Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me not....maar de rest wel![]()
Sin in sondagom te meeten ? Hetzij Fok of MF of
gecombineerd, dat kan ook
![]()
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:ik ben er ook nog... druk alleen niet zo vaak op F5
![]()
ik ga zondag iig niet meeten, moet echt nog TE veel doenen aangezien dat de enige dat is dat ik overdag wat kan doen...
ik ben dan niet sjaggo maar ik vind ook dat ik MOET MOTORRIJDEN dit weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Moet je het projge uit mijn sig downloaden, zit een auto F5 op
Het weer voor sondag:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik moet en zal rijden dit weekend, ben al de hele week kei chagerijnig, mooi weer en dan op je werk zitten.....
Eg welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me not....maar de rest wel![]()
Sin in sondagom te meeten ? Hetzij Fok of MF of
gecombineerd, dat kan ook
![]()
Mmm, dat klinkt bijna als een dwangneurosequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben dan niet sjaggo maar ik vind ook dat ik MOET MOTORRIJDEN dit weekend![]()
jijheb vorige week nog geredenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mmm, dat klinkt bijna als een dwangneurose![]()
maarre deel ut gevoel hoor![]()
ik ben net even aan de foon en al best veel gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Het weer voor sondag:
40 % kans op zonneschijn![]()
30 % kans op neerslag![]()
en een heerlijk temperatuurtje van 19 graden
Dus ut gaat hélemaal goedkomen![]()
oh, Rebbel welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jijheb vorige week nog gereden![]()
![]()
Hé.....maar dat was wel "half the fun" he, in de regenquote:
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé.....maar dat was wel "half the fun" he, in de regen, en nat wegdek off course
![]()
maar ut voelde só goed![]()
Oké, het miezerde, dus het was wel rukweer, maar het had erger gekund en dan was ik ook niet gaan rijden. Vnl. dat zicht is megabelangrijk ja, voordat je het in de gaten hebt, hang je dan in de vangrailquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer ja.Zolang het nog redelijk te doen is vind ik het niet erg, maar als het qua kou en zicht niet meer te harden is dan ben ik er ook heel snel klaar mee. Vandaar dat ik misschien wel nooit een echt goede winterrijder zal worden.
Helaas duurt dat akelige winterseizoen véél te lang. Het is wel even gezellig, zeker met sneeuw buiten, maar een maandje lijkt me meer dan genoeg.
![]()
het valt me ook wel tegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wáár zijn nu al die overige F#&kFokkers gebleven![]()
![]()
die zijn er nooit als wij s'avonds tijd hebben om te postenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Martie doet niks andersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
tv kijken... internetten EN fokken... gaat niet helemaal tegelijkdus duurt het allemaal wat langer bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |