he, wat jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef ondeugend het volgende:
sepo
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef bwt het volgende:
[..]
he, wat jammer
was ik je ook daarmee nog voor
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
fipo
Maar mijn liefste..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, truste![]()
see u all sunday
Er komt een dag.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar mijn liefste..![]()
Welterusten![]()
![]()
Snel aan mijn figuur gaan werkenquote:
Trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, truste![]()
see u all sunday
Hoe zit het met jouw bruid eigenlijk ?quote:
Dé bruid is toch een slet geworden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw bruid eigenlijk ?
Heb je de kamelen al bijelkaar ?
Kan je dan niet beter die kamelen houden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dé bruid is toch een slet geworden?![]()
Wordt weer een tripje naar de bergen voor mij om de kamelen voor een dom wijf in te ruilen.
Nieuwe bruid > nieuwe kamelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wordt weer een tripje naar de bergen voor mij om de kamelen voor een dom wijf in te ruilen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
see u all sunday
Hey, nou had jij het zelfde probleem zie ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er komt een dag.......
![]()
ik kan je niet verlaten![]()
Wat was dat dan voor idee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]pep's idee was het beste imho
Hey, voor beledigingen jegens mensen hebben we Fulcrum en/of SM rijders al keejquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bòring! een fàtsige fàtsoensrakker mee.![]()
Beter ten opzichte van den Nederlandsche taal welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:19 schreef bwt het volgende:
Zo beter????
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En 1 of andere oude columnquote:rij je voorzichtig? tuurlijk mam (ding heeft nie voor niks 110 pk)
bel je als je thuis bent? pffff oke (neeeeee)
niet te hard he? nee hoor( mmmmm ding loopt 260 )
wat een idioten op da ene wiel. echt wel gekken (gaaf zeg en da met 150 km)
da inhalen doe jij nooit he? nee hoor (zou ik nog net kunnen halen)
is het niet koud op de motor? neee heb pak aan (bibber)
rustig door de bocht he? doe ik altijd mam (schaamranden is voorschut)
gezellig met zo n groepje toeren. ja zeker (lekker raggen met zijn alle)
quote:Capivara's Columns: Wie dit leest is gek
Door Hans van Rijsse (Capivara), geplaatst op 29 juli 2004 om 10:48
Wie dit leest is gek
Gegroet, gekken van Nederland en België. Aangezien je op deze link geklikt hebt ga ik er vanuit dat je niet alleen gek bent, maar het ook niet eens ontkent. En, hoe lang ben jij al gek? Nog niet zo gek lang? Gek genoeg voor een wheelie in een parkeergarage? Of een stoppie naast de BMW van een KLPD'er? Of rijd je liever met een snelheid van meer dan 200 km/uur door de bebouwde kom? Of leg je vanaf je motor crimineeltjes om in Amsterdam? Dat kan een leuk zakcentje opleveren, zo is mij ter ore gekomen, en is nog nuttig bovendien.
Waarom rijd je in vredesnaam op twee wielen als het ook op vier kan? Véél veiliger en je zit nog droog ook. Maar nee hoor, meneer (of mevrouw) moet zonodig kiezen voor een voertuig dat een nogal dubieuze reputatie heeft als het op ongevalstatistieken aankomt. Waarom? Voor een frisse neus (die al na een kilometer volzit met uitlaatgassen) of om één te worden met de natuur? Kom kom, al het dierenleven heb je al de grens overgejaagd met je dragpipes c.q. vervangingsdemper.
Natuurlijk zijn wij niet gek, alleen de buitenwereld kijkt zo tegen ons aan. Dat geeft niet, want ze weten niet beter. In feite zijn wij de crème de la crème van de samenleving. Onvervaard, moedig, mannen van staal. Wij houden van risico's en we durven die te nemen. Huur een ploegje motorrijders in en je kunt het korps mariniers terugsturen naar hun moedertjes. Vergeleken met ons reactievermogen, gescherpt door dagelijks contact met automobilisten, is een F16 piloot maar een trage slak.
Wees trots! Je behoort tot het korps motorrijders! Een lid van de meest elitaire groep mensen op deze aardkloot! Borst vooruit! Recht je rug! Want, zo zal iedereen met mij eens zijn: een goed lid staat stijf.
Dat gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
die zijn juist het bestegeen goed gesprek achteraf nodig
je kan gelijk gaan slapen
![]()
First In P*n*s Outquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
fipo
Ik dacht dat ik nog een leuk filmpje van jessica simpson hadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen.![]()
kijk maar naar Jessica Simpson![]()
quote:
Vergissen is menselijke, ik las ergens 'dating topic' en 'hoere topic' en R2D2 moest doorgesmeerd worden, ik denk, misschien trekt BWT de stoute schoenen aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog een leuk filmpje van jessica simpson hadklik hier maar
Alleen na het zoeken op Google bleek dat dat waarschijnlijk jessica simpson helemaal niet is
Ben niet zo bekend in dat glamourwereldjeen filmpjes kijken op het werk kan jij volgens mij ook niet
[..]
Fist in P*n*s Out
First Post
Praat jij zoveel dan?En ook in het donker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan moet je me niet op ideeen brengen.............quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vergissen is menselijke, ik las ergens 'dating topic' en 'hoere topic' en R2D2 moest doorgesmeerd worden, ik denk, misschien trekt BWT de stoute schoenen aan
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Praat jij zoveel dan?En ook in het donker?
dam'n girlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo van"ga jij even kijken of ik de deur wel op slot heb gedaan"...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.![]()
maar bepaalde 'gesprekken' zijn toegestaan in het donker![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Vrijdagochtend 'motorophaalmeet' Schijndel
Waarom nou weer in de ochtend, dan werken de meeste mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Goeie morge[netwakkermode],nachtmode.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen allen![]()
![]()
[netwakkermode]
D-e-e-t-i-n-g-t-o-p-i-k![]()
[/netwakkermode]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie motoren he, die BMW 's.Doen het onder alle omstandigheden.
![]()
Kan je altijd nog een chopper van maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je eens met zo een wanna be offroad proberen, krijg je dit terug
[afbeelding]![]()
![]()
In de middag ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Waarom nou weer in de ochtend, dan werken de meeste mensen![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Die fatsoensrakker had anders mooi wel een handje fruitella en mentos rolletjes meegenomen en die deelde hij aan het begin van de rit uitEen rolletje voor iedere rijder, en nog keus hebben tussen verschillende smaken ook
![]()
Iets wat OPM heeft uitgevoerd denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:42 schreef bwt het volgende:
Wat was dat dan voor idee?
"Werk"alleen maar in de middag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:19 schreef hicham het volgende:
[..]
In de middag ook
Waarom niet gewoon in 't weekend
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.![]()
maar bepaalde 'gesprekken' zijn toegestaan in het donker![]()
Omdat ik vrijdag vrij heb en zaterdag/zondag ga verhuizen. Daarom eikol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:19 schreef hicham het volgende:
[..]
In de middag ook
Waarom niet gewoon in 't weekend
Homo Tampeloeris Collosalusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag vrij heb en zaterdag/zondag ga verhuizen. Daarom eikol.
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"
jupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en jij bent net getrouwd ?
![]()
Lekker boeiend wie dat gips eraf heeft gehaaldquote:Inmiddels is het gips van Venemans enkel verwijderd door Dr. Luiten van het St. Anna ziekenhuis te Geldrop en is Barry met de revalidatie begonnen.
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...
Ey das die Em Effurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik ga Hicham nadoen met poging tot on topic via linkjes.
[afbeelding]
Ach, ik zie dat de frustratie nog steeds uit je posts druipt. lijkt ook wel het enige te zijn dat druiptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...
die site had ik al eerder gevondenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Pimpber had opmerkingen maandag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:51 schreef hicham het volgende:
En vanwaar die signatures van jouw ineens?
OZ wielen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
die site had ik al eerder gevondenmaar ik kan er voor mijn motor niet echt iets bijzonders vinden
![]()
ZXSRquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zit in Gouda, misschien dat ik er een langs tufquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die site had ik al eerder gevondenmaar ik kan er voor mijn motor niet echt iets bijzonders vinden
![]()
Jij hebt ook alles in de buurt zitten daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:06 schreef stinkie het volgende:
Zit in Gouda, misschien dat ik er een langs tuf
En nog beter zelfs, ik heb het vervoer om er te komenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles in de buurt zitten daar.![]()
Nee de perfect draftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus de Beertender is de basis van jullie relatie ?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef stinkie het volgende:
En nog beter zelfs, ik heb het vervoer om er te komen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, er zitten een hoop motorgerelateerde speciaal zaken in en rond Gouda.![]()
Als ik iets wil kopen moet ik bijna 20 kilometer rijdenlopen, en dan ben ik alleen nog maar Motoport.![]()
Ôla.quote:
Wauw, wel een heel kwartierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ôla.![]()
En toen was het wel een kwartier stil hier zie ik.![]()
![]()
Helemaal fout, ik zit al 2 dagen thuis te fokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met jou, morgen je laatste werkdag daar tochEn zit je nu relatief veel op Fok! (in vergelijking met de vorige 2/3 weken
) omdat het eindelijk minder druk is of omdat het je niets meer kan schelen?
![]()
Die velgen heb ik dinsdag al in die storm op de fiets mee naar huis genomen.quote:En vergeet niet je velgen mee naar huis te nemen alvorens je baas een stoot op z'n oog te geven vrijdagmiddag![]()
Volgens mij is dat aanbod uit spijtgevoelens voortgekomen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb nog aangeboden om een maand (2 doe ik ook nog wel) puin te ruimen op de zaak, maar dat hoefde al niet eens meer.
Dan komt het niet echt goed uit om met blauwe ogen en bloedend gezicht Nick op te halen neequote:Maar ik moet vooral op tijd bij Nick zijn, ben weer weekendpappa.![]()
![]()
Echt een dag met tijdsdruk dus en geen tijd voor emotie's..
Nee, meer van:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is dat aanbod uit spijtgevoelens voortgekomen?
Iets van ... shit, waar ben ik aan begonnen. Wat als ik niet snel genoeg werk vindMisschien maar aanbieden om terug te komen onder het mom van 'puinruimen'?
Als ik een gevecht inga dan kan ik er wel binnen 10 seconden een eind aan maken hoor.quote:Dan komt het niet echt goed uit om met blauwe ogen en bloedend gezicht Nick op te halen nee
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik een gevecht inga dan kan ik er wel binnen 10 seconden een eind aan maken hoor.![]()
Zeker als zwaargewicht tegen een vedergewicht, ga er gewoon dwars doorheen.![]()
En nu weer terug naar respect.![]()
Daar moet je wel mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Ik wil 'm wel schoongemaakt terug
Welke stijl deed ie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar moet je wel mee om kunnen gaan.
En zelf ren ik liever de 200 meter in 10 seconden als ze daarmee komen.![]()
1 van mijn beste vrienden doet aan Japans zwaardvechten, en toen we heel wat jaartjes terug gingen stappen en ik hem thuis ophaalde gaf hij ineens totaal onverwacht een demonstratie met dat zwaard.![]()
Ik voelde de wind gewoon langs mijn oren gaan zo stond hij met dat ding de zwaaien, en sneller dan je ogen kunnen volgen.![]()
*doet compleet verdwaasd 2 stappen achteruit*![]()
Voordat hij aan de lessen mee mocht doen moest het zwaard trouwens wel even bloed gevoeld hebben.
Dus de leraard sneed zijn arm er even mee open.![]()
![]()
![]()
Ik ken die baas of chef van jou verder niet maar voor hetzelfde geld zag ie er zo uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeker als zwaargewicht tegen een vedergewicht, ga er gewoon dwars doorheen.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ach, ik zie dat de frustratie nog steeds uit je posts druipt. lijkt ook wel het enige te zijn dat druipt
Edit:quote:
http://www.sleeswijk.nl/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:12 schreef stinkie het volgende:
Welke stijl deed ie?
Geen sport voor de combinatie bad temper.quote:Wil de eigenlijk vanacond weer gaan trainen, maar ben bang dat er nog te veel in huis moet gebeuren voor morgen. Deze is overigens ongeslepen, is gewoon mijn trainingszwaard en vind het iets te link om die te slijpen. STaan ook nog een wakizashi en tanto in de vensterbank. Geslepen
Doe Iaido, traditionele Japansezwaard technieken. Puur Iaido doe je eigenlijk geen gevechten trainen, maar we doen het er wel bij. Ook trainen met Jo, Bokken en Shinai en af en toe Aikido training er tussen door.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
http://www.sleeswijk.nl/
Zal wel Kenjutsu zijn, hij heeft het wel eens gezegd maar ik heb een soort namen dyslexie.![]()
Ik heb daar een tijd Ninjitsu les gehad (samen met die vriend en zijn broer) van Ron Sleeswijk, een onnavolgbare Shidoshi 5e dan.![]()
Echt een discipline sportschool.![]()
Hij deed ook stuntmensen opleiden, een aantal leerlingen hadden ook bij stunts in Flodder gefigureerd.
[..]
mwah, ik heb er geen last van, terwijl ik aardig heetgebakerd kan zijn. Ben er eigenlijk wel wat rustiger door geworden, meer zelfbeheersing. Buitendat, hoevaak loop je met een zwaard over straatquote:Geen sport voor de combinatie bad temper.![]()
![]()
Omdat je hem buitendat wel even kan ophalen thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:29 schreef stinkie het volgende:
mwah, ik heb er geen last van, terwijl ik aardig heetgebakerd kan zijn. Ben er eigenlijk wel wat rustiger door geworden, meer zelfbeheersing. Buitendat, hoevaak loop je met een zwaard over straat
Honkbalknuppels doe ik niet aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat je hem buitendat wel even kan ophalen thuis.![]()
Ik zie wel eens mijn overbuurman de honkbalknuppel ophalen thuis.![]()
Nou ja, jullie liggen boven, en 2 zwaarden beneden in de vensterbank.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Honkbalknuppels doe ik niet aan
Die is voor BrightEyes
Wee de onverlaat die bij ons inbreekt
Net uit je ei gekropen?quote:
Probeer het eens en dan kijken we wel eens wat er nog meer in huis ligtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ja, jullie liggen boven, en 2 zwaarden beneden in de vensterbank.![]()
![]()
[..]
Ik ben geen inbreker, maar ik kan wel even vragen hoe het moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef stinkie het volgende:
Probeer het eens en dan kijken we wel eens wat er nog meer in huis ligt
Hmmmquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
quote:
Jij zou nog pics postenquote:
En ze weten hun taak tenminstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
die zijn juist het bestegeen goed gesprek achteraf nodig
je kan gelijk gaan slapen
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef richardgie het volgende:
O,het stommertje spelen is weer begonnen?Krijg dan allemaal de klere maar!![]()
De beste zelfverdediging, voor een vrouw, is rennen en schreeuwen. Er zat zo'n miep bij ons in de groep die al een paar jaar karate deed, maar toen de instructeur haar vast had deed ze ook niks meer. 99 van de 100 leggen het af tegen een man en dan hoeft ie nog niet eens gewapend te zijn, gewicht maakt het verschilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
http://www.sleeswijk.nl/
Zal wel Kenjutsu zijn, hij heeft het wel eens gezegd maar ik heb een soort namen dyslexie.![]()
Ik heb daar een tijd Ninjitsu les gehad (samen met die vriend en zijn broer) van Ron Sleeswijk, een onnavolgbare Shidoshi 5e dan.![]()
Echt een discipline sportschool.![]()
Hij deed ook stuntmensen opleiden, een aantal leerlingen hadden ook bij stunts in Flodder gefigureerd.
[..]
Geen sport voor de combinatie bad temper.![]()
![]()
Vorige week bij Raymann is laat.. Tuur? dat is mijn type niet.quote:
Ik vind haar heel stoer:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorige week bij Raymann is laat.. Tuur? dat is mijn type niet.![]()
En in ander verband..
Mja, ik heb de laatste jaren wel geleerd om ruzie's niet meer fysiek uit te vechten.
Of dat laatste echt waar is ..![]()
![]()
Sterke uitspraak inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind haar heel stoer:
Ik ben de laatste vrouw die je slaat
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben de laatste vrouw die je slaat
Dat gebeurt ook wel eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.![]()
De kinderlokker.quote:Bijvoorbeeld door dat Fruitella mannetje van Hichams meet
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De beste zelfverdediging, voor een vrouw, is rennen en schreeuwen. Er zat zo'n miep bij ons in de groep die al een paar jaar karate deed, maar toen de instructeur haar vast had deed ze ook niks meer. 99 van de 100 leggen het af tegen een man en dan hoeft ie nog niet eens gewapend te zijn, gewicht maakt het verschil
Tenzij je Lucia Rijke heet![]()
Ik denk eerder dat dat mannetje met Fruitella in z'n reet wordt afgevoerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.Bijvoorbeeld door dat Fruitella mannetje van Hichams meet
Vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.
wat las ik nou, jij ging lief zijn voor me![]()
Klopt, dat dacht ik ook ... was even aan het tikken geslagen, maar de backspace inside me was sterker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat mannetje met Fruitella in z'n reet wordt afgevoerd.![]()
Het feministische in je komt weer naar bovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor, een verkeerde vrouwenopmerking en ze komen er als ratten op af ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sterke uitspraak inderdaad.![]()
![]()
[afbeelding]
Die gedrevenheid bewonder ik wel.![]()
sepoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hoor, een verkeerde vrouwenopmerking en ze komen er als ratten op af ...
Disclaimer: this post can be used against me
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Koffie?quote:wat las ik nou, jij ging lief zijn voor me![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Makster het volgende:
[..]
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutEn ook nog is een duitse
MAar 1 ding weet ik zeker, van haar moet je GEEN, ik herhaal GEEN klappen krijegn, dan ben je namelijk zeker van een verrote kop![]()
Neuh, heb ze nog niet aan een integriteitstest kunnen onderwerpenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
sepo
Had je er een paar doorgestuurd naar FokMC?
Een Duitse?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Makster het volgende:
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutEn ook nog is een duitse
quote:MAar 1 ding weet ik zeker, van haar moet je GEEN, ik herhaal GEEN klappen krijegn, dan ben je namelijk zeker van een verrote kop![]()
Mwah, het is tenslotte ook 120 kilo dat in beweging moet komen. Tegen de tijd dat die slag aankomt heeft er er al 2 of 3 te pakken misschienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.
[..]
Gearne hoewel het geenbier is, maar goedquote:Koffie?Of ga je zondag meefietsen
Als de tegenstander 50 kilo weegt en Tuur heet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.
Wij daarentegen met onze parelmoer gepolijste goden hoofden zouden flink benadeeld worden door een beuk van deze oervrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat de meeste Fok!MC'ers al een verrotte kop hebben, kan alleen maar beter worden
Mail me is ff wat je die kaknakker allemaal opstuurt, want ik heb het idee da hij mij minder toebedeeld dan beloofdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Me too, ondermeer dat pakketje klaarmaken voor de koper van je CR.![]()
Ontslagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Rausdouwer het volgende:
shit veel te druk hierwe zijn vandaag ook maar met 2 personen. Dat kan dus echt niet.
![]()
Route uitzetten + voorrijden voor zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding]
Oh nee, ik heb makkelijke praten hier lekker thuis zittend kijken wat ik vandaag weer ga doen
Probeer eens te omschrijven wat die donkere plekken op het groene vlak zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Zo een garage zouden jullie ook wel willen he![]()
Huhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer eens te omschrijven wat die donkere plekken op het groene vlak zijn![]()
Die linker en die rechter mogen sowiesoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Zo een garage zouden jullie ook wel willen he![]()
Middelste is een 900je, snel genoeg hoor, maakt in elke versnelling een wheeliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die linker en die rechter mogen sowieso
Blijft de middelste over, maar die is ook wel minder...Conclusie: de SS mist
TIP![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
Route uitzetten + voorrijden voor zondag![]()
Hoe langer je wacht hoe goedkoper ie wordt... misschien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef yup het volgende:
Als ik hem kon kopen stond ie nu voor de deur.
hoe staat het met de routequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]Moet je minstens een hele dag voor uit trekken
Tenzij je in Brabo of Arnhem woont
![]()
[..]
Hoe langer je wacht hoe goedkoper ie wordt... misschien.
Hey ff ander onderwerp he, maar hoe ver ben je al met de route voor a.s zondag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet ie heel wat goedkoper zijn, bimmah staat nog steeds voor de deurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
als haar vertaal bureau goed loopt is het wel de bedoeling dat ze daar fulltime voor gaat werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding]
Oh nee, ik heb makkelijke praten hier lekker thuis zittend kijken wat ik vandaag weer ga doen
regel dat eens even snelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef yup het volgende:
[..]
Middelste is een 900je, snel genoeg hoor, maakt in elke versnelling een wheelie
Damn, mooie brommert hoor op M-F
Als ik hem kon kopen stond ie nu voor de deur.
Nu nog $$$...
mompelt iets over geldnet + ak-47![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:
Heb je twee baantjes danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ken ut.....met de motor gaat ut gewoon sneller, ik werk slechts 17 km van m'n werk en doe er 's ochtends 3 kwartier over om er te komen![]()
En dan lekker de hele dag keren, kaartlezen, remmen voor een afslag, twijfelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was dan op tijd je nest uitgekomen
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef RB het volgende:
Zit hier nou al 2 dagen te wachten
Ken alle films van canal + onderhand![]()
maar s`morgens wel om 6 uur opstaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lekker nix doen en uitbetaald krijgen?
Internet is oneindig![]()
Lekker fit sporten, is goed voor je zaadquote:
Ik heb een maandje Canal+, wat ben ik mij rotgeschrokken een paar keer na 0:00.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef RB het volgende:
Zit hier nou al 2 dagen te wachten
Ken alle films van canal + onderhand![]()
Maandag Gay-Nightquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een maandje Canal+, wat ben ik mij rotgeschrokken een paar keer na 0:00.![]()
quote:
Mannen met baarden.quote:
met porno-snor?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien .. wat weet jij daarvan.
![]()
Maar maandag eindigt het proefabbo wat Chello cadeau gaf, kan ik nog 1 keer genieten.![]()
[..]
Mannen met baarden.![]()
![]()
En halflang haar.![]()
quote:
Een editquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:09 schreef R2-D2 het volgende:
En weer Low-Profile
Is een chinees ding vandaar de prijs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moest voor een reflector op de fiets rondspeuren, en zag bij de plaatselijke fietswinkel deze brommer in de aanbieding voor 550 euro.![]()
[afbeelding]
Dit is toch het brommerforûm?![]()
Jammer dat er geen 2 personen op kunnen.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een editga maar koffie zetten dan voor stinkbeest.
![]()
Mooi is anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef hollander172 het volgende:
Is een chinees ding vandaar de prijs.Kwam hem weleens tegen als ik sites afzocht van fabrikanten daar.
![]()
Ik vind hem overigens spuuglelijk.
Wordt je dan sneller bediend?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Jij beoefend toch ook een vechtsport?\
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:43 schreef Patrick281 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de namen in het tweede gedeelte dan wel andersom ten opzichte van het eerste gedeeltequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, doe Mercy en Raus alias Anita en Martie de groeten.![]()
Ongelukje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Alleen de namen in het tweede gedeelte dan wel andersom ten opzichte van het eerste gedeelte
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:06 schreef Patrick281 het volgende:
Pimber zocht toen nog een bike in ieder geval.![]()
Valt mee hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is bijna tijd hoor.![]()
Wat moet dat laatste uurtje moeilijk zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
Valt mee hoor
Net die BMW HP2 review gelezen, anders ga je ff offroad raggen met een bike van 20.000 euro![]()
Is dus meer voor het type mensen dat niet weet wat ie moet doen met z'n geld
Ratbikes zijn cool man!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
Post ik net in een verkoop topic dat ik nog wel een bobine en contactpuntjes voor die motor heb liggen (vonkt niet, vandaar verkoop) en hij ze gratis kan ophalen, edit ik het twee keer, en dan ineens nog een derde keer met een laag bod voor die motor en verwijdering van de regels dat ik die onderdelen heb liggen.![]()
![]()
Gaat helaas wel om een ratbike.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
Net die BMW HP2 review gelezen, anders ga je ff offroad raggen met een bike van 20.000 euro![]()
Niet weet wat ie moet met zijn geld.quote:Is dus meer voor het type mensen dat niet weet wat ie moet doen met z'n geld
Ja, mijn eerste fiets, al was dat zelfs al het nieuwer model.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een Jawa, nostalgie?
Nu maar hopen dat hij je edit niet heeft gezien
Die van jou vind ik wel cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Makster het volgende:
Mail me is ff wat je die kaknakker allemaal opstuurt, want ik heb het idee da hij mij minder toebedeeld dan beloofd
Rij je nou nog wellis op dat ding dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
Het uitroepteken staat aan de verkeerde kant prutser, koffie vergeten te drinken??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
1 |
Je kan net zo goed Marokkaans gaan lullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Correctie![]()
[ code verwijderd ]daag mede programmeur
![]()
Jammer he, dat ze tegenwoordig geen ponskaarten meer gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed Marokkaans gaan lullen.![]()
Magneetbandjes en 5.25 inch floppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Jammer he, dat ze tegenwoordig geen ponskaarten meer gebruiken
ik weet nog wel een mooi dijkje hier in de buurtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Hoe staat het met de route jongens?
You name it...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel een mooi dijkje hier in de buurt![]()
Huldequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik moet vooral op tijd bij Nick zijn, ben weer weekendpappa.![]()
![]()
Echt een dag met tijdsdruk dus en geen tijd voor emotie's..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil 'm wel schoongemaakt terug
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Het uitroepteken staat aan de verkeerde kant prutser, koffie vergeten te drinken??
Correctie![]()
[ code verwijderd ]daag mede programmeur
![]()
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer hetzelfdewordt een beetje 1tonig
hebben de boschen niet nog een mooie route liggen
haarspeldbochtuwerrukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef worldpimber het volgende:
Lekker belangrijk als het ver is, weet niet of Fulcrum van plan is te komen
![]()
Zulk prachtweer wordt het volgens mij niet zondag toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkers
en dat zou ik Fulcrum ook egnie aandoen![]()
Speaking of the Devil......look who's fokking![]()
Moet je niet chàttûh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Hoe oud is die van jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Huldevoor de weekendvader!!!
heb hier ook een Nick rondlopen![]()
Nee, hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Sevenquote:
Me not....maar de rest welquote:
Nee hoor, niet iedereen is weg, ik heb nu pas tijd om WEER te kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee hoor niet weggejaagd en niet iedereen is weg. Ik heb nu pas tijd om te kijken.![]()
die route isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me not....maar de rest wel![]()
Sin in sondagom te meeten ? Hetzij Fok of MF of
gecombineerd, dat kan ook
![]()
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:ik ben er ook nog... druk alleen niet zo vaak op F5
![]()
ik ga zondag iig niet meeten, moet echt nog TE veel doenen aangezien dat de enige dat is dat ik overdag wat kan doen...
ik ben dan niet sjaggo maar ik vind ook dat ik MOET MOTORRIJDEN dit weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 op
Het weer voor sondag:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....
Eg welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me not....maar de rest wel![]()
Sin in sondagom te meeten ? Hetzij Fok of MF of
gecombineerd, dat kan ook
![]()
Mmm, dat klinkt bijna als een dwangneurosequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben dan niet sjaggo maar ik vind ook dat ik MOET MOTORRIJDEN dit weekend![]()
jijheb vorige week nog geredenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mmm, dat klinkt bijna als een dwangneurose![]()
maarre deel ut gevoel hoor![]()
ik ben net even aan de foon en al best veel gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Het weer voor sondag:
40 % kans op zonneschijn![]()
30 % kans op neerslag![]()
en een heerlijk temperatuurtje van 19 graden
Dus ut gaat hélemaal goedkomen![]()
oh, Rebbel welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jijheb vorige week nog gereden![]()
![]()
Hé.....maar dat was wel "half the fun" he, in de regenquote:
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé.....maar dat was wel "half the fun" he, in de regen, en nat wegdek off course
![]()
maar ut voelde só goed![]()
Oké, het miezerde, dus het was wel rukweer, maar het had erger gekund en dan was ik ook niet gaan rijden. Vnl. dat zicht is megabelangrijk ja, voordat je het in de gaten hebt, hang je dan in de vangrailquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer ja.Zolang het nog redelijk te doen is vind ik het niet erg, maar als het qua kou en zicht niet meer te harden is dan ben ik er ook heel snel klaar mee. Vandaar dat ik misschien wel nooit een echt goede winterrijder zal worden.
Helaas duurt dat akelige winterseizoen véél te lang. Het is wel even gezellig, zeker met sneeuw buiten, maar een maandje lijkt me meer dan genoeg.
![]()
het valt me ook wel tegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wáár zijn nu al die overige F#&kFokkers gebleven![]()
![]()
die zijn er nooit als wij s'avonds tijd hebben om te postenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Martie doet niks andersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
tv kijken... internetten EN fokken... gaat niet helemaal tegelijkdus duurt het allemaal wat langer bij mij
quote:
Seven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Seven
of Nine........ken je die trouwens, zo'n Star Trek wijf, maar wel........![]()
And your Nick?
'f'f eten, na een zak taco's aan het einde van de middag was het low profile, maar wel even voor de televisie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:ik ben er ook nog... druk alleen niet zo vaak op F5
![]()
ik ga zondag iig niet meeten, moet echt nog TE veel doenen aangezien dat de enige dat is dat ik overdag wat kan doen...
Lijkt wel een spelletje pong hierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
RB had laatst ook nog 3routes gepost...ik weet niet of hij van plan was om te komen cq. voor te rijden
Precies jij weet hoe het werktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Gaan al die overdag nuttig doeners nu allemaal omste beurt posten dat er niemand is![]()
[..]![]()
De zondag moet je gewoon altijd reserveren, eigenlijk elke dag dat er gemeet wordt.
![]()
Ik zat te meeten terwijl ik moest blokken voor mijn examens, maar no way dat ik achteraf ga zitten lezen hoe gezellig iedereen het heeft gehad met dat prachtweer van toenDan maar een jaartje extra uit trekken.
(wat overigens ook niet nodig is, punt is gewoon dat je moet meeten en niet zeuren
)
Geldt eigenlijk voor alles met school, afspraken hoef je er nooit voor af te zeggen tenzij je zelf gewoon verkeerd je werk planned![]()
[..]
Lijkt wel een spelletje pong hier
dingen die ik voor school moet doen doe ik wel gewoon op m'n stage...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Gaan al die overdag nuttig doeners nu allemaal omste beurt posten dat er niemand is![]()
[..]![]()
De zondag moet je gewoon altijd reserveren, eigenlijk elke dag dat er gemeet wordt.
![]()
Ik zat te meeten terwijl ik moest blokken voor mijn examens, maar no way dat ik achteraf ga zitten lezen hoe gezellig iedereen het heeft gehad met dat prachtweer van toenDan maar een jaartje extra uit trekken.
(wat overigens ook niet nodig is, punt is gewoon dat je moet meeten en niet zeuren
)
Geldt eigenlijk voor alles met school, afspraken hoef je er nooit voor af te zeggen tenzij je zelf gewoon verkeerd je werk planned![]()
Multitasking dusquote:
Blijkbaar wel als het om schermpjes gaat. Dingen in vastomlijnde kaders zeg maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Multitasking dus![]()
maar mannu kunnu toch niet meerdere dingen tegelijk doen![]()
Nou de rest nogquote:
Ik heb even weggestreept wat niet van toepassing is, we zien je zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Roderick2085 het volgende:
dingen die ik voor school moet doen doe ik wel gewoon op m'n stage...hoort er bij zullen we maar zeggen
![]()
wat ik veel belangrijker vind, is slapen (kan iedere keer amper op tijd wakker worden om op tijd op m'n stage / werk te zijn)...
en ik wil eindelijk eens die motor helemaal schoon hebben... had laatst een klein stukje van 1 velg gehad... toen ging het regenenmaar wat is dat stukje nu mooi wit
![]()
verder wil ik ff kijken of ik wat met die achterrem moet doen.. voor mijn gevoel moet ik hem namelijk redelijk ver intrappen voordat hij begint met remmen....
en verder ff helemaal nalopen... stuurgewichtjes weer GOED vastzetten![]()
ketting controleren (en smeren) en ff kijken wat ik aan die roest vooraan kan doen....
moet ook nog een keer langs mijn vader met dat ding...
en mijn oom en tante waren langs gekomen (op de motor) toen ik mee was met de meet... die wouden hem ook zien![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou de rest nog [afbeelding]
[..]
Ik heb even weggestreept wat niet van toepassing is, we zien je zondag![]()
![]()
Even wat schaften![]()
[..]
[..]
![]()
Even wat schaften![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als het om schermpjes gaat. Dingen in vastomlijnde kaders zeg maar.![]()
[..]
[..]
![]()
Even wat schaften![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
nie stiekum meelesu he Martie
Je weet zeker dat'ie het weekend bij jou is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Tering.....'t wordt bijna "Scary Movie" hiero
Kan jij wel booskijken?quote:
Ga nu gelijk ff de agenda checken........quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat'ie het weekend bij jou is.![]()
Trustequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar daar hebben we het vandaag niet meer over.. truste all..![]()
Blubquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Truste![]()
tog nog maar es ff een keer goed babbulu op een ander tijdstip dan![]()
Hiero.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Druk "sociaal" leven he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Was je nou al weer weg![]()
dinsdag ook al
Truste Patrickquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar daar hebben we het vandaag niet meer over.. truste all..![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ze negeert me [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jij ook weltrusten dan,Rausdouwer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan ook zo pitten![]()
![]()
Wiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ze negeert me [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
doeiiiiiiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan ook zo pitten![]()
![]()
Hoe noemen ze dat ook al weer......oh ja......een open boekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Druk "sociaal" leven he.![]()
O jee,nu heb je m'n agenda ook al door.![]()
Als je me zou kennen,ben ik inderdaad een open boek.Alleen wat lastig te lezen af en toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat ook al weer......oh ja......een open boek![]()
Jij pakt me op 8 minuutjesquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij pakt me op 8 minuutjes![]()
bovenstaande is het tijdsverschil qua posts he![]()
fokniedeheleavond![]()
Vind je dat dan echt géén probleem, moet je eerst al een hele tour uithalen om bij 't meetpunt te komen en vanuit daar nog touren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maarre waar gaat het nou worden zondag? People make up your minds!![]()
Ben deze hele week (ma-vr van 9:00-18:00 en za van 9:00-17:00) aan het werk, dus op zich zou ik zondag best even willen rijden. Maar goed, dat ligt dan wel aan het weer en waar er gemeet gaat worden. Maar in principe hoeven jullie niet (veel) rekening met mij te houden als de meesten uit het zuiden/westen komen oid
Truste danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Maar ik fok nog minder![]()
Anyway, ik duik mijn nest ook maar in. Morgen weer vroeg op![]()
![]()
Daar zijn toch bijsluiters voor uit gevondenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als je me zou kennen,ben ik inderdaad een open boek.Alleen wat lastig te lezen af en toe.
Maar ik heb dan ook en hele lange bijsluiter,met heel veel kleine lettertjes.En die moet je dan wel lezen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daar zijn toch bijsluiters voor uit gevonden![]()
Nou, ik denk dat ie dan gewoon helemaal niet komt, maar dan heb je altijd mij nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vind je dat dan echt géén probleem, moet je eerst al een hele tour uithalen om bij 't meetpunt te komen en vanuit daar nog touren.
bikkel hoor
Het bevalt me eigenlijk voor geen meter, dagritme gaat helemaal naar de klote. Komt erop neer dat je brak gaat uitslapen (ja heb erg veel moeite met wakker worden omdat ik sowieso al van 04.00 tot 08.00 wakker ben en daarna weer ga slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:56 schreef richardgie het volgende:
Iedereen morgen weer vroeg op?
Ga dan ook 's middags werken!
En zeker ook een akkoordverklaring ondertekenenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook en hele lange bijsluiter,met heel veel kleine lettertjes.En die moet je dan wel lezen!
Heb dat ook 3 jaar mogendoen,maar beviel dus echt niet!Dat gewerk op die rare tijden.Moest dan ook helemaal richting Rotterdam,om daar om 6:00 u verwacht te worden.Heb aan die k** HSL moeten werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie dan gewoon helemaal niet komt, maar dan heb je altijd mij nogGaat nergens over hier
![]()
[..]
Het bevalt me eigenlijk voor geen meter, dagritme gaat helemaal naar de klote. Komt erop neer dat je brak gaat uitslapen (ja heb erg veel moeite met wakker worden omdat ik sowieso al van 04.00 tot 08.00 wakker ben en daarna weer ga slapen)
Doe mij maar weer gewoon een lekker fris ochtendritme, lekker met de hele meute forensen op de vroege ochtend door het verkeer rausdouwen en daarna lekker de hele namiddag/avond weer doen wat je wil. Enige voordeel nu is dat ik overdag kan werken
Gelukkig maar, fijn om te horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie dan gewoon helemaal niet komt, maar dan heb je altijd mij nogGaat nergens over hier
![]()
[..]
Het bevalt me eigenlijk voor geen meter, dagritme gaat helemaal naar de klote. Komt erop neer dat je brak gaat uitslapen (ja heb erg veel moeite met wakker worden omdat ik sowieso al van 04.00 tot 08.00 wakker ben en daarna weer ga slapen)
Doe mij maar weer gewoon een lekker fris ochtendritme, lekker met de hele meute forensen op de vroege ochtend door het verkeer rausdouwen en daarna lekker de hele namiddag/avond weer doen wat je wil. Enige voordeel nu is dat ik overdag kan werken
Je hoeft echt niks te ondertekenen hoor!Ik vertrouw jou ook op je mooi blauwe ogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En zeker ook een akkoordverklaring ondertekenen![]()
lamaardan![]()
Kan me niet heugen dat ik jou met m'n blauwe kijkers heb aangekeken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je hoeft echt niks te ondertekenen hoor!Ik vertrouw jou ook op je mooi blauwe ogen.![]()
Ik ben al blij als ik 5 uur achter elkaar slaap.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sorry, heb ook nog wel eens een druk leven buiten de FOK!MC.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Of zag ik jou in mijn whiskey glas?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik jou met m'n blauwe kijkers heb aangekeken?
of had ik whiskey op![]()
's Morgens en 's middagsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:56 schreef richardgie het volgende:
Iedereen morgen weer vroeg op?
Ga dan ook 's middags werken!
Jij hebt ons 3 weken lang in de steek gelatenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder laten de lims ons in de steek zie ik.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |