Met welke company vlieg je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef oYo het volgende:
BHFH, hangt er vanaf wanneer jij gaat. Ik ga of eind november of na mijn trip naar Malaysia. Dat wordt dan eind januari of begin februari.
Ja dat doe ik ook maarr.... ik heb een zwart klusje gedaan, en dus wat cash vakantie euros. Dus vroeg ik mij af of het nu beter is in het vakantieland te wisselen of in ons mooie Nederlandjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou gewoon in je vakantieland geld uit de muur trekken.
[13.gif]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
ik heb een zwart klusje gedaan
narooipuntjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef k_man het volgende:
Ik had trouwens vandaag de eerste werkdag in ons nieuwe gebouw.
Was leuk. Paar narooipuntjes nog, maar over het algemeen was alles goed verzorgd. Thanks to me.
Nou ja, ik heb de afgelopen weken steeds dagen van zo'n 10 uur moeten maken om alles voor elkaar te boksen, dus dan mag je wel een beetje opgelucht zijn als het goed uitpakt, toch?
Vakantieland natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maarr.... ik heb een zwart klusje gedaan, en dus wat cash vakantie euros. Dus vroeg ik mij af of het nu beter is in het vakantieland te wisselen of in ons mooie Nederlandje
Hey jij zat toch in Peru? Of alweer terug?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vakantieland natuurlijk.
Ik moet nog gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey jij zat toch in Peru? Of alweer terug?
3 november.quote:
Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:45 schreef Douwe het volgende:
Fernando is idd Diego.,. kijkende naar zijn postgedrag en de toon van zijn posts. Wordt dit een rel?
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Had je geen kortere naam kunnen verzinnen?
Niets Nederlands is Fok vreemd...quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.
Nog niets eigenlijk. Ik wil zeker weg nog eind dit jaar, een paar dagen. Alleen stonden vrienden niet echt te springen bij het horen van de naam Beirut. Naja, desnoods alleen. Ook alleen kan ik me prima vermaken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Wat is er trouwens geworden van je Beirut plannen CMT?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Vogue het volgende:
Nou, het gaat dus niet doorDe hele reis is gecancelled, wat ik al vermoedde. Nu zit ik dus nog 3 weken in Hengelo mezelf te vervelen, want ik heb mijn huis in Tilburg onderverhuurd. Het is ook maar de vraag of ik de gecancelde reis uitbetaald ga krijgen. Wat een klotezooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |