da ken ze vergetehhquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dus jij mag straks bij mooi weer gaan smeken of je wel mag gaan motorrijdenen dat mag uiteraard niet want zij wil gezellig gaan wandelen of winkelen
![]()
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?quote:
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boelquote:
bij mij in de familliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Simpsons Rule! Homer is verkozen tot één van de grootste filosofen van dit deceniumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
The simpsons op TV
[..]
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
dat zeg je nu heel stoerquote:
Ok, nou vat ik hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasBedorven eieren drijven juist wel dus hij moest wat hoger aan de waterlijn
Neem je laptop maar mee de douche in want anders ben je tot middernacht aan het bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering wat gaan jullie ineens snel..
Ik ga even douchen, tot later. Oja en bedenk eens even waar we gaan meeten![]()
Ik begreep het niet helemaal nee, ik houd het wel bij motoren voortaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?![]()
;')![]()
Aangenaam kennis met je te maken Ploderusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..
Pimp my dick![]()
Toch binnenkort dat ding(etje) maar eens in een pot met vloeibaar goud hangen
![]()
Ja gauw kennis mee maken, want kerels met een bladgouden dikkie kom je niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken Ploderus![]()
je komt precies op het drukste moment van de avond binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hoeveel meets heb ik tot nu toe gemist in de tijd dat ik wel een motor had....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat zeg je nu heel stoermaar als het zover is dan weet ze je heus wel te bewegen om lekker thuis te blijven
en anders pikstraf
![]()
en daar zit je dan met je harde bladgouden leuter
quote:
quote:vind het niet nodig mijn hele hebben en houwen hier te posten
Ik woon samen he? Ik wordt gewankt.quote:you bloody wanker![]()
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Loquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol van![]()
![]()
ploderus
![]()
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uurquote:
quote:Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Goed plan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADH.![]()
![]()
![]()
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
tis wel duidelijk zo tochquote:
zeker wetenquote:Een closeup van je pindarots hoef ik idd niet te zien nee.
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uur
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?![]()
![]()
Of heb je die ene nou nog steeds niet rijdbaar? ;')![]()
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
[niet irritant proberen te doen modus maar het waarschijnlijk toch wel zijn....] Ferrero Rocher of hoe de fuck je het ook schrijft presenteert zichzelf anders wel zo[/die langnamige modus uit]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
Mwah eigenlijk wel.quote:
quote:zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADHD.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.Alleen het belang van een rijdende motor snapt ie nog niet helemaal.
![]()
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
TERING zeg ik, ff kippie braaien en het topic zit vol![]()
Plo, sterf ff ofzo ik kan het niet meer bijhouden![]()
![]()
ga dat maar eens ff bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorJullie raggen er ff 200 topics door
Zelfde genen, what's the differencequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaien
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MCquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
Maarre have fun met deze dame.En laat haar maar niet teveel hier kijken.
![]()
![]()
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frotquote:Dat bladgoud had je d'r allang af moeten schuren.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MC![]()
![]()
[..]
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frot![]()
Nopequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje traag vandaag, hiesj??
ik zit ook net te kijken. Er gebeurt weer vanalles uiteraard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef ploderus het volgende:
Ikke gaat er trouwens ook weer ffies vandoor.. Ga ff portie normen en waarden dmv de Simpsons erin zien te persen![]()
en die was niet ergonomischquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
En we hebben nog steeds geen route[afbeelding]
LEzen en kippies bakken hehquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdt![]()
![]()
[edit] even aangepast, want ik moest de rijdbaarheid van de motor in de zeik nemen, niet de berijder zelf[/edit]
Alle meets zijn bij jou in de buurt, je geografische ligging is goed uitgekozenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel wat dijkjes hier in de buurt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |