En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nu we het toch over ei hebben; wist je trouwens dat je een ei niet kunt schudden, hoe hard je ook schudt
Sjeez van welke Sjonnie is die zooi danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fordjes horen daar ook bij he
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0047540.jpg]afbeelding][/url]
alfaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sjeez van welke Sjonnie is die zooi dan![]()
Rij je tegenwoordig Ford? Je reed altijd Alfa toch?
Je bent gewoon een dikke autopimbquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alfa![]()
nah, hiervoor Nissan en daarvoor Honda...nu maar effies (tijdelijk) deze frot gekocht
met boom boom geluid erin dus
![]()
Dat downloaden doe ik tegenwoordig ook maar heel erg weinig, heb maar een 40 GB schijf dus als een avondje download istie al volquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op uitgekeken?Het gaat toch om het beschikbare materiaal?
Bedoelde meer dat alleen onze lims er af en toe iets mee doen cq het snappen.
En das dan het hele eieretenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegd
Tot zover het eierengebeuren![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Maar zodra ze groter wordenDan is de knuffelfactor veel te laag
Ieder zijn meug, scheelt mij een hoop ritjes naar de videotheek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef ploderus het volgende:
Ben tot nu toe tevreden over piratebay en daarbij, harddiskie zit ook propvol
Gewoon "los" zeggen en hij legt het balletje op je schoot.quote:Hondje ziet er nog steeds liev uitMaar ik ga niet tegen hem zeggen dat hij zijn bal los moet laten
Sjeez wat groeit zo'n beesie snel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef ploderus het volgende:
[..]
Met mij prima hoor. Rij nog steeds op die oude ------> !!!!BLAUWE!!! <---------- Kawasaki ZX6R![]()
Even voor de duidlijkheid.. Het is een BLAUWE kawasaki![]()
Verder nog erg druk met school en nog steeds dat kloterige maar goedbetalende zaterdag- en zondagbaantje. Gelukkig eindelijk mijn laatste jaar op school. Daarna maar eens kijken wat de wereld te bieden heeft![]()
Denk dat ik komend seizoen een paar circuitdagen ga meedoen met mijn standaard rijgroepje. Wordt wel eens tijd, want de openbare weg is niet geschikt voor stuntgedrag en racerij![]()
Tot zover mijn levensverhaald![]()
boom boom is vette shizzle man! Wilde het in mijn Yamasaki CBR1 FireBusa ook inbouwen.. Alleen kon dan de neonlamp er niet meer onder geplaatst worden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alfa![]()
nah, hiervoor Nissan en daarvoor Honda...nu maar effies (tijdelijk) deze frot gekocht
met boom boom geluid erin dus
![]()
Wij kijken vrij veel films dus dan is het een uitkomst. Ik fik ze ook meteen om weer ruimte te maken op mijn hd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat downloaden doe ik tegenwoordig ook maar heel erg weinig, heb maar een 40 GB schijf dus als een avondje download istie al volDownload dus alleen specifieke dingen waar ik echt naar op zoek ben, en niet netzoals 'vroegah' alle interessant klinkende filmtitels downloaden
opgeleuktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef worldpimber het volgende:
Je bent gewoon een dikke autopimb![]()
Die vorige was toch ook opgeleukt
Dat verwachten we toch niet van jou
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezittenquote:Dus zo kom je aan je neukertjes
jij is gewoon de uberjsonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fordjes horen daar ook bij he
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0047540.jpg]afbeelding][/url]
Ik zou garantie vragen bij het ziekenhuis na die klapper laatst op die VFRquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat ding in jouw avatar lijkt wel GROEN
Je slaat een richting in die mij wel bevalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgeleuktprimera was echt een gruize muis
dus autopimb valt wel mee
maar ik het geld ervoor over had reed ik wel zoiets
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_pontiac_gto_1280.jpg]afbeelding][/url]
update ei verhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
En wist je dat je een rauw ei niet net zo hard als een gekookt ei kunt rond laten draaien op z'n kant? Een rauw ei stopt heel snel terwijl een gekookt ei veel langer door blijft draaien, simepele manier om erachter te komen welk ei ook al weer gekookt was mocht je hem per ongeluk tussen de rauwe eieren hebben neergelegd
Tot zover het eierengebeuren![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef hollander172 het volgende:
Je slaat een richting in die mij wel bevalt.
deze week leuke avond gehad, zondag gaat ze voor me kokenquote:Vertel eens Jesse.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dikke autopimb![]()
Die vorige was toch ook opgeleukt
Dat verwachten we toch niet van jou
Dus zo kom je aan je neukertjes
Ik heb nog een groene neonlamp liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
boom boom is vette shizzle man! Wilde het in mijn Yamasaki CBR1 FireBusa ook inbouwen.. Alleen kon dan de neonlamp er niet meer onder geplaatst worden..![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou al als een vetprobje erin zitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie het verhaal, ik de smileys [afbeelding]
![]()
quote:
Je hebt dus geneukt?quote:deze week leuke avond gehad, zondag gaat ze voor me koken![]()
Lekker recht op de man afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Wel strak afgericht al.![]()
die auto heb ik een keer gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgeleuktprimera was echt een gruize muis
dus autopimb valt wel mee
maar als ik het geld ervoor over had reed ik wel zoiets
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_pontiac_gto_1280.jpg]afbeelding][/url]
[..]
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?quote:
we kennen je niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
Huisnegert!quote:
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Okay, niet geneukt maar ze gaat wel voor je koken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we kennen je niet anders![]()
quoten op je eerdere post laat ik even voor wat het is...
kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
die auto heb ik een keer gezienhad iets met Luc te maken
die was/is ook gek van dat soort auto's
btw, motorrijden vind ze maar niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjon![]()
![]()
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Huisnegert!Ow rij jij de auto met het gemiddeld hoogste strandingspercentage in de wereld!!
![]()
![]()
Alles goed?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie het verhaal, ik de smileys [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
btw, motorrijden vind ze maar niks
bij voorbaat al kansloos eigenlijk dus![]()
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.
Alfa is trouwens karakterMooiste, beste, meest karaktervolle scheurijzers ooit
![]()
Morgen een streetfighter in de garage![]()
die niet rijdt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Hehe, ja ik ken je inmiddels maar ik vond het leuk overkomen. In positieve zin dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Garantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Jammerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?quote:
ik heb genoeg verteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Dat zou ik dan ook voor me houden. Stel je voor dat ie gestolen wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is echt voor het eerst geloof ik?
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasquote:
Ik ben bezig met tijd makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..
Wanneer koop je nou weer eens een motor die wel rijdt!
da ken ze vergetehhquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dus jij mag straks bij mooi weer gaan smeken of je wel mag gaan motorrijdenen dat mag uiteraard niet want zij wil gezellig gaan wandelen of winkelen
![]()
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?quote:
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boelquote:
bij mij in de familliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Simpsons Rule! Homer is verkozen tot één van de grootste filosofen van dit deceniumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
The simpsons op TV
[..]
Ik zie een smiley in een blauw vlak, wat snap ik nu niet?
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
dat zeg je nu heel stoerquote:
Ok, nou vat ik hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasBedorven eieren drijven juist wel dus hij moest wat hoger aan de waterlijn
Neem je laptop maar mee de douche in want anders ben je tot middernacht aan het bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering wat gaan jullie ineens snel..
Ik ga even douchen, tot later. Oja en bedenk eens even waar we gaan meeten![]()
Ik begreep het niet helemaal nee, ik houd het wel bij motoren voortaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?![]()
;')![]()
Aangenaam kennis met je te maken Ploderusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Daar schijnen vrouwen best wel op te kicken..
Pimp my dick![]()
Toch binnenkort dat ding(etje) maar eens in een pot met vloeibaar goud hangen
![]()
Ja gauw kennis mee maken, want kerels met een bladgouden dikkie kom je niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken Ploderus![]()
je komt precies op het drukste moment van de avond binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hoeveel meets heb ik tot nu toe gemist in de tijd dat ik wel een motor had....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat zeg je nu heel stoermaar als het zover is dan weet ze je heus wel te bewegen om lekker thuis te blijven
en anders pikstraf
![]()
en daar zit je dan met je harde bladgouden leuter
quote:
quote:vind het niet nodig mijn hele hebben en houwen hier te posten
Ik woon samen he? Ik wordt gewankt.quote:you bloody wanker![]()
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even goed bijhouden alles, anders mis je de boel
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Loquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alsof dat helpt.. ik begrijp er alsnog geen hol van![]()
![]()
ploderus
![]()
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uurquote:
quote:Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Goed plan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dag mevrouw F. Rebbel! Aangenaam kennis met u te maken. Ik ben P-Lo![]()
Waarom is er niet veel eerder verteld dat er nu veel meer vrouwen aanwezig zijn?!![]()
Zet het in de openingspost! 'Nu met extra veel vrouwen!!' Hang het in een willekeurige discotheek en de mannen komen met bonkende testosteronknuppels binnenstromen
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADH.![]()
![]()
![]()
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Even een kort postje/foto'tje van de Michelin Pilot Powers en weer snel door eten is klaar.![]()
[afbeelding]
tis wel duidelijk zo tochquote:
zeker wetenquote:Een closeup van je pindarots hoef ik idd niet te zien nee.
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff de niet-Fok! MC-periode inhalen in een uur
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Pepsel!! Hoeveel motoren heb je in mijn afezigheid gekocht en weer verkocht?![]()
![]()
Of heb je die ene nou nog steeds niet rijdbaar? ;')![]()
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]morgen snel monteren, zondag meeten
![]()
[niet irritant proberen te doen modus maar het waarschijnlijk toch wel zijn....] Ferrero Rocher of hoe de fuck je het ook schrijft presenteert zichzelf anders wel zo[/die langnamige modus uit]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
Mwah eigenlijk wel.quote:
quote:zeker weten? gouden bladpindarotsen zie je niet vaak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft P-L-O tegenwoordig ADHD.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het belang van banden heeft ie goed in de gaten.Alleen het belang van een rijdende motor snapt ie nog niet helemaal.
![]()
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
TERING zeg ik, ff kippie braaien en het topic zit vol![]()
Plo, sterf ff ofzo ik kan het niet meer bijhouden![]()
![]()
ga dat maar eens ff bijlezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja dat ga ik nie meer inhalen hoorJullie raggen er ff 200 topics door
Zelfde genen, what's the differencequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pimb heeft het alleen-recht om mij te papegaaien
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MCquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
Maarre have fun met deze dame.En laat haar maar niet teveel hier kijken.
![]()
![]()
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frotquote:Dat bladgoud had je d'r allang af moeten schuren.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, ik ga haar voorlopig maar niet vertellen over de MC![]()
![]()
[..]
missch wel, had ik wat beters kunnen kopen dan die frot![]()
Nopequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje traag vandaag, hiesj??
ik zit ook net te kijken. Er gebeurt weer vanalles uiteraard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef ploderus het volgende:
Ikke gaat er trouwens ook weer ffies vandoor.. Ga ff portie normen en waarden dmv de Simpsons erin zien te persen![]()
en die was niet ergonomischquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
En we hebben nog steeds geen route[afbeelding]
LEzen en kippies bakken hehquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo te horen kun je net zo snel lezen als jouw motor op dit moment rijdt![]()
![]()
[edit] even aangepast, want ik moest de rijdbaarheid van de motor in de zeik nemen, niet de berijder zelf[/edit]
Alle meets zijn bij jou in de buurt, je geografische ligging is goed uitgekozenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel wat dijkjes hier in de buurt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |