quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Spinner in uitlaat (OMFG)
Doe dit op je motor en je hebt gewoon 50 pk meer, thiz iz tha shizzle nigga![]()
Jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef RB het volgende:
[..]
Niet met mij![]()
Of het moet al een supersnelle verhuizing worden![]()
Mogguhquote:
Jij bent makkelijk te beinvloeden he?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb me lenzen weer uit gedaan en ga nog even flink knock out
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Eens kijken of ik mijn ondertitel waar kan maken.![]()
Had nog niets gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mogguh
Ben je er ook op de meet of heb je dat al ergens gezegd?
Hmmm, teveel naar giel op 3 luisteren in de ochtend zekersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Eens kijken of ik mijn ondertitel waar kan maken.![]()
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.![]()
Oh ja dat heet signature. Ik kon even niet meer op de benaming komen.![]()
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Jammer bwt, volgende keer beterSucces met je cursussen
Ik ben momenteel de pagina's 'How Car Engines Work' van howstuffworks.com aan het lezen. Fucking leerzaam [afbeelding] ik begrijp nu een veel groter deel van de posts die ik over kleppen en nokkenaskettingspanners heb gelezen op MF
Zei me eerst helemaal niks, fucking handige site*bookmarked*
Kennis opdoen is tof [afbeelding]
ik heb auto techniek gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Ja daar ben ik meestal de dupe van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Ik wou dat ik er meer verstand van had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.
Wie kan me vertellen hoe of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |