abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31429761
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Spinner in uitlaat (OMFG)

Doe dit op je motor en je hebt gewoon 50 pk meer, thiz iz tha shizzle nigga
Dat ik voor het eerst spinners zag was op een filmpje van een neger op een dikke motor en doordraaiende wielen, maar vanaf dat filmpje werden de spinners alleen maar lelijker
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef RB het volgende:

[..]

Niet met mij
Of het moet al een supersnelle verhuizing worden
Jammer Maar kennelijk ga je helpen omdat je je groot rijbewijs heb?

Die prijzen die je noemt zijn wel gemiddeld ja... gelukkig. Dacht ook al dat je veel goedkoper dan mij uit was...

Voor Administratie heb ik hier overigens een dikke multomap met 19 hoofdstukken en 200+ pagina's? Leest wel lekker weg... dat wel, en het is gewoon erg interessant en leerzaam En daarvoor krijg ik een multiple choiche toets van rond de 40 vragen die er ook niet echt moeilijk uit zien (voorbeeldvragen)
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:44 schreef bwt het volgende:
mogguh
Mogguh

Ben je er ook op de meet of heb je dat al ergens gezegd?

Ik heb me lenzen weer uit gedaan en ga nog even flink knock out

[ Bericht 7% gewijzigd door worldpimber op 14-10-2005 08:06:22 ]
pi_31429788
Mogguh

bwt had de lapo van gisteren en de fipo van vandaag
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

SALAMIPIET!!!
Jij bent makkelijk te beinvloeden he?
Mogen jonge kindertjes als jij die net uit een ei komen wel alcohol hebben
Zo nee, waarom heb je het dan toch gedronken, of is dat niet de reden dat je zo debiel post

Oh ja, ze delen voor het station Leiden centraal gratis Hero Fruitontbijt in bekertjes uit

...in de Ramadan ...

[ Bericht 8% gewijzigd door hicham op 14-10-2005 08:12:24 ]
pi_31429883
morgen

i-net ligt er weer uit thuis
pi_31429941
Betaal de rekening dan ook gewoon
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:35:06 #245
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31430098

Eens kijken of ik mijn ondertitel waar kan maken.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31430264
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:

So true Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden

Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC

Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:58:30 #248
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31430279
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Mogguh

Ben je er ook op de meet of heb je dat al ergens gezegd?
Had nog niets gezegd.
Ik moet de komende tijd iets meer tijd gaan besteden aan mijn MCSE studie.
Aangezien ik overdag weer werk moet dat 's avonds en in het weekend.
en 14 november is er weer zo'n cursus week. moet dus wel voorbereid zijn.

Ben er dus helaas niet bij
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:00:32 #249
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31430303
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:

Hmmm, teveel naar giel op 3 luisteren in de ochtend zekers
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:02:26 #250
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31430329

een fok in de morgen is een de dag zonder zorgen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:02:52 #251
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31430335
BEHALVE OP VRIJDAG

dan word er gereld
Let's race
Buienradar
pi_31430367
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:

[..]

So true Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden

Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC

Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat

Jammer bwt, volgende keer beter Succes met je cursussen

Ik ben momenteel de pagina's 'How Car Engines Work' van howstuffworks.com aan het lezen. Fucking leerzaam ik begrijp nu een veel groter deel van de posts die ik over kleppen en nokkenaskettingspanners heb gelezen op MF

Zei me eerst helemaal niks, fucking handige site *bookmarked*

Kennis opdoen is tof
pi_31430424
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:

[..]

Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.

Oh ja dat heet signature. Ik kon even niet meer op de benaming komen.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:13:19 #254
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31430496
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.

Oh ja dat heet signature. Ik kon even niet meer op de benaming komen.
leuk ondertitel
Let's race
Buienradar
pi_31430515
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:

[..]

Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat

Jammer bwt, volgende keer beter Succes met je cursussen

Ik ben momenteel de pagina's 'How Car Engines Work' van howstuffworks.com aan het lezen. Fucking leerzaam [afbeelding] ik begrijp nu een veel groter deel van de posts die ik over kleppen en nokkenaskettingspanners heb gelezen op MF

Zei me eerst helemaal niks, fucking handige site *bookmarked*

Kennis opdoen is tof [afbeelding]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:20:31 #256
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31430607
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......
ik heb auto techniek gedaan en na 2 jaar stage lopen kwam ik er achter dat het toch niet echt tof vond de gehele dag in een vieze garage te lopen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:24:36 #257
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31430669
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.

Wie kan me vertellen hoe of wat?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_31430690
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja daar ben ik meestal de dupe van. Dan helpt inderdaad niet veel meer, maar soms scheelt het om op tijd mee te lurken dan ben je ook wat meer gemotiveerd dan dat je eerst nog 2 pagina's bij moet lezen.
pi_31430770
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ik wou dat ik er meer verstand van had. Dan had ik nu ook hele leuke vertaalopdrachten kunnen hebben. Ik heb het op proef geprobeerd (gewoon aan de hand van een voorbeelddocumentje). Het probleem is dat je moet vertalen zonder brontekst en voor sommige termen zijn 2 vertalingen te vinden die allebei iets heel anders beteken. Ga dan maar eens kiezen welke je nou net daar moet hebben als er verder geen tekst bij staat.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:34:09 #260
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31430819
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.

Wie kan me vertellen hoe of wat?
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.
Maar mss kan hicham het je vertellen - die heeft net gelezen op "how stuff works" hoe dat werkt.

Toch?
Hicham????

Nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')