Dan moet je me niet op ideeen brengen.............quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vergissen is menselijke, ik las ergens 'dating topic' en 'hoere topic' en R2D2 moest doorgesmeerd worden, ik denk, misschien trekt BWT de stoute schoenen aan
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Praat jij zoveel dan?En ook in het donker?
dam'n girlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen.![]()
kijk maar naar Jessica Simpson![]()
Zo van"ga jij even kijken of ik de deur wel op slot heb gedaan"...?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.![]()
maar bepaalde 'gesprekken' zijn toegestaan in het donker![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Vrijdagochtend 'motorophaalmeet' Schijndel
Waarom nou weer in de ochtend, dan werken de meeste mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Vrijdagochtend 'motorophaalmeet' Schijndel
Goeie morge[netwakkermode],nachtmode.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen allen![]()
![]()
[netwakkermode]
D-e-e-t-i-n-g-t-o-p-i-k![]()
[/netwakkermode]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie motoren he, die BMW 's.Doen het onder alle omstandigheden.
![]()
Kan je altijd nog een chopper van maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je eens met zo een wanna be offroad proberen, krijg je dit terug
[afbeelding]![]()
![]()
In de middag ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Waarom nou weer in de ochtend, dan werken de meeste mensen![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Die fatsoensrakker had anders mooi wel een handje fruitella en mentos rolletjes meegenomen en die deelde hij aan het begin van de rit uitEen rolletje voor iedere rijder, en nog keus hebben tussen verschillende smaken ook
![]()
Iets wat OPM heeft uitgevoerd denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:42 schreef bwt het volgende:
Wat was dat dan voor idee?
"Werk"alleen maar in de middag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:19 schreef hicham het volgende:
[..]
In de middag ook
Waarom niet gewoon in 't weekend
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh nee voor mij geen evaluatie achteraf.![]()
maar bepaalde 'gesprekken' zijn toegestaan in het donker![]()
Omdat ik vrijdag vrij heb en zaterdag/zondag ga verhuizen. Daarom eikol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:19 schreef hicham het volgende:
[..]
In de middag ook
Waarom niet gewoon in 't weekend
Homo Tampeloeris Collosalusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag vrij heb en zaterdag/zondag ga verhuizen. Daarom eikol.
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
het enige dat ik in het donker wil horen is "zal ik bier halen voor je?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |