Over de maanden die komen gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhhhhhhh
wat jammer nou
Wat voor onderwerp had je in gedachten?
Zal hem bewaren voor topivc 400 ofquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:21 schreef bwt het volgende:
Hijs wel erg leuk om rond sinterklaas nog eens te gaan gebruiken
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef bwt het volgende:
maare, ik ga plat
morgen weer vroeg er uit
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik les erop en ik vind het schijtapparaten...
Of gewoon een bikkel op zijn normale fiets, pekelfietsen zijn voor mietjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef RB het volgende:
[..]
Over de maanden die komen gaan![]()
[afbeelding]
Bikkels en pekelfietsen![]()
Nog niet echt duidelijk waarom je dat vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef dribbel79 het volgende:
Ik les erop en ik vind het schijtapparaten...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel leden hebben we hier niet gehad die het naar zeggen zelfs de rijinstructeur partij konden geven qua sturen op dijkjes, en de eerst meet na enkele bochten achteruit het zicht verdwenen waren.
Ruby is ook object georienteerd, nog 'extremer' dan Java zelfs. In Ruby wordt echt alles als object gezien, zelfs een getal. Dus dan is ' + ' een methode die hoort bij een integer. Volgens mij is dat bij Java niet zo toch? En het is zelfs mogelijk ' + ' te overriden met een andere methodequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens zelf te reageren hier zie ik al wel
Ruby ken ik inderdaad wel, is toch ook object georienteerd?
Zelf niet mee gewerkt, we zitten nu veel in Java te rommelen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoeveel leden hebben we hier niet gehad die het naar zeggen zelfs de rijinstructeur partij konden geven qua sturen op dijkjes, en de eerst meet na enkele bochten achteruit het zicht verdwenen waren.
Is bij java niet zo, al kan het wel, je hebt int, als primitief datatype en Integer als object. Bij C++ kun je trouwens wel operatoren overriden en daar nieuwe functies aan hangen, ook wel leuk, word + ineens - of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ruby is ook object georienteerd, nog 'extremer' dan Java zelfs. In Ruby wordt echt alles als object gezien, zelfs een getal. Dus dan is ' + ' een methode die hoort bij een integer. Volgens mij is dat bij Java niet zo toch? En het is zelfs mogelijk ' + ' te overriden met een andere methode
Alhoewel ik niet weet of jij overriden en dergelijke al hebt gehad dus misschien praat ik alweer te veel
[..]Wie wie wie [afbeelding]
Had je trouwens nog een route voorgereden voor a.s. zondag OPM?
Maasvlakte next?quote:Motorenverbod dreigt in Antwerps havengebied
Omdat deelgemeente Verrebroek al jaren te lijden heeft van racende motorrijders heeft Beveren een voorstel ingediend bij de Afdeling Maritieme Toegang, de wegbeheerder van de haven, om het gebied volledig motorvrij te maken. Vooral tijdens de weekends lokken de lange en brede havenwegen nogal wat rijders die alles hun karretje willen halen. Verbodsborden, politiecontroles en ribbelstrips halen weinig uit. Een verbod in het hele gebied lijkt voor Beveren de enige oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Het volgende verhaal moet even in een spoiler tag omdat er een brommer in voorkomt
Op HI word je gedwongen verschillende talen echt te leren, ik kan nu proggen in oa: Java, C++, Delphi, VB, ASP, PHP, C++ met MFC(microsoft foundation classes, dan leer je hoe windows echt werk qua onderliggende message handling, erg vaag overigensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:48 schreef hicham het volgende:
Ik begreep inderdaad al dat er in Java onderscheid is in een int als primitief datatype en een Integer als ObjectDat bestaat bij Ruby dus niet
C++ heb ik een keer heel eventjes gehad maar daarna nooit meer naar omgekeken
Ik heb een slechte mentaliteit wat dat betreft, als ik het niet nodig heb dan neem ik er ook zo min mogelijk van op
Slechts het minimale om de studiepuntjes binnen te halen, desnoods met hulp van medestudenten
Leuk zo een pekelfiets, alleen van het verkeerde genre he![]()
Was dat je eerste fiets of is dat speciaal als pekelfiets gekocht? En doet ie 't wel
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daredevil.
Daarna nog omgekeken of ze iets deden, of ben je zonder om te kijken met een rood hoofd kilometeters verderop bijna tegen een paal gereden om snel weg te komen?![]()
En je hebt nog geen kenteken op je brommert?![]()
Misschien moeten ze dat hier ook maar doen, heb tot nu toe echt zowat alles in Java gedaan met soms even iets anders tussendoor waar niet veel aandacht aan wordt besteedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Op HI word je gedwongen verschillende talen echt te leren, <<knip lang verhaal>>
quote:
Neuhhquote:Had je trouwens nog een route voorgereden voor a.s. zondag OPM?
Khad les op een SV650quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mijn lesmotor had ik aardig snel onder de knie
tijdens lessen meerdere malen dijkjes gereden (instructeur
) waarbij de andere lesser vaak wat achter bleef
[..]
Neuhh![]()
door de fotoshoot @ veluwemeer en genieten vh uitzicht met drankje
niet echt een route gereden...
Ik herken je niet meer vanwege je iconquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
En een gemiddelde lesmotor is meestal niet in staat van nieuw, vaak afgeragt, misbruikt.
Als je hem zelf in bezit zou hebben kan je bijvoorbeeld de vering naar je eigen gewicht instellen, of zelfs progressieve veren in de voorvork doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat de meesten van jullie het heel eng vinden buiten PTA of zelfs de Fok! MC maar ik wil jullie toch wijzen op een topicje dat ik geopend heb, ben vooral benieuwd naar jullie mening.
Toen ik het las wreef ik in mijn ogen, wreef nog een keer, heb mijn bril gepakt maar wat ik ook probeerde het stond er echt.
No need for sex.........
Oeeeh eng.. ik heb daar niks te zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat de meesten van jullie het heel eng vinden buiten PTA of zelfs de Fok! MC maar ik wil jullie toch wijzen op een topicje dat ik geopend heb, ben vooral benieuwd naar jullie mening.
Toen ik het las wreef ik in mijn ogen, wreef nog een keer, heb mijn bril gepakt maar wat ik ook probeerde het stond er echt.
No need for sex.........
Heb jij een bril dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
No need for sex.........
Spiegelverwarming defect?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef Herr.Flick het volgende:
En ik ga morgen morgen ff naar MP den bosch voor nieuwe spiegeltjes(garantie)
quote:
quote:Ik lees tegenwoordig alleen buiten FokMC, maar reageren is voor mij netzoals sex voor vrouwen met een nuvaring.Eerst kon ik niet zonder, sinds mijn nickchange en ban heb ik er geen behoefte meer aan
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, de elektrische verstelling werkt niet helemaal goed...![]()
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
Is ook niet handig als maagden met een rare kijk op sex mee gaan reageren.
![]()
http://www.rodamoto.netquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.quispelmotoren.nl/
25% korting op bandjes....
Vrouwen zijn geen schapen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watuit te delen. Wat vrouw onvriendelijke opmerkingen hier en daar, praten over de verderfelijkheid van het Westen en een paar IQ-lozen staan weer op hun achterste poten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watuit te delen. Wat vrouw onvriendelijke opmerkingen hier en daar, praten over de verderfelijkheid van het Westen en een paar IQ-lozen staan weer op hun achterste poten
En kwam de herkenning nu door de stijl van posten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef worldpimber het volgende:
Ik herken je niet meer vanwege je icon
Het wordt weer pruimentijd voor de dealers.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.quispelmotoren.nl/
25% korting op bandjes....
Cheap tyres.quote:
En wat scheelt het nog als je de verzendkosten telt + het monteren en balanceren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cheap tyres.
En ik zag voor onze regio nog een leuke zaak: http://www.optitune.nl/shop/
Stinky!![]()
Ik heb gereageerd, de reacties vallen tegenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
No need for sex.........
Steeds minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En wat scheelt het nog als je de verzendkosten telt + het monteren en balanceren?
Setje Pilot Powers is ca 200 euro.quote:niet veel meer, en dan mogen ze van mij die 15,- euro houden, nu heb ik er geen spat werk mee...
* Herr.Flick die offerte aanvragen gaat....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Steeds minder.
[..]
Setje Pilot Powers is ca 200 euro.
Dan heb je normaliter bij veel zaken alleen een achterband.![]()
Jij wil alleen maar rellen volgens mij?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd, de reacties vallen tegen![]()
![]()
Is vlak bij mij, op zich wel goed, maar soms wat slordig met sleutelen. (duidelijk aanwijzen waar een extra sensor zit, en vertellen dat die op moet letten met het losmaken van het achterwiel, kom je thuis, sensor kapot, gewoon draad kapot getrokken)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En kwam de herkenning nu door de stijl van posten?![]()
[..]
Het wordt weer pruimentijd voor de dealers.![]()
Ik heb er ook nog eentje voor de Brabo's.![]()
Snap alleen niet hoe ze aan mijn mailadres komen.. ze zitten in Berlicum...
.. waar heb ik die naam eerder gehoord?![]()
*Steekt hand opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
* Herr.Flick die offerte aanvragen gaat....
iemand van jullie ervaring met de betrouwbaarheid van deze zaak?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef hollander172 het volgende:Ik durf het bijna niet te vragen maar..............
![]()
Ja, je betweterige gedrag schemert in elke post doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
En kwam de herkenning nu door de stijl van posten?![]()
Taak voor jou hollander Lars, om erop te reagerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef Syrena het volgende:
Overigens zei mijn vriendje wel heel lief dat ie echt wel bij me zou blijven mochten we noooooit meer sex kunnen hebben, maar zo ver laat ik dat echt niet komen. Dan maar zes keer in de week bij de gyn met de benen wijd totdat er een oplossing is. En anders heb ik mijn mond en twee handen en de site van Christine LeDuc nog
Wat studeer jij dan eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Taak voor jou hollander Lars, om erop te reageren
* worldpimber gaat weer verder met leren
Ik studeer momenteel niet, maak mijn VWO af op de avondschool nadat ik vorig jaar ben gezakt. Heb dus 3 dagen na 18.00 wat uurtjes les in scheikunde en wiskundequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan eigenlijk?
* Roadkill zucht, jij bent nog jongquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel niet, maak mijn VWO af op de avondschool nadat ik vorig jaar ben gezakt. Heb dus 3 dagen na 18.00 wat uurtjes les in scheikunde en wiskundeMaar ben nu bezig met het leren voor mijn theorie C
Studeren komt later wel weer, weet nog niet echt wat ik wil![]()
Neehoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar rellen volgens mij?![]()
HMm, rel-sex? WTF is dat danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef hicham het volgende:
Ik hou me even afzijdig van het relsextopic-gepraat, edoch ik heb wel iets voor de bandenpraat
Had laatst m'n banden vervangen bij suomy racing, 1 of ander bedrijf aan huis waar ik destijds met mercy en raus heen was gegaan (en het filmpje in mijn icon had geschoten). Klik hier (excel bestand) voor een prijslijst + contactinfo. Kijk zelf maar of het goedkoper is of niet, heb geen zin om die vergelijkingen voor een ander te gaan uitvoeren nu
![]()
Enneuh, misschien moet ik dit en dit maar eens gaan bestellen. Heb ik ook wat te doen in de winter, of is het niet zo makkelijk als ik denk dat het is
-edit: zie nu wel dat die remleidingen voor bandit1200 zijn, weet niet of dat wat uitmaakt
Daar heeft Pepijn z`n banden ook weg geloof ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef hicham het volgende:
Ik hou me even afzijdig van het relsextopic-gepraat, edoch ik heb wel iets voor de bandenpraat
Had laatst m'n banden vervangen bij suomy racing, 1 of ander bedrijf aan huis waar ik destijds met mercy en raus heen was gegaan (en het filmpje in mijn icon had geschoten). Klik hier (excel bestand) voor een prijslijst + contactinfo. Kijk zelf maar of het goedkoper is of niet, heb geen zin om die vergelijkingen voor een ander te gaan uitvoeren nu
![]()
Jep vrachtwagen.. maar alleen zodat ik het als bijbaan kan doen en niet om mijn toekomst mee voort te zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
* Roadkill zucht, jij bent nog jong![]()
en theorie C is dan vrachtwagen of zo?
Ik zou het gewoon láten doen, lekker makkelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef hicham het volgende:
Enneuh, misschien moet ik dit en dit maar eens gaan bestellen. Heb ik ook wat te doen in de winter, of is het niet zo makkelijk als ik denk dat het is
Zie deze post >> Fok Motorclub [SC Deel 328] Triumph Speed Triplequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
HMm, rel-sex? WTF is dat dan
Ik dacht dat jij al stalen leidingen had voor? of is dat je spiegelbeeld:? van een 1200 zullen ook wel passen, zijn mogelijk wat langer of zo...
Dat onluchtingsding ziet er wel handig uit, of het werkt, geen idee, maar voor dat geld kun je 'je er geen bult aan vallen' zoals dat hier in braboland heet (en mogelijk ook in andere provincies)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef worldpimber het volgende:
Ja, je betweterige gedrag schemert in elke post door
Disclaimert enzo![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef RB het volgende:
[..]
Daar heeft Pepijn z`n banden ook weg geloof ik![]()
Hmm, je hebt een punt, maarrr, willen we wel outsidersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Hey Roadkill, is het niet beter een info pagina te linken in je signature ipv direct de *.exe fileDus die uitleg die je een tijd geleden had gepost op MF + Fok!MC, dat je dat in een HTML pagina knalt samen met de download link. Dit ziet er niet zo veilig uit voor de 'outsiders'
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ben nu bezig met het leren voor mijn theorie C
Hejjquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef hicham het volgende:
![]()
D'r stond een disclaimer onderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Gisteren zei je nog dat de experts slapen waren.
Wie had je nog meer in gedachten?
Shit nou doe ik het weer.![]()
En je was het wel met mij eens.![]()
Voor het Fok!forum hoeft het niet, want je post toch alleen maar hier. Op MF post je ook buiten het Bossche Bollen topic dus dan hebben andere MF'ers misschien iets van "MF-Fok applicatie"? Fok je eigequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, je hebt een punt, maarrr, willen we wel outsiders(ik zal eens een paginatje klussen, kan ik meteen loggen welke ip's en hoevaak ie gedownload word
)
quote:
Ja maar ik wil ook een beetje knutselen en customizen aan de motor, vinnik ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon láten doen, lekker makkelijk![]()
We zijn uitbetaald!!heb je al gekeken
Oh nee wacht, jij werkt niet over dus je merkt er niets van
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Alleen daardoor duurt het minstens 3 maanden voor ik kan gaan kijken of ik kan beginnen aan het examen, en het kost nog wat duiten extra d'rdoor ook.
Voor ieder onderdeel staat ongeveer 4 weken les bij de rijschool, 3 onderdelen waar je voor moet slagen dus reken maar uit voor ik de praktijk kan afronden.
Maar ben wel al begonnen met de praktijk en doe het rustig aan, voor het geval ik voor 1 van de onderdelen zak en daardoor te vroeg klaar ben met de praktijk. Daarna nog CE voor ik kan beginnen met wat ik echt wil.
Heb jij nou je ADR?Gaarne wil ik je eventueel later mailen voor info, want kan me herinneren dat je daar ook een en ander in doet
En nou ben ik echt weg, kom niet meer toe aan leren stelletje postsletten![]()
is sowieso wel makkerlijker, hoef ik niet meer elke keer alle updates in een post te zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor het Fok!forum hoeft het niet, want je post toch alleen maar hier. Op MF post je ook buiten het Bossche Bollen topic dus dan hebben andere MF'ers misschien iets van "MF-Fok applicatie"? Fok je eige [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef RB het volgende:
[..]
3 mnd alleen voor de theorie,da`s wel lang.
Heb over het hele theoriegedeelte 14 dagen gedaan incl examen. Praktijk was 5 dagen van 4 uur rijles en de laatste dag examen
![]()
En idd als je C hebt meteen voor E achter C gaan, ze zijn er mee bezig om E ook weer op te splitsen in 2 gedeeldtes (aanhanger en truck met oplegger)alleen weet ik niet wanneer ze dit invoeren![]()
Ik ook! ik heb al een gereedschapssetje van de LIDLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook een beetje knutselen en customizen aan de motor, vinnik ook leuk![]()
![]()
Administratie 4 dagen les een dag later examenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Theorie houdt toch in Administratie, Verkeer en Techniek? De standaard procedure bij de rijschool is perioden van 4 weken en dan maandag en donderdag les. Dus ongeveer 16 uur les per onderdeel
Ik heb sowieso geen tijd om die lessen te volgen omdat dat samenvalt met school, dus heb ik direct alle examens aangevraagd en mijn laatste examen valt dan rond 6 december, dit omdat er eerder gewoon geen ruimte is.Kan ook komen omdat jij in Groningen woont en ik in Haarlem moet zijn voor de examens = waarschijnlijk meer volk dat examens aanvraagt. Heb jij dan die 3 examens in 14 dagen kunnen doen?
![]()
* worldpimber heeft geen vooronderzoek gedaan en is dus kennelijk lang bezig.![]()
![]()
En het E opsplitsen is eigenlijk ook wel logischmaar liever niet
![]()
Zeker, helemaal als je applicaties ontwikkeld met elke 2 uur de allerlaatste versiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
time flies........
Nu is het voorlopig echt de laatste (kan zo ook niet verzinnen wat er nog meer in zou moetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je applicaties ontwikkeld met elke 2 uur de allerlaatste versie![]()
quote:Disclaimer
Ik ben op geen enkele manier aansprakelijk voor enige schade die dit programma aanricht op je pc, aan je huisdieren of relaties, dan wel uitstekende lichaamsdelen of interne organen.
Heb je een garage of een andere plek waar je lekker ongestoord kunt knutselen? Zo ja, gewoon leker aankloten. De rest komt vanzelf welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ook! ik heb al een gereedschapssetje van de LIDLserieus Een vriend van me heeft een Eliminator en die gaat me leren knutselen. Mischien iets met gekleurde ledjes als knipperlicht en remlicht
![]()
Je weet inmiddels toch wel dat ik een groentje ben. Zonder hulp red ik het gewoon nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
Heb je een garage of een andere plek waar je lekker ongestoord kunt knutselen? Zo ja, gewoon leker aankloten. De rest komt vanzelf welWerkplaatshandboek en andere instructies erbij, daar heb je toch geen vriend voor nodig
Hai Patrickquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:07 schreef hicham het volgende:
Kijk naar Pepijn patrick281, die doet ook maar wat
Erger dan hem zal je het nooit kunnen maken![]()
Mijn instructeur rijdt op zo'n ding:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je snel geflikt, stampwerk zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef RB het volgende:
[..]
Administratie 4 dagen les een dag later examen
Techniek 3 dagen les een dag later examen.
Examens waren nog mondeling, duurden een klein uurtje
Verkeer 3 dagen les een dag later examen, 45 man in de klas waarvan er zo 20 naar huis konden![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef worldpimber het volgende:
Ik was vanochtend aan het leren en dat had natuurlijk een reden
Redelijk uitgewoondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef E.r.w.i.n het volgende:
De CB rijdt best wel okee, zolang je je inderdaad beseft dat het een lesmotor is. Schakelen gaat 'niet altijd even soepel' en het is allemaal redelijk uitgewoond. Aan de andere kant lekker doortrekken naar 8.000 toeren en je bent echt wel als eerste weg bij het stoplicht.. 14.gif
quote:
quote:
Je gaat toch een plaats opnoemen waar we verzamelen ergens in het oosten des lands?quote:wat gaan we zondag nu doen
Oeh, waar, wanneer? Shoppenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hmm, mogelijk eens gaan kijken of ik een bijpassende leren jas kan vinden voor mij broek
Hehe, we nemen het topic over om huiswerk na te kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Op HI word je gedwongen verschillende talen echt te leren, ik kan nu proggen in oa: Java, C++, Delphi, VB, ASP, PHP, C++ met MFC(microsoft foundation classes, dan leer je hoe windows echt werk qua onderliggende message handling, erg vaag overigens) String is in Java weer een voorbeeld van een Object data type als het ware, het is een char array
Ik heb ook een pekelfiets:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Pekelfiets was idd eerste bike, gekocht voor 200 euro, was toen nog mooi bordeaux rood, had een sissybar en van alle chroomer zat nog net geen aktentas houder op
Binnen 2 weken was er van alles afgezaagd en mat zwart gespoten. (hij doet het wel, al is de accu leeg) zolang ik er plaats voor heb hoeft ie niet weg, levert toch geen zak op, als ik weg moet uit mijn huisje met LOODS dan geef ik hem wel weg of zo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Redelijk uitgewoondReminds me of a topic van Lars.. straks even bijlezen
![]()
Stoer joh, Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef worldpimber het volgende:
Een rijinstructeur zoekrijden lijkt me ook sterk, vooral zo eentje die door weer en wind gaat, en niet zo eentje die er met een auto achteraan baggert![]()
Die van mij had een slagschip, maargoed.. die mensen kunnen rijden als de beste neem ik aan
Korte slalom met een Pan![]()
[..]
Dat heb je snel geflikt, stampwerk zekerMaar dit is wel allemaal in het kader van "rijopleiding in x dagen" volgens mij.. zelf wil ik eignelijk ook geen theorieles meer, maar ik twijfel. Kost me zoveel extra geld, terwijl ik bijvoorbeeld verkeer net zoals het bromfiets, A en B rijbewijs gewoon zonder theorie had moeten doen
Administratie en Techniek lijkt me wel nuttig om uitgelegd te krijgen. Bij Administratie vooral wát ik moet leren. Dat zijn behoorlijk wat lappen tekst voor 3 dagen.Maar mag ik ff vragen hoeveel je baas voor de opleiding heeft moeten betalen
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Ok, back to gaymaksterMC![]()
![]()
quote:
Trouwen?quote:Mijn collega Nadia Amouri zegt:
Nou hoef je niet meer met een mercedes 190 Diesel met aanhanger te rijden. Je mag bijna met een Mercedes Truck GTI rijden![]()
Koekblikgedragquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef yup het volgende:
Ik dacht dat die worldpimber dude hekel had aan koekblikken
Nope dat is een andere rietkruisvaerder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef yup het volgende:
Ik dacht dat die worldpimber dude hekel had aan koekblikken
*topic gechecked heeft*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Welke?
Zijn er wel meer dan 1.
![]()
Ja, ze is het dubbele zegt zequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef worldpimber het volgende:
Trouwen?Of is ze al ouder dan 16
![]()
Ik rij een doorsnee auto met een eigen identiteit en uitstralingquote:We rijden een ander doorsneeturkebak: Volkswagen Vento Maar geen diesel, das wel weer mooi dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Meeten op een route die jij voorrijdtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
feli joes
wat gaan we zondag nu doen
Ben jij aan het Fok!MC'en samen met je collega's?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stoer joh, Gefeliciteerd![]()
Mijn collega Nadia Amouri zegt:
Nou hoef je niet meer met een mercedes 190 Diesel met aanhanger te rijden. Je mag bijna met een Mercedes Truck GTI rijden![]()
ik ben geen held in voorrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
Meeten op een route die jij voorrijdt![]()
![]()
Misschien is Pirelli ook een optie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick die offerte aanvragen gaat....
iemand van jullie ervaring met de betrouwbaarheid van deze zaak?
Verder gewoon op M-F kijken hier, gestart na een post van mij in een regiotopic.quote:Een 120/70ZR17 én een 180/55ZR17 kost ¤160,-
Alleen een 180/55ZR17 kost ¤95,-
Exclusief 16% BTW.
Ben dus ondertussen op andere velgen over, GPZ wielen laat ik links liggen en heb gisteren deze besteld:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef Mafketel het volgende:
Worldbeater heb jij al banden besteld en gereden????????????????
Maar ik hoor net het volgende:quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben geen held in voorrijdenmaar boeien
vind ut best
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Desnoods schop ik je wel de juiste kant op, hebben we al op geoefend de vorige meet toch![]()
is goequote:...niks nuttigs gezegdeten
![]()
Dan komt ze eerder bij mij in de buurt.quote:
quote:
Ik was een half uur aan het overwerken, toen de directeur zo kwamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
Ik ga naar huis
Succes pepijn, met [afbeelding]
Maar die BMW is ook onderschat, is 1 van de strakker sturende motoren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Mijn instructeur rijdt op zo'n ding:
[afbeelding]
Alleen dan zonder die enorme koffers, maar die rijdt met z'n ogen dicht van me weg als ik op die CB500 zit.![]()
Ah, toch nog iets goed.quote:De CB rijdt best wel okee, zolang je je inderdaad beseft dat het een lesmotor is. Schakelen gaat 'niet altijd even soepel' en het is allemaal redelijk uitgewoond. Aan de andere kant lekker doortrekken naar 8.000 toeren en je bent echt wel als eerste weg bij het stoplicht.. 14.gif
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Trouwen?Of is ze al ouder dan 16
![]()
We rijden een ander doorsneeturkebak: Volkswagen Vento Maar geen diesel, das wel weer mooi dan
[..]
KoekblikgedragKoekblik rijden...
lekker comfortabel in de winter en ook wel relaxed
En megakoekblikken zijn wel![]()
![]()
* Roadkill Denkt, wat een mietjes zeg, ik heb niet eens een auto!!! (en nee, ook geen OV)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef yup het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor je![]()
Auto roeleert in de winter/harde regen, kachel maximaal + radio erbij
en de mensen die buiten lopen/fietsen uitlachen![]()
Als je de buurt een beetje kent dan is neusachterna geen pobleem, als je de buurt niet kent dan kan het nogal slecht aflopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
Verzamelpunt: Mc Donald's Barneveld (adres)
Tijdstip: 12.00 uur
Route: neusachterna
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net via de MSN van R2D2 wat plaatjes gehad van de XT.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een rijinstructeur zoekrijden lijkt me ook sterk, vooral zo eentje die door weer en wind gaat, en niet zo eentje die er met een auto achteraan baggert![]()
Die van mij had een slagschip, maargoed.. die mensen kunnen rijden als de beste neem ik aan
Korte slalom met een Pan![]()
[..]
Dat heb je snel geflikt, stampwerk zekerMaar dit is wel allemaal in het kader van "rijopleiding in x dagen" volgens mij.. zelf wil ik eignelijk ook geen theorieles meer, maar ik twijfel. Kost me zoveel extra geld, terwijl ik bijvoorbeeld verkeer net zoals het bromfiets, A en B rijbewijs gewoon zonder theorie had moeten doen
Administratie en Techniek lijkt me wel nuttig om uitgelegd te krijgen. Bij Administratie vooral wát ik moet leren. Dat zijn behoorlijk wat lappen tekst voor 3 dagen.Maar mag ik ff vragen hoeveel je baas voor de opleiding heeft moeten betalen
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Ok, back to gaymaksterMC![]()
![]()
Mark, ik heb je gemaild voor die poezebeesten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef Makster het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de vlam in de pijp [afbeelding]
De speciaal geprepareerde Jihad trucks besturen natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gaatieopblaze? Zolang ie maar uit de buurt van mij en me rijschool zit vind ik het bestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
* hicham lacht als een boer met kiespijn mee *quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jammere is dat het waarschijnlijk nog echt waar is ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Die gecamoufleerd/gesposord zijn door de russen (ik zie een rode ster op de deur, geen halve maan:?)
Stap jij nou maar in je koekblik en ga fietsers in de regen uitlachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef yup het volgende:
[..]
Wat gaatieopblaze? Zolang ie maar uit de buurt van mij en me rijschool zit vind ik het bestNadat ik me A heb mag ie de rijschool ook wel meeneme
Nepmotorfapper![]()
Dus de het gesponsorde amerikaanse materiaal uit die tijd doet het niet meer, typischquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgen
Heb het nog is overlegd maar gaat het toch niet worden. Probleem is ook wel dat het nu behoorlijk buiten beesten zijn, en die optie is er bij mij nu (nog) nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mark, ik heb je gemaild voor die poezebeesten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
* hicham lacht als een boer met kiespijn mee *
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgen
[..]
Stap jij nou maar in je koekblik en ga fietsers in de regen uitlachen
Nepmotorfapper![]()
Buitenbeesten zijn het (nog) niet, anders komen ze niet aan de deur bedelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb het nog is overlegd maar gaat het toch niet worden. Probleem is ook wel dat het nu behoorlijk buiten beesten zijn, en die optie is er bij mij nu (nog) niet![]()
Denk dat het beter is dat jij ze gewoon houdt
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dus de het gesponsorde amerikaanse materiaal uit die tijd doet het niet meer, typisch
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn johquote:ALs je veel van die dingen hebt kun je misschien een smiley attack uitvoeren op bush zijn MSN account
Kan ik snappen. Genoeg is genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Buitenbeesten zijn het (nog) niet, anders komen ze niet aan de deur bedelen.![]()
Nou ja jammer, dan breng ik ze weg.Zelf houden gaat niet en ik zit niet te wachten op 1 of 2 katten naast onze 2 honden.
![]()
Verder spoor je welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?Had een keer een reportage gezien dat die Amerikaanse wapens (m4a1- colt carbine) het maar zwaar hadden in de woestijn met al dat zand. Moesten om de zoveel tijd helemaal uit elkaar gehaald worden om schoongemaakt te worden met al die kleine onderdeeltje en soms weigerden ze gewoon dienst. In tegenstelling tot de Russische wapens (ak47 - kalashnikov) die het gewoon altijd deden
* leermoment
[..]
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn joh
Check onze legerbasis en marineschip (smileys zijn iets te groot om te posten hier)
Russisch spul is meestal wel degelijker, "AK47, the peoples choice". Zelfde met de MIG29, die doet niet onder voor de F14/F15, maar zit nauwelijks een computer inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?Had een keer een reportage gezien dat die Amerikaanse wapens (m4a1- colt carbine) het maar zwaar hadden in de woestijn met al dat zand. Moesten om de zoveel tijd helemaal uit elkaar gehaald worden om schoongemaakt te worden met al die kleine onderdeeltje en soms weigerden ze gewoon dienst. In tegenstelling tot de Russische wapens (ak47 - kalashnikov) die het gewoon altijd deden
* leermoment
[..]
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn joh
Check onze legerbasis en marineschip (smileys zijn iets te groot om te posten hier)
Ah, zoals ik dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks anders
Meeste oorlogen eindigen toch in urban warfare, lijkt me dat je dan liever een AK op zak hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef yup het volgende:
M4 kan veel verder schieten dan die knaak AK's... Dat is het voornaamste voordeel... Ze zijn ook wat preciezer...
AK is veel krachtiger, maar effectieve bereik is minder...
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef yup het volgende:
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks anders
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef yup het volgende:
M4 kan veel verder schieten dan die knaak AK's... Dat is het voornaamste voordeel... Ze zijn ook wat preciezer...
AK is veel krachtiger, maar effectieve bereik is minder...
En hopelijk met het stuur aan de goeie kantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Oeh, waar, wanneer? Shoppen![]()
Ik wil mee
[..]
Hehe, we nemen het topic over om huiswerk na te kijken![]()
[..]
Ik heb ook een pekelfiets:
[afbeelding]
maar dan met nederlands kenteken, kan effe geen foto vinden
![]()
Rembo Bartquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.
Waren altijd aan het einde van de bar een groepje Harley gasten waar je geen woord mee moest wisselen.![]()
Zagen later in de winter zo'n betatoede baardmans uitstappen uit een rode Nissan Micra.
Het regende.![]()
[..]
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.![]()
Mocht ook een extra embleempje op mijn sergeantentenue borduren.![]()
En dat met een Israelische Uzi, totaal geen nauwkeurig apparaat wat het A-team wel doet voorkomen zo uit de losse pols.
Je moest hem tijdens je gevechtstraining in je slaapzak houden als je ging slapen, anders kon de vijand hem stelen.![]()
En uiteraard in het donker kunnen demonteren om schoon te maken.. en weer monteren natuurlijk.![]()
Zijn kort daarna vervangen door Amerikaanse apparaten waarvan ik de naam vergeten ben maar wel alle foto's voor de schietinstructie genomen heb voor het handboek soldaat die uitkwam in 1995/96.![]()
Zo nauwkeurig zijn ze idd niet, het ATeam heeft nog nooit iemand geraakt, laat staan doodgeschotenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.
Waren altijd aan het einde van de bar een groepje Harley gasten waar je geen woord mee moest wisselen.![]()
Zagen later in de winter zo'n betatoede baardmans uitstappen uit een rode Nissan Micra.
Het regende.![]()
[..]
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.![]()
Mocht ook een extra embleempje op mijn sergeantentenue borduren.![]()
En dat met een Israelische Uzi, totaal geen nauwkeurig apparaat wat het A-team wel doet voorkomen zo uit de losse pols.
Je moest hem tijdens je gevechtstraining in je slaapzak houden als je ging slapen, anders kon de vijand hem stelen.![]()
En uiteraard in het donker kunnen demonteren om schoon te maken.. en weer monteren natuurlijk.![]()
Zijn kort daarna vervangen door Amerikaanse apparaten waarvan ik de naam vergeten ben maar wel alle foto's voor de schietinstructie genomen heb voor het handboek soldaat die uitkwam in 1995/96.![]()
FOOL, I ain't going in that plane fool !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Zo nauwkeurig zijn ze idd niet, het ATeam heeft nog nooit iemand geraakt, laat staan doodgeschoten(ze hadden wel een coole bus
) en een neger met vlieg angst
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoquote:
Helaas moet ik constateren dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoOoit, toen ik nog niet in de Fok!MC kwam, was ik een hoogbegaafd persoon [afbeelding] Nu komt er niets meer van me terecht
Had ik eigenlijk meteen al moeten weten toen ik Mercy voor het eerst zag, toen kon ik nog terug ...
Irak e.d. denk dat daar AK's volop te krijgen zijn, dan ben je ook dom als je met je M4 loopt te showen... Heb je toch geen fuck aan als de kogels niet eens te vinden zijn, of je moet zo gek zijn om de Amerikanen van hun kogels te berovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meeste oorlogen eindigen toch in urban warfare, lijkt me dat je dan liever een AK op zak hebt.
Overigens is het strategisch voordeel dat te behalen is in steden veel groter dan daar buiten, wordt een soort hide and seek he? De vietnamezen wisten dit al voor elkaar te krijgen in de jungle en we weten hoe dat afgelopen is.
Ik ben volledig tot het motordom bekeerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef yup het volgende:
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor je![]()
Auto roeleert in de winter/harde regen, kachel maximaal + radio erbij
en de mensen die buiten lopen/fietsen uitlachen![]()
quote:
Zal ik maar niet vertellen dat je in het beginsel op een gegeven moment maar helemaal niet wilde meeten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoOoit, toen ik nog niet in de Fok!MC kwam, was ik een hoogbegaafd persoon [afbeelding] Nu komt er niets meer van me terecht
Had ik eigenlijk meteen al moeten weten toen ik Mercy voor het eerst zag, toen kon ik nog terug ...
Nice tijdstip, lekker uitslapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
Als er nou een koper voor wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
WhehehDie reuzachtige smilies
![]()
[..]
Ik ben volledig tot het motordom bekeerdAlles wat ik doe gaat met de motor, want ik heb geen eigen auto
Maar als er een reden is met de auto te gaan (brommer kapot en werk te doen of met de familie erop uit
) dan is het wel lekker
We kunnen je Be Em DoubleU nog wel ff raggen voor je hem inruilt
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Maar voordat ik al die shit koop moet ik eerst maar eens leren mijn motor te poetsen![]()
quote:
Haal die shit en ik wil / ga je wel helpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:Jouw stalken
![]()
Nee, moet nu eerst die fucking andere theoriën halen en dat duurt me te lang.Ik ga maandag weer lans de rijschool om te kijken of ze er vaart achter kunnen zetten. Dan maar kijken of er een CBR wat verderop gelegen zit die wat sneller mij aan de benodigde certificaten kan helpen
Hoop dat ze de date nog niet van mij hebben vastgezet
En dat terwijl ik vroegah heel Fok! de grafkanker wenste![]()
[..]
Nice tijdstip, lekker uitslapen![]()
Goed georganiseerd, met adres e.d.
![]()
Koop alles behalve die ontluchting crapquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Ik had vanmiddag op m'n stage nog wat tijd over dus ben ff gaan rondkijken op ebay. Nooit meer doenMaar het is te laat, heb het gedaan, dus meteen maar een wishlist opgesteld
Rode rimstriping
[afbeelding]
Stalen remleidingen met rood omhulsel (niet op foto te zien)
[afbeelding]
Benodigd materiaal om remleidingen te vervangen, ontluchtingssetje
[afbeelding]
Rode tailrisers![]()
[afbeelding]
En ik ben ineens () mijn afdekkapje om de slip-on heen kwijt. Dus die ook maar op de lijst
[afbeelding]
En omdat mijn uitlaat lekt een gaasje wat in de collector hoort te zitten
[afbeelding]
Plus nog wat andere dingen die momenteel nog niet aan de orde zijn
Oh ja, bijna vergeten. Een Suzuki Bandit shirt
[afbeelding]
(zijn in verschillende kleuren te krijgen)
En een blingbling radiator cover (ipv het zwart dat ik nu heb) met 'Bandit' erop, maar die kan ik niet vinden momenteel. Alleen covers met 'Suzuki' erop kan ik nu vinden. Of met het Suzuki logo
Maar voordat ik al die shit koop moet ik eerst maar eens leren mijn motor te poetsen![]()
[afbeelding]
Download mijn coole programma en je stelt gewoon dit topic in als startpagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Haal die shit en ik wil / ga je wel helpen![]()
![]()
Eigenlijk vind ik FOK ook helemaal kut, naja meer die frontpage met die hoeruh tyfus R@B, die heeft er voor gezorgd dat ik daar NOOIT maar dan ook nooit meer kom. Eerst was de frontpage mijn startpage, maarja nu dus niet meer en mis het voor geen meter
tuurlijk zijn de Diehards er zondag bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Desnoods schop ik je wel de juiste kant op, hebben we al op geoefend de vorige meet tochDoe maar gewoon ergens een meet iets ten noorden van jou. Ben die zuiderlingen wel even zat nu
Wil wel weer eens een keer niet de A2 nemen richting een meet en op de terugweg altijd precies het stukje trajectcontrole 120 rijden
En die bollen zijn aan de beurt om vierkante banden te rijden
En die fulcrum heeft geen kans meer om niet te komen als het ook nog eens mooi weer is
Ik ga er vanuit dat de die hards uit Den Boschnie ook komen a.k.a Raus en MercyAlhoewel Mercy ineens weinig post
En dat net als er allemaal nieuwelingen zijn, zou hij misschien onder de naam R2-D2 posten en is het gewoon een kloontje?
En ik kan Roderick meeslepen als ik richting het oosten moet voor een meet
Damn, lange post en uiteindelijk heb ik gewoon niks nuttigs gezegdeten
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef yup het volgende:
R@B? Dat is toch die moderator ofzo? Waardoor dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef Makster het volgende:
Haal die shit en ik wil / ga je wel helpen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Koop alles behalve die ontluchting crapDat gaat echt nergens over, gewoon een slangetje voor 4 cent bij de turk (hehehehehehe
) op de hoek kopen en klaar is Ismael
Niet echt iets concreet maar altijd discrimenerende uitlokkende kut topics plaatsen en altijd kut moderenen en uhhm tja, weet niet, krijg gewoon een schrale reet van die gozer, eng mannetje is hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef yup het volgende:
R@B? Dat is toch die moderator ofzo? Waardoor dan?
Drukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tuurlijk zijn de Diehards er zondag bijwe zouden geen meet willen missen hoor
![]()
vandaag erg druk gehad op mijn werk dus vandaar bijna geen post van mij vanmiddagmaar ik heb genoeg bij te lezen
dus over een uur post ik misschien wel meer
![]()
Niet te hard van stapel lopen he...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Moet m'n connecties met Bossche Bollen maar meteen goed benutten, toch toch toch toch??!
Was ook niet zo bedoeld, is alleen the heat of this moment dat ik het er zo over hebquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he...iets subtieler mag wel
Tja kan ook gewoon dit PTA als startpagina zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Download mijn coole programma en je stelt gewoon dit topic in als startpage(kun je meteen kennis maken met MF)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat sijn de plannu voor sondag![]()
ja surrie hur, anders moet ik ff heel veel bijlezu, Nu even Niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
OPM lanceerde het idee van "TIETUUH in Barneveld"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat sijn de plannu voor sondag![]()
ja surrie hur, anders moet ik ff heel veel bijlezu, Nu even Niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
Zal me niks verbazen als R@b stiekum een stink neger isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik begin er maar niet eens meer over
Heeft me al meerdere malen bans opgeleverd en nou dus een 'permanente'.
Maar wel grappig dat outsiders ook vaak beginnen over het rechtse karakter van Fok terwijl R@b en Veekeend (nieuwsposters op de FP dus) aan de basis hiervan staan. Maar begin er niet over met Danny, dan raak je hem in z'n ziel
![]()
[..]
![]()
Als jet het toch niet weet hoef je die ontluchtingscrap ook niet te kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet eens hoe die shit werkt. Maar anders laat ik de boel gewoon bij Roadkill bezorgen ofzo, jij had toch een loods ofzo Roadkill?Hadden jullie soms daar die barbeque ook gehouden
Want dan ga ik daar ook gewoon sleutelen ofzo, hoef ik ook geen verantwoording tegenover m'n pa af te leggen
![]()
Moet m'n connecties met Bossche Bollen maar meteen goed benutten, toch toch toch toch??!
thenxxquote:
Het zijn toch "KIPPUUH" in Barneveldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OPM lanceerde het idee van "TIETUUH in Barneveld"
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet echt iets concreet maar altijd discrimenerende uitlokkende kut topics plaatsen en altijd kut moderenen en uhhm tja, weet niet, krijg gewoon een schrale reet van die gozer, eng mannetje is het![]()
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.quote:Daar kun je van mening over verschillen. Hij legde wel subliem de vinger op de zere/rotte plek, tot groot ongenoegen van bijna alles wat intellectueel links en/of moslim was.
Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef Makster het volgende:
En Danny, is dat niet die gozer met relatie problemen
It'struequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enLeuk zo een ragbike
Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien
Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
![]()
It's truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enLeuk zo een ragbike
Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien
Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.
Een rechtse racist, what's new
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nou zeg ik er niets meer over, verziekt dit topic![]()
![]()
Een sjappie inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:
[..]
[..]
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.
Een rechtse racist, what's new
Wat er niet kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopic
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan dit plaatje?Lijkt me echt wat voor jou
![]()
Wat je zegt ie allemaal waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Wat er niet klopt
Ik wist niet dat een paard op 2 benen kon lopen
Ik wist niet dat het openbaar ministerie toestemming heeft verleend om een chemokuur behandelde stink josti in een kroeg los te laten
Ik wist niet dat hij echt zo lelijk was
Wat me wel opvalt is dat ik veel lelijke mensen zie
Nicoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweestheb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd
![]()
vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijkenen moet zeggen dat het
mooier en beter geworden is dan ik gehoopt had
![]()
een paar plaatjes ter illustratie![]()
bovenaanzicht
de oude hoge drempel![]()
binnenaanzicht ( let op borsteltje![]()
en als laatste zijaanzicht
van het weekend maar testen of ie goed isscheelt nu ongeveer 7 CM
![]()
Niet vreemd dat ik dat niet ziequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat je zegt ie allemaal waardus dat klopt.
Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten
![]()
Koos![]()
![]()
Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, is alleen the heat of this moment dat ik het er zo over hebMoet eerst maar eens mezelf aanzetten tot het daadwerkelijk aanschaffen van die shit
Maar kan wel verkeerd overkomen bij Roadkill, die komt nog niet zo lang op de Fok!MC om mijn postgedrag te herkennen
Dus bij deze een kusje erop
Wou er zeker van zijn dat je richting de meet rijdt en niet stiekem ergens in je eentje gaat rijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Roderick2085 het volgende:
@ hicham, mij meeslepen...ik kan wel zelf rijden hoor
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef JanDeLul het volgende:
M'n suus heeft wéér een lekke achterband.
quote:
quote:
Whooh00wquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweestheb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd
![]()
vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijkenen moet zeggen dat het
![]()
een paar plaatjes ter illustratie![]()
<<knip>>
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat je zegt ie allemaal waardus dat klopt.
Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten
![]()
Goed bezig Mercyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
Anders doe je ff nuttigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
bovenaanzicht
van het weekend maar testen of ie goed isscheelt nu ongeveer 7 CM
![]()
Dat afbreken was een of andere duistere gangster al mee begonnen, alleen kwam toen de politie Mercy en Raus wakker maken en de gangster oplaaienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders doe je ff nuttig
Goed werkZiet er nu alleen nog een beetje rommelig uit
Next pitstop: Gangpad verbreden en schuren afbreken![]()
![]()
Heb eerst een heel tijdje in Osdorp gewoond en we wonen momenteel alweer een jaartje of 3 in Westerpark. Weet niet of die stadsdelen je wat zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoor
Je komt maar, alleen je kan niet blijven slapen, dus weet waar je aan begint, het is een heel eind lopen naar A'dam (welke buurt wonen julile eigenlijk:? mijn roots liggen daar, pa is rasechte A'dammer, oud west)
Zie je mij lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
@makster, wel eens een chemo kuur gehad, NEE? misschien kun je er dan beter geen grappen over maken, die mensen vinden het echt niet leuk dat ze op van die rechtse patsers gaan lijken![]()
Moest even denken waar je het over had, maar moest meteen lachen toen ik wist over welke film het ging. Geweldige comedy zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: onze vakantiefilm met Jackie Chan is op tv; Thunderbolt
Barneveld it isroute kunnen we morgenmiddag wel ff bespreken, echt bekend ben ik niet daar nl.
im off
Nee, point taken, ik kende er maar een, en das slecht afgelopen, kan er nog wel eens pissed over worden, sorry.quote:
Die vergelijking klopt wel, maar das ook het enige, de meeste mensen met een chemo gaan niet echt hun paard uit laten in de kroegquote:Ik ken ook zat mensen die idd een kuur hebben gehad / krijgen, en nee ze zijn niet blij. Neemt niet weg dat Danny er zeker wel op lijkt
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
Die vergelijking klopt wel, maar das ook het enige, de meeste mensen met een chemo gaan niet echt hun paard uit laten in de kroeg
Hoe graag ze idd ook zouden willen, maar misschien is dat dan in dit geval hun enige voordeelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, point taken
[..]
Die vergelijking klopt wel, maar das ook het enige, de meeste mensen met een chemo gaan niet echt hun paard uit laten in de kroeg
Euhm, helemaal niks bijzonders? Mijn plan was de eerste meet waar jij bij bent jou in ieder geval ff flink op je bek te rossen. Maar dat hebben we al eerder aan elkaar duidelijk gemaakt dacht ikquote:
Owja das waar ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Euhm, helemaal niks bijzonders? Mijn plan was de eerste meet waar jij bij bent jou in ieder geval ff flink op je bek te rossen. Maar dat hebben we al eerder aan elkaar duidelijk gemaakt dacht ik![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat afbreken was een of andere duistere gangster al mee begonnen, alleen kwam toen de politie Mercy en Raus wakker maken en de gangster oplaaien
Momenteel ben ik een beetje afgezwakt door de Ramadan dus ik bats liever met een klein rood mannetje dan met een overwerkte, gefrustreerde door al dat gekloot met die wielen, brede en kaalwordende manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja das waar ook![]()
Was het niet Peppo die de rossen ging vangen onder het mom "Wie verdiend ze het meest"
Anders kun je van worldpimber vast wel een antitankwapen krijgen of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
heb nu genoeg dynamiet in huis om er gelijk een ruime ingang van te maken![]()
En jij bent ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef JanDeLul het volgende:
Kap eens met die smileys. Straks raken ze nog overwerkt.
Ik ben ook overwerktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Momenteel ben ik een beetje afgezwakt door de Ramadan dus ik bats liever met een klein rood mannetje dan met een overwerkte, gefrustreerde door al dat gekloot met die wielen, brede en kaalwordende man
Neeh maar ff serieusDie wishlist bevat twee dingen waar ik misschien een beetje moeite mee ga hebben. Stalen remleidingen en tailrisers. Maar tailrisers eronder knallen schijnt heel makkelijk te zijn (motor alleen op middenbok zetten en de rest is simpel sleutel werk
) en remleidingen zie ik dan wel weer. Dat van die loods was meer een kreet in de open ruimte omdat ik het hier echt klote vind om te werken aan de motor. Niet alleen zit m'n pa dan op m'n lip om te kijken of alles goed gaat, maar ook irritante kindertjes die steeds komen kijken hoe je het er vanaf brengt (voetbalveldje hier voor het huis).Daar kan ik niet tegen
Een eikelquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Allereerst: Youssef GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
(even te lam om een plaatje te zoeken)
Wat jij wilt vrindquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Die leidingen gaat je 500% zeker zelf lukkenWanneer ben je dat van plan om te gaan doen
Mocht ik in mijn nieuwe huis wonen (waarvan ik elf nog niet waar dat gaat worden en wanneer
) dan kan je best langs komen en dan help ik je wel
Hoe weet je dat je het goed hebt gedaan zonder een corrector in te schakelenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik doe ook niet net alsof ik het druk heb. Ik herinner me nog net dat ik vandaag een keerheb gepost. Vanavond even weg geweest en daarna nog een vertaalopdrachtje moeten doen. Maar wel zo goed dat ik geen corrector hoef in te schakelen. Scheelt weer geld dus.
![]()
Ken hier niet klussen en daarom moet ik hier dus ook zsm wegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat jij wilt vrind![]()
Maar wat heb je liever, bloed aan de muren in je huidige huis of in dat nieuwe huis![]()
Ik weet echt niet wanneer ik die remleidingen wil gaan doen. Tis eigenlijk een spontane ingeving van toen ik vanmiddag op ebay zat te kijken. Misschien sta ik morgenochtend wel op en denk ik er heel anders overEen beetje netzoals Pepijn met occasions van motoren omgaat
Succes met het zoeken naar een huisje
[..]
Hoe weet je dat je het goed hebt gedaan zonder een corrector in te schakelen
Ik ga pitten menschen, morgen weer een dag![]()
![]()
Inderdaad, die ontluchtingscrap heb je niet nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Koop alles behalve die ontluchting crapDat gaat echt nergens over, gewoon een slangetje voor 4 cent bij de turk (hehehehehehe
) op de hoek kopen en klaar is Ismael
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
It's true
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
thenxx, was er wel achter gekomen maar dan moet ik ut hele forum doorlezen, en aangezien dit forum niet zo snel is
geefniehoor
Danny is mè broer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
Momenteel ben ik een beetje afgezwakt door de Ramadan dus ik bats liever met een klein rood mannetje dan met een overwerkte, gefrustreerde door al dat gekloot met die wielen, brede en kaalwordende man
Citroën rocks.. ruleerd de WRC enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef yup het volgende:
Eerst citroen daarna motor![]()
Denk dat dat het probleem is
Als je weet dat alles goed is, dan hoeft het niet. Deze tekst was goed te doen, maar vaak heb je wel lastige dingen er tussen zitten en weet je niet niet helemaal hoe je het op moet lossen. Dan maak je een soort knutselwerk in de goede richting.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat jij wilt vrind![]()
Maar wat heb je liever, bloed aan de muren in je huidige huis of in dat nieuwe huis![]()
Ik weet echt niet wanneer ik die remleidingen wil gaan doen. Tis eigenlijk een spontane ingeving van toen ik vanmiddag op ebay zat te kijken. Misschien sta ik morgenochtend wel op en denk ik er heel anders overEen beetje netzoals Pepijn met occasions van motoren omgaat
Succes met het zoeken naar een huisje
[..]
Hoe weet je dat je het goed hebt gedaan zonder een corrector in te schakelen
Ik ga pitten menschen, morgen weer een dag![]()
![]()
Boutfilmquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]![]()
nog even die Fantastic 4 afkijken.
Niet met mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, zijn er nog Noordelingen waar we rekening mee kunnen houden
[..]
[afbeelding]
Jep,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh is er weer een meeting in de planning? Heb al weer 2 topics gemist
Je weet wel, die van de laatste MF MMquote:Voorstel voor as zondag:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Spinner in uitlaat (OMFG)
Doe dit op je motor en je hebt gewoon 50 pk meer, thiz iz tha shizzle nigga![]()
Jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef RB het volgende:
[..]
Niet met mij![]()
Of het moet al een supersnelle verhuizing worden![]()
Mogguhquote:
Jij bent makkelijk te beinvloeden he?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb me lenzen weer uit gedaan en ga nog even flink knock out
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Eens kijken of ik mijn ondertitel waar kan maken.![]()
Had nog niets gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mogguh
Ben je er ook op de meet of heb je dat al ergens gezegd?
Hmmm, teveel naar giel op 3 luisteren in de ochtend zekersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Eens kijken of ik mijn ondertitel waar kan maken.![]()
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.![]()
Oh ja dat heet signature. Ik kon even niet meer op de benaming komen.![]()
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Jammer bwt, volgende keer beterSucces met je cursussen
Ik ben momenteel de pagina's 'How Car Engines Work' van howstuffworks.com aan het lezen. Fucking leerzaam [afbeelding] ik begrijp nu een veel groter deel van de posts die ik over kleppen en nokkenaskettingspanners heb gelezen op MF
Zei me eerst helemaal niks, fucking handige site*bookmarked*
Kennis opdoen is tof [afbeelding]
ik heb auto techniek gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Ja daar ben ik meestal de dupe van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Ik wou dat ik er meer verstand van had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.
Wie kan me vertellen hoe of wat?
Nee het is eigenlijk bedacht op basis van een gedichtje voor een poesie-albumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, teveel naar giel op 3 luisteren in de ochtend zekers![]()
Dat is een liedje dat door luisteraars van Giel Beelen 's morgens wordt gezongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk bedacht op basis van een gedichtje voor een poesie-album. Hoe ik daar nu weer op kom
![]()
![]()
'Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja die lacht de hele dag!'
Ik begrijp wat je bedoelt, soms houd ik het hier ook even voor gezien als ik zie dat ik teveel moet bijlezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik meestal de dupe van.Dan helpt inderdaad niet veel meer, maar soms scheelt het om op tijd mee te lurken dan ben je ook wat meer gemotiveerd dan dat je eerst nog 2 pagina's bij moet lezen.
![]()
Nou, aangezien de kleppen en de nokkenasskettingspanner op dat moment niet goed afgesteld staan ten opzichte van de ignition wires kan het gebeuren dat je pistonringen de air intake van de cool fluid ... blablablaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.
Wie kan me vertellen hoe of wat?
Bekend probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meer verstand van had.Dan had ik nu ook hele leuke vertaalopdrachten kunnen hebben. Ik heb het op proef geprobeerd (gewoon aan de hand van een voorbeelddocumentje). Het probleem is dat je moet vertalen zonder brontekst en voor sommige termen zijn 2 vertalingen te vinden die allebei iets heel anders beteken. Ga dan maar eens kiezen welke je nou net daar moet hebben als er verder geen tekst bij staat.
![]()
1 2 3 4 5 | if 1 > 2 print "1 is groter dan 2!" else print "1 is niet groter dan 2 :(" end |
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.
Maar mss kan hicham het je vertellen - die heeft net gelezen op "how stuff works" hoe dat werkt.
Toch?
Hicham????
Nou?
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef hicham het volgende:
Bekend probleemOp onze school kreeg ik een anekdote te horen van een programmeerboek dat vertaalt was uit het Engels naar het Nederlands. Bij programmeren heb je bijvoorbeeld zogenaamde if statements, dus
[ code verwijderd ]
En dan heb je vertalers die dus if, else, end en print gaan vertalen. Terwijl dat programmeer commando's zijn die je helemaal niet mag vertalen
[..]Zie boven voor m'n toffe uitleg over 25 KW
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor het geval iemand zich achtergesteld voelt, de Lims bijv.:
in het Amsterdams:
Beginn duh dag mettun dansie,
Begin duh dag mettun lag,
want wie frooluk keijkt in duh morruggu,
die lagt duh heejle dag,
joaa die lagt duh heejle dag!
die van Mercy is ook een leuke variant
Als 8-jarige al eenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.Tenminste als 8-jarige Basic geleerd. Ik maakte toen bewegende poppetjes en van die velden waar letters over het beeld bewegen (bijv. leuke flashscreen voor een website
). Maar toen ik het net kende, kwam er ineens een andere taal Borland Pascal / Turbo Pascal en toen zag ik het niet meer zitten.
![]()
Gisteren nog met Mercy over gehad dat ik het wel jammer vind dat ik het toen niet doorgezet heb.Als 8-jarige beginnen en dan doorgaan tot nu... dan had ik echt al veel kennis opgedaan!!!
quote:Dribbel vroeg:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef hicham het volgende:
Ik weet het, denk ik mag ik het zeggen?quote:Nou, aangezien de kleppen en de nokkenasskettingspanner op dat moment niet goed afgesteld staan ten opzichte van de ignition wires kan het gebeuren dat je pistonringen de air intake van de cool fluid ... blablabla [afbeelding]
Ik moet voor mijn werk internet hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Heeft Mercy jouw internet niet afgesloten, in tegenstelling tot zijn collega's die nu geen goedemorgen meer tegen hem zeggen? Wat indirect ook heeft geresulteerd in het feit dat hij nu in z'n eentje moet lunchen aan een grote lege tafel?
Ja toen al. Best erg.quote:Als 8-jarige al een [afbeelding] potverdikkieHoe kom je daarbij? Dat leerde je toch niet op school ofzo
Ik speelde alleen maar spelletjes op de PC en verder niks
Alhoewel ik niet weet of dat als 8-jarige was, kon ook zijn dat ik toen oorlogje speelde op het grasveldje achter het huis bij die berg met zand
Groen gras uiteraard!Ik heb eens filmpjes uit de tijd bekeken dat jij 8 jaar was maar ik merkte dat alles zwart-wit was. Lekker saai moet dat geweest zijn zeg, niet gek dat je dan maar met basic gaat aankloten. Niemand wil in zwart gras spelen
![]()
Ik heb m'n smileyquota voor deze post wederom overschreden
Dus ik ga maar ff aan de slag en kijken wat ik vandaag moet doen
Ik was er ook vroeg bij met BASIC en gwBASIC, op de Atari 800XL toen ik nog een jong manneke was!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.Tenminste als 8-jarige Basic geleerd. Ik maakte toen bewegende poppetjes en van die velden waar letters over het beeld bewegen (bijv. leuke flashscreen voor een website
). Maar toen ik het net kende, kwam er ineens een andere taal Borland Pascal / Turbo Pascal en toen zag ik het niet meer zitten.
![]()
Gisteren nog met Mercy over gehad dat ik het wel jammer vind dat ik het toen niet doorgezet heb.Als 8-jarige beginnen en dan doorgaan tot nu... dan had ik echt al veel kennis opgedaan!!!
Wij hadden op de basisschool en MSX (ook huisjes tekenen enzo), maar ik was toen meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja toen al. Best erg.![]()
Bijna niemand had toen een computer, de PC was er nog niet. We hadden toen een MSX.
We mochten thuis toch al bijna geen TV kijken, dus dan moest je andere dingen zoeken.
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk versje Raus, en zo internationaalFriesland, Noord-Holland, Brabantsche Land, Nederland
Peerkemikuni, we hebben een paar topics geleden het nostalgie topic al gehad dus je bent net te laat. Ging iedereen ineens oude PC's posten en zeggen waar ze ooit mee zijn begonnenquote:het is eigenlijk heel simpel:
viercilinders zijn het soort motoren dat in een opel kadett zit.
dat hoort dus niet in een motorfiets.
water hoort in de sloot.
als je dus een echte motor wil koop je dus een luchtgekoelde twin.
als je stijl wil een italiaan
en als je degelijk en betrouwbaar wil een duitser.
als je wil posen een amerikaan.
als je net als alle andere wil zijn een japanner.
Waag eens een pogingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet het, denk ik mag ik het zeggen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Zat nog ff te scrollen op MF
Voor de mensen die geen tijd hebben om howstuffworks te lezen, maar wel een motor willen kopen en nog geen keuze kunnen maken. Hier een simpele boer'n uitleg
quote:het is eigenlijk heel simpel:
viercilinders zijn het soort motoren dat in een opel kadett zit.
dat hoort dus niet in een motorfiets.
water hoort in de sloot.
als je dus een echte motor wil koop je dus een luchtgekoelde twin.
als je stijl wil een italiaan
en als je degelijk en betrouwbaar wil een duitser.
als je wil posen een amerikaan.
als je net als alle andere wil zijn een japanner.
quote:Waag eens een poging![]()
Sja, dan maar een conformist, maar ik hou het op lucht/oliegekoelde japanners met 4 cylindersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Voor de mensen die geen tijd hebben om howstuffworks te lezen, maar wel een motor willen kopen en nog geen keuze kunnen maken. Hier een simpele boer'n uitleg
[..]
Mán, die topics hier gaan ook zo retecooltmsnel dat ik dat dus allemaal niet ga teruglezen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Peerkemikuni, we hebben een paar topics geleden het nostalgie topic al gehad dus je bent net te laat. Ging iedereen ineens oude PC's posten en zeggen waar ze ooit mee zijn begonnen
Hmm.. weet niet of ik kom. Wordt zondagnacht wel laat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef bwt het volgende:
[..]
Jep,
Fok Motorclub [SC Deel 328] Triumph Speed Triple
[..]
Je weet wel, die van de laatste MF MM
Ach wat liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En voor Fulcrum![]()
'Begjin de dei mei in doenske,
Begjin de dei mei in griens,
want whaat lakend sjocht ien de moarn,
die laket de hiele dei,
ja die laket die hiele dei!'
quote:
nou gaan we speciaal voor jou in de buurt meeten en dan ga jij maar besluiten uit te slapenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet of ik kom. Wordt zondagnacht wel laat waarschijnlijk![]()
Moguh trouwens!![]()
Echt lekker om weer eens uit te kunnen slapen. Ben de afgelopen 2 weken echt als een zombie door het leven gegaan, elke ochtend vroeg en de hele dag niks anders doen dan gapen en vreselijk slaperig zijn. Mijn moeder dacht al bijna dat ik pfeiffer had.. kom ik gister thuis, had ze al een afspraak gemaakt bij de dokter![]()
Uitslapen rocks![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou gaan we speciaal voor jou in de buurt meeten en dan ga jij maar besluiten uit te slapen![]()
wat ben jij nou voor motorrijder ?![]()
Precies.. ik heb tenminste een echte motorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef hicham het volgende:
Zat nog ff te scrollen op MF
[..]
Hoewel het een leuke smileypost is, kan ik hier niet 100% in meegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een motor die in de fabriek is geknepen is beter. En dat komt omdat in de fabriek professionele knijpers werken![]()
Voorbeeld: Voor een goede maaltijd ga je naar je vriend/vriendin, voor de beste maaltijd ga je naar je moeder.
Roti haal je bij een swa [afbeelding] niet bij Pietje Patat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou gaan we speciaal voor jou in de buurt meeten en dan ga jij maar besluiten uit te slapen![]()
dus we gaan zondag maar weer ik het warme zonnige zuiden rijden ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMFG, dit meen je niet
Kan R2D2 hier niet nog wat leuks over Fulcrum schrijven?![]()
Nee, waarom zouden wequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus we gaan zondag maar weer ik het warme zonnige zuiden rijden ?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus we gaan zondag maar weer ik het warme zonnige zuiden rijden ?![]()
met stom ^^quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens je eigen topics verkloten
*schopje Thuisblijf MC #deel24![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |