quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet echt iets concreet maar altijd discrimenerende uitlokkende kut topics plaatsen en altijd kut moderenen en uhhm tja, weet niet, krijg gewoon een schrale reet van die gozer, eng mannetje is het![]()
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.quote:Daar kun je van mening over verschillen. Hij legde wel subliem de vinger op de zere/rotte plek, tot groot ongenoegen van bijna alles wat intellectueel links en/of moslim was.
Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef Makster het volgende:
En Danny, is dat niet die gozer met relatie problemen
It'struequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enLeuk zo een ragbike
Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien
Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
![]()
It's truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'enLeuk zo een ragbike
Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien
Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.
Een rechtse racist, what's new
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nou zeg ik er niets meer over, verziekt dit topic![]()
![]()
Een sjappie inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:
[..]
[..]
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.
Een rechtse racist, what's new
Wat er niet kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopic
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan dit plaatje?Lijkt me echt wat voor jou
![]()
Wat je zegt ie allemaal waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Wat er niet klopt
Ik wist niet dat een paard op 2 benen kon lopen
Ik wist niet dat het openbaar ministerie toestemming heeft verleend om een chemokuur behandelde stink josti in een kroeg los te laten
Ik wist niet dat hij echt zo lelijk was
Wat me wel opvalt is dat ik veel lelijke mensen zie
Nicoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweestheb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd
![]()
vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijkenen moet zeggen dat het
mooier en beter geworden is dan ik gehoopt had
![]()
een paar plaatjes ter illustratie![]()
bovenaanzicht
de oude hoge drempel![]()
binnenaanzicht ( let op borsteltje![]()
en als laatste zijaanzicht
van het weekend maar testen of ie goed isscheelt nu ongeveer 7 CM
![]()
Niet vreemd dat ik dat niet ziequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat je zegt ie allemaal waardus dat klopt.
Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten
![]()
Koos![]()
![]()
Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, is alleen the heat of this moment dat ik het er zo over hebMoet eerst maar eens mezelf aanzetten tot het daadwerkelijk aanschaffen van die shit
Maar kan wel verkeerd overkomen bij Roadkill, die komt nog niet zo lang op de Fok!MC om mijn postgedrag te herkennen
Dus bij deze een kusje erop
Wou er zeker van zijn dat je richting de meet rijdt en niet stiekem ergens in je eentje gaat rijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Roderick2085 het volgende:
@ hicham, mij meeslepen...ik kan wel zelf rijden hoor
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef JanDeLul het volgende:
M'n suus heeft wéér een lekke achterband.
quote:
quote:
Whooh00wquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweestheb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd
![]()
vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijkenen moet zeggen dat het
![]()
een paar plaatjes ter illustratie![]()
<<knip>>
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat je zegt ie allemaal waardus dat klopt.
Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten
![]()
Goed bezig Mercyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
Anders doe je ff nuttigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
bovenaanzicht
van het weekend maar testen of ie goed isscheelt nu ongeveer 7 CM
![]()
Dat afbreken was een of andere duistere gangster al mee begonnen, alleen kwam toen de politie Mercy en Raus wakker maken en de gangster oplaaienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders doe je ff nuttig
Goed werkZiet er nu alleen nog een beetje rommelig uit
Next pitstop: Gangpad verbreden en schuren afbreken![]()
![]()
Heb eerst een heel tijdje in Osdorp gewoond en we wonen momenteel alweer een jaartje of 3 in Westerpark. Weet niet of die stadsdelen je wat zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoor
Je komt maar, alleen je kan niet blijven slapen, dus weet waar je aan begint, het is een heel eind lopen naar A'dam (welke buurt wonen julile eigenlijk:? mijn roots liggen daar, pa is rasechte A'dammer, oud west)
Zie je mij lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
@makster, wel eens een chemo kuur gehad, NEE? misschien kun je er dan beter geen grappen over maken, die mensen vinden het echt niet leuk dat ze op van die rechtse patsers gaan lijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |