Ook een spannende avond gehad.
![]()
In ons nieuwe pand hebben we schuifdeuren als enige toegang. Die schuifdeuren hebben een stand 'uitgaand': mensen kunnen nog wel het pand uitlopen, maar niet meer naar binnen. Dat is natuurlijk hartstikke gevaarlijk. Als de deuren op die stand staan en de laatste is het pand uit gelopen, komt niemand er nog in (zonder met grof geweld de deuren eruit te rammen).
En laten nou dus vanavond die deuren op uitgaand blijken te staan. Waarschijnlijk heb ik het zelf niet helemaal goed gedaan toen ik het pand verliet, maar hoe dan ook: erg vervelend. Ik dacht een tijd lang echt dat ik de laatste was en er morgen tweehonderd man boos op de stoep zouden staan wachten. Beveiliging gebeld, storingsmonteur van de deurenleverancier, facility manager, alles zonder een oplossing.
![]()
Tot er, na een uur wachten bij het pand, toch nog iemand anders naar buiten kwam. De allerlaatste die nog in het pand aan het werken was geweest. Zodoende kon ik toch nog naar binnen om de deuren in de goede stand te zetten. Pfoe!
Vervolgens was er retail therapy nodig: de nieuwe cd van Katie Melua is erg mooi!