Oh ik zocht een topic over "hoe kom ik van het ene vliegveld naar het andere in londen" topic aangezien ik ff moet uitzoeken hoe ik op de goedkoopste manier binnen 4 uur van Luton op Heathrow kan komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
Waar staat tie HTL eigenlijk voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
HuisTeLefoonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Waar staat tie HTL eigenlijk voor![]()
Fare : Adult £16.50* Single, £21* Returnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Douwe het volgende:
Helpt dit?
Topic ging btw over een connectie van Stansted naar Heathrow als ik me niet vergis
Met BMI rechtstreeks naar Londen kost 74 euro. Naar Luton + bus = 49 euro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef Douwe het volgende:
Was direct vliegen vanuit Amsterdam dan écht zoveel duurder dat dat een lastige omweg rechtvaardigd?
Dan ben ik via Kilroy 1323 kwijt en via Cheaptickets.nl 1244quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Douwe het volgende:
Ik bedoel meer: Kon je niet gewoon je hele vlucht (ervan uitgaande dat je ook verder gaat dan Heathrow) vanaf Amsterdam doen?
200 euro is nogal wat aan euro's...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:45 schreef Douwe het volgende:
Hmm, je hebt wel veel extra gedoe zo, met al je bagage van vliegveld naar vliegveld hollen. Maar ach, heeft ook wel weer iets aparts
Nee, ticket is 970 + 2x50 euro via Luton en busreis = 1070, dus even berekening aangepast scheelt het ongeveer 180 euro zeg maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:29 schreef Douwe het volgende:
Totale verschil is 'maar' ¤100 als je heen en terugreis met bus+vliegtuig via Luton meerekent (er vanuitgaande dat je wel een keer terugkomt)... Maar daarentegen wel veel extra gekloot, en een uur of 3 extra reistijd...
Dirk van den Broek/Bas van der Heijden werkt al langer samen met D-reizen, dus ik vind dit niet een verrassing.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoordr dat je binnenkort ook in de supermarkt vlirgtickets kan kopen. Dir van de broek zou een vast tarief naar Londen en nog andere bestemmingen hebben voor 20 euro incl beastingen hebben. Was vandaag op de radio.
Wat wil je voor dat BMI ticket hebben?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:26 schreef Douwe het volgende:
Ik heb nog 2 gratis BMI tickets die ik ooit eens gewonnen heb... eerst eens kijken of die nog geldig zijn
Zelf nog niksvan 'de DvdB' actie gehoord, is het ergens na te lezen ofzo? Ik wil dingen weten!Vertrek je vanaf Amsterdam? Eindhoven? Rotterdam? Naar welke luchthaven? Wat zijn de aanvullende voorwaarden?
Die zijn niet meer geldig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:37 schreef Douwe het volgende:
Leuke actie van 'de Dirk'! Maar dus niet blijvend?
En tja, die BMI tickets. Die zijn waardeloos, tenzij je met een zekere Douwe de Vries vliegt
Ohhhh maar dan ga je toch gezellig met me mee naar Londen 11 februari.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:41 schreef Douwe het volgende:
Nee, ze zijn nog wel geldig, alleen er moet een Douwe de Vries (dat ben ik) met je meevliegen. Ticket is alleen geldig als de winnaar deel uitmaakt van het reisgezelschap
Das kut ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef Douwe het volgende:
Ik ruik een TRV meet op 11 februari op Heathrow
Ik vind het niet zo'n probleem... het probleem is meer dat ik de tickets pas 30 dagen voor vertrek kan boeken, en er dus voor jou geen zekerheid zou bestaan tot half januari, wat me nogal vervelend lijkt met eend dergelijke reis voor de boeg
Ik ben morgen weer eens vrij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:15 schreef Douwe het volgende:
Jaaaa! BHFH, ga je mee naar Londen?
Opvallend, trouwens... dat jij nu al meerdere keren de enige frequente TRV user blijkt die op dit onchristelijke tijdstip nog actief is op het WWW
Dat tikt lekker aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef Douwe het volgende:
Ik vermoedde reeds zo iets
We hebben nu samen al 16 posts gemaakt in de TRV nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |