Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]So true
Ik heb me wel eens voorgenomen een dagje op stage te komen en dan pas in de middag ofzo te Fok!MC'en opdat ik meer werk zou verrichten. Maar dat lukt dus totaal niet als je in de ochtend al op de Fok!MC komt
En in de ochtend moet ik altijd gewoon even, dan moet ik wakker worden
Misschien moet ik maar eens wat nieuwsgierige collega's hebben, dan kom ik wat minder op de Fok!MC![]()
Alleen is het je signature en niet je ondertitel, je ondertitel (die jij niet hebt nu) staat onder je naam
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Scheelt vaak wel als je vroeger begint. Nu heb ik Fok al open staan en dan probeer ik het bij te houden. Als ik toch al meer dan de helft heb gemist en het blijft druk op mijn werk dan kom ik er 's middags ook niet aan toe, dus vond het wel een leuke.![]()
Oh ja dat heet signature. Ik kon even niet meer op de benaming komen.![]()
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Jammer bwt, volgende keer beterSucces met je cursussen
Ik ben momenteel de pagina's 'How Car Engines Work' van howstuffworks.com aan het lezen. Fucking leerzaam [afbeelding] ik begrijp nu een veel groter deel van de posts die ik over kleppen en nokkenaskettingspanners heb gelezen op MF
Zei me eerst helemaal niks, fucking handige site*bookmarked*
Kennis opdoen is tof [afbeelding]
ik heb auto techniek gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Ja daar ben ik meestal de dupe van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog even een disclaimer voor bovenstaande post, geldt uiteraard alleen als je niet zo heel veel werk te verzetten heb en er ook geen deadlines zijn voor het werk dat geplanned staat
Ik wou dat ik er meer verstand van had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hell yeah! goed bezig, als ik niet toevallig een chronische exzeem aan mijn handen had , was ik zeker auto/motor techniek gaan studeren, echt cool hoe dat allemaal werkt......![]()
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.
Wie kan me vertellen hoe of wat?
Nee het is eigenlijk bedacht op basis van een gedichtje voor een poesie-albumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, teveel naar giel op 3 luisteren in de ochtend zekers![]()
Dat is een liedje dat door luisteraars van Giel Beelen 's morgens wordt gezongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk bedacht op basis van een gedichtje voor een poesie-album. Hoe ik daar nu weer op kom
![]()
![]()
'Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja die lacht de hele dag!'
Ik begrijp wat je bedoelt, soms houd ik het hier ook even voor gezien als ik zie dat ik teveel moet bijlezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik meestal de dupe van.Dan helpt inderdaad niet veel meer, maar soms scheelt het om op tijd mee te lurken dan ben je ook wat meer gemotiveerd dan dat je eerst nog 2 pagina's bij moet lezen.
![]()
Nou, aangezien de kleppen en de nokkenasskettingspanner op dat moment niet goed afgesteld staan ten opzichte van de ignition wires kan het gebeuren dat je pistonringen de air intake van de cool fluid ... blablablaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
Even een vraagje (de search was idd teveel gevraagd), wat is nou beter, een "geknepen" motor of een motor die vanuit de fabriek is teruggetuned, waar zit exact het verschil in??
Heb me laten vertellen dat een geknepen motor niet echt tof is afgesteld, of dat i.i.g. bepaalde verhoudingen niet kloppen, dat ie ander reageert o.i.d.
Wie kan me vertellen hoe of wat?
Bekend probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meer verstand van had.Dan had ik nu ook hele leuke vertaalopdrachten kunnen hebben. Ik heb het op proef geprobeerd (gewoon aan de hand van een voorbeelddocumentje). Het probleem is dat je moet vertalen zonder brontekst en voor sommige termen zijn 2 vertalingen te vinden die allebei iets heel anders beteken. Ga dan maar eens kiezen welke je nou net daar moet hebben als er verder geen tekst bij staat.
![]()
| 1 2 3 4 5 | if 1 > 2 print "1 is groter dan 2!" else print "1 is niet groter dan 2 :(" end |
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn rijbewijs al dusdanig lang en heb ik niet al te veel inzicht in motor techniek dat ik je dat niet kan vertellen.
Maar mss kan hicham het je vertellen - die heeft net gelezen op "how stuff works" hoe dat werkt.
Toch?
Hicham????
Nou?
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef hicham het volgende:
Bekend probleemOp onze school kreeg ik een anekdote te horen van een programmeerboek dat vertaalt was uit het Engels naar het Nederlands. Bij programmeren heb je bijvoorbeeld zogenaamde if statements, dus
[ code verwijderd ]
En dan heb je vertalers die dus if, else, end en print gaan vertalen. Terwijl dat programmeer commando's zijn die je helemaal niet mag vertalen
[..]Zie boven voor m'n toffe uitleg over 25 KW
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor het geval iemand zich achtergesteld voelt, de Lims bijv.:
in het Amsterdams:
Beginn duh dag mettun dansie,
Begin duh dag mettun lag,
want wie frooluk keijkt in duh morruggu,
die lagt duh heejle dag,
joaa die lagt duh heejle dag!
die van Mercy is ook een leuke variant
Als 8-jarige al eenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.Tenminste als 8-jarige Basic geleerd. Ik maakte toen bewegende poppetjes en van die velden waar letters over het beeld bewegen (bijv. leuke flashscreen voor een website
). Maar toen ik het net kende, kwam er ineens een andere taal Borland Pascal / Turbo Pascal en toen zag ik het niet meer zitten.
![]()
Gisteren nog met Mercy over gehad dat ik het wel jammer vind dat ik het toen niet doorgezet heb.Als 8-jarige beginnen en dan doorgaan tot nu... dan had ik echt al veel kennis opgedaan!!!
quote:Dribbel vroeg:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef hicham het volgende:
Ik weet het, denk ik mag ik het zeggen?quote:Nou, aangezien de kleppen en de nokkenasskettingspanner op dat moment niet goed afgesteld staan ten opzichte van de ignition wires kan het gebeuren dat je pistonringen de air intake van de cool fluid ... blablabla [afbeelding]
Ik moet voor mijn werk internet hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Heeft Mercy jouw internet niet afgesloten, in tegenstelling tot zijn collega's die nu geen goedemorgen meer tegen hem zeggen? Wat indirect ook heeft geresulteerd in het feit dat hij nu in z'n eentje moet lunchen aan een grote lege tafel?
Ja toen al. Best erg.quote:Als 8-jarige al een [afbeelding] potverdikkieHoe kom je daarbij? Dat leerde je toch niet op school ofzo
Ik speelde alleen maar spelletjes op de PC en verder niks
Alhoewel ik niet weet of dat als 8-jarige was, kon ook zijn dat ik toen oorlogje speelde op het grasveldje achter het huis bij die berg met zand
Groen gras uiteraard!Ik heb eens filmpjes uit de tijd bekeken dat jij 8 jaar was maar ik merkte dat alles zwart-wit was. Lekker saai moet dat geweest zijn zeg, niet gek dat je dan maar met basic gaat aankloten. Niemand wil in zwart gras spelen
![]()
Ik heb m'n smileyquota voor deze post wederom overschreden
Dus ik ga maar ff aan de slag en kijken wat ik vandaag moet doen
Ik was er ook vroeg bij met BASIC en gwBASIC, op de Atari 800XL toen ik nog een jong manneke was!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal wel voorkomen dat ze dat soort dingen ook vertalen. Maar ik heb wel een klein beetje verstand van programmeertaal.Tenminste als 8-jarige Basic geleerd. Ik maakte toen bewegende poppetjes en van die velden waar letters over het beeld bewegen (bijv. leuke flashscreen voor een website
). Maar toen ik het net kende, kwam er ineens een andere taal Borland Pascal / Turbo Pascal en toen zag ik het niet meer zitten.
![]()
Gisteren nog met Mercy over gehad dat ik het wel jammer vind dat ik het toen niet doorgezet heb.Als 8-jarige beginnen en dan doorgaan tot nu... dan had ik echt al veel kennis opgedaan!!!
Wij hadden op de basisschool en MSX (ook huisjes tekenen enzo), maar ik was toen meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja toen al. Best erg.![]()
Bijna niemand had toen een computer, de PC was er nog niet. We hadden toen een MSX.
We mochten thuis toch al bijna geen TV kijken, dus dan moest je andere dingen zoeken.
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk versje Raus, en zo internationaalFriesland, Noord-Holland, Brabantsche Land, Nederland
Peerkemikuni, we hebben een paar topics geleden het nostalgie topic al gehad dus je bent net te laat. Ging iedereen ineens oude PC's posten en zeggen waar ze ooit mee zijn begonnenquote:het is eigenlijk heel simpel:
viercilinders zijn het soort motoren dat in een opel kadett zit.
dat hoort dus niet in een motorfiets.
water hoort in de sloot.
als je dus een echte motor wil koop je dus een luchtgekoelde twin.
als je stijl wil een italiaan
en als je degelijk en betrouwbaar wil een duitser.
als je wil posen een amerikaan.
als je net als alle andere wil zijn een japanner.
Waag eens een pogingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet het, denk ik mag ik het zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |