quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:43 schreef Patrick281 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de namen in het tweede gedeelte dan wel andersom ten opzichte van het eerste gedeeltequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, doe Mercy en Raus alias Anita en Martie de groeten.![]()
Ongelukje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Alleen de namen in het tweede gedeelte dan wel andersom ten opzichte van het eerste gedeelte
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:06 schreef Patrick281 het volgende:
Pimber zocht toen nog een bike in ieder geval.![]()
Valt mee hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is bijna tijd hoor.![]()
Wat moet dat laatste uurtje moeilijk zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
Valt mee hoor
Net die BMW HP2 review gelezen, anders ga je ff offroad raggen met een bike van 20.000 euro![]()
Is dus meer voor het type mensen dat niet weet wat ie moet doen met z'n geld
Ratbikes zijn cool man!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
Post ik net in een verkoop topic dat ik nog wel een bobine en contactpuntjes voor die motor heb liggen (vonkt niet, vandaar verkoop) en hij ze gratis kan ophalen, edit ik het twee keer, en dan ineens nog een derde keer met een laag bod voor die motor en verwijdering van de regels dat ik die onderdelen heb liggen.![]()
![]()
Gaat helaas wel om een ratbike.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
Net die BMW HP2 review gelezen, anders ga je ff offroad raggen met een bike van 20.000 euro![]()
Niet weet wat ie moet met zijn geld.quote:Is dus meer voor het type mensen dat niet weet wat ie moet doen met z'n geld
Ja, mijn eerste fiets, al was dat zelfs al het nieuwer model.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een Jawa, nostalgie?
Nu maar hopen dat hij je edit niet heeft gezien
Die van jou vind ik wel cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Makster het volgende:
Mail me is ff wat je die kaknakker allemaal opstuurt, want ik heb het idee da hij mij minder toebedeeld dan beloofd
Rij je nou nog wellis op dat ding dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
Het uitroepteken staat aan de verkeerde kant prutser, koffie vergeten te drinken??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ratbikes zijn cool man!
[afbeelding]
| 1 |
Je kan net zo goed Marokkaans gaan lullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Correctie![]()
[ code verwijderd ]daag mede programmeur
![]()
Jammer he, dat ze tegenwoordig geen ponskaarten meer gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed Marokkaans gaan lullen.![]()
Magneetbandjes en 5.25 inch floppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Jammer he, dat ze tegenwoordig geen ponskaarten meer gebruiken
ik weet nog wel een mooi dijkje hier in de buurtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Hoe staat het met de route jongens?
You name it...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel een mooi dijkje hier in de buurt![]()
Huldequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik moet vooral op tijd bij Nick zijn, ben weer weekendpappa.![]()
![]()
Echt een dag met tijdsdruk dus en geen tijd voor emotie's..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |