg je die vrouw er nou wel of niet erbij
Jij betaalt de helft ik betaal de helft.quote:
Heb jij daar iets te vertellen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;
Pimp My 25Kw![]()
Lijkt me een deal, ik heb toch al een mooie vriendin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:49 schreef yup het volgende:
[..]
Jij betaalt de helft ik betaal de helft.
De R1 voor jou die "mooie dame" voor mij.
R1 heb ik toch niks aanMag nie eens mee rije
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;
Pimp My 25Kw![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb haar zeker nog nooit horen praten![]()
komt niets reserve Belgies in voor hoor![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef richardgie het volgende:
Zo,ga maar eens ergens eten.Daarna een wedsrijdje doen,en vanacht nog even kijken op Fok.
Adios.![]()
OOOOOHH-PEEEEE-EEEEHHHHUUUUHHHMMMM!!quote:
Gezien het feit dat ik een halve nekhernia krijg om al die motoren op jullie avatars te kunnen herkennen kan ik toch wel enigzins concluderen dat jullie de openbare weg op oneerbiedige manier proberen van haar maagdenvliesje te ontdoenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij doen niet aan racen
de groep is aardig uitgebreid![]()
Mercyman!quote:
een klein mankementje is er nog overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mercyman!Ook een nieuwe bike zo te zien! Geen blijvend letsel overgehouden aan je vorige liefde?
Mooi fietsje wel! Blade zo te zien toch?
Op piratebay staat ie al forever ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:58 schreef ploderus het volgende:
hey stelletje motorbikkels! Hoest leven hierzo?![]()
Voor diegenen die interesse hebben heb ik de torrent gevonden van de Fast Bikes 2 DVD![]()
Met de High Quality V-Twin shootout![]()
Via deze link zou je er moeten komen:
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=213733
Of zoek anders op bovengenoemde site op 'fast bike'. Zoekresukltaat: 1 hit; Fast Bike Show 2![]()
Had hem binnen twee daagjes binnen![]()
Respectâh![]()
Ik ziet hier net uit mijn raam naar de lucht te kijken. Zie ik een grote camera vanuit de lucht op mijn dorpje neerkijken, wordt er een vliegtuig bijna neergehaald door een mousepointer en na een tijdje zie ik de camera ineens vol inzoomen op het schuine badkamerraampje van mijn buurvrouw..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:16 schreef hicham het volgende:
Ik zat nog net op route66 heen en weer te kijken naar routes, zie ik hoofddorp staan en denk aan P-Lo .. kom ik hier en ram op F5 zie ik P-Lo ... scary![]()
![]()
netjes hoor! Ik zie al doe Sjonnies al naar je staren.. 'Hij rijdt een Yamaha Firebladequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een klein mankementje is er nog overmaar dat weerhoud me niet van motorrijden af
![]()
ja is een Bladeen hij rijd
![]()
![]()
Maar op piratebay zijn er maar weinig seedersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op piratebay staat ie al forever ofzo.met cover
![]()
Deel 1, 3 en 4 zijn ook beschikbaar.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik ziet hier net uit mijn raam naar de lucht te kijken. Zie ik een grote camera vanuit de lucht op mijn dorpje neerkijken, wordt er een vliegtuig bijna neergehaald door een mousepointer en na een tijdje zie ik de camera ineens vol inzoomen op het schuine badkamerraampje van mijn buurvrouw..
Dat route66 wordt echt steeds levensechter of nie![]()
Zoom nog eens flink in dan zwaai ik ff ;')
Nu we het toch over ei hebben; wist je trouwens dat je een ei niet kunt schudden, hoe hard je ook schudtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef worldpimber het volgende:
Damn, ben zo brak als een ei
Straks maar alles rustig bijlezen als me buik gevuld isMotorrijden op de openbare weg sucks grotendeels
Moeten toch echt eens vaker naar Duitsland gaan, of circuitrijden.
![]()
Meeten, met nadruk op het speelmoment is ook wel een goede reden om een motor te kopen![]()
Hoe romantisch!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik denk ook elke ochtend en namiddag even aan je, dan stormt m'n trein langs station hoofddorp
Eten![]()
ik heb ook al Suzuki CBR gehoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
netjes hoor! Ik zie al doe Sjonnies al naar je staren.. 'Hij rijdt een Yamaha Fireblade'
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook al Suzuki CBR gehoord![]()
![]()
Valt mee, beetje geduld hebben en anders kan je zo over naar een volgende site met dezelfde torrent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef ploderus het volgende:
[..]
Maar op piratebay zijn er maar weinig seedersEn deel vier had ik al
![]()
- Druk.quote:Maar hoestie met den Hollander?
dat komt vast door die boom boom muziek die die gastje in Golfjes/astratjes altijd knetterhard aan hebben staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
Die SjonniesIk vraag me iedere keer weer af hoe zo toch aan zo'n extreem laag IQ komen ;')
Ik doe alleen nog maar torrentquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt mee, beetje geduld hebben en anders kan je zo over naar een volgende site met dezelfde torrent.
Hier doen ze niet zoveel met torrents overigens.
[..]
- Druk.
- Geen internet op de werkplek.
- Gerommel in de schoonfamilie.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat komt vast door die boom boom muziek die die gastje in Golfjes/astratjes altijd knetterhard aan hebben staan![]()
die kleine pinda nootjes kunnen gewoon die trillingen niet aan![]()
Op uitgekeken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:35 schreef ploderus het volgende:
Ik doe alleen nog maar torrentMomenteel dan. Tot ik er weer op uitgekeken ben
Mwah.............quote:Maar verder niet echt veel veranderd toch? Behalve het internet op de werkplek, toch?
Ik wissel nog wel eens van downloadprog. Torrent vind ik momenteel erg makkelijk werken en kan er met name op piratebay redelijk veel vinden. Blijf die dus nog wel ff gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op uitgekeken?Het gaat toch om het beschikbare materiaal?
Bedoelde meer dat alleen onze lims er af en toe iets mee doen cq het snappen.
[..]
Mwah.............Valt tegen maar dat past meer in R&P enzo.
Ga ik niet doen overigens.
![]()
Oh ja hondje is groot geworden.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
zó veel gemist???
ben dus even bijlezen...
hey maarre hoe is het met jou ?quote:
Wordt het niet eens tijd dat je gewoon normaal gaat leven en gelukkig wordt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef hollander172 het volgende:
Mwah.............Valt tegen maar dat past meer in R&P enzo.
Ga ik niet doen overigens.
![]()
Zijn ook zat nederlandse sites overigens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:41 schreef ploderus het volgende:
Ik wissel nog wel eens van downloadprog. Torrent vind ik momenteel erg makkelijk werken en kan er met name op piratebay redelijk veel vinden. Blijf die dus nog wel ff gebruiken
Same family, different problems.quote:Dat met schoonfamilie speelde toen ook al toch? Maar laten we daar verder niet te veel op in gaan![]()
Huhu, hij is nu iets meer dan een jaar.quote:Hondje is zeker erg snel groot geworden? Nog wel liev?![]()
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef worldpimber het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat je gewoon normaal gaat leven en gelukkig wordt?
Met mij prima hoor. Rij nog steeds op die oude ------> !!!!BLAUWE!!! <---------- Kawasaki ZX6Rquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey maarre hoe is het met jou ? [afbeelding]
en waarom ben je hier niet vaker ? het is hier de laatste tijd errug gezellig![]()
Ja maar dan toch. ik ging er eigenlijk van uit dat dat onbevruchte stukje kuiken, ook wel de dooier genoemd, toch wel enige huidhoudenlijk capaciteiten uitvoert ten tijde het eitje ongebruikt in je kastje ligt. Dus misschien was het eitje wel geschud, maar heeft het zijn kamer opgeruimd..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, tnx voor de tip Plo. Dat met die eitjes moet ik toch eens proberen.
Maar misschien had je dit ook wel al eerder kunnen weten, voor dat eitje op je bord ligt heeft ie al heel wat meegemaakt zonder geklutst te raken
Fordjes horen daar ook bij hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat komt vast door die boom boom muziek die die gastje in Golfjes/astratjes altijd knetterhard aan hebben staan![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ja maar dan toch. ik ging er eigenlijk van uit dat dat onbevruchte stukje kuiken, ook wel de dooier genoemd, toch wel enige huidhoudenlijk capaciteiten uitvoert ten tijde het eitje ongebruikt in je kastje ligt. Dus misschien was het eitje wel geschud, maar heeft het zijn kamer opgeruimd..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:
Met zijn broertjes en zusjes.(8 weken oud, links naast dat piraatje)
Ben tot nu toe tevreden over piratebay en daarbij, harddiskie zit ook propvolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn ook zat nederlandse sites overigens.Liquidtorrent is ook weer up.
![]()
[..]
Same family, different problems.![]()
[..]
Huhu, hij is nu iets meer dan een jaar.
Klein vergelijk:
[afbeelding]
Met zijn broertjes en zusjes.(8 weken oud, links naast dat piraatje)
[afbeelding]
Net in een paardenbak gerend.Check de voetstappen maar eens in het zand voor een indicatie van zijn grootte.
En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nu we het toch over ei hebben; wist je trouwens dat je een ei niet kunt schudden, hoe hard je ook schudt
Sjeez van welke Sjonnie is die zooi danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fordjes horen daar ook bij he
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0047540.jpg]afbeelding][/url]
alfaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sjeez van welke Sjonnie is die zooi dan![]()
Rij je tegenwoordig Ford? Je reed altijd Alfa toch?
Je bent gewoon een dikke autopimbquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alfa![]()
nah, hiervoor Nissan en daarvoor Honda...nu maar effies (tijdelijk) deze frot gekocht
met boom boom geluid erin dus
![]()
Dat downloaden doe ik tegenwoordig ook maar heel erg weinig, heb maar een 40 GB schijf dus als een avondje download istie al volquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op uitgekeken?Het gaat toch om het beschikbare materiaal?
Bedoelde meer dat alleen onze lims er af en toe iets mee doen cq het snappen.
En das dan het hele eieretenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegd
Tot zover het eierengebeuren![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Maar zodra ze groter wordenDan is de knuffelfactor veel te laag
Ieder zijn meug, scheelt mij een hoop ritjes naar de videotheek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef ploderus het volgende:
Ben tot nu toe tevreden over piratebay en daarbij, harddiskie zit ook propvol
Gewoon "los" zeggen en hij legt het balletje op je schoot.quote:Hondje ziet er nog steeds liev uitMaar ik ga niet tegen hem zeggen dat hij zijn bal los moet laten
Sjeez wat groeit zo'n beesie snel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef ploderus het volgende:
[..]
Met mij prima hoor. Rij nog steeds op die oude ------> !!!!BLAUWE!!! <---------- Kawasaki ZX6R![]()
Even voor de duidlijkheid.. Het is een BLAUWE kawasaki![]()
Verder nog erg druk met school en nog steeds dat kloterige maar goedbetalende zaterdag- en zondagbaantje. Gelukkig eindelijk mijn laatste jaar op school. Daarna maar eens kijken wat de wereld te bieden heeft![]()
Denk dat ik komend seizoen een paar circuitdagen ga meedoen met mijn standaard rijgroepje. Wordt wel eens tijd, want de openbare weg is niet geschikt voor stuntgedrag en racerij![]()
Tot zover mijn levensverhaald![]()
boom boom is vette shizzle man! Wilde het in mijn Yamasaki CBR1 FireBusa ook inbouwen.. Alleen kon dan de neonlamp er niet meer onder geplaatst worden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alfa![]()
nah, hiervoor Nissan en daarvoor Honda...nu maar effies (tijdelijk) deze frot gekocht
met boom boom geluid erin dus
![]()
Wij kijken vrij veel films dus dan is het een uitkomst. Ik fik ze ook meteen om weer ruimte te maken op mijn hd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat downloaden doe ik tegenwoordig ook maar heel erg weinig, heb maar een 40 GB schijf dus als een avondje download istie al volDownload dus alleen specifieke dingen waar ik echt naar op zoek ben, en niet netzoals 'vroegah' alle interessant klinkende filmtitels downloaden
opgeleuktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef worldpimber het volgende:
Je bent gewoon een dikke autopimb![]()
Die vorige was toch ook opgeleukt
Dat verwachten we toch niet van jou
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezittenquote:Dus zo kom je aan je neukertjes
jij is gewoon de uberjsonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fordjes horen daar ook bij he
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0047540.jpg]afbeelding][/url]
Ik zou garantie vragen bij het ziekenhuis na die klapper laatst op die VFRquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat ding in jouw avatar lijkt wel GROEN
Je slaat een richting in die mij wel bevalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgeleuktprimera was echt een gruize muis
dus autopimb valt wel mee
maar ik het geld ervoor over had reed ik wel zoiets
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_pontiac_gto_1280.jpg]afbeelding][/url]
update ei verhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegd
Tot zover het eierengebeuren![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef hollander172 het volgende:
Je slaat een richting in die mij wel bevalt.
deze week leuke avond gehad, zondag gaat ze voor me kokenquote:Vertel eens Jesse.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dikke autopimb![]()
Die vorige was toch ook opgeleukt
Dat verwachten we toch niet van jou
Dus zo kom je aan je neukertjes
Ik heb nog een groene neonlamp liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
boom boom is vette shizzle man! Wilde het in mijn Yamasaki CBR1 FireBusa ook inbouwen.. Alleen kon dan de neonlamp er niet meer onder geplaatst worden..![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou al als een vetprobje erin zitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie het verhaal, ik de smileys [afbeelding]
![]()
quote:
Je hebt dus geneukt?quote:deze week leuke avond gehad, zondag gaat ze voor me koken![]()
Lekker recht op de man afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Wel strak afgericht al.![]()
die auto heb ik een keer gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgeleuktprimera was echt een gruize muis
dus autopimb valt wel mee
maar als ik het geld ervoor over had reed ik wel zoiets
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_pontiac_gto_1280.jpg]afbeelding][/url]
[..]
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?quote:
we kennen je niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
Huisnegert!quote:
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Okay, niet geneukt maar ze gaat wel voor je koken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we kennen je niet anders![]()
quoten op je eerdere post laat ik even voor wat het is...
kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
die auto heb ik een keer gezienhad iets met Luc te maken
die was/is ook gek van dat soort auto's
btw, motorrijden vind ze maar niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjon![]()
![]()
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Huisnegert!Ow rij jij de auto met het gemiddeld hoogste strandingspercentage in de wereld!!
![]()
![]()
Alles goed?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie het verhaal, ik de smileys [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
btw, motorrijden vind ze maar niks
bij voorbaat al kansloos eigenlijk dus![]()
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.
Alfa is trouwens karakterMooiste, beste, meest karaktervolle scheurijzers ooit
![]()
Morgen een streetfighter in de garage![]()
die niet rijdt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Hehe, ja ik ken je inmiddels maar ik vond het leuk overkomen. In positieve zin dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Garantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Jammerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?quote:
ik heb genoeg verteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Dat zou ik dan ook voor me houden. Stel je voor dat ie gestolen wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is echt voor het eerst geloof ik?
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasquote:
Ik ben bezig met tijd makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..
Wanneer koop je nou weer eens een motor die wel rijdt!
da ken ze vergetehhquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dus jij mag straks bij mooi weer gaan smeken of je wel mag gaan motorrijdenen dat mag uiteraard niet want zij wil gezellig gaan wandelen of winkelen
![]()
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?quote:
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boelquote:
bij mij in de familliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Simpsons Rule! Homer is verkozen tot één van de grootste filosofen van dit deceniumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
The simpsons op TV
[..]
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
dat zeg je nu heel stoerquote:
Ok, nou vat ik hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasBedorven eieren drijven juist wel dus hij moest wat hoger aan de waterlijn
Neem je laptop maar mee de douche in want anders ben je tot middernacht aan het bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering wat gaan jullie ineens snel..
Ik ga even douchen, tot later. Oja en bedenk eens even waar we gaan meeten![]()
Ik begreep het niet helemaal nee, ik houd het wel bij motoren voortaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?![]()
;')![]()
Aangenaam kennis met je te maken Ploderusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..
Pimp my dick![]()
Toch binnenkort dat ding(etje) maar eens in een pot met vloeibaar goud hangen
![]()
Ja gauw kennis mee maken, want kerels met een bladgouden dikkie kom je niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken Ploderus![]()
je komt precies op het drukste moment van de avond binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hoeveel meets heb ik tot nu toe gemist in de tijd dat ik wel een motor had....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat zeg je nu heel stoermaar als het zover is dan weet ze je heus wel te bewegen om lekker thuis te blijven
en anders pikstraf
![]()
en daar zit je dan met je harde bladgouden leuter
quote:
quote:vind het niet nodig mijn hele hebben en houwen hier te posten
Ik woon samen he? Ik wordt gewankt.quote:you bloody wanker![]()
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Loquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol van![]()
![]()
ploderus
![]()
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uurquote:
quote:Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Goed plan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADH.![]()
![]()
![]()
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
tis wel duidelijk zo tochquote:
zeker wetenquote:Een closeup van je pindarots hoef ik idd niet te zien nee.
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uur
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?![]()
![]()
Of heb je die ene nou nog steeds niet rijdbaar? ;')![]()
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
[niet irritant proberen te doen modus maar het waarschijnlijk toch wel zijn....] Ferrero Rocher of hoe de fuck je het ook schrijft presenteert zichzelf anders wel zo[/die langnamige modus uit]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
Mwah eigenlijk wel.quote:
quote:zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADHD.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.Alleen het belang van een rijdende motor snapt ie nog niet helemaal.
![]()
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
TERING zeg ik, ff kippie braaien en het topic zit vol![]()
Plo, sterf ff ofzo ik kan het niet meer bijhouden![]()
![]()
ga dat maar eens ff bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorJullie raggen er ff 200 topics door
Zelfde genen, what's the differencequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaien
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MCquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
Maarre have fun met deze dame.En laat haar maar niet teveel hier kijken.
![]()
![]()
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frotquote:Dat bladgoud had je d'r allang af moeten schuren.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MC![]()
![]()
[..]
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frot![]()
Nopequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje traag vandaag, hiesj??
ik zit ook net te kijken. Er gebeurt weer vanalles uiteraard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef ploderus het volgende:
Ikke gaat er trouwens ook weer ffies vandoor.. Ga ff portie normen en waarden dmv de Simpsons erin zien te persen![]()
en die was niet ergonomischquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
En we hebben nog steeds geen route[afbeelding]
LEzen en kippies bakken hehquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdt![]()
![]()
[edit] even aangepast, want ik moest de rijdbaarheid van de motor in de zeik nemen, niet de berijder zelf[/edit]
Alle meets zijn bij jou in de buurt, je geografische ligging is goed uitgekozenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel wat dijkjes hier in de buurt
quote:
ik wil met de tijd toch iets centraler in Ned. gaan wonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Alle meets zijn bij jou in de buurt, je geografische ligging is goed uitgekozen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |