abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31656377
Kwartet

zondag 23 oktober 2005 @ 23:45:41 #227
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_31657083
Och gunst, krijgen we nu alsnog een monoloog in TRV?
Fernando is idd Diego.,. kijkende naar zijn postgedrag en de toon van zijn posts. Wordt dit een rel?
  maandag 24 oktober 2005 @ 07:48:34 #228
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31657603
Dus HTL#54, welkom terug Diego, of....Fernando?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31658061
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:38 schreef k_man het volgende:
Hé, d'r zit een vlinder naast m'n vlieg.
Had je geen kortere naam kunnen verzinnen?
  Moderator maandag 24 oktober 2005 @ 09:28:01 #230
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_31658272
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:45 schreef Douwe het volgende:
Fernando is idd Diego.,. kijkende naar zijn postgedrag en de toon van zijn posts. Wordt dit een rel?
Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:54:49 #231
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31658610
Hola!

Een súperrelaxed weekend gehad. Vrijdag eindelijk weer eens gaan dansen, zaterdag naar de tentoonstelling over 50 jaar persfotografie in het foam geweest. Erg de moeite waard, maar wel een beetje gruwelijk/deprimerend zo nu en dan.
Zaterdagavond stappen in Utrecht en zondag van de weeromstuit NIETS gedaan (kaasfondue gemaakt en begonnen met "Simplified Swahili" )

Nu wil ik eigenlijk vanavond naar de Melkweg, naar de Nacht van de VN. Maar geïnteresseerde vrienden zitten in Nepal of Zuid-Afrika ( * zucht), dus misschien ga ik maar weer eens gewoon naar huis (ik ben net zo'n nomade zo langzamerhand )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_31660271
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:38 schreef k_man het volgende:
Hé, d'r zit een vlinder naast m'n vlieg.

pi_31662742
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:07 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Had je geen kortere naam kunnen verzinnen?
Nee.
pi_31662773
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Welnee, dat was al een tijdje bekend. Gedogen noemen we dat.
Niets Nederlands is Fok vreemd...

Maarre...hij mag dus zelfs weer in TRV posten? Ondanks die 'permanente' ban.

Zullen we er een appeltaart om verwedden wanneer Fernando geband is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2005 18:45:53 ]
pi_31662899
Wat vond je trouwens van het verfijnde Parijs-programma DT?
pi_31662914
Kwartet.

pi_31663546
Nou, het ziet er naar uit dat ik overmorgen niet naar Cancun kan vliegen. Ben benieuwd, morgen om 4 uur het definitieve bericht.

Mijn weekend was wel leuk, ware het niet dat ik na 6 glazen wijn he-le-maal op mijn kop stond en een deel de nacht boven de WC heb doorgebracht. Ik schaam me diep. Ach, heb ik dat ook eens meegemaakt
pi_31663782
Waarom zou het niet door kunnen gaan?
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:26:17 #239
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31663831
6 glazen?? toe maar Vogue! Cancun lijkt me niet erg geweldig nu nee als ik zonet de beelde n zag! Verder, K-Man, mijn permban duurde ooit 1 dag
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31664286
Misschien waren het er wel 7 In ieder geval drink ik wel vaker die hoeveelheid als ik uitga, maar het viel een beetje verkeerd zaterdag.

Cancun heeft momenteel nog geen electriciteit, vrijwel geen telefoonverbinding, er wordt geplunderd en alles staat onder water, zelfs downtown waar ik van plan was heen te gaan staat blank (10 km van zee). Er is een avondklok; van 19.00 tot 07.00 mag niemand de straat meer op vanwege die plunderingen en ander gevaar. De start- en landingsbanen zijn vanaf vandaag weer vrij, maar er gaan alleen empty legs heen om vervolgens weer vol terug te vliegen. Ook is de helft van de vluchten nog gecancelled, o.a. ook Martinair. En die weten morgenmiddag pas of ik er woensdag heen kan vliegen Verder weet Fox nog niet in hoeverre de reis door kan gaan, ik kreeg vandaag een mail van ze dat ze me morgen meer laten weten. Maar als ik afga op de berichten van het calamiteitenfonds, dan kan ik het wel vergeten, mits we op bijvoorbeeld Mérida of Tuxtla Gutierrez vliegen.
pi_31664729
Bizar Vogue! Ik geloof niet dat ik daar nu graag naar toe zou gaan.
Vorig jaar deze tijd was er echt helemaal niets aan de hand daar.
pi_31665887
Dat is ook zo. Ik had even niet stilgestaan bij die orkaan. Het zijn er ook zo veel de afgelopen tijd.
pi_31677033
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Wat is er trouwens geworden van je Beirut plannen CMT?
Nog niets eigenlijk. Ik wil zeker weg nog eind dit jaar, een paar dagen. Alleen stonden vrienden niet echt te springen bij het horen van de naam Beirut. Naja, desnoods alleen. Ook alleen kan ik me prima vermaken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31678057
Nou, het gaat dus niet door De hele reis is gecancelled, wat ik al vermoedde. Nu zit ik dus nog 3 weken in Hengelo mezelf te vervelen, want ik heb mijn huis in Tilburg onderverhuurd. Het is ook maar de vraag of ik de gecancelde reis uitbetaald ga krijgen. Wat een klotezooi
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:06:21 #245
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31680223
Hè, wat balen Vogue!
Kun je geen leuke Holland-uitstapjes gaan doen?
(Ik had nog steeds het plan om de UNESCO-sites in Nederland te bezoeken)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_31681576
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Vogue het volgende:
Nou, het gaat dus niet door De hele reis is gecancelled, wat ik al vermoedde. Nu zit ik dus nog 3 weken in Hengelo mezelf te vervelen, want ik heb mijn huis in Tilburg onderverhuurd. Het is ook maar de vraag of ik de gecancelde reis uitbetaald ga krijgen. Wat een klotezooi
Sterkte

En of je betaald krijgt is inderdaad wel een interessante vraag in dit geval... de mensen die geboekt hebben krijgen neem ik aan hun geld terug of zijn daar voor verzekerd. Ik neem aan dat je als freelancer wel een schadevergoeding kan krijgen voor het niet doorgaan van een 'opdracht'

En als je je nog verveeld... m'n keuken moet nog geverfd

Hik, heb jij nog ergens een lijstje met de Nederlandse UNESCO sites? Heb ze denk ik ook nog lang niet allemaal gezien

en verder... vandaag teveel Dudok appeltaart gegeten op een congres hier in Rotterdam...
pi_31686636
Mja, rot Vogue. Ik zou ook denken dat je de gederfde inkomsten wel zou moeten kunnen claimen. Je lunt immers niet op deze korte termijn nog een andere opdracht vinden.
pi_31686839
Ook een spannende avond gehad.

In ons nieuwe pand hebben we schuifdeuren als enige toegang. Die schuifdeuren hebben een stand 'uitgaand': mensen kunnen nog wel het pand uitlopen, maar niet meer naar binnen. Dat is natuurlijk hartstikke gevaarlijk. Als de deuren op die stand staan en de laatste is het pand uit gelopen, komt niemand er nog in (zonder met grof geweld de deuren eruit te rammen).

En laten nou dus vanavond die deuren op uitgaand blijken te staan. Waarschijnlijk heb ik het zelf niet helemaal goed gedaan toen ik het pand verliet, maar hoe dan ook: erg vervelend. Ik dacht een tijd lang echt dat ik de laatste was en er morgen tweehonderd man boos op de stoep zouden staan wachten. Beveiliging gebeld, storingsmonteur van de deurenleverancier, facility manager, alles zonder een oplossing.

Tot er, na een uur wachten bij het pand, toch nog iemand anders naar buiten kwam. De allerlaatste die nog in het pand aan het werken was geweest. Zodoende kon ik toch nog naar binnen om de deuren in de goede stand te zetten. Pfoe!

Vervolgens was er retail therapy nodig: de nieuwe cd van Katie Melua is erg mooi!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:14:19 #249
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31689123
katie melua ken ik niet! (maar ik ben dan ook een aardige cultuurrbarbaar ) wat is het voor muziek??? Hengelo is best cool toch Vogue?? maar ik snap dat je giga baalt! Dat is erg onzeker ook als free-lancer, ik hoop dat je je nog ergens op kan beroepen! maargoed verder zal voor een assertieve slimme en avontuurlijke dame als jij zeker wel snel weer wat in;t verschiet zijn, dat leidt geen twijfel, ik zou je als organisatie naar aanleiding van je verhalen direct inhuren..

hier nog alles rustig op het front, nog geen nieuws of ik al dan niet naar pakistan moet, ik heb wel voor het eerst boetezegels mogen plakken hier.. ook een hele ervaring moet ik zeggen, al is het wel erg zonde van de 150 pleuro ...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31689232
Boetezegels? Wasda?

Kijk maar eens bij bol.com naar de cd Piece by Piece van Katie Melua. Je kunt van elk nummer anderhalve minuut beluisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')