Mijn reactie daarop:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Seks doet tegenwoordig pijn en ik heb het liever ook niet meer. Dat is wel jammer want het levert een behoorlijk relatieprobleem op inmiddels. toch vind ik het onbenullig om daarvoor terug te gaan naar de pil, ben verder hartstikke tevreden over de ring.
En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Toch apart dat vrouwen er anders over denken dan mannen, het levert je flinke relatieproblemen maar dat is geen reden er iets aan te doen?
Mocht het bij ons zo lopen dan denk ik dat ik even een pakje sigaretten ga halen om vervolgens niet nooit meer terug te komen.![]()
Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef zoeperzazke het volgende:
mna... hij heeft toch zelf ook een rechterhand?
Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief.
Ja, neemt de lust tot seks weg en geeft je een kutkarakter, wat wil je nog meerquote:ben verder hartstikke tevreden over de ring
Ik weet ook niet hoe het precies werkt maar ze moet dan toch ook merken dat haar partner zijn gewone behoeftes heeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Panthera1984 het volgende:
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
Wij zijn zelf bij die ring uitgekomen juist omdat het seksueel iets minder liep, scheelde niet veel met de situatie daarvoor maar toch zat dat kleine verschil ons dwars.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
True. Elke vrouw die zegt dat "sex er niet toe doet in een relatie" heeft bij mij nul procent kans van slagen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
Precies ja, afgezien van dat het voor die vriend nogal een bummer is, is het voor jezelf toch al helemaal kut als je geen plezier meer aan seks beleeft????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
Om nou meteen de relatie te verbreken vind ik wel weer een beetje snel. Hij kan er ook wel wat moeite voor doen. Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...quote:het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.
ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef Flibble het volgende:
Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
ahum... zelf vrouw!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?![]()
Voor mij is het makkelijk lullen maar gefrut down there?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.
Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |