abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31724794
Hét vervolg op HTL#53 ,appeltaart in plaspoelpolder of ander exotische oord

Hik vertrekt naar Helsinki voor een weekendje, Jag naar Nieuw-Zeeland voor 6 maand, Lucille naar Ecuador. UIO haalt de cursusboeken uit de kast terwijl Liejannuh druk bezig is met inplakken van de foto's van Polen en Tsjechië. DutchTrain is nog steeds bezig met het inrichten van zijn nieuwe appartement, waarbij alle hulp welkom is! Douwe zien we terug in Portugal in februari terwijl k_man volgens mij geen plannen heeft. CMT ligt ondertussen lekker te bakken op het strand van noorderlijk Peru en we doen flipsen de groeten in Buenos Aires.

Ok, wie ben ik vergeten? En natuurlijk enkele sfeerimpressies:

The Government House in Helsinki:

Auckland, Nieuw-Zeeland met SkyTower van 300+ meters:

Cotopaxi in Ecuador:

Speciaal voor UIO de cursusboeken ter voorbereiding:

Praag:

De nieuwe keuken van Dutchtrain in aanbouw:

Douwe gaat mooie stranden kijken in Portugal:

k_man had meende ik geen plannen maar foto's maken is óók leuk:

CMT ligt aan de mooie stranden van Peru te bakken:

flipsen geniet van de skyline van Buenos Aires:

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 14:37:54 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_31725043
Het is dus deel 54.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_31725118
Klopt. Ze zitten ook zo dicht bij elkaar.
pi_31725858
Je bent mij vergeten

Vogue geniet van haar leven zonder huis, zonder auto, zonder werk en zonder geld

Kunnen we daarvan een plaatje vinden?
pi_31726046
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:08 schreef Vogue het volgende:
Je bent mij vergeten

Vogue geniet van haar leven zonder huis, zonder auto, zonder werk en zonder geld

Sorry. En ik ben BHFH ook vergeten.

Geen huis:

Geen auto:

Geen werk:

Geen geld:

BHFH heeft nog geld over en tevens plannen om naar Pakistan te gaan:
pi_31726189
pi_31726309
Oh en er is ook nog een TRV meet binnenkort
pi_31726686
quote:

PS Kun je een beetje zingen, gitaar spelen of straatkranten verkopen ?
pi_31727584

zonder auto?
pi_31727913
BHFH toch naar Pakistan?
quote:
Grootste vrachtvliegtuig ter wereld naar Eindhoven

Uitgegeven: 27 oktober 2005 11:50
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2005 11:52

EINDHOVEN - Het grootste vrachtvliegtuig ter wereld, de Antonov 225 , landt donderdag rond 12.40 uur op de militaire vliegbasis Eindhoven. Vrijdagmorgen om 9.00 uur vertrekt het weer. Een woordvoerster van de basis heeft dit donderdag meegedeeld.

Het toestel is door het ministerie van Defensie gehuurd om vijfhonderd tenten, evenzoveel kachels alsmede dekens, veldbedden en andere hulpgoederen naar het rampgebied in Pakistan over te brengen. Het toestel heeft de grootte van een voetbalveld. De spanwijdte van de vleugels bedraagt ruim 88 meter. Het toestel kan 250 ton lading vervoeren.

Het vliegtuig heeft zes motoren en 32 wielen. Het is voor zover bekend niet eerder in Nederland geland. Enkele jaren geleden stond een vlucht naar de vliegbasis Eindhoven op het programma, maar die is destijds op het laatste moment afgeblazen als gevolg van zakelijke problemen.

De Antonov 225 Mriya, Russisch voor droom, is ontwikkeld ten behoeve van het Russische space shuttle program. Dat is echter nooit doorgegaan. Het enige toestel dat is gebouwd heeft een aantal jaren aan de grond gestaan. Daarna is het in gebruik genomen als vrachtvliegtuig. Het is eigendom van Antonov Airlines uit Oekraïne.
pi_31728579
quote:

Vogue, bekijk het van de zonnige kant, je hebt geen zorgen om je hypotheek, geen zorgen over de bezineprijs, geen zorgen over te weinig vakantiedagen en geen zorgen over waar je je geld nu weer aan moet spenderen.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:47:14 #12
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31728629
Aggut Vogue... ik kan wel wat voor je regelen bij de Straatkrant in Den Haag hoor!

Helsinki!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_31729713
Ik heb mn foto's al ingplakt Jaguarized! Nieuw record enzo!
pi_31731552

Nou, 1 ding heb ik alweer: ik heb mijn auto teruggeclaimd van de vriendin aan wie ik hem had uitgeleend. Kan ik altijd nog in mijn auto slapen Nu nog die jongen mijn huis uitschoppen aan wie ik hem heb onderverhuurd.

Ik verkas zometeen maar weer eens van het ouderlijk huis naar het Brabantse, een paar nachtjes bij vrienden logeren. Morgen ga ik langs het arbeidsbureau en ik ga een uitzendbureautocht maken. Fox belde me met deze mededeling: (Litman je had gelijk:)) "Wegens overmacht kunnen we je niet uitbetalen, kan je geen uitkering aanvragen ofzo?" Van je werkgever moet je het hebben

Hik veel plezier in Helsinki (ik zag dat het er 6 graden was, brrr!)
Jaguarized, wanneer ga je naar Nieuw-Zeeland? Ik heb het niet echt meegekregen!
Lucille bedankt voor je opbeurende woorden! Ergens heb je ook nog wel gelijk
DT, leuk plaatje, ik kan nog wel een beetje blokfluit spelen, misschien valt daar wat aan te verdienen?
Ivo, mijn auto is mooier
pi_31733545
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
terwijl k_man volgens mij geen plannen heeft.
pi_31733644
Het was weer een nuttige dag: ik heb ondermeer een klein uur in de lift vast gezeten.
pi_31742167
'Reizen in de lift' is een titel die in me opkomt.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:27:39 #18
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_31743066
In de lift vastzitten is vreselijk, ooit op jonge leeftijd mee moeten maken in Vroom&Dreesman, ik heb er nog trauma's van
Wat een reisplannen heeft iedereen ineens zeg! Iedereen gaat maar weg! En tja, k_man die geen plannen heeft, dat is me wat. Komt Irak niet onderhand weer eens in beeld?
pi_31746404
Vandaag nog werken tot 16.30, en dan naar Schiphol ! Vakantie !!!!
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31746673
Ik ga niet weg hoor! Ik heb andere prioriteiten.
pi_31747617
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Douwe het volgende:
En tja, k_man die geen plannen heeft, dat is me wat.
Eerst:

Irak zal nog wel een paar jaar duren, vrees ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2005 09:46:58 ]
pi_31747625
Zojuist mijn nieuwe paspoort wezen halen op het gemeentehuis.
Met dank aan de mijnheer van burgerzaken dat mijn oude paspoort niet al te veel is beschadigd, zodat de visa nog netjes leesbaar zijn. Dat was 5 jaar geleden wel anders toen er een stel grote gaten dwars door de visa heen gingen.

En de bevestiging is binnen, de reis gaat nu officieel door.
pi_31748759
quote:
Vliegen met Air Miles is regelmatig duurder dan met een gewoon ticket. Terwijl veel Nederlanders ervan uitgaan dat ze minder betalen voor hun vlucht als ze deze kopen met gespaarde Air Miles-punten, blijkt dit lang niet altijd het geval te zijn.

--------------------------------------------------------------------------------

Dat blijkt uit een onderzoek van de Consumentenbond, dat vandaag wordt gepubliceerd in de Reisgids. Volgens de organisatie doen mensen er verstandig aan de tarieven goed te vergelijken. Zo is een vliegticket van een budgetmaatschappij of een last-minute al snel goedkoper dan een met het blauwe pasje gespaard ticket. Maar opvallend genoeg blijken ook heel wat reguliere vluchten van de KLM goedkoper te zijn dan de KLM/Northwest-tickets, die mensen met hun gespaarde punten kunnen kopen. De Consumentenbond heeft in zijn onderzoek de speciale Air Miles- tarieven van 64 Europese en 63 verre bestemmingen vergeleken met de KLM-prijzen. De laagseizoenaanbiedingen van de vliegmaatschappij naar onder andere Los Angeles, San Francisco, Seattle en Washington bleken goedkoper te zijn dan de tickets met Air Miles-korting. Bangkok De onderzoekers waren helemaal verbaasd toen zij merkten dat een dertigdaagse retour naar Bangkok met Air Miles buiten het hoogseizoen maar liefst veertig procent duurder was dan een regulier ticket. De KLM is niet onder de indruk van het onderzoek van de bond. "Over het algemeen zijn de Air Miles-tickets gewoon het goedkoopst", stelt woordvoerder Youssef Eddini, volgens wie er jaarlijks zo'n 50.000 Air Miles-tickets over de toonbank gaan. "Maar we bevinden ons nu eenmaal in een wereld van actietarieven. Als een vlucht een dag voor vertrek nog niet vol zit, gaat de prijs naar beneden. Dan kan het dat je minder betaalt dan als je zes maanden vooraf een ticket hebt geboekt met Air Miles."
Aldus de Telegraaf vandaag
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:17:46 #24
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_31753813
* oYo werd vergeten

Maandag voor paar dagen naar Madrid.
Half december tot half januari naar Kuala Lumpur (werk met tussendoor vrije weekends enzo), Singapore.

Misschien in november nog even naar Islamabad voor 3 dagen. (of anders eind januari/begin februari)
pi_31753901
Speciaal voor oYo, een bezoek aan deze moskee (ik meen de 3 na grootste ter wereld) in Islamabad is wel de moeite waard.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')