Buitenbeesten zijn het (nog) niet, anders komen ze niet aan de deur bedelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb het nog is overlegd maar gaat het toch niet worden. Probleem is ook wel dat het nu behoorlijk buiten beesten zijn, en die optie is er bij mij nu (nog) niet![]()
Denk dat het beter is dat jij ze gewoon houdt
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dus de het gesponsorde amerikaanse materiaal uit die tijd doet het niet meer, typisch
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn johquote:ALs je veel van die dingen hebt kun je misschien een smiley attack uitvoeren op bush zijn MSN account
Kan ik snappen. Genoeg is genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Buitenbeesten zijn het (nog) niet, anders komen ze niet aan de deur bedelen.![]()
Nou ja jammer, dan breng ik ze weg.Zelf houden gaat niet en ik zit niet te wachten op 1 of 2 katten naast onze 2 honden.
![]()
Verder spoor je welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?Had een keer een reportage gezien dat die Amerikaanse wapens (m4a1- colt carbine) het maar zwaar hadden in de woestijn met al dat zand. Moesten om de zoveel tijd helemaal uit elkaar gehaald worden om schoongemaakt te worden met al die kleine onderdeeltje en soms weigerden ze gewoon dienst. In tegenstelling tot de Russische wapens (ak47 - kalashnikov) die het gewoon altijd deden
* leermoment
[..]
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn joh
Check onze legerbasis en marineschip (smileys zijn iets te groot om te posten hier)
Russisch spul is meestal wel degelijker, "AK47, the peoples choice". Zelfde met de MIG29, die doet niet onder voor de F14/F15, maar zit nauwelijks een computer inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist je dat ze daar in de golfoorlog (dacht ik) nog echt problemen mee hadden ook?Had een keer een reportage gezien dat die Amerikaanse wapens (m4a1- colt carbine) het maar zwaar hadden in de woestijn met al dat zand. Moesten om de zoveel tijd helemaal uit elkaar gehaald worden om schoongemaakt te worden met al die kleine onderdeeltje en soms weigerden ze gewoon dienst. In tegenstelling tot de Russische wapens (ak47 - kalashnikov) die het gewoon altijd deden
* leermoment
[..]
Je wilt niet weten hoe ver we al zijn joh
Check onze legerbasis en marineschip (smileys zijn iets te groot om te posten hier)
Ah, zoals ik dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks anders
Meeste oorlogen eindigen toch in urban warfare, lijkt me dat je dan liever een AK op zak hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef yup het volgende:
M4 kan veel verder schieten dan die knaak AK's... Dat is het voornaamste voordeel... Ze zijn ook wat preciezer...
AK is veel krachtiger, maar effectieve bereik is minder...
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef yup het volgende:
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks anders
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef yup het volgende:
M4 kan veel verder schieten dan die knaak AK's... Dat is het voornaamste voordeel... Ze zijn ook wat preciezer...
AK is veel krachtiger, maar effectieve bereik is minder...
En hopelijk met het stuur aan de goeie kantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Oeh, waar, wanneer? Shoppen![]()
Ik wil mee
[..]
Hehe, we nemen het topic over om huiswerk na te kijken![]()
[..]
Ik heb ook een pekelfiets:
[afbeelding]
maar dan met nederlands kenteken, kan effe geen foto vinden
![]()
Rembo Bartquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.
Waren altijd aan het einde van de bar een groepje Harley gasten waar je geen woord mee moest wisselen.![]()
Zagen later in de winter zo'n betatoede baardmans uitstappen uit een rode Nissan Micra.
Het regende.![]()
[..]
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.![]()
Mocht ook een extra embleempje op mijn sergeantentenue borduren.![]()
En dat met een Israelische Uzi, totaal geen nauwkeurig apparaat wat het A-team wel doet voorkomen zo uit de losse pols.
Je moest hem tijdens je gevechtstraining in je slaapzak houden als je ging slapen, anders kon de vijand hem stelen.![]()
En uiteraard in het donker kunnen demonteren om schoon te maken.. en weer monteren natuurlijk.![]()
Zijn kort daarna vervangen door Amerikaanse apparaten waarvan ik de naam vergeten ben maar wel alle foto's voor de schietinstructie genomen heb voor het handboek soldaat die uitkwam in 1995/96.![]()
Zo nauwkeurig zijn ze idd niet, het ATeam heeft nog nooit iemand geraakt, laat staan doodgeschotenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik met maatjes altijd in Breakaway cafe in Rotterdam.
Waren altijd aan het einde van de bar een groepje Harley gasten waar je geen woord mee moest wisselen.![]()
Zagen later in de winter zo'n betatoede baardmans uitstappen uit een rode Nissan Micra.
Het regende.![]()
[..]
Ik heb ergens een oorkonde van scherpschutter peleton Delta 1994.![]()
Mocht ook een extra embleempje op mijn sergeantentenue borduren.![]()
En dat met een Israelische Uzi, totaal geen nauwkeurig apparaat wat het A-team wel doet voorkomen zo uit de losse pols.
Je moest hem tijdens je gevechtstraining in je slaapzak houden als je ging slapen, anders kon de vijand hem stelen.![]()
En uiteraard in het donker kunnen demonteren om schoon te maken.. en weer monteren natuurlijk.![]()
Zijn kort daarna vervangen door Amerikaanse apparaten waarvan ik de naam vergeten ben maar wel alle foto's voor de schietinstructie genomen heb voor het handboek soldaat die uitkwam in 1995/96.![]()
FOOL, I ain't going in that plane fool !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Zo nauwkeurig zijn ze idd niet, het ATeam heeft nog nooit iemand geraakt, laat staan doodgeschoten(ze hadden wel een coole bus
) en een neger met vlieg angst
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoquote:
Helaas moet ik constateren dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoOoit, toen ik nog niet in de Fok!MC kwam, was ik een hoogbegaafd persoon [afbeelding] Nu komt er niets meer van me terecht
Had ik eigenlijk meteen al moeten weten toen ik Mercy voor het eerst zag, toen kon ik nog terug ...
Irak e.d. denk dat daar AK's volop te krijgen zijn, dan ben je ook dom als je met je M4 loopt te showen... Heb je toch geen fuck aan als de kogels niet eens te vinden zijn, of je moet zo gek zijn om de Amerikanen van hun kogels te berovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meeste oorlogen eindigen toch in urban warfare, lijkt me dat je dan liever een AK op zak hebt.
Overigens is het strategisch voordeel dat te behalen is in steden veel groter dan daar buiten, wordt een soort hide and seek he? De vietnamezen wisten dit al voor elkaar te krijgen in de jungle en we weten hoe dat afgelopen is.
Ik ben volledig tot het motordom bekeerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef yup het volgende:
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor je![]()
Auto roeleert in de winter/harde regen, kachel maximaal + radio erbij
en de mensen die buiten lopen/fietsen uitlachen![]()
quote:
Zal ik maar niet vertellen dat je in het beginsel op een gegeven moment maar helemaal niet wilde meeten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw praatjes hier mijn hersenen teveel hebben aangetast, komt nooit meer goed zoOoit, toen ik nog niet in de Fok!MC kwam, was ik een hoogbegaafd persoon [afbeelding] Nu komt er niets meer van me terecht
Had ik eigenlijk meteen al moeten weten toen ik Mercy voor het eerst zag, toen kon ik nog terug ...
Nice tijdstip, lekker uitslapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
Verzamelpunt: Mc Donald's Barneveld (adres)
Tijdstip: 12.00 uur
Route: neusachterna
Als er nou een koper voor wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
WhehehDie reuzachtige smilies
![]()
[..]
Ik ben volledig tot het motordom bekeerdAlles wat ik doe gaat met de motor, want ik heb geen eigen auto
Maar als er een reden is met de auto te gaan (brommer kapot en werk te doen of met de familie erop uit
) dan is het wel lekker
We kunnen je Be Em DoubleU nog wel ff raggen voor je hem inruilt
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Maar voordat ik al die shit koop moet ik eerst maar eens leren mijn motor te poetsen![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |