quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil 'm wel schoongemaakt terug
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Het uitroepteken staat aan de verkeerde kant prutser, koffie vergeten te drinken??
Correctie![]()
[ code verwijderd ]daag mede programmeur
![]()
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer hetzelfdewordt een beetje 1tonig
hebben de boschen niet nog een mooie route liggen
haarspeldbochtuwerrukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef worldpimber het volgende:
Lekker belangrijk als het ver is, weet niet of Fulcrum van plan is te komen
![]()
Zulk prachtweer wordt het volgens mij niet zondag toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daarom meldde ik al dat het niet echt sociaal zou zijn voor bepaalde mede-Fokkers
en dat zou ik Fulcrum ook egnie aandoen![]()
Speaking of the Devil......look who's fokking![]()
Moet je niet chàttûh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Hoe oud is die van jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Huldevoor de weekendvader!!!
heb hier ook een Nick rondlopen![]()
Nee, hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd ofzo?![]()
Sevenquote:
Me not....maar de rest welquote:
Nee hoor, niet iedereen is weg, ik heb nu pas tijd om WEER te kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee hoor niet weggejaagd en niet iedereen is weg. Ik heb nu pas tijd om te kijken.![]()
die route isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We hebben nog een ongereden Mergellandroute erruguns liggen, maar dat is niet echt sociaal voor de gene die van ver moeten komen he![]()
maar is wel méga gaaf, met haarspeldbochtuwerruk sellufs![]()
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me not....maar de rest wel![]()
Sin in sondagom te meeten ? Hetzij Fok of MF of
gecombineerd, dat kan ook
![]()
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:ik ben er ook nog... druk alleen niet zo vaak op F5
![]()
ik ga zondag iig niet meeten, moet echt nog TE veel doenen aangezien dat de enige dat is dat ik overdag wat kan doen...
ik ben dan niet sjaggo maar ik vind ook dat ik MOET MOTORRIJDEN dit weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |