jupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en jij bent net getrouwd ?
![]()
Lekker boeiend wie dat gips eraf heeft gehaaldquote:Inmiddels is het gips van Venemans enkel verwijderd door Dr. Luiten van het St. Anna ziekenhuis te Geldrop en is Barry met de revalidatie begonnen.
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...
Ey das die Em Effurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik ga Hicham nadoen met poging tot on topic via linkjes.
[afbeelding]
Ach, ik zie dat de frustratie nog steeds uit je posts druipt. lijkt ook wel het enige te zijn dat druiptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
mompelt iets van: Keeping Up Appearances...
die site had ik al eerder gevondenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Pimpber had opmerkingen maandag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:51 schreef hicham het volgende:
En vanwaar die signatures van jouw ineens?
OZ wielen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
die site had ik al eerder gevondenmaar ik kan er voor mijn motor niet echt iets bijzonders vinden
![]()
ZXSRquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zit in Gouda, misschien dat ik er een langs tufquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die site had ik al eerder gevondenmaar ik kan er voor mijn motor niet echt iets bijzonders vinden
![]()
Jij hebt ook alles in de buurt zitten daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:06 schreef stinkie het volgende:
Zit in Gouda, misschien dat ik er een langs tuf
En nog beter zelfs, ik heb het vervoer om er te komenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles in de buurt zitten daar.![]()
Nee de perfect draftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus de Beertender is de basis van jullie relatie ?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef stinkie het volgende:
En nog beter zelfs, ik heb het vervoer om er te komen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, er zitten een hoop motorgerelateerde speciaal zaken in en rond Gouda.![]()
Als ik iets wil kopen moet ik bijna 20 kilometer rijdenlopen, en dan ben ik alleen nog maar Motoport.![]()
Ôla.quote:
Wauw, wel een heel kwartierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ôla.![]()
En toen was het wel een kwartier stil hier zie ik.![]()
![]()
Helemaal fout, ik zit al 2 dagen thuis te fokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met jou, morgen je laatste werkdag daar tochEn zit je nu relatief veel op Fok! (in vergelijking met de vorige 2/3 weken
) omdat het eindelijk minder druk is of omdat het je niets meer kan schelen?
![]()
Die velgen heb ik dinsdag al in die storm op de fiets mee naar huis genomen.quote:En vergeet niet je velgen mee naar huis te nemen alvorens je baas een stoot op z'n oog te geven vrijdagmiddag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |