Reserveer jij de volgende.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef Douwe het volgende:
Ik wil wel een nieuwe openen, maar UIO_AMS is al weer terug uit Granada, dat topic gaat het nooit overleven
Al heb ik wel weer zin om de volgende HTL te openen
Eens een keer wat anders.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:30 schreef Douwe het volgende:
HTL#54 TRV nachten zijn lang en eenzaam
HTL#54 - Reizen is wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:32 schreef Douwe het volgende:
Heb jij betere suggesties dan?
Als we niet uitkijken zit dit topic over een uur echt vol met ons dialoog
Dat laatste ja. Die wilde ik toen doen maar toen was DT me wéér eens voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:34 schreef Douwe het volgende:
Is die niet al eens geweest? Of was dat enkel een quote in het 'De mooiste reis-quote' topic?
Als k_man of CMT geen dringende verlangens hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:36 schreef Douwe het volgende:
Ach, van DutchTrain hebben we wegens verhuisomstandigheden wat minder last, dus de nieuwe HTL openen móet een van ons wel kunnen lukken.
Toch?
Lucille is de onverbiddelijke. Ik ben de lieveling van allen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef Douwe het volgende:
Ik wil wel een nieuwe openen, maar UIO_AMS is al weer terug uit Granada, dat topic gaat het nooit overleven
Al heb ik wel weer zin om de volgende HTL te openen
De nieuwe titel was een dusdanige motivatie om gezellig te posten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:02 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat een baggertopic![]()
Maar het is wel weer duidelijk, met de HTL én een leuke topictitel vliegt het gemiddelde aantal posts per dag hiero omhoog![]()
Of had dat toch meer te maken met de eenzame nacht van 2 heren?
Good cop, bad cop. Dat werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lucille is de onverbiddelijke. Ik ben de lieveling van allen.
Toch?
Dat vind ik dan wel weer lief van je!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef flipsen het volgende:
Oef, hoe schokkend niet goed lezen kan zijn...
Ik, Pakistan
Ik dacht dus dat topicstarter Hik was, ik schrok mij een hoedje![]()
Psies, ik was verbijsterd (om de onzin, maar dus ook omdat ik me niet kon voorstellen dat jij die onzin zou verkondigen)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lief van je!![]()
(Overigens schrok ik me met name een hoedje van de eerste post in dat topic. Getverdemme.)
[klaagmode]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef qwerty_x het volgende:
als ik al die vliegprijzen zo zie, word ik toch wel behoorlijk jaloers:
het kost werkelijk niks meer om binnen Europa te vliegen
en maar klagen dat alles zo duur is geworden !
dat lijkt me wel wat duur eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
[klaagmode]
Retourticket (6 maanden) AMS-EZE 1031 euro hoor...
[/klaagmode]
Maar ok, da's wel wat verder dan London of Berlijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |