abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31420285
@ worldpimber gefeli
@ hicham, mij meeslepen... ik kan wel zelf rijden hoor
vandaag nog ff redelijk wat geld uitgegeven... nieuwe helm gehaald, busje wd-40, oordopjes, (goedkoop) schijfremslot...
enige dat dat niet zo leuk vond was mijn bankrekening

morgen op de motor naar Velsen... zooi presentaties luisteren... luchen, nog een paar presentaties... ff snowboarden en daarna eten.... allemaal gratisss
geweldig zo, stage lopen
pi_31420307
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Niet echt iets concreet maar altijd discrimenerende uitlokkende kut topics plaatsen en altijd kut moderenen en uhhm tja, weet niet, krijg gewoon een schrale reet van die gozer, eng mannetje is het
quote:
Daar kun je van mening over verschillen. Hij legde wel subliem de vinger op de zere/rotte plek, tot groot ongenoegen van bijna alles wat intellectueel links en/of moslim was.
Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.

Een rechtse racist, what's new
pi_31420352
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef Makster het volgende:

En Danny, is dat niet die gozer met relatie problemen
Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopic

Wat klopt er niet aan dit plaatje? Lijkt me echt wat voor jou
pi_31420447
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:

Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'en Leuk zo een ragbike Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
It'strue
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31420459
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef hicham het volgende:

Ja hoor, jij MSN't nooit en dan ga je ineens met R2D2 MSN'en Leuk zo een ragbike Maar er zaten toch wegbanden op, ik zie offroad banden op de tweede foto althans, de eerste foto is niet echt zo duidelijk te zien Ik wil graag bevestiging van R2D2 alvorens ik je geloof
It's true
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31420485
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:

Als ik zijn posts lees dan lijkt het net of hij alles verheerlijkt wat tegen moslims/links is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nou zeg ik er niets meer over, verziekt dit topic
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:28:55 #187
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31420539
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef yup het volgende:

[..]

[..]

Een sjappie inderdaad
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Danny is die kale gozert, en links zit zijn paardchick, deze foto komt van een meet uit het melancolietopic

[afbeelding]

Wat klopt er niet aan dit plaatje? Lijkt me echt wat voor jou
Wat er niet klopt

Ik wist niet dat een paard op 2 benen kon lopen
Ik wist niet dat het openbaar ministerie toestemming heeft verleend om een chemokuur behandelde stink josti in een kroeg los te laten
Ik wist niet dat hij echt zo lelijk was

Wat me wel opvalt is dat ik veel lelijke mensen zie
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_31420627
Eigenlijk zou links en rechts, autochtoon en allochtoon allemaal moeten samenwerken tegen de grote vieze duivel...

Koos Spee

Waar is Mohammed C. when you need 'em
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:31:43 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31420635
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweest heb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd

vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijken en moet zeggen dat het mooier en beter geworden is dan ik gehoopt had

een paar plaatjes ter illustratie

bovenaanzicht

de oude hoge drempel

binnenaanzicht ( let op borsteltje

en als laatste zijaanzicht

van het weekend maar testen of ie goed is scheelt nu ongeveer 7 CM
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31420711
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:

Wat er niet klopt

Ik wist niet dat een paard op 2 benen kon lopen
Ik wist niet dat het openbaar ministerie toestemming heeft verleend om een chemokuur behandelde stink josti in een kroeg los te laten
Ik wist niet dat hij echt zo lelijk was

Wat me wel opvalt is dat ik veel lelijke mensen zie
Wat je zegt ie allemaal waar dus dat klopt. Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten

Koos
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:38:08 #191
17596 Makster
pi_31420873
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja ik ben gisteren op mijn vrije dag nog goed bezig geweest heb de schuur opgeruimd en zoldertje opnieuw ingericht en gelijk maar eens die irritante hoge drempel weggehaald en een schuin stukje cement neergelegd

vanavond toen we thuiskwamen gelijk even de bekisting verwijderd om het resultaat te bekijken en moet zeggen dat het mooier en beter geworden is dan ik gehoopt had

bovenaanzicht

de oude hoge drempel

binnenaanzicht ( let op borsteltje

en als laatste zijaanzicht

Nico

Mooi die borstel ook
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat je zegt ie allemaal waar dus dat klopt. Maar wat niet klopt heeft te maken met het feit dat mevrouwtje een rok draagt en wat is vergeten

Koos
Niet vreemd dat ik dat niet zie Mijn instinct zegt me dat wanneer ik een onmogelijke rotkop zie ik niet tussen de benen moet kijken

Mijn god, ik word misselijk. Mijn heerlijke Nibbits van net komen gestaag omhoog

En bedankt
pi_31420946
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef hicham het volgende:

[..]

Was ook niet zo bedoeld, is alleen the heat of this moment dat ik het er zo over heb Moet eerst maar eens mezelf aanzetten tot het daadwerkelijk aanschaffen van die shit Maar kan wel verkeerd overkomen bij Roadkill, die komt nog niet zo lang op de Fok!MC om mijn postgedrag te herkennen Dus bij deze een kusje erop
Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoor

Je komt maar, alleen je kan niet blijven slapen , dus weet waar je aan begint, het is een heel eind lopen naar A'dam (welke buurt wonen julile eigenlijk:? mijn roots liggen daar, pa is rasechte A'dammer, oud west)

@Mercy, mooi drempeltje hoor

@makster, wel eens een chemo kuur gehad, NEE? misschien kun je er dan beter geen grappen over maken, die mensen vinden het echt niet leuk dat ze op van die rechtse patsers gaan lijken
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31420973
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Roderick2085 het volgende:
@ hicham, mij meeslepen... ik kan wel zelf rijden hoor
Wou er zeker van zijn dat je richting de meet rijdt en niet stiekem ergens in je eentje gaat rijden
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef JanDeLul het volgende:
M'n suus heeft wéér een lekke achterband.
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

It'strue
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

It'strue
quote:

<<knip>>
Whooh00w Scheelt weer een groot deel van het naar binnen sjouw werk Je zou nog eens een keer een filmpje publiceren van Raus die aan het kloten was met d'r CBR naar buiten te krijgen toch?
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:

[..]

pi_31421031
quote:

Goed bezig Mercy

ik soek nog un handyman
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31421114
@ hicham: onze vakantiefilm met Jackie Chan is op tv; Thunderbolt

Barneveld it is route kunnen we morgenmiddag wel ff bespreken, echt bekend ben ik niet daar nl.

im off
pi_31421152
quote:

bovenaanzicht
Anders doe je ff nuttig

Goed werk Ziet er nu alleen nog een beetje rommelig uit

Next pitstop: Gangpad verbreden en schuren afbreken
pi_31421179
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Anders doe je ff nuttig

Goed werk Ziet er nu alleen nog een beetje rommelig uit

Next pitstop: Gangpad verbreden en schuren afbreken
Dat afbreken was een of andere duistere gangster al mee begonnen, alleen kwam toen de politie Mercy en Raus wakker maken en de gangster oplaaien
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie&lt;-laatste update:21-10-2005
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:47:03 #198
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31421208
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Druk Jij Werk

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31421223
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Gelukkig beschik ik over een gezonde dosis mensen kennis en kan 'directheid' op bepaalde putnen wel waarderen hoor

Je komt maar, alleen je kan niet blijven slapen , dus weet waar je aan begint, het is een heel eind lopen naar A'dam (welke buurt wonen julile eigenlijk:? mijn roots liggen daar, pa is rasechte A'dammer, oud west)
Heb eerst een heel tijdje in Osdorp gewoond en we wonen momenteel alweer een jaartje of 3 in Westerpark. Weet niet of die stadsdelen je wat zeggen Slapen daaro was ik zeker niet van plan maar voorlopig is het sowieso allemaal ver van m'n bed show, dus ik kijk wel hoe ik de boel ga regelen tegen die tijd

Heb al eerder een Bossche Bol's mogelijkheden misbruikt om m'n voorvorkkeerringen te vervangen

Waarvoor m'n dank destijds en nu nog steeds groot is natuurlijk Moet m'n best doen om niet arrogant over te komen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:48:33 #200
17596 Makster
pi_31421263
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:

@makster, wel eens een chemo kuur gehad, NEE? misschien kun je er dan beter geen grappen over maken, die mensen vinden het echt niet leuk dat ze op van die rechtse patsers gaan lijken
Zie je mij lachen

Ik ken ook zat mensen die idd een kuur hebben gehad / krijgen, en nee ze zijn niet blij. Neemt niet weg dat Danny er zeker wel op lijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')