Nou, Sony is verplicht om garantie te leveren, dus heel gek is dat niet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Wees blij dàt 'ie gerepareerd wordt!
Je vindt het dus gewoon een slechte film?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Apekoek het volgende:
spider man niet aangevraagd,zie totaal het nut er niet van in (of de fun).
vind de moeite gewoon niet waard om het aan te vragen en er dan op te wachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je vindt het dus gewoon een slechte film?
Die krijg je toch gratis als je je registreert op www.yourpsp.com?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, Spider-Man is gratis he, dan vraag ik het wel aanTis tevens een mooie manier om te kijken hoe films kijken via UMD op de PSP nou eigenlijk werkt, ben er best benieuwd naar.
same herequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Die krijg je toch gratis als je je registreert op www.yourpsp.com?
Ik heb het op de 1e september al geregistreerd maar heb hem nog niet ontvangen
Vandaag binnen gekregen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Spider-Man 2 UMD is binnen!
En vreemd genoeg werkt de film (regio 2) prima op mijn PSP (regio 1)
Wat een onzin. Je koopt die PSP met de actie dat je Spiderman 2 er gratis bijkrijgt. Je betaalt er in feite voor. Ik vind het zonde dat je je niet geregistreerd hebt, zelfs al zou je er niks mee doen. Maar ja, ieder zijn meuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
vind de moeite gewoon niet waard om het aan te vragen en er dan op te wachten.
genoeg eigen films die ik ff op mn stickje kan pleuren, en voor de rest gebruik in het ding voor homebrew en games.
mijn andere umd film ligt nu ook al weer ter verstoffen in een hoekje, dus ik laat deze umd wel over voor iemand anders die er wel tervreden mee is.
Winning eleven 9 op de psp is zeer goed te pruimenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op PES*
Tegen de tijd dat PES hier uit is heb ik ook voldoende geld dus....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Winning eleven 9 op de psp is zeer goed te pruimen
same herequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat PES hier uit is heb ik ook voldoende geld dus....
Moeten ze ens flikken, knal ik een kogel door de reet van Mr Sony.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef BIGGI het volgende:
Dalijk krijg je nog een 2.01 of 2.5 terug DuckyV
*Wacht meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op PES*
Nee vorige week al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Vandaag binnen gekregen?
haha een soort dat je alle updates van fok kan zien op je psp met een speciale pagina een rss ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef ARKON het volgende:
Zijn hier nog menen die zelf homebrew maken voor de PSP? Zo ja: wat ben je dan aan het maken?
Het lijkt me leuk als we hier een soort team maken met software engineers (of beginnende) die samen een leuke applicatie maken voor de PSP.
gratis!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Apekoek het volgende:
spider man niet aangevraagd,zie totaal het nut er niet van in (of de fun).
Je moet wel ff een custom IP-adres instellen, anders doet hij het niet (bij mij iig niet)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef ARKON het volgende:
Ik ga het ook maar even proberen, (HvU nijenoord) op oudenoord hadden ze vorig jaar wel accespoints. Maar toen had ik geen PSP
Aangezien je je persoonlijke gegevens aan sony moet geven, ben ik liever een anonieme psp eigenaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gratis!
Hoe kun je dat nou weerstaan? En desnoods verkoop je het daarna voor 5 euro ofzo. Toch weer gratis geld verdiend dan.
Geen problemen op mijn canadese 1.50quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:53 schreef RAM_ het volgende:
Nou! Spiderman 2 werkt hier niet op mijn jappe psp!
Ach ja, wellicht stuurt Sony je nog wat reclame toe. Daar kan ik best mee leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Aangezien je je persoonlijke gegevens aan sony moet geven, ben ik liever een anonieme psp eigenaar.
...en je kunt zelfs nog aanvinken dat je géén promotiemateriaal van Sony wilt ontvangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach ja, wellicht stuurt Sony je nog wat reclame toe. Daar kan ik best mee leven.
Persoonlijk hou ik niet zon van SM.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef Djeez het volgende:
Vandaag plofte mijn spiderman 2 UMD op de mat! Ook mijn UMD'tje lag los in de case, maar de case was nog wel dicht geseald. Maarja, die UMD'tjes vliegen gewoonlijk al snel los! Ohja, is die van jullie ook vanuit de UK gestuurd ? Ohja, vandaag nog ff Fifa 06 gekocht, morgen ff gamen en SM kijken dus!
Bij mij zat het UMD'tje ook wat losjes in z'n case. Ik denk bij iedereen wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef Djeez het volgende:
Vandaag plofte mijn spiderman 2 UMD op de mat! Ook mijn UMD'tje lag los in de case, maar de case was nog wel dicht geseald. Maarja, die UMD'tjes vliegen gewoonlijk al snel los! Ohja, is die van jullie ook vanuit de UK gestuurd ? Ohja, vandaag nog ff Fifa 06 gekocht, morgen ff gamen en SM kijken dus!
fifa06 heeft downloadable content én infrastructure MP, al iets hiervan vernomen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef Djeez het volgende:
Waarom wist ik van niksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:22 schreef -Dries- het volgende:
Wat ze fuck? PES vandaag uit?
True, er zijn weinig games die niet aangekondigd zijn waar ik het van weet. Wanneer komt dan Street Fighter eignelijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat reclame games verkoopt? Releases niet.![]()
Een ingebouwde SNES emulatorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef gamecube_master het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk willen zien bij een volgende firmware versie?
Mijn lijstje:
- De mogelijkheid om muziek te luisteren tijdens het Internetten en foto's bekijken.
- Een optie om de PSP altijd op te laten starten in het menu, dus niet eerst naar UMD.
- Makkelijker om filmpjes op de PSP te zetten.
- Een mapje in een mapje kunnen zetten onder het onderdeel muziek.
- De 4e scherm verlichting beschikbaar stellen ook zonder oplader eraan. Slurpt wel je batterij leeg maar daar kies je zelf voor.
- De mogelijkheid om titels en info van een mp3'tje/film te editten in de PSP.
Verder zou ik het niet weten![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een ingebouwde SNES emulator
Optie om altijd met het menu op te startenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef gamecube_master het volgende:
Daar is een homebrew applicatie voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef gamecube_master het volgende:
Mijn lijstje:
- De mogelijkheid om muziek te luisteren tijdens het Internetten en foto's bekijken.
Stel parental control in op level 1, stel het wachtwoord in op 0000 en je krijgt bij elke UMD eerst de optie om door te gaan (X) of te cancellen (O).quote:- Een optie om de PSP altijd op te laten starten in het menu, dus niet eerst naar UMD.
USB kabel niet makkelijk genoeg?quote:- Makkelijker om filmpjes op de PSP te zetten
- Shoutcast/Icecast/Real Media/Windows Media streaming playbackquote:- Een mapje in een mapje kunnen zetten onder het onderdeel muziek.
- De 4e scherm verlichting beschikbaar stellen ook zonder oplader eraan. Slurpt wel je batterij leeg maar daar kies je zelf voor.
- De mogelijkheid om titels en info van een mp3'tje/film te editten in de PSP.
Verder zou ik het niet weten![]()
Link?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar is een homebrew applicatie voor
Thanx, meteen ff gedaanquote:[..]
Stel parental control in op level 1, stel het wachtwoord in op 0000 en je krijgt bij elke UMD eerst de optie om door te gaan (X) of te cancellen (O).
Files hernoemen en dat aparte mapje is niet echt heel erg makkelijk. Ook moeten ze meer video formaten ondersteunen.quote:[..]
USB kabel niet makkelijk genoeg?
Nog niet, ik wacht even de reviews afquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Iemand PES al?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:39 schreef gamecube_master het volgende:
Files hernoemen en dat aparte mapje is niet echt heel erg makkelijk. Ook moeten ze meer video formaten ondersteunen.
nog nooooit van gehoordquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef err het volgende:
iemand die het spel Mercury kent/speelt? Is tof!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef mikando18 het volgende:
20 redenen dat de psp beter is dan de ds
Haha wat een bullshitquote:Game variety – There’s something for everyone to love on the PSP. The power to render actual 3D environments opens the handheld up to all styles of gameplay. The DS is limited to unique ways to draw on the screen, because it doesn’t have the graphical horsepower.
Hé... we gaan toch niet weer DS vs PSP oorlog starten hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Haha wat een bullshit. Wat hebben we ook veel nieuwe en innovatieve topgames voor onze psp
. En de Ds kan prachtige graphics tonen, zie deze screenshots maar
.
[afbeelding]
Ziet er leuk uit! Hoe heet dat spel?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Haha wat een bullshit. Wat hebben we ook veel nieuwe en innovatieve topgames voor onze psp
. En de Ds kan prachtige graphics tonen, zie deze screenshots maar
.
[afbeelding]
quote:19. Projectiles – Call it a manufacturing problem if you like, the PSP is the only console, handheld or otherwise, that has projectiles. The right kind of manipulation can cause either the UMD or the Memory stick to shoot out. In a tense situation, it might just provide enough distraction for you and your PSP to escape unharmed.
Mijn PSP start altijd in het menu, start nooit automatisch de UMD...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef gamecube_master het volgende:
Mijn lijstje:
- Een optie om de PSP altijd op te laten starten in het menu, dus niet eerst naar UMD.
- Makkelijker om filmpjes op de PSP te zetten.
Aha.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Basketball 3 on 3 dacht ik, moet je ff in het DS topic navragen. Hou me niet meer zo bezig met de DS
.
Je weet maar nooit, wordt je plots bedreigd door een puisterige puber, moet je je toch kunnen verwerenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha.Jij hebt dus ook een PSP?
Dergelijke software maakt het idd makkelijk, maar het moet nog makkelijker kunnen. Zonder eerst te converteren. Dus iets van XVid ondersteuning zou erg cool zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef JK het volgende:
Makkelijker filmpjes op de PSP zetten... geen probleem mee zoals het nu is met PSPMovie Creator.
Is ie al uit dan voor de PSP? ik dacht dat ie pas eind november kwam?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Iemand PES al?
ik heb winning eleven 9, de japanse pro evo 5.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef Ash het volgende:
[..]
Is ie al uit dan voor de PSP? ik dacht dat ie pas eind november kwam?
Heb ze allebei, niks mis met de DSquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wilde in het begin de DS kopenMaar toen iemand hem liet zien, trok ik me op terug
Hehequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef madjacksss het volgende:
[..]
Heb ze allebei, niks mis met de DS
Op het moment ben ik meer bezig met de DS en gebruik ik de PSP als mp3-spler
er zijn nu gewoon teveel goeie DS-games en even geen goeie PSP-games
dalijk komt echter GTA uit en gaat de DS denk ik stofhappen
Vind die wel wat overdreven hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef mikando18 het volgende:
20 redenen dat de psp beter is dan de ds
Mja wat verwacht je van een psp fanboy www, ik geef ze groot gelijk om psp only users als een koning te laten voelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Vind die wel wat overdreven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |