Oh ik zocht een topic over "hoe kom ik van het ene vliegveld naar het andere in londen" topic aangezien ik ff moet uitzoeken hoe ik op de goedkoopste manier binnen 4 uur van Luton op Heathrow kan komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
Waar staat tie HTL eigenlijk voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
HuisTeLefoonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Waar staat tie HTL eigenlijk voor![]()
Fare : Adult £16.50* Single, £21* Returnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Douwe het volgende:
Helpt dit?
Topic ging btw over een connectie van Stansted naar Heathrow als ik me niet vergis
Met BMI rechtstreeks naar Londen kost 74 euro. Naar Luton + bus = 49 euro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef Douwe het volgende:
Was direct vliegen vanuit Amsterdam dan écht zoveel duurder dat dat een lastige omweg rechtvaardigd?
Dan ben ik via Kilroy 1323 kwijt en via Cheaptickets.nl 1244quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Douwe het volgende:
Ik bedoel meer: Kon je niet gewoon je hele vlucht (ervan uitgaande dat je ook verder gaat dan Heathrow) vanaf Amsterdam doen?
200 euro is nogal wat aan euro's...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:45 schreef Douwe het volgende:
Hmm, je hebt wel veel extra gedoe zo, met al je bagage van vliegveld naar vliegveld hollen. Maar ach, heeft ook wel weer iets aparts
Nee, ticket is 970 + 2x50 euro via Luton en busreis = 1070, dus even berekening aangepast scheelt het ongeveer 180 euro zeg maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:29 schreef Douwe het volgende:
Totale verschil is 'maar' ¤100 als je heen en terugreis met bus+vliegtuig via Luton meerekent (er vanuitgaande dat je wel een keer terugkomt)... Maar daarentegen wel veel extra gekloot, en een uur of 3 extra reistijd...
Dirk van den Broek/Bas van der Heijden werkt al langer samen met D-reizen, dus ik vind dit niet een verrassing.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoordr dat je binnenkort ook in de supermarkt vlirgtickets kan kopen. Dir van de broek zou een vast tarief naar Londen en nog andere bestemmingen hebben voor 20 euro incl beastingen hebben. Was vandaag op de radio.
Wat wil je voor dat BMI ticket hebben?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:26 schreef Douwe het volgende:
Ik heb nog 2 gratis BMI tickets die ik ooit eens gewonnen heb... eerst eens kijken of die nog geldig zijn
Zelf nog niksvan 'de DvdB' actie gehoord, is het ergens na te lezen ofzo? Ik wil dingen weten!Vertrek je vanaf Amsterdam? Eindhoven? Rotterdam? Naar welke luchthaven? Wat zijn de aanvullende voorwaarden?
Die zijn niet meer geldig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:37 schreef Douwe het volgende:
Leuke actie van 'de Dirk'! Maar dus niet blijvend?
En tja, die BMI tickets. Die zijn waardeloos, tenzij je met een zekere Douwe de Vries vliegt
Ohhhh maar dan ga je toch gezellig met me mee naar Londen 11 februari.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:41 schreef Douwe het volgende:
Nee, ze zijn nog wel geldig, alleen er moet een Douwe de Vries (dat ben ik) met je meevliegen. Ticket is alleen geldig als de winnaar deel uitmaakt van het reisgezelschap
Das kut ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef Douwe het volgende:
Ik ruik een TRV meet op 11 februari op Heathrow
Ik vind het niet zo'n probleem... het probleem is meer dat ik de tickets pas 30 dagen voor vertrek kan boeken, en er dus voor jou geen zekerheid zou bestaan tot half januari, wat me nogal vervelend lijkt met eend dergelijke reis voor de boeg
Ik ben morgen weer eens vrij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:15 schreef Douwe het volgende:
Jaaaa! BHFH, ga je mee naar Londen?
Opvallend, trouwens... dat jij nu al meerdere keren de enige frequente TRV user blijkt die op dit onchristelijke tijdstip nog actief is op het WWW
Dat tikt lekker aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef Douwe het volgende:
Ik vermoedde reeds zo iets
We hebben nu samen al 16 posts gemaakt in de TRV nacht
Reserveer jij de volgende.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef Douwe het volgende:
Ik wil wel een nieuwe openen, maar UIO_AMS is al weer terug uit Granada, dat topic gaat het nooit overleven
Al heb ik wel weer zin om de volgende HTL te openen
Eens een keer wat anders.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:30 schreef Douwe het volgende:
HTL#54 TRV nachten zijn lang en eenzaam
HTL#54 - Reizen is wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:32 schreef Douwe het volgende:
Heb jij betere suggesties dan?
Als we niet uitkijken zit dit topic over een uur echt vol met ons dialoog
Dat laatste ja. Die wilde ik toen doen maar toen was DT me wéér eens voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:34 schreef Douwe het volgende:
Is die niet al eens geweest? Of was dat enkel een quote in het 'De mooiste reis-quote' topic?
Als k_man of CMT geen dringende verlangens hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:36 schreef Douwe het volgende:
Ach, van DutchTrain hebben we wegens verhuisomstandigheden wat minder last, dus de nieuwe HTL openen móet een van ons wel kunnen lukken.
Toch?
Lucille is de onverbiddelijke. Ik ben de lieveling van allen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef Douwe het volgende:
Ik wil wel een nieuwe openen, maar UIO_AMS is al weer terug uit Granada, dat topic gaat het nooit overleven
Al heb ik wel weer zin om de volgende HTL te openen
De nieuwe titel was een dusdanige motivatie om gezellig te posten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:02 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat een baggertopic![]()
Maar het is wel weer duidelijk, met de HTL én een leuke topictitel vliegt het gemiddelde aantal posts per dag hiero omhoog![]()
Of had dat toch meer te maken met de eenzame nacht van 2 heren?
Good cop, bad cop. Dat werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lucille is de onverbiddelijke. Ik ben de lieveling van allen.
Toch?
Dat vind ik dan wel weer lief van je!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef flipsen het volgende:
Oef, hoe schokkend niet goed lezen kan zijn...
Ik, Pakistan
Ik dacht dus dat topicstarter Hik was, ik schrok mij een hoedje![]()
Psies, ik was verbijsterd (om de onzin, maar dus ook omdat ik me niet kon voorstellen dat jij die onzin zou verkondigen)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lief van je!![]()
(Overigens schrok ik me met name een hoedje van de eerste post in dat topic. Getverdemme.)
[klaagmode]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef qwerty_x het volgende:
als ik al die vliegprijzen zo zie, word ik toch wel behoorlijk jaloers:
het kost werkelijk niks meer om binnen Europa te vliegen
en maar klagen dat alles zo duur is geworden !
dat lijkt me wel wat duur eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
[klaagmode]
Retourticket (6 maanden) AMS-EZE 1031 euro hoor...
[/klaagmode]
Maar ok, da's wel wat verder dan London of Berlijn...
Kom nou, je kunt toch wel ergens tegenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Geen vertraging vandaag, wel een hele lange dag (half 7 in de trein, half 8 thuis).
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BHFH heeft de Lounge HTL een keer mogen openen.
NY meet 30 december.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben ook wel aan vakantie toe, maar mn school werkt wel wat beperkend... ik heb in ieder geval 15 en 17 november mijn eerste examnes, ik ga er vanuit dat ik rond de kerstweer weg kan
Blijf je wel in dezelfde plaats? Of moet je nu langer reizen? Werkverhuizingen zijn niet fijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:15 schreef k_man het volgende:
Ik ga volgende weekook verhuizen, maar dan op m'n werk.
Zelfde plaats, ietsje langer lopen vanaf het station.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Vogue het volgende:
[..]
Blijf je wel in dezelfde plaats? Of moet je nu langer reizen? Werkverhuizingen zijn niet fijn![]()
Oja dat herinner ik me, je zei er idd een paar weken geleden iets over. Dat maakt het natuurlijk meteen tot een ander verhaal. Leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelfde plaats, ietsje langer lopen vanaf het station.
Dit is wel fijn. Dit pand is namelijk het project dat de afgelopen weken vrijwel al mijn tijd in beslag genomen heeft. De verhuizng erheen is de afronding.
Via Madridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat duur eerlijk gezegd
rechtstreeks of via Guarulhos ?
Hadden we nou nog ergens een meet in Zuid Amerika?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over drie weken weer lekker empanaditas eten.
ceviche!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over drie weken weer lekker empanaditas eten.
Winterswijk is leuk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Lucille het volgende:
Dit weekend ga ik de omgeving van Winterswijk verkennen. Wandelweekendje in de buurt van de Duitse grens dus. Volgens mij wordt het ideaal wandelweer.
Ach, 2006 schiet al op hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, voorlopig geen reisjes meer voor mij. Dat wordt pas weer 2006.
Ik ga lekker over 2 wekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, voorlopig geen reisjes meer voor mij. Dat wordt pas weer 2006.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ga lekker over 2 wekenMaar goed, mijn laatste vrije dagen waren in de eerste week van maart
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef YPPY het volgende:
Leuke foto's Liejannuh!
Wat een leuk een weekendje Center Parcs!!quote:Ik zit nog steeds half in Italie en al half bij de volgende vakantie. Maar eerst nog cultureel naar center parcs.
Ik hou dat soort dingen niet precies bij. Maar 72 uur is geen echt bijzondere lange duur van een terugreis voor mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn record is volgens mij nog steeds iets van 36 uur ofzo. En dan is dat vanaf vertrek vanaf mijn hostel in Auckland tot het thuiskomen in het Westland.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Hik het volgende:
Geboekt!![]()
Over twee weekjes zit ik lekker te rillen in Helsiki!
Zo, dat Heerlen is wel snel veranderd in drie maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Geen vertraging vandaag, wel een hele lange dag (half 7 in de trein, half 8 thuis).
Voor de liefhebbers wat foto's
3,5 dagen congresje voor m'n werk en nog een dagje voor mezelf... was pas m'n vijfde keer in Wenen... en ik kan het nog altijd aan een ieder aanraden. Prachtige stad waar je goed kan winkelen, veel cultuur, architectuur en je kan er perfect eten voor weinig geldquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:41 schreef k_man het volgende:
Ik herken natuurlijk Hundertwasser, maar wat is de rest?
Weekendje op en neer geweest? Of langer? Per trein?
Vragen, vragen...
Gasometer is van Coop Himmelb(l)au, even opgezocht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:05 schreef DutchTrain het volgende:
Gasometer G-town
Dat had ik in Hong Kongquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
Nog altijd niet naar de opera geweest... er moet altijd een goede reden overblijven om weer terug te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nog naar de opera geweest?
En ben je op bezoek geweest bij het Oostenrijks statistisch Bureau ofzo??
Ik vond Austrian Airlines ook erg ok. Hun vluchttijden zijn een stuk gunstiger dan KLM en vorig jaar moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
De cover is iig mooi. Barcelona Paviljoen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:31 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb deze ook aan de collectie toegevoegd:
Architektur des 20. Jahrhunderts, 2 Bde. - TASCHEN 25 Jubiläumsausgabe
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:56 schreef k_man het volgende:
Je weet de mensen altijd zo blij te maken DT...
Nog erger dan Parijs??quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
Dat weet ik niet. Bij Helsinki is het gebaseerd op vermoedens, bij Parijs op ervaringen. Al denk ik wel dat de meeste mensen Helsinki een stuk minder zullen vinden dan Parijs.quote:
Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
Om eerlijk te zijn: het staat niet ergens bovenaan op mijn lijstje van steden die ik persé op korte termijn wil bezoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen.al ben ik er maar kort geweest
Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga als het goed is in het voorjaar òf naar Helsinki òf naar Kopenhagen voor mn werk. Begreep van een collega al dat Kopenhagen een stuk leuker is.
Ik zal me sowieso niet snel vervelen in een stad, maar dat wil nog niet zeggen dat het een leuke stad is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Holwerd is leuker?
In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klantquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sandwich van 5 euro vind ik trouwens wel belachelijk. In andere continenten krijg je gewoon een gratis sandwich, ook bij vluchten van 'n uurtje.
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klant
Schiet het niet op in je huis??quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.
Nou ja, zes dagen weg nadat je verhuisd bent, helpt niet echt in het idee dat het opschiet hier. En ik ben gewoon een beetje ongeduldig... maar eigenlijk kan ik nog maar weinig doen zolang ik nog geen meubels heb uitgezocht en ik moet ook nog nieuwe vloerbedekking hebben voor twee kamers. Dilemma's, maar wel leuke dilemma'squote:
We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdrachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben naar Volendam.
Dat eten moet ook gemaakt, ingepakt en vervoerd worden als het niet gratis wordt verstrekt, dan kun je immers van een menukaart bestellen en er woekerprijzen voor betalen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...
En ik wil niet alleen kunnen kiezen welke sandwich ik wil, maar ook óf ik er een wil en of ik misschien wat anders wil als datgene wat de staatsluchtvaartmaatschappij mij voorschrijft
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdracht
Ik heb mijn hele kamer er mee gedaan. Tering wat een kutwerk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
Nee, helaas, dat was m'n verhuisdag. Had wel graag mee willen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef k_man het volgende:
DT, had je nog meegedaan aan die fotomarathon?
Ah.. een reisverslagquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef Hik het volgende:
Zo, een goed begin van de dag: ticket gewijzigd en een veel te lang liggend actiepuntje op TRV gezet...
Moet ook maar eens een begin maken met het Granada verhaal.quote:
Ja af en toe blog ik wel wat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Tof oYo!
Zag ook dat je druk was met de BB blog!Leuk!
Wanneer ga je weg in december?
Niet tweedehands dus.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:26 schreef Lucille het volgende:
Zojuist gehoord dat een collega is overleden. De laatste weken is het wel raak hier, vorige week nog de vrouw van een collega en een week of twee geleden een oud-collega die net met pensioen was.
Klote!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:26 schreef Lucille het volgende:
Zojuist gehoord dat een collega is overleden. De laatste weken is het wel raak hier, vorige week nog de vrouw van een collega en een week of twee geleden een oud-collega die net met pensioen was.
Werk je toevallig samen met BHFH?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:21 schreef oYo het volgende:
Iemand tips wat betreft hotels in Islamabad Pakistan? Moet er waarschijnlijk heen voor zaken. Nog even zoeken hoe het zit met vluchten, waarschijnlijk vanaf Heathrow.
Iemand een idee vanaf welke airport nog meer wordt gevlogen?
Ik weet niet precies hou oud hij was, maar ongeveer een jaar of 50. Niet echt een leeftijd om zomaar ineens dood te gaan. Hij had wel wat klachten van lichamelijke aard (hij liep slecht en had last van zijn rug), maar niet echt iets voor zover wij dat weten dat bedreigend was. De sfeer is hier nu wel een beetje die van verslagenheid en ongeloof.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe oud was je collega?
Wij hadden een tijdje geleden ook zo'n gold met collega's die ineens dood bleven. Heel bizar allemaal. Nu is het bij mij op het werk nog wel een beetje te verklaren door de bizar hoge gemiddelde leeftijd (ik meen dat die op 47 ligt ofzo).
Ik ben naar Islamabad gegaan met Gulf Air, via Londen en Abu Dhabi. Uitstekende maatschappij overigens, goede maaltijden en lekker veel beenruimte in hun toestellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:21 schreef oYo het volgende:
Iemand tips wat betreft hotels in Islamabad Pakistan? Moet er waarschijnlijk heen voor zaken. Nog even zoeken hoe het zit met vluchten, waarschijnlijk vanaf Heathrow.
Iemand een idee vanaf welke airport nog meer wordt gevlogen?
Kun je ook meteen even kijken in ons FB-topic in + / FC?quote:
1 2 3 4 5 6 7 | Heenvlucht (klik voor vluchtinfo en een mogelijke extra overstap) London, Heathrow Hong Kong BA 27 02/02 22:05 17:50 (03/02) Hong Kong Auckland BA 4551 03/02 21:05 13:05 (04/02) Terugvlucht (klik voor vluchtinfo en een mogelijke extra overstap) Auckland Hong Kong BA 4550 01/07 12:50 20:30 Hong Kong London, Heathrow BA 26 01/07 23:15 05:00 (02/07) |
Jaguarized heeft de layout verneuktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft een optie genomen op:
Niet dusdanig dat je je helemaal het leplazerus moet scrollen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jaguarized heeft de layout verneukt![]()
5 maanden voorlopig, afhankelijk van het budget plak ik er nog een paar weekjes aan vast.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef Hik het volgende:
Leuk Jaguarized... hoe lang ga je?
pincode kreeg ik laatst ongevraagd per post toegestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef Hik het volgende:
Die Flying Dutchmans maken er ook een punt van om op die site te komen. Ik doe dat niet zo vaak, dus weet ik veel wat mijn pincode is. En m'n mailadres is inmiddels ook veranderd natuurlijk. En om ze te mailen moet je... jawel: je pincode invullen!![]()
februari tot juli volgens zijn planning zo te zienquote:Leuk Jaguarized... hoe lang ga je?
In de Markthof, achter de Hema. Anders moet je naar de visafslag in Scheveningen (maar das dan weer wat ver)quote:Ik ga maar eens niet te laat weg vandaag. Ben een beetje sufgeluld en ga lekker koken, heb ik besloten....![]()
Waar zit een goede visboer in het centrum van Den Haag?
Met welke company vlieg je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef oYo het volgende:
BHFH, hangt er vanaf wanneer jij gaat. Ik ga of eind november of na mijn trip naar Malaysia. Dat wordt dan eind januari of begin februari.
Ja dat doe ik ook maarr.... ik heb een zwart klusje gedaan, en dus wat cash vakantie euros. Dus vroeg ik mij af of het nu beter is in het vakantieland te wisselen of in ons mooie Nederlandjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou gewoon in je vakantieland geld uit de muur trekken.
[13.gif]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
ik heb een zwart klusje gedaan
narooipuntjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef k_man het volgende:
Ik had trouwens vandaag de eerste werkdag in ons nieuwe gebouw.
Was leuk. Paar narooipuntjes nog, maar over het algemeen was alles goed verzorgd. Thanks to me.
Nou ja, ik heb de afgelopen weken steeds dagen van zo'n 10 uur moeten maken om alles voor elkaar te boksen, dus dan mag je wel een beetje opgelucht zijn als het goed uitpakt, toch?
Vakantieland natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maarr.... ik heb een zwart klusje gedaan, en dus wat cash vakantie euros. Dus vroeg ik mij af of het nu beter is in het vakantieland te wisselen of in ons mooie Nederlandje
Hey jij zat toch in Peru? Of alweer terug?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vakantieland natuurlijk.
Ik moet nog gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey jij zat toch in Peru? Of alweer terug?
3 november.quote:
Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:45 schreef Douwe het volgende:
Fernando is idd Diego.,. kijkende naar zijn postgedrag en de toon van zijn posts. Wordt dit een rel?
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Had je geen kortere naam kunnen verzinnen?
Niets Nederlands is Fok vreemd...quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.
Nog niets eigenlijk. Ik wil zeker weg nog eind dit jaar, een paar dagen. Alleen stonden vrienden niet echt te springen bij het horen van de naam Beirut. Naja, desnoods alleen. Ook alleen kan ik me prima vermaken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Wat is er trouwens geworden van je Beirut plannen CMT?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Vogue het volgende:
Nou, het gaat dus niet doorDe hele reis is gecancelled, wat ik al vermoedde. Nu zit ik dus nog 3 weken in Hengelo mezelf te vervelen, want ik heb mijn huis in Tilburg onderverhuurd. Het is ook maar de vraag of ik de gecancelde reis uitbetaald ga krijgen. Wat een klotezooi
Natuurrampen vormen meestal een uitsluitingsgrond voor verzekaars. Ik denk dat de gedupeerde reizigers een vergoeding krijgen uit het calamiteitenfonds.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:19 schreef DutchTrain het volgende:
En of je betaald krijgt is inderdaad wel een interessante vraag in dit geval... de mensen die geboekt hebben krijgen neem ik aan hun geld terug of zijn daar voor verzekerd. Ik neem aan dat je als freelancer wel een schadevergoeding kan krijgen voor het niet doorgaan van een 'opdracht'![]()
Volgens mij wordt het tijd dat je Janusz en Zbigniew inhuurt...quote:En als je je nog verveeld... m'n keuken moet nog geverfd![]()
die komen al op de housewarming party met veel vodka is mij beloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:32 schreef Litman het volgende:
Volgens mij wordt het tijd dat je Janusz en Zbigniew inhuurt...![]()
Of toastjes berenpaté.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:03 schreef Hik het volgende:
Wil bij terugkomst maar weer eens wat vrienden uitnodigen voor een slokje wodka en een knabbeltje rendierham!
Niet alleen in België. In Peru moest ik bepaalde papieren ook afrekenen met zegels. Die kosten 30 soles per stuk. In Nederland mocht ik van het consulado 30 euro p.s. afrekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:27 schreef ultra_ivo het volgende:
da's normaal in Belgë. Fiscale zegels koop je bij de post. Heb ik ook eens een keer moeten doen toen ik een procedure aanspande vanwege een vervuilingsvergunning.
Vooral op de terugweg heb je veel tijd! Dat wordt thee drinken onder een of andere tempel in Seoul!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.airport.or.kr/Eng/transportation/bus.jsp
Er gaan genoeg bussen zo te zien.
13 uur 30 minuten, ik ga me hopelijk niet vervelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:27 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vooral op de terugweg heb je veel tijd! Dat wordt thee drinken onder een of andere tempel in Seoul!
Ik heb gebeld over die PTV's. Ze zeiden dat ze momenteel hard bezig zijn met ombouwen en dat het niet bekend is welke vliegtuigen op welke lijnen wel PTV's hebben en welke niet. Alleen van de lijn Seoul - Los Angeles was er zekerheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef Douwe het volgende:
Genoeg te doen
Gek eigenlijk... je zegt net dat Korean Air geen PTV's heeft... En eigenlijk vind ik dat tegenwoordig best belangrijk! Ik moet er niet aan denken om een dergelijk lange vlucht te moeten ondergaan zonder. Ben ik tegenwoordig verwend? Of is het raar dat ik daar eventueel best wat extra euro's voor over zou hebben? (op lange vluchten, dan)
Ik ben frequent flyer van het Skyteam, StarAlliance en OneWorld dus dat moet goed komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef Douwe het volgende:
Ben je KLM freqeunt flyer? Dan maak je op zich wel een kans
Was Korean Air overigens niet een van de onveiligste maatschappijen van Azië?
Het wordt een rondrit door Ecuador? Of ga je trekken van het ene land naar het andere?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:27 schreef Lucille het volgende:
Mijn baas heeft toestemming gegeven voor een maand vakantie
Hoewel ik nog geen bevestiging heb gekregen dat ik daadwerkelijk kan vertrekken (er moet nog gekeken worden of er tickets geregeld kunnen worden) is het plan om op 27 november te vertrekken. Op het ticket zou moeten staan: AMS-UIO.
Het is de terugreis die het 'm doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:27 schreef Lucille het volgende:
Mijn baas heeft toestemming gegeven voor een maand vakantie
Hoewel ik nog geen bevestiging heb gekregen dat ik daadwerkelijk kan vertrekken (er moet nog gekeken worden of er tickets geregeld kunnen worden) is het plan om op 27 november te vertrekken. Op het ticket zou moeten staan: AMS-UIO.
Het plan is een rondreis door Ecuador te maken plus een bezoek aan de Galapagos eilanden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt een rondrit door Ecuador? Of ga je trekken van het ene land naar het andere?![]()
Dit zou het vluchtschema moeten worden:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is de terugreis die het 'm doet.
Tip: probeer 's ochtends in UIO aan te komen. 's Avonds wil de mist nog wel eens komen opzetten en dan vliegen ze door naar Guayaquil. En dat is erg vervelend.
Beter. De KLM-vlucht dus. Tussenstop op Aruba?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef Lucille het volgende:
Dit zou het vluchtschema moeten worden:
KL 753
AMS V zo 23.25
UIO A ma 09.15
Volgens mij op Curacao op de heenweg aangezien de vluchten naar Lima gaan via Bonaire. Op de terugweg zou je dan via Aruba terug kunnen vliegen ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef Lucille het volgende:
Nog geen idee waar de tussenstop is.
Die ligt een meter of 40 verder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
Bezoek niet alleen de toeristische evenaar maar ook de werkelijke evenaar..
In een plaatsje die begint met een C meende ik maar waar ik de naam van kwijt ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die ligt een meter of 40 verder.
Calacali.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In een plaatsje die begint met een C meende ik maar waar ik de naam van kwijt ben.
edit: Ik zal eens even een nieuwe OP maken.![]()
quote:Naast het grote monument dat hier op de evenaar is gebouwd, heeft men later 8 kilometer verderop, in de plaats Calacali, een kleiner monument gemaakt, toen men zeker wist waar de evenaar zich precies bevond.
Het museum in het toeristische monument vond ik anders wel aardig. Calacali ligt overigens een kilometer of 8 naar het westen. Het is dus niet zo dat Mitat del Mundo 8 kilometer van de evenaar af ligt. Vandaar overigens dat je niet van die mannetjes ziet met van die wasbakken waarin je het water de andere kant op ziet draaien als je de evenaar over loopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Die ja. Een redelijk klein monument met alleen een wereldbol en een dikke lijn on de grond. Een stuk minder toeristisch dan het pretpark verderop.
Ik heb nog wel ergens een foto dat ik op de pretpark-evenaar sta.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Die ja. Een redelijk klein monument met alleen een wereldbol en een dikke lijn on de grond. Een stuk minder toeristisch dan het pretpark verderop.
Pretpark:
[afbeelding]
Van die andere heb ik geen foto kunnen vinden. Zit ongetwijfeld wel in het fotoboek.![]()
Posten in het nieuwe deeltje zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een foto dat ik op de pretpark-evenaar sta.
Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik het pretpark niet veel aan vond. Er was alleen nogal een toeristische attractie van gemaakt en dat kan ik ook wel begrijpen aangezien Ecuador natuurlijk geen Nederland is. Daarentegen vond ik de Galapagos schildpadden daar wel mooi, jammer dat we niet mochten filmen. Na het toedrukken van een aantal sucres was het al best.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het museum in het toeristische monument vond ik anders wel aardig. Calacali ligt overigens een kilometer of 8 naar het westen. Het is dus niet zo dat Mitat del Mundo 8 kilometer van de evenaar af ligt. Vandaar overigens dat je niet van die mannetjes ziet met van die wasbakken waarin je het water de andere kant op ziet draaien als je de evenaar over loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |