quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daredevil.
Daarna nog omgekeken of ze iets deden, of ben je zonder om te kijken met een rood hoofd kilometeters verderop bijna tegen een paal gereden om snel weg te komen?![]()
En je hebt nog geen kenteken op je brommert?![]()
Misschien moeten ze dat hier ook maar doen, heb tot nu toe echt zowat alles in Java gedaan met soms even iets anders tussendoor waar niet veel aandacht aan wordt besteedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Op HI word je gedwongen verschillende talen echt te leren, <<knip lang verhaal>>
quote:
Neuhhquote:Had je trouwens nog een route voorgereden voor a.s. zondag OPM?
Khad les op een SV650quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mijn lesmotor had ik aardig snel onder de knie
tijdens lessen meerdere malen dijkjes gereden (instructeur
) waarbij de andere lesser vaak wat achter bleef
[..]
Neuhh![]()
door de fotoshoot @ veluwemeer en genieten vh uitzicht met drankje
niet echt een route gereden...
Ik herken je niet meer vanwege je iconquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
En een gemiddelde lesmotor is meestal niet in staat van nieuw, vaak afgeragt, misbruikt.
Als je hem zelf in bezit zou hebben kan je bijvoorbeeld de vering naar je eigen gewicht instellen, of zelfs progressieve veren in de voorvork doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat de meesten van jullie het heel eng vinden buiten PTA of zelfs de Fok! MC maar ik wil jullie toch wijzen op een topicje dat ik geopend heb, ben vooral benieuwd naar jullie mening.
Toen ik het las wreef ik in mijn ogen, wreef nog een keer, heb mijn bril gepakt maar wat ik ook probeerde het stond er echt.
No need for sex.........
Oeeeh eng.. ik heb daar niks te zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat de meesten van jullie het heel eng vinden buiten PTA of zelfs de Fok! MC maar ik wil jullie toch wijzen op een topicje dat ik geopend heb, ben vooral benieuwd naar jullie mening.
Toen ik het las wreef ik in mijn ogen, wreef nog een keer, heb mijn bril gepakt maar wat ik ook probeerde het stond er echt.
No need for sex.........
Heb jij een bril dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
No need for sex.........
Spiegelverwarming defect?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef Herr.Flick het volgende:
En ik ga morgen morgen ff naar MP den bosch voor nieuwe spiegeltjes(garantie)
quote:
quote:Ik lees tegenwoordig alleen buiten FokMC, maar reageren is voor mij netzoals sex voor vrouwen met een nuvaring.Eerst kon ik niet zonder, sinds mijn nickchange en ban heb ik er geen behoefte meer aan
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, de elektrische verstelling werkt niet helemaal goed...![]()
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
Is ook niet handig als maagden met een rare kijk op sex mee gaan reageren.
![]()
http://www.rodamoto.netquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.quispelmotoren.nl/
25% korting op bandjes....
Vrouwen zijn geen schapen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watuit te delen. Wat vrouw onvriendelijke opmerkingen hier en daar, praten over de verderfelijkheid van het Westen en een paar IQ-lozen staan weer op hun achterste poten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen verstand van te hebben om flink watuit te delen. Wat vrouw onvriendelijke opmerkingen hier en daar, praten over de verderfelijkheid van het Westen en een paar IQ-lozen staan weer op hun achterste poten
En kwam de herkenning nu door de stijl van posten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef worldpimber het volgende:
Ik herken je niet meer vanwege je icon
Het wordt weer pruimentijd voor de dealers.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.quispelmotoren.nl/
25% korting op bandjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |