Oh ik zocht een topic over "hoe kom ik van het ene vliegveld naar het andere in londen" topic aangezien ik ff moet uitzoeken hoe ik op de goedkoopste manier binnen 4 uur van Luton op Heathrow kan komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
Waar staat tie HTL eigenlijk voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet gewoon HTL in de topictietel houden dan kun je ze terugvinden. welke wou je nalezen?
HuisTeLefoonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Waar staat tie HTL eigenlijk voor![]()
Fare : Adult £16.50* Single, £21* Returnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Douwe het volgende:
Helpt dit?
Topic ging btw over een connectie van Stansted naar Heathrow als ik me niet vergis
Met BMI rechtstreeks naar Londen kost 74 euro. Naar Luton + bus = 49 euro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef Douwe het volgende:
Was direct vliegen vanuit Amsterdam dan écht zoveel duurder dat dat een lastige omweg rechtvaardigd?
Dan ben ik via Kilroy 1323 kwijt en via Cheaptickets.nl 1244quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Douwe het volgende:
Ik bedoel meer: Kon je niet gewoon je hele vlucht (ervan uitgaande dat je ook verder gaat dan Heathrow) vanaf Amsterdam doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |