abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31421340
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: onze vakantiefilm met Jackie Chan is op tv; Thunderbolt

Barneveld it is route kunnen we morgenmiddag wel ff bespreken, echt bekend ben ik niet daar nl.

im off
Moest even denken waar je het over had, maar moest meteen lachen toen ik wist over welke film het ging. Geweldige comedy zeg Barneveld komt goed Mzzl
pi_31421425
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef Makster het volgende:

[..]

Zie je mij lachen
Nee, point taken, ik kende er maar een, en das slecht afgelopen, kan er nog wel eens pissed over worden, sorry.
quote:
Ik ken ook zat mensen die idd een kuur hebben gehad / krijgen, en nee ze zijn niet blij. Neemt niet weg dat Danny er zeker wel op lijkt
Die vergelijking klopt wel, maar das ook het enige, de meeste mensen met een chemo gaan niet echt hun paard uit laten in de kroeg
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31421475
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef TR_Roadkill het volgende:

Die vergelijking klopt wel, maar das ook het enige, de meeste mensen met een chemo gaan niet echt hun paard uit laten in de kroeg
pi_31421531
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

donderdag 13 oktober 2005 @ 21:55:54 #205
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31421544
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Nee, point taken
[..]

Hoe graag ze idd ook zouden willen, maar misschien is dat dan in dit geval hun enige voordeel

Ken trouwens iemand die ondanks zijn kuren wel nog gewoon op pad gaat om te werken enzo, en ook nog sport, maar de ene kuur zal wel zwaarder zijn als de andere

@ Hicham...

Wat ben je van plan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_31421611
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef Makster het volgende:

[..]

@ Hicham...

Wat ben je van plan
Euhm, helemaal niks bijzonders? Mijn plan was de eerste meet waar jij bij bent jou in ieder geval ff flink op je bek te rossen. Maar dat hebben we al eerder aan elkaar duidelijk gemaakt dacht ik
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:59:02 #207
17596 Makster
pi_31421653
Morgen wederom naar een huis kijken

Dit maal een soort gelijk huis als het vorige huis waar ik ging kijken alleen dan de helft kleiner, dat vorige huis was zo groot dat ik al beroerd werd bij het nadenken over hoe ik het in godsnaam schoon ging maken / houden

Nu dus een soort gelijk huis alleen dan kleiner
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:01:44 #208
17596 Makster
pi_31421736
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef hicham het volgende:

[..]

Euhm, helemaal niks bijzonders? Mijn plan was de eerste meet waar jij bij bent jou in ieder geval ff flink op je bek te rossen. Maar dat hebben we al eerder aan elkaar duidelijk gemaakt dacht ik
Owja das waar ook

Was het niet Peppo die de rossen ging vangen onder het mom "Wie verdiend ze het meest "
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:03:17 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31421778
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Dat afbreken was een of andere duistere gangster al mee begonnen, alleen kwam toen de politie Mercy en Raus wakker maken en de gangster oplaaien

heb nu genoeg dynamiet in huis om er gelijk een ruime ingang van te maken
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31421926
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef Makster het volgende:

[..]

Owja das waar ook

Was het niet Peppo die de rossen ging vangen onder het mom "Wie verdiend ze het meest "
Momenteel ben ik een beetje afgezwakt door de Ramadan dus ik bats liever met een klein rood mannetje dan met een overwerkte, gefrustreerde door al dat gekloot met die wielen, brede en kaalwordende man

Neeh maar ff serieus Die wishlist bevat twee dingen waar ik misschien een beetje moeite mee ga hebben. Stalen remleidingen en tailrisers. Maar tailrisers eronder knallen schijnt heel makkelijk te zijn (motor alleen op middenbok zetten en de rest is simpel sleutel werk ) en remleidingen zie ik dan wel weer. Dat van die loods was meer een kreet in de open ruimte omdat ik het hier echt klote vind om te werken aan de motor. Niet alleen zit m'n pa dan op m'n lip om te kijken of alles goed gaat, maar ook irritante kindertjes die steeds komen kijken hoe je het er vanaf brengt (voetbalveldje hier voor het huis). Daar kan ik niet tegen

Als ik werk aan iets onbekends dan wil ik rust aan m'n kop, tenzij ik expliciet om hulp vraag
pi_31421942
Kap eens met die smileys. Straks raken ze nog overwerkt.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:08:10 #212
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31421943
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[afbeelding]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31422013
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

heb nu genoeg dynamiet in huis om er gelijk een ruime ingang van te maken
Anders kun je van worldpimber vast wel een antitankwapen krijgen of zo
pi_31422029
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef JanDeLul het volgende:
Kap eens met die smileys. Straks raken ze nog overwerkt.
En jij bent ...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:12:45 #215
17596 Makster
pi_31422105
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Momenteel ben ik een beetje afgezwakt door de Ramadan dus ik bats liever met een klein rood mannetje dan met een overwerkte, gefrustreerde door al dat gekloot met die wielen, brede en kaalwordende man

Neeh maar ff serieus Die wishlist bevat twee dingen waar ik misschien een beetje moeite mee ga hebben. Stalen remleidingen en tailrisers. Maar tailrisers eronder knallen schijnt heel makkelijk te zijn (motor alleen op middenbok zetten en de rest is simpel sleutel werk ) en remleidingen zie ik dan wel weer. Dat van die loods was meer een kreet in de open ruimte omdat ik het hier echt klote vind om te werken aan de motor. Niet alleen zit m'n pa dan op m'n lip om te kijken of alles goed gaat, maar ook irritante kindertjes die steeds komen kijken hoe je het er vanaf brengt (voetbalveldje hier voor het huis).Daar kan ik niet tegen
Ik ben ook overwerkt En ik ben ook ruim 1.75 meter
Momenteel ben ik ook nog is afgezwakt door een kale poes van een rechts paard

Anders pakken we samen Pep

Die leidingen gaat je 500% zeker zelf lukken Wanneer ben je dat van plan om te gaan doen Mocht ik in mijn nieuwe huis wonen (waarvan ik elf nog niet waar dat gaat worden en wanneer ) dan kan je best langs komen en dan help ik je wel

Maar je hebt gelijk dat er niks meer irritant is dan die kut kinderen
pi_31422152

Allereerst: Youssef GEFELICITEERD
(even te lam om een plaatje te zoeken)

Ik doe ook niet net alsof ik het druk heb. Ik herinner me nog net dat ik vandaag een keer heb gepost. Vanavond even weg geweest en daarna nog een vertaalopdrachtje moeten doen. Maar wel zo goed dat ik geen corrector hoef in te schakelen. Scheelt weer geld dus.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31422218
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:10 schreef hicham het volgende:

[..]

En jij bent ...
Een eikel

Ohnee, een lul, nu zie ik het

Ander onderdeel, zelfde lichaamsdeel, what's in a name, a dickhead by any other name is still a dickhead
pi_31422317
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:

Allereerst: Youssef GEFELICITEERD
(even te lam om een plaatje te zoeken)
pi_31422328
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:12 schreef Makster het volgende:

[..]

Die leidingen gaat je 500% zeker zelf lukken Wanneer ben je dat van plan om te gaan doen Mocht ik in mijn nieuwe huis wonen (waarvan ik elf nog niet waar dat gaat worden en wanneer ) dan kan je best langs komen en dan help ik je wel
Wat jij wilt vrind
Maar wat heb je liever, bloed aan de muren in je huidige huis of in dat nieuwe huis

Ik weet echt niet wanneer ik die remleidingen wil gaan doen. Tis eigenlijk een spontane ingeving van toen ik vanmiddag op ebay zat te kijken. Misschien sta ik morgenochtend wel op en denk ik er heel anders over Een beetje netzoals Pepijn met occasions van motoren omgaat

Succes met het zoeken naar een huisje
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:

Ik doe ook niet net alsof ik het druk heb. Ik herinner me nog net dat ik vandaag een keer heb gepost. Vanavond even weg geweest en daarna nog een vertaalopdrachtje moeten doen. Maar wel zo goed dat ik geen corrector hoef in te schakelen. Scheelt weer geld dus.
Hoe weet je dat je het goed hebt gedaan zonder een corrector in te schakelen

Ik ga pitten menschen, morgen weer een dag i
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:26:05 #220
17596 Makster
pi_31422528
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat jij wilt vrind
Maar wat heb je liever, bloed aan de muren in je huidige huis of in dat nieuwe huis

Ik weet echt niet wanneer ik die remleidingen wil gaan doen. Tis eigenlijk een spontane ingeving van toen ik vanmiddag op ebay zat te kijken. Misschien sta ik morgenochtend wel op en denk ik er heel anders over Een beetje netzoals Pepijn met occasions van motoren omgaat

Succes met het zoeken naar een huisje
[..]

Hoe weet je dat je het goed hebt gedaan zonder een corrector in te schakelen

Ik ga pitten menschen, morgen weer een dag i
Ken hier niet klussen en daarom moet ik hier dus ook zsm weg

Ik ook neer

i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')