Een beetje???quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:31 schreef HiZ het volgende:
Eigenlijk is dat wel een beetje een verontrustende ontwikkeling.
Kennelijk weet je helemaal niks over medresses en de mate waarin Pakistan door zogenaamde moslims is verbouwd tot een hel voor iedereen die er anders over denkt. Tot een land waar je ter dood kunt worden veroordeeld voor niet meer dan dat iemand onbewezen beweert dat je de Islam hebt beledigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een beetje???![]()
Dode kinderen, goh jammer joh. Je papa was toch moslim. Laat jezelf a.u.b. eens nakijken.
Ow, nee dan is het goed dat er een aantal Pakistaanse kindertjes dood zijn. Jezus....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kennelijk weet je helemaal niks over medresses en de mate waarin Pakistan door zogenaamde moslims is verbouwd tot een hel voor iedereen die er anders over denkt. Tot een land waar je ter dood kunt worden veroordeeld voor niet meer dan dat iemand onbewezen beweert dat je de Islam hebt beledigd.
Pakistan is niet divers, en die paar shiiten en hindoes van de miljoenen die zijn overgebleven, niet vermoord of verjaagd zijn, worden permanent bedreigd, aanslagen op hen zijn aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik dacht dat de regering van Pakistan allesbehalve volgens de wetten van de sharia regeert.
Denk dat dit land ook te groot en te divers is om het maar meteen een groot terroristenhol te noemen.
Jij hebt ook een klepel van die klok tegen je hoofd gehad, als je het over medresses hebt, verwacht ik wel dat je tenminste de naam goed spelt, en dit is naar alle waarschijnlijkhied niet de juist spelling, levert maar 900 hits op bij google, en madrasses al 13.500, dus dat komt al wat meer in de richting van de juiste spelling.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kennelijk weet je helemaal niks over medresses en de mate waarin Pakistan door zogenaamde moslims is verbouwd tot een hel voor iedereen die er anders over denkt. Tot een land waar je ter dood kunt worden veroordeeld voor niet meer dan dat iemand onbewezen beweert dat je de Islam hebt beledigd.
Ik snap ook niks van dat soort sentimenten hoor. Als was z'n vader Adolf Hitler himself, dan nog gaat het om een kind.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ow, nee dan is het goed dat er een aantal Pakistaanse kindertjes dood zijn. Jezus....![]()
Nee vieze heiden, dat was God.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef kutvent het volgende:
De natuur is bezig met een grote schoonmaak.
Dat is op tweede kerstdag 2004 al begonnen.
Inderdaad. Ik zag net op het journaal dat er een mevrouw levend onder het puin vandaan werd gehaald onder de kreten Allah hu akbar.quote:
dat zou een mevrouw in ons land ook zeggen maar dan op zijn nederlands,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zag net op het journaal dat er een mevrouw levend onder het puin vandaan werd gehaald onder de kreten Allah hu akbar.
Vreemd om dat te roepen als je tot je knieën in de doden staat.
Haske groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:34 schreef zhe-devilll het volgende:
God is groot...
Uh, dat is dus gewoon een uitroep van vreugde dunkt me dat er nog eentje wél leeft. Het is daar gewoon gangbaarder om "De Heere zij geprezen!" te roepen. Dat heeft niks te maken met fundamentalisme.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zag net op het journaal dat er een mevrouw levend onder het puin vandaan werd gehaald onder de kreten Allah hu akbar.
Vreemd om dat te roepen als je tot je knieën in de doden staat.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat heeft niks te maken met fundamentalisme.
Oh, dan had ik dat verkeerd opgevatquote:
Tja, dat is hier idd niet echt een gangbare uitspraak.quote:'De Heere zij geprezen' vind ik in dit kader ook achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |