quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil 'm wel schoongemaakt terug
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Het uitroepteken staat aan de verkeerde kant prutser, koffie vergeten te drinken??
Correctie![]()
[ code verwijderd ]daag mede programmeur
![]()
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer hetzelfdewordt een beetje 1tonig
hebben de boschen niet nog een mooie route liggen
haarspeldbochtuwerrukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef worldpimber het volgende:
Lekker belangrijk als het ver is, weet niet of Fulcrum van plan is te komen
![]()
Zulk prachtweer wordt het volgens mij niet zondag toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkers
en dat zou ik Fulcrum ook egnie aandoen![]()
Speaking of the Devil......look who's fokking![]()
Moet je niet chàttûh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Hoe oud is die van jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Huldevoor de weekendvader!!!
heb hier ook een Nick rondlopen![]()
Nee, hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Sevenquote:
Me not....maar de rest welquote:
Nee hoor, niet iedereen is weg, ik heb nu pas tijd om WEER te kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee hoor niet weggejaagd en niet iedereen is weg. Ik heb nu pas tijd om te kijken.![]()
die route isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |