quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Desnoods schop ik je wel de juiste kant op, hebben we al op geoefend de vorige meet toch![]()
is goequote:...niks nuttigs gezegdeten
![]()
Dan komt ze eerder bij mij in de buurt.quote:
quote:
Ik was een half uur aan het overwerken, toen de directeur zo kwamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
Ik ga naar huis
Succes pepijn, met [afbeelding]
Maar die BMW is ook onderschat, is 1 van de strakker sturende motoren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Mijn instructeur rijdt op zo'n ding:
[afbeelding]
Alleen dan zonder die enorme koffers, maar die rijdt met z'n ogen dicht van me weg als ik op die CB500 zit.![]()
Ah, toch nog iets goed.quote:De CB rijdt best wel okee, zolang je je inderdaad beseft dat het een lesmotor is. Schakelen gaat 'niet altijd even soepel' en het is allemaal redelijk uitgewoond. Aan de andere kant lekker doortrekken naar 8.000 toeren en je bent echt wel als eerste weg bij het stoplicht.. 14.gif
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Trouwen?Of is ze al ouder dan 16
![]()
We rijden een ander doorsneeturkebak: Volkswagen Vento Maar geen diesel, das wel weer mooi dan
[..]
KoekblikgedragKoekblik rijden...
lekker comfortabel in de winter en ook wel relaxed
En megakoekblikken zijn wel![]()
![]()
* Roadkill Denkt, wat een mietjes zeg, ik heb niet eens een auto!!! (en nee, ook geen OV)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef yup het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer tot het motordom bekeerd was, nee dus, er is nog hoop voor je![]()
Auto roeleert in de winter/harde regen, kachel maximaal + radio erbij
en de mensen die buiten lopen/fietsen uitlachen![]()
Als je de buurt een beetje kent dan is neusachterna geen pobleem, als je de buurt niet kent dan kan het nogal slecht aflopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorstel voor as zondag:
Verzamelpunt: Mc Donald's Barneveld (adres)
Tijdstip: 12.00 uur
Route: neusachterna
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net via de MSN van R2D2 wat plaatjes gehad van de XT.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef worldpimber het volgende:
Een rijinstructeur zoekrijden lijkt me ook sterk, vooral zo eentje die door weer en wind gaat, en niet zo eentje die er met een auto achteraan baggert![]()
Die van mij had een slagschip, maargoed.. die mensen kunnen rijden als de beste neem ik aan
Korte slalom met een Pan![]()
[..]
Dat heb je snel geflikt, stampwerk zekerMaar dit is wel allemaal in het kader van "rijopleiding in x dagen" volgens mij.. zelf wil ik eignelijk ook geen theorieles meer, maar ik twijfel. Kost me zoveel extra geld, terwijl ik bijvoorbeeld verkeer net zoals het bromfiets, A en B rijbewijs gewoon zonder theorie had moeten doen
Administratie en Techniek lijkt me wel nuttig om uitgelegd te krijgen. Bij Administratie vooral wát ik moet leren. Dat zijn behoorlijk wat lappen tekst voor 3 dagen.Maar mag ik ff vragen hoeveel je baas voor de opleiding heeft moeten betalen
Ik was vanochtend aan het leren en dat had natuurlijk een reden
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Ok, back to gaymaksterMC![]()
![]()
Mark, ik heb je gemaild voor die poezebeesten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef Makster het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de vlam in de pijp [afbeelding]
De speciaal geprepareerde Jihad trucks besturen natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gaatieopblaze? Zolang ie maar uit de buurt van mij en me rijschool zit vind ik het bestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
* hicham lacht als een boer met kiespijn mee *quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jammere is dat het waarschijnlijk nog echt waar is ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Die gecamoufleerd/gesposord zijn door de russen (ik zie een rode ster op de deur, geen halve maan:?)
Stap jij nou maar in je koekblik en ga fietsers in de regen uitlachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef yup het volgende:
[..]
Wat gaatieopblaze? Zolang ie maar uit de buurt van mij en me rijschool zit vind ik het bestNadat ik me A heb mag ie de rijschool ook wel meeneme
Nepmotorfapper![]()
Dus de het gesponsorde amerikaanse materiaal uit die tijd doet het niet meer, typischquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgen
Heb het nog is overlegd maar gaat het toch niet worden. Probleem is ook wel dat het nu behoorlijk buiten beesten zijn, en die optie is er bij mij nu (nog) nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mark, ik heb je gemaild voor die poezebeesten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
* hicham lacht als een boer met kiespijn mee *
Ik ben ook een nepmotorfapper. Een echte fapper rijd alleen motor en niks andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hadden we nog over van de oorlog in Afghanistan tegen de Russen, dat spul is niet kapot te krijgen
[..]
Stap jij nou maar in je koekblik en ga fietsers in de regen uitlachen
Nepmotorfapper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |