abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:43:37 #1
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31403933
Nav het nuvaringtopic waarin het volgende gezegd werd:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Seks doet tegenwoordig pijn en ik heb het liever ook niet meer. Dat is wel jammer want het levert een behoorlijk relatieprobleem op inmiddels. toch vind ik het onbenullig om daarvoor terug te gaan naar de pil, ben verder hartstikke tevreden over de ring.
Mijn reactie daarop:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Toch apart dat vrouwen er anders over denken dan mannen, het levert je flinke relatieproblemen maar dat is geen reden er iets aan te doen?

Mocht het bij ons zo lopen dan denk ik dat ik even een pakje sigaretten ga halen om vervolgens niet nooit meer terug te komen.
En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef zoeperzazke het volgende:
mna... hij heeft toch zelf ook een rechterhand?
Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.

Ik kan me dit met de beste wil van de wereld niet voorstellen...........
Dat je wisselt van AC okee, dat daardoor je sexdrive naar de knoppen geholpen kan gebeuren maar dat je het allemaal wel best vind en sex als iets onbenulligs bestempelt? Wat hou je dan nog over in een relatie?
Geen sex = geen relatie maar een vriendschap, zo zie ik het althans.

Zijn er meer vrouwen die er zo tegenaan kijken? Hoeveel geduld heeft een eventuele partner gehad alvorens hij de benen nam? Zou je het niet erg vinden als je partner er voor de sex iemand anders op na houdt?
Mag ie dan ook naar de hoeren als ie geen gratis neukertje kan vinden?

Een dergelijke situatie kan je toch niet bestempelen als normaal? Of kom ik van een andere planeet?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_31404055
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
And the druids turn to stone...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:48:52 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404077
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31404089
Dat hij uberhaupt nog bij de dame waarmee jij die discussie had blijft. Een relatie is geven en nemen. Dus ook de wil en motivatie om samen problemen proberen op te lossen.

Ik was allang weggeweest als mijn vriendin zo zou reageren/redeneren.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:49:45 #5
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31404097
Bij geen sex heb je toch ook geen voorbehoedsmiddel(en) nodig, dus wat moet ze dan met die ring

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31404127
Van de andere kant... Ik snap niet dat sommige vrouwen seks zo enorm laag waarderen. Bij het meisje uit de OP lijkt het wel alsof ze het sex gedeelte alleen voor der vriend deed. Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 oktober 2005 @ 10:52:10 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31404150
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.

het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.

ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:53:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404192
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.
Kan het me niet voorstellen, maar het komt schijnbaar vaker voor dan je denkt.

Heb zelf gelukkig nooit zo'n extreme aseksuele reactie gehad op anticonceptie.
Zou dat wel zo zijn, is de keuze snel gemaakt: eerder de pil eruit dan de seks!
pi_31404212
quote:
ben verder hartstikke tevreden over de ring
Ja, neemt de lust tot seks weg en geeft je een kutkarakter, wat wil je nog meer

Overigens denk ik dat we dit in de juiste context moeten lzen want ik kan me niet vorostellen dat "hij heeft toch ook een rechterhand" hoort bij iets dat daarvoor wel een gezonde relatie was.
[KNE]-Mod
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:56:49 #10
17709 hollander172
pi_31404275
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Panthera1984 het volgende:
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt maar ze moet dan toch ook merken dat haar partner zijn gewone behoeftes heeft?
Dit doet ze ook want ze vind het ondanks de nadelen maar "onbenullig" om over te stappen op andere AC............

I'm completely lost..........
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:00:35 #11
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_31404352
Ik had aan het eind van mijn relatie ook al maanden geen sex meer.

nadat we Exen waren weer wel ......

JP
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:01:47 #12
17709 hollander172
pi_31404382
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
Wij zijn zelf bij die ring uitgekomen juist omdat het seksueel iets minder liep, scheelde niet veel met de situatie daarvoor maar toch zat dat kleine verschil ons dwars.

Ik zeg expres ons want deze beslissing hebben we samen gemaakt. Zij vond het vervelend dat ze niet (zo vaak) meer die spontane geile buien had en ik vond het vervelend dat het initatief in 90% van de gevallen van mij af moest komen.

Met die insteek ben ik ook in dat topic gaan kijken en als je dan zoiets tussendoor leest.........
pi_31404421
Misschien is ze pot en weet ze het nog niet.
pi_31404423
Ik heb (nou ja, hopelijk *had* ) ook problemen met sex door steeds terugkerende schimmelinfecties en daardoor dus jeuk en pijn. En besmettingsgevaar.

Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.

Ik vind het niet normaal om geen sex te hebben in je relatie, of dat 'geen zin in sex' nu van de man of van de vrouw uitgaat. Laatst ook een topic van een vrouw waarvan haar man/vriend geen sex met haar wilde omdat zij hem niet opwondt o.i.d. "maar hij hield wel zielsveel van haar" JA DAG!!! Dan maak je maar zin
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31404452
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
True. Elke vrouw die zegt dat "sex er niet toe doet in een relatie" heeft bij mij nul procent kans van slagen.
pi_31404488
Overigens zei mijn vriendje wel heel lief dat ie echt wel bij me zou blijven mochten we noooooit meer sex kunnen hebben, maar zo ver laat ik dat echt niet komen. Dan maar zes keer in de week bij de gyn met de benen wijd totdat er een oplossing is. En anders heb ik mijn mond en twee handen en de site van Christine LeDuc nog
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:06:32 #17
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_31404493
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
Precies ja, afgezien van dat het voor die vriend nogal een bummer is, is het voor jezelf toch al helemaal kut als je geen plezier meer aan seks beleeft????
quote:
het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.

ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Om nou meteen de relatie te verbreken vind ik wel weer een beetje snel. Hij kan er ook wel wat moeite voor doen. Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
Maar idd, er zal wel meer niet goed zitten in hun relatie.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_31404519
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef Flibble het volgende:

Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:09:07 #19
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_31404559
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?
ahum... zelf vrouw!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:11:01 #20
17709 hollander172
pi_31404600
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.
Voor mij is het makkelijk lullen maar gefrut down there? Die dingen zijn maar heel klein hoor.

Tsja of het voor ons gaat werken dat moeten we maar afwachten, in de tussentijd heeft mijn vriendin wel het voordeel dat ze veel minder hormonen binnen krijgt, ze niet elke dag die stoot ineens tot zich moet nemen en ze er ook niet elke dag aan hoeft te denken.

Mocht het een (negatieve) invloed op haar libido hebben dan proberen we gewoon weer iets anders uit en mocht niks helpen dan maar helemaal geen AC en zal ik aan de condooms moeten.

Sex is voor ons de slagroom op de taart, het gouden randje om de relatie, de intimiteit die we alleen samen delen en met niemand anders.
pi_31404610
Kan erg vervelend zijn inderdaad.. Man kan zich er ook erg onzeker door gaan voelen lijkt me, als ie steeds afgewezen wordt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:11:19 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404613
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef Flibble het volgende:

ahum... zelf vrouw!!
Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.

Komt niet vaak voor, maar toch.
pi_31404637
Goedzo! Er komt binnen een jaar een vacature vrij:

Zij zoekt nog een waardige opvolger

Ik vind je een tr*t als je alleen aan jezelf denkt in een relatie en helemaal als je weet aan te geven waar het aan ligt en er helemaal niks aandoet.
intuition will take you further than logics will ever do
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 oktober 2005 @ 11:12:44 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31404643
het kan natuurlijk ook zijn dat ze door omstandigheden geen zin heeft in sex
tenminste zo'n situatie kan voorkomen, dat je partner je niet in je waarde laat etc, en dat je daarom zoiets hebt van ik heb geen zin, en t vervolgens op de ring schuift

als dat de situaltie is, dan zit er in die relatie iets goed mis.

ik weet wel, dat ik blij ben dat ik er geen last van heb met de pil (afname in sex) niet dat ik op dit moment tevreden ben, maar ben van mening dat ik even mijn lichaam moet laten wennen aan de nieuwe situatie. blijkt dat t toch niet werkt, dan is de ring een nieuwe optie.

daarbij ben ik vanmening dat je samen voor een fijne oplossing moet gaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:14:02 #25
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31404675
Volgens mij is het ook heel belangrijk om er over te praten met elkaar.
Maar als zij blijft vasthouden en niet wil, tsja dan wordt het een moeilijke relatie die weinig/ geen kans van slagen heeft...
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')