die auto heb ik een keer gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgeleuktprimera was echt een gruize muis
dus autopimb valt wel mee
maar als ik het geld ervoor over had reed ik wel zoiets
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_pontiac_gto_1280.jpg]afbeelding][/url]
[..]
daar moet je weer andere kwaliteiten voor bezitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Wel strak afgericht al.![]()
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?quote:
we kennen je niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
Huisnegert!quote:
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dus geneukt?Tweede deel kan ik niet rijmen met het eerste deel van je zin overigens.
Wel strak afgericht al.![]()
Okay, niet geneukt maar ze gaat wel voor je koken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we kennen je niet anders![]()
quoten op je eerdere post laat ik even voor wat het is...
kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
die auto heb ik een keer gezienhad iets met Luc te maken
die was/is ook gek van dat soort auto's
btw, motorrijden vind ze maar niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze weet haar plaats al goed bij deze motorrijdende sjon![]()
![]()
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Huisnegert!Ow rij jij de auto met het gemiddeld hoogste strandingspercentage in de wereld!!
![]()
![]()
Alles goed?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jesse = man + leuke avond + vrouw = neuken toch?
Maarre je kent me inmiddels toch ook een beetje? Niks voor mij om dat subtiel te vragen.![]()
Gaan mensen nog denken dat ik ziek ben enzo.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie het verhaal, ik de smileys [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
btw, motorrijden vind ze maar niks
bij voorbaat al kansloos eigenlijk dus![]()
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel met mij alles ok. Alleen te druk voor de echt belangrijke dingen (neuken en motorrijden), maar verder alles goed ja.
Alfa is trouwens karakterMooiste, beste, meest karaktervolle scheurijzers ooit
![]()
Morgen een streetfighter in de garage![]()
die niet rijdt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Hehe, ja ik ken je inmiddels maar ik vond het leuk overkomen. In positieve zin dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Garantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdie garantie van ziekenhuis is toch niet nodig, Luc had toen deze auto gepost en ik heb hem gesaved
blijft een cool ding
Jammerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. Mijnheer Hicham, zou u aub wel bij willen lezen voor u deelneemt aan discussies als deze?quote:
ik heb genoeg verteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Dat zou ik dan ook voor me houden. Stel je voor dat ie gestolen wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is echt voor het eerst geloof ik?
Naja die klootviool van een Jesse gaat toch niks vertellen, alsof ie een lul van bladgoud heeft ofzo.![]()
Uit zijn woordkeuze kan ik al genoeg halen.![]()
Oh oeps, ik zie nu dat het juist andersom wasquote:
Ik ben bezig met tijd makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor die echt belangrijke dingen die je nu noemt moet je tijd voor maken..
Wanneer koop je nou weer eens een motor die wel rijdt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |