abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31434446
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, voorlopig geen reisjes meer voor mij. Dat wordt pas weer 2006.
Ik ga lekker over 2 weken Maar goed, mijn laatste vrije dagen waren in de eerste week van maart
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31439166
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik ga lekker over 2 weken Maar goed, mijn laatste vrije dagen waren in de eerste week van maart
Waar naar toe?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  FOK!fotograaf zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:21:21 #103
73911 ultra_ivo
pi_31457673
Ik ben ook weer thuis. Dik 72 uur onderweg geweest tussen Jalta en Maastricht.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:36:36 #104
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31457950
zo das niet mis Ivo !! is er zoveel mis gegaan, of is dat normaal..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:48:14 #105
73911 ultra_ivo
pi_31458176
Da's helemaal volgens planning. De snelste verbinding kon ik niet nemen omdat ik m'n fiets bij me heb. En ik had 3x forse overstaptijd. In Lviv iets van 8 uur nu is dat geen probleem in Lviv, uurtje of 3 in Krakau (reserve tijd ivm grensovergang) en dik 6 uur in Berlijn. Dat laatste had ik kunnen voorkomen, maar dan was ik vannacht rond een uur of 2 in Aken aangekomen en had daarna terug naar huis kunnen fietsen. Nu heb ik tenminste een redelijke nacht in een nachttrein gehad.
pi_31462112
Mijn record is volgens mij nog steeds iets van 36 uur ofzo. En dan is dat vanaf vertrek vanaf mijn hostel in Auckland tot het thuiskomen in het Westland.
pi_31462469
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef YPPY het volgende:
Leuke foto's Liejannuh!
Dank je wel!
Ik zal het hele album tzt wel eens showen onder het genot van een stukje appeltaart.
Waar blijven jouw foto's??
quote:
Ik zit nog steeds half in Italie en al half bij de volgende vakantie. Maar eerst nog cultureel naar center parcs.
Wat een leuk een weekendje Center Parcs!!
Welk park??
En gaat het volgend jaar echt de Trans Siberie express worden??
  FOK!fotograaf zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:46:53 #108
73911 ultra_ivo
pi_31463386
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn record is volgens mij nog steeds iets van 36 uur ofzo. En dan is dat vanaf vertrek vanaf mijn hostel in Auckland tot het thuiskomen in het Westland.
Ik hou dat soort dingen niet precies bij. Maar 72 uur is geen echt bijzondere lange duur van een terugreis voor mij.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:20:10 #109
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31470108
Ik heb wel eens 26 uur in een bus in Brazilië gezeten, maar over de terugreis heb ik nooit zo lang gedaan volgens mij...

Nog leuke weekendplannen? Ik ga zo even naar de film en dan uit.

Verder kan ik nog wel wat support gebruiken... Ticket wijzigen - low cost
Damn...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:09:15 #110
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31471579
Ha HiK dat is erg rot van dat ticket!!! Ik hoop dat het lukt het te wijzigen.. ik heb erin gepost.. het gaat om een bepaalde datum die in het systeem staat tot wanneer je een boeking kan wijzigen.. ik hoop dat het lukt, hoe sneller je erbij bent hoe beter!!

Als de boeking bij een normale vliegmaatschappij is gedaan op jouw naam, kun je hem er wellicht op vertoon van je paspoort ook bij een ander reisbureau uit laten halen, mocht je die lui niet meer kunnen bereiken.

Je zou bij een reisbureau wel zowiezo direct in de IATA reserveringscomputer kunnen kijken om te kijken wanneer die datum is. Als die datum nog niet gepasseerd en en bij dat deepblue willen ze je ticket niet wijzigen weet je in ieder geval dat ze je belazeren of niet. Als echter het e-ticket nummer al is uitgegeven dan is het wat anders , omdat je er dan in principe wel aan vast zit... dus hopen dat je e0ticket nog niet is uitegeschreven en zonee kijken of je die datum nog niet voorbij bent (waar je resnr automatisch in een eticket wordt omgezet)

je kan ze ook even bellen en het uitleggen dat er wat mis is gegaan, desnoods direct de maatschappij.! en dan als er nog stoelen vrij zijn op de door jou gewenste vluchten willen ze het misschien wel zo omzetten.

[ Bericht 10% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-10-2005 21:17:29 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:28:38 #111
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31472262
en over de plaspoelpolder in de topictitel, ik wist dat je daar niet zat, maar ik heb zo de slappe lach gehad over je treurzangen herover dat ik dit oord nog even terug wilde terug laten komen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31472321
Hoe krijg je het voor elkaar Hik?

Afijn, gewoon even zoals BHFH zegt contact opnemen en proberen het te wijzigen. Al gaat dat vaak niet makkelijk bij dit soort maatschappijen. Misschien zelfs annuleren en opnieuw boeken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31482625
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Hik het volgende:
Geboekt!

Over twee weekjes zit ik lekker te rillen in Helsiki!
Gecondoleerd.

U heeft een reis geboekt waar je niet kunt winkelen, waar het eten niet te eten is, de mensen onvriendelijk zijn en de bezienswaardigheden op één hand te tellen zijn.

Blijkbaar ga je voor de ultieme partnertest... als je genoeg hebt aan 4 uur zonlicht per dag

Overige tips:

De snelle boot naar Tallinn vaart maar tot 31 oktober, maar als het weer niet meezit, dan vaart ie niet. Oh, en je moet geen aanleg hebben voor zeeziekte.
De buurt ten noordoosten van het van het station kun je redelijk goedkoop eten in wat minder toeristische tentjes
Met je ov-dagkaartje mag je ook mee op de veerpont naar Suomenlinnen
pi_31482629
Je weet de mensen altijd zo blij te maken DT...
pi_31482631
Ook zo vroeg op voor de F1?

Of is dit normaal voor jou op zondagochtend?
pi_31482659
UIteraard ook op voor F1

En dat ondanks dat ik pas om 2.00 thuis was uit Wenen (met omweg via Amsterdam)
pi_31482728

pi_31482739
Ik herken natuurlijk Hundertwasser, maar wat is de rest?

Weekendje op en neer geweest? Of langer? Per trein?

Vragen, vragen...
pi_31482763
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Geen vertraging vandaag, wel een hele lange dag (half 7 in de trein, half 8 thuis).

Voor de liefhebbers wat foto's
Zo, dat Heerlen is wel snel veranderd in drie maanden
pi_31482883
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 08:41 schreef k_man het volgende:
Ik herken natuurlijk Hundertwasser, maar wat is de rest?

Weekendje op en neer geweest? Of langer? Per trein?

Vragen, vragen...
3,5 dagen congresje voor m'n werk en nog een dagje voor mezelf... was pas m'n vijfde keer in Wenen... en ik kan het nog altijd aan een ieder aanraden. Prachtige stad waar je goed kan winkelen, veel cultuur, architectuur en je kan er perfect eten voor weinig geld

Dit keer met Austrian Airlines... ook zeer goed bevallen

Ben naar expositie over de Oostenrijkse architectuur geweest in Architekturzentrum Wien. Zeer complete tentoonstelling op een een te klein oppervlak. Voor de liefhebber heb ik nog een gratis entreekaartje.

Op de foto's verder:

Gasometer G-town

De H&M in de Mariahilferstrasse (weet nog niet wie de artiest is)

De Zentralsparkasse filiale van Domenig, het bekendste voorbeeld van de Grazer School in de Favoriten Strasse (nou moet je het wel kunnen vinden in Google, het interieur is ook zeer bijzonder, alleen niet toegankelijk)

En nog het park voor het Burgtheater met op de achtergrond het Rathaus.
pi_31482910
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:05 schreef DutchTrain het volgende:
Gasometer G-town
Gasometer is van Coop Himmelb(l)au, even opgezocht.
pi_31482915
Ben je nog naar de opera geweest?
En ben je op bezoek geweest bij het Oostenrijks statistisch Bureau ofzo??

Ik vond Austrian Airlines ook erg ok. Hun vluchttijden zijn een stuk gunstiger dan KLM en vorig jaar moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
pi_31482943
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
Dat had ik in Hong Kong Dan vliegen de uurtjes wachten zo voorbij
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31483007
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nog naar de opera geweest?
En ben je op bezoek geweest bij het Oostenrijks statistisch Bureau ofzo??

Ik vond Austrian Airlines ook erg ok. Hun vluchttijden zijn een stuk gunstiger dan KLM en vorig jaar moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
Nog altijd niet naar de opera geweest... er moet altijd een goede reden overblijven om weer terug te gaan

Had een vrij druk programma (lezingen, presentaties, netwerken, galadiner, borrels.. u kent het wel). Weet nu wel alles over hoe je OV kunt verkopen in de wereld... ik zal eens kijken of ik nog wat leuke reclames kan vinden die ik gezien heb.

En luchthaven van Wenen is niet OK bevonden... wel een Starbucks, maar geen check van boardingcard met paspoort; erg slecht, want theoretisch kun je er je boardingcard aan iemand anders geven
pi_31483013
En ik heb deze ook aan de collectie toegevoegd:

Architektur des 20. Jahrhunderts, 2 Bde. - TASCHEN 25 Jubiläumsausgabe
pi_31483064
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:31 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb deze ook aan de collectie toegevoegd:

Architektur des 20. Jahrhunderts, 2 Bde. - TASCHEN 25 Jubiläumsausgabe
De cover is iig mooi. Barcelona Paviljoen.
pi_31483085
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 07:56 schreef k_man het volgende:
Je weet de mensen altijd zo blij te maken DT...
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31483104
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
Nog erger dan Parijs??
pi_31483109
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nog erger dan Parijs??
Dat weet ik niet. Bij Helsinki is het gebaseerd op vermoedens, bij Parijs op ervaringen. Al denk ik wel dat de meeste mensen Helsinki een stuk minder zullen vinden dan Parijs.
pi_31483122
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen.
al ben ik er maar kort geweest

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2005 09:44:10 ]
pi_31483126
Ik ga als het goed is in het voorjaar ňf naar Helsinki ňf naar Kopenhagen voor mn werk. Begreep van een collega al dat Kopenhagen een stuk leuker is.
pi_31483132
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen. al ben ik er maar kort geweest
Om eerlijk te zijn: het staat niet ergens bovenaan op mijn lijstje van steden die ik persé op korte termijn wil bezoeken.
pi_31483133
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga als het goed is in het voorjaar ňf naar Helsinki ňf naar Kopenhagen voor mn werk. Begreep van een collega al dat Kopenhagen een stuk leuker is.
Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.
pi_31483144
Ach, het wordt voor mij dan toch heel veel vergaderen en dan daarna nog een halve of hele dag blijven hangen.
pi_31483161
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.
Ik zal me sowieso niet snel vervelen in een stad, maar dat wil nog niet zeggen dat het een leuke stad is.
pi_31483339
Kopenhagen is wel wat leuker, maar na drie bezoekjes nog altijd niet een top 10 notering waardig.

Belangrijkste tip is wel om niet naar die Zeemeermin te lopen
pi_31483346
Holwerd is leuker?
pi_31483375
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Holwerd is leuker?

In Holwerd kreeg ik nog een gratis vliegshow van Amerikaanse F15's en Nederlandse F16's

En dat alles in de zon op een terrasje met een temperatuur van 20 graden (terwijl ik daar in m'n driedelig pak zat tussen de bejaarde vakantiegangers )
pi_31484035
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sandwich van 5 euro vind ik trouwens wel belachelijk. In andere continenten krijg je gewoon een gratis sandwich, ook bij vluchten van 'n uurtje.
In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klant
pi_31484043
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
pi_31484050
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klant
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.
pi_31484086
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
Schiet het niet op in je huis??
pi_31484125
Ik ben naar Volendam.
pi_31484250
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.
Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...

En ik wil niet alleen kunnen kiezen welke sandwich ik wil, maar ook óf ik er een wil en of ik misschien wat anders wil als datgene wat de staatsluchtvaartmaatschappij mij voorschrijft
pi_31484298
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
Schiet het niet op in je huis??
Nou ja, zes dagen weg nadat je verhuisd bent, helpt niet echt in het idee dat het opschiet hier. En ik ben gewoon een beetje ongeduldig... maar eigenlijk kan ik nog maar weinig doen zolang ik nog geen meubels heb uitgezocht en ik moet ook nog nieuwe vloerbedekking hebben voor twee kamers. Dilemma's, maar wel leuke dilemma's

Nu net me weer door 83 mailtjes heen gelezen, dus ik ben ook weer klaar voor de werkdag van morgen
pi_31484314
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben naar Volendam.
We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdracht
pi_31484456
Overigens ga ik nu bijna denken dat het niet serieus is, dat Hik naar Helsinki gaat, maar dat het alleen was om enig leven in TRV te krijgen [insert MSN smiley met rollende ogen]

Ik kan het me namelijk niet voorstellen
1. dat iemand die van warme landen houdt in de herfst naar Helsinki gaat
2. dat iemand die hier regelmatig meeleest naar Helsinki gaat omdat het een leuke stad zou zijn
3. dat iemand die meer vliegtickets koopt dan flessen wijn, een fout zou maken bij het boeken.

... of ze is gewoon ernstig verliefd
pi_31493768
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...

En ik wil niet alleen kunnen kiezen welke sandwich ik wil, maar ook óf ik er een wil en of ik misschien wat anders wil als datgene wat de staatsluchtvaartmaatschappij mij voorschrijft
Dat eten moet ook gemaakt, ingepakt en vervoerd worden als het niet gratis wordt verstrekt, dan kun je immers van een menukaart bestellen en er woekerprijzen voor betalen....
pi_31493787
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdracht

Het was koopzondag in Volendam. Even gezellig op de dijk gehangen, in cafe "Op den Brug" en na het zien van een baggerpartij snel weer naar huis.
pi_31493924
Wat is een baggerpartij? Modderworstelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')