Het verschil tussen een vol vermogen ER5 en 25 kw ER5 is echt het verschil tussen dag en nacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als of je binnen de bebouwde kom iemand met een 25 kw motor niet dood kan rijden.
Nu is die 25 kw regeling ter bescherming van de motorrijder,maar ik vindt het belang van medeweggebruikers toch belangrijker.
Als er iemand aan wordt gereden kan het mij echt niet schelen of dat met een 25 kw motor is gebeurd of met een vol vermogen motor.
Ben daar ook al een héle tijd wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Mensen die ik ben er weg van zeggen, hebben Randstadkwaliteiten (wat die ook mogen zijn) al een heele tijd geleden verloren.
Klopt,maar nu wil je op een VN 1500 Vulcan gaan rijden of zo,dan geldt die regeling ook,terwijl de kans op ongevallen met medeweggebruikers even groot blijft,en het karakter van deze motor toch een stuk vriendelijker is als van bijv.een R 1En ook met een R 1 mag je maar maximaal 120 in dit land.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:13 schreef yup het volgende:
[..]
Het verschil tussen een vol vermogen ER5 en 25 kw ER5 is echt het verschil tussen dag en nacht.
LAAT STAAN tussen een R1 en een of andere knaak 25kw ding...
Met een 25kw kan je gewoon veel beheerster optrekken, ik wil niet weten wat er gebeurt als je met een R1 het macht over het stuur verliest :/
De kans op een klapper is ZEER groot op een R1 in de handen van een amateur...
Er zijn meer bepalende factoren dan de maximum snelheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,maar nu wil je op een VN 1500 Vulcan gaan rijden of zo,dan geldt die regeling ook,terwijl de kans op ongevallen met medeweggebruikers even groot blijft.En ook met een R 1 mag je maar maximaal 120 in dit land.
Ja het vermogen,maar net wat ik zeg,een (bijv)Vulcan 1500 heeft dan ook te veel vermogen,maar is een stuk minder extreem,maar mag je toch niet rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Er zijn meer bepalende factoren dan de maximum snelheid.
Overigens opteer ik voor een Triumph Rocket III
Nee,heb ik nog niet mogen beleven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb haar zeker nog nooit horen praten![]()
komt niets reserve Belgies in voor hoor![]()
We zijn het met elkaar eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja het vermogen,maar net wat ik zeg,een (bijv)Vulcan 1500 heeft dan ook te veel vermogen,maar is een stuk minder extreem,maar mag je toch niet rijden.
Maar dan moeten er in die lijst ook "volvermogen"motoren voorkomen,die aanzienlijk minder kans op ongelukken geven,maar dat zal wel gewoon te veel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef yup het volgende:
[..]
We zijn het met elkaar eens
Daarom zeg ik toch, liever een lijst met geschikte motoren ofzo... Zou ik eerlijker vinden want lang niet alle motoren zijn simpel op 25kw te krijgen, ook niet de motoren die heel liefen vergevingsgezind zijn.
Maar dat zal wel nooit gebeuren :/
Denk dat het op dat gebied te moeilijk is om een duidelijke grens te trekken, op gebied van vermogen is dat natuurlijk retesimpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar dan moeten er in die lijst ook "volvermogen"motoren voorkomen,die aanzienlijk minder kans op ongelukken geven,maar dat zal wel gewoon te veel gevraagd zijn.
Dus we zijn het eens.![]()
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
technisch
technisch
technisch
![]()
25Kw goedkoper maken, geen BPM. Moet je eens kijken hoeveel 25Kw erbij komen![]()
Ehm...waar reed je dan op als een R1100S een flinke stap terug is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.
Inderdaad,gewoon een makkelijke stok om de hond mee te slaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Denk dat het op dat gebied te moeilijk is om een duidelijke grens te trekken, op gebied van vermogen is dat natuurlijk retesimpel.
ZXR 750,maar ook bij mij beginnen de jaartjes te tellen,vandaar.Maar die R 1100 S is wel gewoon een heel fijne motor om mee te rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ehm...waar reed je dan op als een R1100S een flinke stap terug is?
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik ga toch echt niet meer op een 25 Kw motor rijden.Ik heb al een flinke stap terug gedaan qua vermogen,door op een R 1100 S te stappen.
Maar ben het wel met je eens dat ze die apparaten dan wel maar goedkoper moeten maken.![]()
Fulcrum wel, hij is een lekker dingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef yup het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/8452409.html?return=eJwly10KwyAQRtG9BJJHjT9JRJGS7kTagKJNBhWatnTvdejLcC584zTTn6BHUzSTk%2B7K5vLNG18raErjAdtOHi7HCsm5Wsie6H9CwMPlTJYN92LjsxdrZr241qMJkdpZ50UheePCRmRtfAdAnrhks%2BIT1quVVEpIfD5KaMkHsKIz3x%2BCzi%2F0&df=1
Ik heb een serieuze vraag.
Krijg je die vrouw er nou wel of niet erbij
Ik vind van wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef yup het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/8452409.html?return=eJwly10KwyAQRtG9BJJHjT9JRJGS7kTagKJNBhWatnTvdejLcC584zTTn6BHUzSTk%2B7K5vLNG18raErjAdtOHi7HCsm5Wsie6H9CwMPlTJYN92LjsxdrZr241qMJkdpZ50UheePCRmRtfAdAnrhks%2BIT1quVVEpIfD5KaMkHsKIz3x%2BCzi%2F0&df=1
Ik heb een serieuze vraag.
Krijg je die vrouw er nou wel of niet erbij
Jij betaalt de helft ik betaal de helft.quote:
Heb jij daar iets te vertellen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;
Pimp My 25Kw![]()
Lijkt me een deal, ik heb toch al een mooie vriendin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:49 schreef yup het volgende:
[..]
Jij betaalt de helft ik betaal de helft.
De R1 voor jou die "mooie dame" voor mij.
R1 heb ik toch niks aanMag nie eens mee rije
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een nieuw programma bij Talpa gaat ontstaan;
Pimp My 25Kw![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb haar zeker nog nooit horen praten![]()
komt niets reserve Belgies in voor hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |