Ik ga lekker over 2 wekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, voorlopig geen reisjes meer voor mij. Dat wordt pas weer 2006.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ga lekker over 2 wekenMaar goed, mijn laatste vrije dagen waren in de eerste week van maart
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef YPPY het volgende:
Leuke foto's Liejannuh!
Wat een leuk een weekendje Center Parcs!!quote:Ik zit nog steeds half in Italie en al half bij de volgende vakantie. Maar eerst nog cultureel naar center parcs.
Ik hou dat soort dingen niet precies bij. Maar 72 uur is geen echt bijzondere lange duur van een terugreis voor mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn record is volgens mij nog steeds iets van 36 uur ofzo. En dan is dat vanaf vertrek vanaf mijn hostel in Auckland tot het thuiskomen in het Westland.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Hik het volgende:
Geboekt!![]()
Over twee weekjes zit ik lekker te rillen in Helsiki!
Zo, dat Heerlen is wel snel veranderd in drie maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Geen vertraging vandaag, wel een hele lange dag (half 7 in de trein, half 8 thuis).
Voor de liefhebbers wat foto's
3,5 dagen congresje voor m'n werk en nog een dagje voor mezelf... was pas m'n vijfde keer in Wenen... en ik kan het nog altijd aan een ieder aanraden. Prachtige stad waar je goed kan winkelen, veel cultuur, architectuur en je kan er perfect eten voor weinig geldquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:41 schreef k_man het volgende:
Ik herken natuurlijk Hundertwasser, maar wat is de rest?
Weekendje op en neer geweest? Of langer? Per trein?
Vragen, vragen...
Gasometer is van Coop Himmelb(l)au, even opgezocht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:05 schreef DutchTrain het volgende:
Gasometer G-town
Dat had ik in Hong Kongquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
Nog altijd niet naar de opera geweest... er moet altijd een goede reden overblijven om weer terug te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nog naar de opera geweest?
En ben je op bezoek geweest bij het Oostenrijks statistisch Bureau ofzo??
Ik vond Austrian Airlines ook erg ok. Hun vluchttijden zijn een stuk gunstiger dan KLM en vorig jaar moest ik boarden bij de gate waar Starbucks naast zat.
De cover is iig mooi. Barcelona Paviljoen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:31 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb deze ook aan de collectie toegevoegd:
Architektur des 20. Jahrhunderts, 2 Bde. - TASCHEN 25 Jubiläumsausgabe
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:56 schreef k_man het volgende:
Je weet de mensen altijd zo blij te maken DT...
Nog erger dan Parijs??quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
Dat weet ik niet. Bij Helsinki is het gebaseerd op vermoedens, bij Parijs op ervaringen. Al denk ik wel dat de meeste mensen Helsinki een stuk minder zullen vinden dan Parijs.quote:
Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is gewoon eerlijk. Eerlijk is eerlijk, Helsinki lijkt me ook echt tien keer niks.
Om eerlijk te zijn: het staat niet ergens bovenaan op mijn lijstje van steden die ik persé op korte termijn wil bezoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga er eens heen dan. Ik ben namelijk ook in Helsinki geweest en dat viel helemaal niet tegen.al ben ik er maar kort geweest
Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga als het goed is in het voorjaar ňf naar Helsinki ňf naar Kopenhagen voor mn werk. Begreep van een collega al dat Kopenhagen een stuk leuker is.
Ik zal me sowieso niet snel vervelen in een stad, maar dat wil nog niet zeggen dat het een leuke stad is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk ja. Maar ook in Helsinki hoef je je niet te vervelen hoor.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Holwerd is leuker?
In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klantquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sandwich van 5 euro vind ik trouwens wel belachelijk. In andere continenten krijg je gewoon een gratis sandwich, ook bij vluchten van 'n uurtje.
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In andere continenten wordt er wat minder duurzaam omgegaan met het milieu en de wensen van de klant
Schiet het niet op in je huis??quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de wensen van de klant gaat men prima om in andere continenten. Met het milieu heeft die sandwich weinig te maken.
Nou ja, zes dagen weg nadat je verhuisd bent, helpt niet echt in het idee dat het opschiet hier. En ik ben gewoon een beetje ongeduldig... maar eigenlijk kan ik nog maar weinig doen zolang ik nog geen meubels heb uitgezocht en ik moet ook nog nieuwe vloerbedekking hebben voor twee kamers. Dilemma's, maar wel leuke dilemma'squote:
We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdrachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben naar Volendam.
Dat eten moet ook gemaakt, ingepakt en vervoerd worden als het niet gratis wordt verstrekt, dan kun je immers van een menukaart bestellen en er woekerprijzen voor betalen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, met het milieu niets te maken? Er worden voor 150 passagiers 170-200 sandwiches gemaakt waarvan de rest weggegooid wordt. Tel hierbij verpakkingskosten, schoonmaakkosten en de kosten van de brandstof om de sandwiches inclusief trolleys en een extra crewlid in de lucht te krijgen en doe dat maal het aantal vluchten op een dag...
En ik wil niet alleen kunnen kiezen welke sandwich ik wil, maar ook óf ik er een wil en of ik misschien wat anders wil als datgene wat de staatsluchtvaartmaatschappij mij voorschrijft
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We verwachten nu wel minimaal foto's van CMT in klederdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |