Ik vind haar heel stoer:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorige week bij Raymann is laat.. Tuur? dat is mijn type niet.![]()
En in ander verband..
Mja, ik heb de laatste jaren wel geleerd om ruzie's niet meer fysiek uit te vechten.
Of dat laatste echt waar is ..![]()
![]()
Sterke uitspraak inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind haar heel stoer:
Ik ben de laatste vrouw die je slaat
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben de laatste vrouw die je slaat
Dat gebeurt ook wel eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.![]()
De kinderlokker.quote:Bijvoorbeeld door dat Fruitella mannetje van Hichams meet
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De beste zelfverdediging, voor een vrouw, is rennen en schreeuwen. Er zat zo'n miep bij ons in de groep die al een paar jaar karate deed, maar toen de instructeur haar vast had deed ze ook niks meer. 99 van de 100 leggen het af tegen een man en dan hoeft ie nog niet eens gewapend te zijn, gewicht maakt het verschil
Tenzij je Lucia Rijke heet![]()
Ik denk eerder dat dat mannetje met Fruitella in z'n reet wordt afgevoerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd grappig dat soort vrouwen, moeten gewoon af en toe flink op hun plaats gezet worden.Bijvoorbeeld door dat Fruitella mannetje van Hichams meet
Vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.
wat las ik nou, jij ging lief zijn voor me![]()
Klopt, dat dacht ik ook ... was even aan het tikken geslagen, maar de backspace inside me was sterker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
Een gevecht winnen doe je tussen je oren, niet met je kracht. Probleem is dat de meeste tussen hun oren niet kunnen winnen omdat ze denk dat de tegenstander fysiek sterker is, of geen vertrouwen in hun eigen mogelijkheden hebben.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat mannetje met Fruitella in z'n reet wordt afgevoerd.![]()
Het feministische in je komt weer naar bovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor, een verkeerde vrouwenopmerking en ze komen er als ratten op af ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sterke uitspraak inderdaad.![]()
![]()
[afbeelding]
Die gedrevenheid bewonder ik wel.![]()
sepoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hoor, een verkeerde vrouwenopmerking en ze komen er als ratten op af ...
Disclaimer: this post can be used against me
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Koffie?quote:wat las ik nou, jij ging lief zijn voor me![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Makster het volgende:
[..]
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutEn ook nog is een duitse
MAar 1 ding weet ik zeker, van haar moet je GEEN, ik herhaal GEEN klappen krijegn, dan ben je namelijk zeker van een verrote kop![]()
Neuh, heb ze nog niet aan een integriteitstest kunnen onderwerpenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
sepo
Had je er een paar doorgestuurd naar FokMC?
Een Duitse?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Makster het volgende:
die is van million dollar babay, daar speelt ze echt een stink trutEn ook nog is een duitse
quote:MAar 1 ding weet ik zeker, van haar moet je GEEN, ik herhaal GEEN klappen krijegn, dan ben je namelijk zeker van een verrote kop![]()
Mwah, het is tenslotte ook 120 kilo dat in beweging moet komen. Tegen de tijd dat die slag aankomt heeft er er al 2 of 3 te pakken misschienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.
[..]
Gearne hoewel het geenbier is, maar goedquote:Koffie?Of ga je zondag meefietsen
Als de tegenstander 50 kilo weegt en Tuur heet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
Tot op bepaalde hoogte denk ik. Als 2 mannen, 1 van 60 Kg en 1 van 120 Kg tegenover elkaar staan is de kans 99% dat 120 Kg wint.
Wij daarentegen met onze parelmoer gepolijste goden hoofden zouden flink benadeeld worden door een beuk van deze oervrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat de meeste Fok!MC'ers al een verrotte kop hebben, kan alleen maar beter worden
Mail me is ff wat je die kaknakker allemaal opstuurt, want ik heb het idee da hij mij minder toebedeeld dan beloofdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Me too, ondermeer dat pakketje klaarmaken voor de koper van je CR.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |