Ik heb mijn hele kamer er mee gedaan. Tering wat een kutwerk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm.. nog iemand hier handig met latex en verfrollers ?
Nee, helaas, dat was m'n verhuisdag. Had wel graag mee willen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef k_man het volgende:
DT, had je nog meegedaan aan die fotomarathon?
Ah.. een reisverslagquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef Hik het volgende:
Zo, een goed begin van de dag: ticket gewijzigd en een veel te lang liggend actiepuntje op TRV gezet...
Moet ook maar eens een begin maken met het Granada verhaal.quote:
Ja af en toe blog ik wel wat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Tof oYo!
Zag ook dat je druk was met de BB blog!Leuk!
Wanneer ga je weg in december?
Niet tweedehands dus.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:26 schreef Lucille het volgende:
Zojuist gehoord dat een collega is overleden. De laatste weken is het wel raak hier, vorige week nog de vrouw van een collega en een week of twee geleden een oud-collega die net met pensioen was.
Klote!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:26 schreef Lucille het volgende:
Zojuist gehoord dat een collega is overleden. De laatste weken is het wel raak hier, vorige week nog de vrouw van een collega en een week of twee geleden een oud-collega die net met pensioen was.
Werk je toevallig samen met BHFH?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:21 schreef oYo het volgende:
Iemand tips wat betreft hotels in Islamabad Pakistan? Moet er waarschijnlijk heen voor zaken. Nog even zoeken hoe het zit met vluchten, waarschijnlijk vanaf Heathrow.
Iemand een idee vanaf welke airport nog meer wordt gevlogen?
Ik weet niet precies hou oud hij was, maar ongeveer een jaar of 50. Niet echt een leeftijd om zomaar ineens dood te gaan. Hij had wel wat klachten van lichamelijke aard (hij liep slecht en had last van zijn rug), maar niet echt iets voor zover wij dat weten dat bedreigend was. De sfeer is hier nu wel een beetje die van verslagenheid en ongeloof.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe oud was je collega?
Wij hadden een tijdje geleden ook zo'n gold met collega's die ineens dood bleven. Heel bizar allemaal. Nu is het bij mij op het werk nog wel een beetje te verklaren door de bizar hoge gemiddelde leeftijd (ik meen dat die op 47 ligt ofzo).
Ik ben naar Islamabad gegaan met Gulf Air, via Londen en Abu Dhabi. Uitstekende maatschappij overigens, goede maaltijden en lekker veel beenruimte in hun toestellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:21 schreef oYo het volgende:
Iemand tips wat betreft hotels in Islamabad Pakistan? Moet er waarschijnlijk heen voor zaken. Nog even zoeken hoe het zit met vluchten, waarschijnlijk vanaf Heathrow.
Iemand een idee vanaf welke airport nog meer wordt gevlogen?
Kun je ook meteen even kijken in ons FB-topic in + / FC?quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | Heenvlucht (klik voor vluchtinfo en een mogelijke extra overstap) London, Heathrow Hong Kong BA 27 02/02 22:05 17:50 (03/02) Hong Kong Auckland BA 4551 03/02 21:05 13:05 (04/02) Terugvlucht (klik voor vluchtinfo en een mogelijke extra overstap) Auckland Hong Kong BA 4550 01/07 12:50 20:30 Hong Kong London, Heathrow BA 26 01/07 23:15 05:00 (02/07) |
Jaguarized heeft de layout verneuktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft een optie genomen op:
Niet dusdanig dat je je helemaal het leplazerus moet scrollen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jaguarized heeft de layout verneukt![]()
5 maanden voorlopig, afhankelijk van het budget plak ik er nog een paar weekjes aan vast.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef Hik het volgende:
Leuk Jaguarized... hoe lang ga je?
pincode kreeg ik laatst ongevraagd per post toegestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef Hik het volgende:
Die Flying Dutchmans maken er ook een punt van om op die site te komen. Ik doe dat niet zo vaak, dus weet ik veel wat mijn pincode is. En m'n mailadres is inmiddels ook veranderd natuurlijk. En om ze te mailen moet je... jawel: je pincode invullen!![]()
februari tot juli volgens zijn planning zo te zienquote:Leuk Jaguarized... hoe lang ga je?
In de Markthof, achter de Hema. Anders moet je naar de visafslag in Scheveningen (maar das dan weer wat ver)quote:Ik ga maar eens niet te laat weg vandaag. Ben een beetje sufgeluld en ga lekker koken, heb ik besloten....![]()
Waar zit een goede visboer in het centrum van Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |