Achterlijk groot plaatje even weggegooid.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Strolie haalt toch geen Xbox360 bij launch, dus die foto mocht best wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat tragerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Wie beweert trouwens dat het schandalig is? Ik zou het alleen wel jammer vinden als dat zo is. (ken mensen die op zo'n achterlijk klein TV'tje gamen)
Ja, maar soms moet je wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.
En 16:9 games zijn nog gewoon op een 4:3 TV te spelen, alleen wat kleinerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef PandorasBox het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat MS door een vroegtijdige launch een voorsprong denkt te krijgen. De Ps2 kun je niet echt met de X360 vergelijken.
Waar de Ps2 toen geen concurrentie tijdens haar launch had -behalve DC- moet de X360 het tijdens de feestdagen tegen de Ps2, PSP en DS op gaan nemen. Alledrie apparaten zijn erg populair onder de massa, en ook nog eens veel goedkoper ook.
Next-gen begint eind dit jaar. Maar is de massa er wel klaar voor? We zien het wel. ;]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Nee next gen komt pas in de vorm van een afstandbediening toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als alle games zowel een 4:3 stand als een 16:9 stand hadden. Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.
Was getekend,
Groot beeld 4:3 eigenaar.
Straks wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.
Definieer "verkloot" eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
als ze maar niet denken dat ik me tv inwissel inplaats van me 360 als ik geen normaal beeld krijg.
als mijn beeld verkloot is omdat ik een "ouderwetse" 4:3 tv heb dan hebben ze dat mooi mis.
de 360 gaat eerder de deur uit dan dat ik me tv de deur uit trap
Maar hoe weet ik nou wat hij "kut beeld" vindt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:33 schreef Bastard het volgende:
ver-kloot.
Als in kut beeld bij het gamen snap u?
Vooral langwerpiger.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef rockstah het volgende:
Ik héb een 4:3 TV en zet mijn xbox altijd op breedbeeld. Is veel scherper
Letterboxed neem ik aan. Want breedbeeld op een 4:3 tv is gewoon dom.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef rockstah het volgende:
Ik héb een 4:3 TV en zet mijn xbox altijd op breedbeeld. Is veel scherper
Weet je wat ik vind?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.
Nee, gewoon wide screen. Geeft een filmachtig effect en is vele malen scherperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Letterboxed neem ik aan. Want breedbeeld op een 4:3 tv is gewoon dom.
Het ziet er idd uit als DVD films op 4:3, maar dat is gewoon uitgerekt beeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
Nee, gewoon wide screen. Geeft een filmachtig effect en is vele malen scherper
quote:Went a 360 press event today in London, thought I’d share my impressions with the forum.
Hardware
The controller is excellent, way better than the previous iterations, pretty much as comfortable as the Gamecube one with the nice analogue sticks of the ‘S’.
The 360 works as a media centre extender and can sync with normal PCs and even iPods to play music and video. Minter’s light synth looks cool, much better than the likes of media player.
Anyway, erm, fuck all that, what about the games?...
PGR3
I played this the most, they said it was 90% complete. All the tracks were in (I think: Las Vegas, Tokyo, London, New York, Nuremburg?), but it suffered from slowdown now and again. It looked great. At first glance you might not see a massive difference between it and PGR2 but as soon as you start playing you notice little details and touches. The draw distance is amazing, although I did notice some Halo2-esque texture popping on far away objects. The blur effect is great though: I was driving down embankment and as you look out of the side of the car the fencing has become a grey blur and you can see the London eye and the lovely South Bank architecture beyond, it’s convincingly deep. In fact, this last point is really what really stands out about everything I saw: depth. The draw distance, possibly the fact it’s hi def, the lighting – hard to explain, but there’s definitely something about it that does feel new.
The gameplay is very similar to PGR2, the handling is a little better I would say because it’s easier to point the nose into corners. The Kudos system is more complicated, with points for late braking, drift braking, taking corners quickly (“brisk”). There is no “good line” anymore, you just get a percentage at the end of the event for how much of the time you spent on the racing line, which increases your Kudos.
All in all I thought it was great, not revolutionary (it’s a driving game), but I’m really excited by the prospect of getting stuck into it.
PDZ
I was impressed by this. I played the rooftop mission and the one after. The rooftop mission was fairly prescriptive and linear but good fun and the one after, which starts in an underground car park (there’s a video online that most of you have seen), had choices. You can attach a silencer to your gun and go stealthy: taking out cameras, headshots. Or go in like Rambo dual wielding SMGs. There’s a section where you must infiltrate a hideout, you can go through the main entrance and give ‘em hell, or take a side route and creep through with the silencer taking people out. Or, attempt to creep through, fuck-up your headshot, attract everyone’s attention, and be forced to go postal – which is what happened to me ;-) It’s a little like Hitman in this respect, in fact, I’d say you could sum up PDZ as a cross between Halo (it’s quite slow paced and tactical like the original), Splinter Cell and Hitman.
The graphics are great in some respects; draw distance, smoothness, death animation, but not so hot in terms of art direction -- in places it looked a little basic, but it wasn’t totally complete, maybe they will spruce it up. The cartoony style works well when it’s all moving and the weapons have a good feel. There are some lovely touches, body armour falls of guards with your first shot, condensation on walls, good physics when you blow up barrels: corpses fly. Nice.
The cover feature (things go third person and you hide behind objects) works really well I think. The videos I saw made it look crap because who ever was playing was fairly shit, but once you get used it’s really nice.
Overall I’m encouraged but after two levels in a busy room, being interrupted by having to consume nibbles it’s hard to judge the nuances that make a game like this great. Still, I think this is going to be an essential purchase and the thing I’m most relieved about is that there are definitely a few ways to approach the game.
Call of duty
It’s a COD game with spiffy graphics. The bits I played where linear but it definitely had tonnes of atmosphere (the smoke effects and audio are very impressive), I can imagine it being really good, but I didn’t play through any great set-pieces, which is what these sorts of games are all about. It wasn’t as impressive as PDZ or PGR3, but it’s worth buying if you like FPS.
Kameo
I don’t usually like this kind of game and I didn’t think much of it. To be fair I didn’t really give it a chance, the graphics are very impressive and there are some neat ideas, that’s it.
DOA
This is just DOA in hi def, not that interesting. Although it did reveal the 360 controller’s d-pad to be a big improvement for beat ‘em ups compared the shit ones on the original Xbox.
Overall, I would say this: When you first play on the 360 you’ll think it’s not such a massive leap, but after 30 seconds (maybe less) you’ll start to see the difference. As I said to one of the guys there, don’t compare PGR3’s graphics to PGR2, compare them to PGR, these are launch games so that’s a fair comparison. If you think about it that way, the difference is huge.
I’m pissed off I’ll have to wait a couple of months before I can play on one again.
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.quote:The controller is excellent, way better than the previous iterations, pretty much as comfortable as the Gamecube one with the nice analogue sticks of the ‘S’.
Dit vind ik toch wel een beetje een flauw argument.quote:As I said to one of the guys there, don’t compare PGR3’s graphics to PGR2, compare them to PGR, these are launch games so that’s a fair comparison. If you think about it that way, the difference is huge.
Ja maar hij bedoeld gewoon dat mensen niet hun conclusies voor de graphics voor de komende 5 jaar op de 360 gaan trekken uit de eerste games.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een beetje een flauw argument.Ondanks dat 'ie wel een punt heeft. Moet je toch nota bene wel een next-gen launch titel kunnen vergelijken met ieder willekeurig spel op een console die een generatie làger ligt?
Daar sta je dan.quote:
Blur effect in PGR3!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Genoeg gezeik, tijd voor een hands-on!
[..]
Ik vond de GC controller eigenlijk helemaal niks, maar dat kwam vooral door de bagger analoge sticks.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.
Ik heb het toch echt liever zonder, de beelden die ik tot nu toe heb gezien gaven al een goed gevoel van snelheid. Daar heb ik blur niet echt voor nodig.quote:
Met photoshop even het doosje eruit knippenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoe maak ik een foto zwart/wit, maar wel met die groene Xbox kleuren?
Moet toch ook anders kunnen? Met kleurenschuifjes klooien in Photoshop ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Met photoshop even het doosje eruit knippen
Stuur de foto, doe ik het voor jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet toch ook anders kunnen? Met kleurenschuifjes klooien in Photoshop ofzo?
De kwaliteit zal op een HD TV wel veel beter zijn, maar ik denk niet dat je last zult krijgen van karteltjes op je oude tv.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef Fillipe het volgende:
Zo, ik heb ook maar de reserveringskit gekocht! En ik heb PGR 3 er alvast bij besteld. Oude xbox ga ik verkopen en zo heeft men weer genoeg geld voor deze prachtige investering.
Heb trouwens een grote oude Sony tv, maar is de kwaliteit straks echt véél minder als je het gaat vergelijken met zo'n HD TV (of iets dergelijks) ? Of maakt het opzich niet zoveel uit? Wil namelijk geen karteltjes zien
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:13 schreef Retarded het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven... vandaag shopmanagersdag gehad van Free Record Shop. We kregen een presentatie van iemand van Microsoft en hij trok gewoon een 360 met controller uit zijn tas! Iedereen zat er natuurlijk dood bij, maar ik begon een beetje te flippen... ik MOEST en zou met dat ding op de foto, wat helaas niet gelukt is omdat hij snel door moest naar de volgende presentatie. Wel heb ik em in m'n handen gehad, en de controller ook!
Wel een foto van veraf kunnen maken.. vrij donker en onscherp, maar tis te zien:
[afbeelding]
*Jaloers is*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:13 schreef Retarded het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven... vandaag shopmanagersdag gehad van Free Record Shop. We kregen een presentatie van iemand van Microsoft en hij trok gewoon een 360 met controller uit zijn tas! Iedereen zat er natuurlijk dood bij, maar ik begon een beetje te flippen... ik MOEST en zou met dat ding op de foto, wat helaas niet gelukt is omdat hij snel door moest naar de volgende presentatie. Wel heb ik em in m'n handen gehad, en de controller ook!
Wel een foto van veraf kunnen maken.. vrij donker en onscherp, maar tis te zien:
[afbeelding]
En daar zit je dan, schitterende console maar moet je nog 2 maanden wachten op een spelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had je hem niet even snel knock out kunnen meppen en ervandoor kunnen gaan met dat ding?
Je kunt alvast media gaan streamen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En daar zit je dan, schitterende console maar moet je nog 2 maanden wachten op een spel
was het plan... zat er een eindje vanaf. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het best een forse kerel wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had je hem niet even snel knock out kunnen meppen en ervandoor kunnen gaan met dat ding?
Controller voelde goed, console was kleiner en lichter dan ik verwacht had. Had bepaalde verwachtingen die niet helemaal klopten dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Vertel meer! Vertel meer! Hoe voelde de controller? Was hij aangesloten? Liet hij nog games zien?
Ja, snelheid ging ook goed wat ik zo in filmpjes zag, tot aan het gevoel aan toe dat je denkt.. is het nog wel slim om harder te gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt liever zonder, de beelden die ik tot nu toe heb gezien gaven al een goed gevoel van snelheid. Daar heb ik blur niet echt voor nodig.
quote:The Xbox 360 has the potential to make gamers famous. Don’t believe me? Project Gotham Racing 3 has tested up to 300,000 spectators watching a race on the Heroes Channel (a feature that tracks the Top 50 players and allows you to watch their races in real-time, or via short-delay).
Bij EA hebben ze ook een 360 staan.. maar ze hebben alleen de case zeg maar, zonder inhoud..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Vertel meer! Vertel meer! Hoe voelde de controller? Was hij aangesloten? Liet hij nog games zien?
Super !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef pkwarts het volgende:
Zijn jullie nou allemaal zo groot of heb ik het verkeerde kitje gekregen?
[afbeelding]
erg flauw, ik weet het
Dat heb ik met PGR2 vaak nog....Gaan, gaan, gaan, bocht, blijven gaan, nog verder blijven gaan..... REMMEN!!!!! Laat remmen vind ik heerlijk, lekker de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, snelheid ging ook goed wat ik zo in filmpjes zag, tot aan het gevoel aan toe dat je denkt.. is het nog wel slim om harder te gaan
*Gniffel* Zo'n gozer en nog heeft z'n vriendin de broek aan in huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je wel.
Als mijn geliefde beneden TV zit te kijken op de plasma dan ga ik net zo makkelijk boven even zitten te gamen op onze mini-TV.
Er zijn in mijn collectie maar weinig films die 100% 16:9 zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het mooiste zou natuurlijk zijn als alle games zowel een 4:3 stand als een 16:9 stand hadden. Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.
GC is gewoon een kutcontroller...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.
Had het niet beter junnen zeggen! 1x tegen de muur smijten wegens woede en ze zijn al stuk!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GC is gewoon een kutcontroller...
Keertje knijpen deed al wonderen, naast dat ze gewoon voor kleine handjes gemaakt zijn... hetzelfde krampeffect als bij de PS2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Had het niet beter junnen zeggen! 1x tegen de muur smijten wegens woede en ze zijn al stuk!!
Ja maar ik bedoelde de 360 controller. Heb nou echt al van drie mensen ofzo gehoord dat ze die al hebben vastgehouden. Vandaar:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
De GC controller hebben we het nu geloof ik over.
quote:
Niet gaan overdrijven nuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan hierop gamen![]()
Joh, over 20 jaar hebben we die allemaal thuis.![]()
Kijk, dan héb je tenminste wat aan 1080i ondersteuning in gamesquote:
Ja,.. en een tweede hypotheek puur om je Eneco rekeningen te betalenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dan héb je tenminste wat aan 1080i ondersteuning in games
Je zal geen stookkosten meer hebben of ieder geval het drastisch omlaag brengenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en een tweede hypotheek puur om je Eneco rekeningen te betalen
quote:Japanse Xbox360-gamers krijgen gratis game
AMSTERDAM - Microsoft Japan heeft aangekondigd dat iedereen die een limited edition van de Xbox360 aanschaft een gratis testversie van Final Fantasy XI krijgt.
Final Fantasy XI is een zogenaamde Mass Multiplayer Online Role Playing Game, oftewel MMORPG, waarbij duizenden spelers tegelijk in een virtuele wereld kunnen gamen. Gamers die de speciale 'limited edition Xbox360 package' aanschaffen kunnen vanaf de Japanse lancering van de console op 10 december met het spel aan de slag.
Het gaat echter wel om een testversie, die weggegeven wordt om mogelijke fouten in het spel te ontdekken, voordat deze in de winkels ligt.
Zouden ze Amerikanen/Europeanen niet juist moet belonen omdat die zoveel Xboxjes hebben gekocht?quote:
Dat heeft waarschijnlijk gewoon te maken met het feit dat de ontwikkelaar daar zit en je zoiets altijd groots moet testen en dan is het stiekem toch handiger om dat in je thuisland te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zouden ze Amerikanen/Europeanen niet juist moet belonen omdat die zoveel Xboxjes hebben gekocht?
Gaan ze die Japanners weer proberen over te halen
Mogen ze in Europa ook best doen hoorquote:
Mwa, binnen een paar weken kan je het hele stuk muur boven je TV weer opnieuw gaan behangen omdat 't zwart is geblakerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
1 voordeel van zo'n tv, je spaart een hele hoop behang of verf uit
Kan gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:55 schreef linuxje het volgende:
als ik mijn xbox krijg kan ik hem toch wel op mijn normale tv (die geen scart aansluiting heeft) ? of is dit niet mogelijk en heb ik speciaal voor dat apparaat nog een HD tv nodig of gewoon beneden aansluiten op normale tv met scart aansluiting?
Ik heb dat ding zelfs al in mijn mond gehad!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:20 schreef washandje het volgende:
Damn heeft nou echt iedereen al die controller vastgehouden?![]()
Ik wil ook![]()
yup, snap het ook niet helemaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef R-Mon het volgende:
http://www.origenxbox360.com/
Als ik mijn gerucht invul en op doorgaan klik, krijg ik te lezen dat ik geen speciale tekens mag gebruiken, terwijl ik die helemaal niet gebruik. Iemand hetzelfde probleem?
geen probleem dus voor de 4:3 bezittersquote:All games must support a 16:9 aspect ratio, and a minimum of 720p HD resolution with 2x full-scene anti-aliasing enabled. The embedded Microsoft WebTV chip can downsample 720p to lower display resolutions (including 480i SDTV and 480p) and dynamically crop or scale 16:9 to fit 4:3 screens. Some games will optionally support native 1080i and 480p video resolutions as well.
Jammer, wilde Gamedemon wel zien flippen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef kepler het volgende:
[..]
geen probleem dus voor de 4:3 bezitters
zoals ik op irc al zei:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jammer, wilde Gamedemon wel zien flippen.![]()
Ja. En dan nog breedbeeld in een lágere resolutie ook, zodat je moet zoomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens sowieso nogal vreemd dat televisie uitzendingen niet meer naar 16:9 gaan. Bij flims is het wel standaard, maar in Nederland zendt eigenlijk alleen de publieke omroep (soms) in breedbeeld uit.
Nee hoor! Volgend jaar al!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Ze moeten gewoon HDTV introduceren bij het WK, dan hebben mensen in ieder geval een prikkel om het te proberen.
Maar het zal wel bij het WK van 2010 gebeuren
1-0 voo Microsoft dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef PandorasBox het volgende:
Halo Character in DOA 4.... Goh, wie zal het zijn?
Masterchief zal de Mario van Microsoft gaan worden.
En ik me altijd maar afvragen waarom ik bij BBC altijd de helft mis aan de zijkantenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef H.Flick het volgende:
De BBC vind ik wel behoorlijk breedbeeld uitzenden, hoor. Ze moeten gewoon HDTV introduceren bij het WK, dan hebben mensen in ieder geval een prikkel om het te proberen.
Maar het zal wel bij het WK van 2010 gebeuren
Volledige artikel in het engels.quote:
Details over gpu Xbox 360 bekend
ATi heeft nieuwe documentatie vrijgegeven over de Xenos, de videoprocessor die ontwikkeld werd voor de Xbox 360. De chip is geklokt op 500 MHz en beschikt over 48 shader pipelines, waarmee dit meteen de eerste commerciële grafische chip is die een 'unified shader architecture' heeft. Dit betekent dat er niet langer gewerkt wordt met een afzonderlijke vertex shader en pixel shader, maar dat één onderdeel beide shaders verzorgt..
De twee cores zijn samen goed voor 232 miljoen transistors op de 'parent die' en nog eens 100 miljoen op de dochter-die die onder andere als frame buffer dient. Deze kleinere die wordt overigens geproduceerd door NEC Electronics en wordt op 90nm gebakken. Voor de communicatie met deze dochter-die beschikt de gpu over een 32GBps-kanaal, terwijl de communicatie met de processor via twee lijnen die elk goed zijn voor 10,8GB per seconde loopt. Om het GDDR3-geheugen aan te spreken beschikt de gpu over een verbinding die 128 bits breed is en op 700MHz geklokt is, zodat een doorvoer van 22,4GBps mogelijk is.
Dit is nog maar het beginquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerste 'melk'game..
Ga jij nou maar weer Mario Spijkerpoepen deel 235 spelen.
Yup. Na 2 Halo games de eerste spin-off/melk actie.quote:
Ja maar om melk concurrent van Mario te worden zijn we 4 consoles verderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Na 2 Halo games de eerste spin-off/melk actie. [afbeelding]
Dan is M$ er niet meer als console bouwerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar om melk concurrent van Mario te worden zijn we 4 consoles verder
Zoals Nintendo na de aankomende generatie SEGA achterna gaat toch,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is M$ er niet meer als console bouwer
De ironiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals Nintendo na de aankomende generatie SEGA achterna gaat toch,.
Ik hoor Billy al rammelen met z'n centjes.. Ik zeg overnemen die kleuterzooi.
.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Na 2 Halo games de eerste spin-off/melk actie. [afbeelding]
Geld he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De ironieNiemand hier wil meer met Mario spelen, maar M$ moet wel Nintendo overnemen...
Je weet wel, opkopen en in delen weer verkopen. Puur voor de eliminatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De ironieNiemand hier wil meer met Mario spelen, maar M$ moet wel Nintendo overnemen...
Betekend dat niet wat ik al zei? dat 16:9 wordt gedownscaled zodat je zwarte balken boven en onder ziet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef kepler het volgende:
[..]
geen probleem dus voor de 4:3 bezitters
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Betekend dat niet wat ik al zei? dat 16:9 wordt gedownscaled zodat je zwarte balken boven en onder ziet?
Anders krijg je problemen met de GUI enzo.
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Betekend dat niet wat ik al zei? dat 16:9 wordt gedownscaled zodat je zwarte balken boven en onder ziet?
Anders krijg je problemen met de GUI enzo.
Dat ligt volgens mij aan je kabelmaatschappij. Ik had het met mijn oude 4:3 TV ook, maar in andere plaatsen (en dus andere kabelmaatschappijen) heb ik dit probleem nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En ik me altijd maar afvragen waarom ik bij BBC altijd de helft mis aan de zijkanten![]()
Oehh, wat een slechte grapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerste 'melk'game..
Ga jij nou maar weer Mario Spijkerpoepen deel 235 spelen.
Word op de xbox ook al gedaan hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon rekening mee houden in je ontwerp
Altijd al gedaan, ninja gaiden was dan ook beter dan halo 1 en 2 bij elkaarquote:
Natuurlijk wel. Tenminste, dat staat op de zijkant van mijn preorderkit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
der zit geen kabel bij?
Dat zou wel mooi zijn, aangezien ik dit schema tegen kwam:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:37 schreef rockstah het volgende:
Ja.
Geen probleem.... 2e netwerkkaart op je pc zetten. Die sharen met je eerste en vervolgens in de 360 knallen. Maar Router naar 360 kan ook hoor. Er kan maximaal 100 meter tussen een UTP kabel en een router/switch !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Fillipe het volgende:
Noobalert, noobalert:
Hoe zit dat straks met Xbox Live? Aangezien ik in een redelijk chaotisch studentenhuis woon waar de router 15 meter (kabellengte) van me vandaan zit ben ik benieuwd of ik ook het kabeltje van de xbox 360 naar m'n pc kan verbinden die vervolgens weer in contact staat met internet.
Dit is dus niet mogelijk : Internet -> Router -> Xbox 360
Maar kan het ook via deze manier? Internet -> Router -> PC -> Xbox 360
Er zijn dus geen slots meer over in de router, vandaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um nu gewoon via m'n router hoor..
Raar, want op de xbox kon ik wel gewoon Internet-Router-Xboxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Fillipe het volgende:
Noobalert, noobalert:
Hoe zit dat straks met Xbox Live? Aangezien ik in een redelijk chaotisch studentenhuis woon waar de router 15 meter (kabellengte) van me vandaan zit ben ik benieuwd of ik ook het kabeltje van de xbox 360 naar m'n pc kan verbinden die vervolgens weer in contact staat met internet.
Dit is dus niet mogelijk : Internet -> Router -> Xbox 360
Maar kan het ook via deze manier? Internet -> Router -> PC -> Xbox 360
Kan wel op de 360,.... hij heeft het over zijn persoonlijke situatie !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Raar, want op de xbox kon ik wel gewoon Internet-Router-Xbox
Waarom niet meer met de 360
Hang je er een switch tussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Er zijn dus geen slots meer over in de router, vandaar.
En bedankt Chocobo, koop ik er binnenkort weer even een netwerkkaartje bij.
Ik moet echt beter leren lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan wel op de 360,.... hij heeft het over zijn persoonlijke situatie !
Is ook een optie, maar ik denk dat als ik een netwerkkaartje koop goedkoper uit ben aangezien je ook een kabel (waarschijnlijk maar een paar meter) bij je xbox 360 pakket gratis meegeleverd krijgt.quote:
switch lijkt me makkelijker, hoeft je pc niet altijd aan te staan als je met je X360 online wil, en geen gezeik op je pc met netwerkinstellingen e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:12 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar ik denk dat als ik een netwerkkaartje koop goedkoper uit ben aangezien je ook een kabel (waarschijnlijk maar een paar meter) bij je xbox 360 pakket gratis meegeleverd krijgt.
Anders moet ik een switch kopen en een kabel van ongeveer 15 a 20 meter en dat is wel duurder gok ik. Netwerkkaartje kost tegenwoordig niet meer zoveel.
Nee,... je kan nu in de winkel je account betalen en eventueel verlengen ! Er is geen CC meer nodig, maar uiteraard blijft die optie wel bestaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:12 schreef Fillipe het volgende:
[..]
PS, Heb je straks ook nog een CC nodig voor Xbox Live ?
Lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef PandorasBox het volgende:
Dit is de"Power Source" van de X360:
[afbeelding]
Best wel groot.![]()
Je kan ook een korte netwerkkabel erbij halen voor naar je pc, zodat de switch op je eigen kamer aangesloten zit met de langekabel die nu in je pc zitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:12 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar ik denk dat als ik een netwerkkaartje koop goedkoper uit ben aangezien je ook een kabel (waarschijnlijk maar een paar meter) bij je xbox 360 pakket gratis meegeleverd krijgt.
Anders moet ik een switch kopen en een kabel van ongeveer 15 a 20 meter en dat is wel duurder gok ik. Netwerkkaartje kost tegenwoordig niet meer zoveel.
Vanaf 2 december dan maar voor het eerst online scheuren met de mensen die dan ook al PGR 3 gekocht hebben![]()
Can't wait!
PS, Heb je straks ook nog een CC nodig voor Xbox Live ?
dat is groot, is dat niet van een dev-kit ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Best wel groot.![]()
Allememaggiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Best wel groot.![]()
het gaat volgens mij om een protorype als ik de tekst zo leesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:48 schreef PandorasBox het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)er-source-126137.php
Hier komt dat plaatje dus vandaan. Uiteindelijke versie blijft hetzelfde, alleen word die grijs van kleur i.p.v zwart.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:45 schreef rockstah het volgende:
OMG![]()
Ik koop dat ding dus echt niet meer, wat een afknapper
Ja,... van een mobiele kerncentrale !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat volgens mij om een protorype als ik de tekst zo lees
Mja, debug versiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat volgens mij om een protorype als ik de tekst zo lees
Dat zal best.... zodra release er is zullen er elke week updates gedowned worden. Emulators worden gebruikt en elke keer een lijstjes games erbij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:00 schreef Xrenity het volgende:
Overigens zijn er pas 3 games die werken met de backwards compatibilty, zo postte GamePro.
Dat artikel is nu snel verwijderd aangezien ze een NDA gebroken schijnen te hebben
100 Xbox 360's ipv 120 per weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd hoe Japan hierop reageert
Die adapter is nog groter dan de slimline PS2!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd hoe Japan hierop reageert
Was ook te verwachten, dat gebeurt ook bij monitoren waarvan de maker de voet compact wil houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die adapter is nog groter dan de slimline PS2!Verklaart wel gelijk hoe ze de xbox 360 zo elegant en (relatief) klein hebben kunnen maken!
dan vraag ik me af wat nintendo voor adapter bij de Rev. gaat leveren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die adapter is nog groter dan de slimline PS2!Verklaart wel gelijk hoe ze de xbox 360 zo elegant en (relatief) klein hebben kunnen maken!
Geen, ze leveren er een hometrainer bij. Nintendo is graag innovatief bij hardwarequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat nintendo voor adapter bij de Rev. gaat leveren?
Een gemiddelde PC voeding is ook 300W, dus zo vreemd lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:15 schreef Aether het volgende:
Hoeveel Watt vreet dat ding wel niet?! 300W?
Klopt, maar een PS2 gebruikt zo'n 80W en een Gamecube nog minder (kan iemand de XBOX 'ns controleren?)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een gemiddelde PC voeding is ook 300W, dus zo vreemd lijkt me dat niet.
Dat zijn ook ontzettend zwakke apparaten vergeleken met een gemiddelde pc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, maar een PS2 gebruikt zo'n 80W en een Gamecube nog minder (kan iemand de XBOX 'ns controleren?)
Het wordt dus wel ondersteund blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:46 schreef AstroStart het volgende:
Lijkt me niet, H. Flick, want dan past hij alle kleuren aan.
Gewoon twee lagen van dezelfde afbeelding. De onderste layer zwart-wit maken en de bovenste rondom dat ding uitknippen.
Balen dat 4:3 niet gesupported wordt, maar ik hoef toch geen Xbox 360. Ik wacht lekker op de Nintendo Revolution
Kortom, de 360 zuigt ongeveer het 10 voudige van wat de xbox doet. Wordt lache met mijn 28" tv. Ik hoor de energie leverancier al juichen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zijn ook ontzettend zwakke apparaten vergeleken met een gemiddelde pc.
De Xbox draait op een 733mhz processor en de Xbox360 op 3 3,2ghz cores.
Onzin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kortom, de 360 zuigt ongeveer het 10 voudige van wat de xbox doet. Wordt lache met mijn 28" tv. Ik hoor de energie leverancier al juichen.
Je dacht dat hij dat letterlijk zo bedoelde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Onzin.
Door die-shrinks verbruikt dezelfde chip al veel minder stroom (ervan uitgaande dat je geen last krijgt van lekstroom). Het ding zal meer stroom verbruiken, maar niet 10x zoveel, niet eens in de buurt van 10x zoveel.
Sorry, ik slaap halfquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je dacht dat hij dat letterlijk zo bedoelde?
...
Ik denk niet dat kernfusie genoeg energie levert, mss moet je maar eens je Anti matter fabriek gaan gebruiken (Warp engine, jeweettoch)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef BMH het volgende:
Moet die adapter direct op de meterkast? Of kan die gewoon achter mijn draagbare kernfusie-reactor?
Zeker mooi! Ik wil ook wel zo'n carbon-lookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef pkwarts het volgende:
Ik was nou niet echt enthousiast over die frontjes, maar als ik dit zie...toch stiekem best mooi
[afbeelding]
Dat is een klaar inderdaad.. en dan het menu op PGR instellen.. dan helemaal top.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef pkwarts het volgende:
Ik was nou niet echt enthousiast over die frontjes, maar als ik dit zie...toch stiekem best mooi
[afbeelding]
Whoot die is idd erg vet. Zo begin ik steeds meer te begrijpen waarom Microsoft niet de high tech look van de ps3 op gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Mmmh, niet mijn smaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Jij wacht op de frontjes van Pucca, Barbie, My Little Pony, Hello Kitty en de Knuffelberen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:17 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het wel een leuk frontje, maar ik wil wel iets exclusievers
Custom Design Nintendoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij wacht op de frontjes van Pucca, Barbie, My Little Pony, Hello Kitty en de Knuffelberen?
Zeeekerrs coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Ik durf te wedden dat een week nadat hij uit is de eerste korte tuts al online staan hoe je de LEDjes kan vervangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:23 schreef twi het volgende:
Ziet er inderdaad een beetje cheap ass uit, dat PGR erop. Je zal de kleur van de grote knop wel niet aan kunnen passen naar rood ofzo. Dat wordt dus gewoon krabben
Tijdens de console tests (dat lopende band productie filmpje) zie je dat de Xbox al diverse lichtjes heeft. Heb rood, groen en blauw gezien.... !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat een week nadat hij uit is de eerste korte tuts al online staan hoe je de LEDjes kan vervangen
Heeft toch iets met Xbox live status te maken ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tijdens de console tests (dat lopende band productie filmpje) zie je dat de Xbox al diverse lichtjes heeft. Heb rood, groen en blauw gezien.... !
Mmm,... nooit gezien. Wat Twi zegt klopt wel.... maar wie weet... misschien is het aan te passen in het menu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heeft toch iets met Xbox live status te maken ofzo?
picsquote:The Xbox360 was not on display at all save for 2 employee only demonstration booths. I did catch the intern working the booth and make him run me through Windows XP Media Center interacting with the XBox360, and here are all the images I captured during the demonstration. One thing was very evident, if you do not like long loading times, and I mean LONG, then do not use Windows XP MCE to serve files to your Xbox360.
Weet nog steeds niet wat dat is.... een programma waarmee je je hele huis kan besturen ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[url=http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=67268]pics[/img]
Media Centre schijnt dus niet helemaal lekker te werken met X360. Denk niet dat veel mensen hier dat sowieso zouden gebruiken
1 of 22, dat zijn een hoop trailersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Dit vind ik dan wel weer geil.... overzichtjes
[afbeelding]
pssst, dat is media centerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Dit vind ik dan wel weer geil.... overzichtjes
[afbeelding]
Ik voorzie een grote markt voor een FamiBox 360 frontjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:40 schreef Morthill het volgende:
Gewoon een Revo frontje maken en die op je 360 zetten
Is wel mooier dan het standaard frontje van de 360. Daarbij maak je dan ook een leuke statement.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voorzie een grote markt voor een FamiBox 360 frontje
Dit bedoelde J allard dus met logistieke problemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Er worden al 360's geleverd in Amerikaanse winkels
Behalve dan dat dit niet echt een probleem isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit bedoelde J allard dus met logistieke problemen
Nee, dit is de oplossingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit niet echt een probleem is
niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit niet echt een probleem is
Dat is voor MS een probleem jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
niet?
Wedden dat er zometeen domme medewerkers zijn die zo'n ding aan iemand geven of zelf mee naar huis nemen, dat is echt een probleem hoor
Nou ja een probleem. Zulke zaken zijn onvermijdelijk. Hier in Nederland of sowieso in Europa zie ik het niet gebeuren. Ik las ergens dat onze logistiek vanuit Frankrijk en Azie gedaan wordt.... komt wel goed. Sommige zaken gaan echter op donderdagnacht al open.... erg coolquote:
Ik sta gewoon pas om 10 uur ofzo voor de winkel, ik heb niet een pre-order kit genomen om me te haastenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou ja een probleem. Zulke zaken zijn onvermijdelijk. Hier in Nederland of sowieso in Europa zie ik het niet gebeuren. Ik las ergens dat onze logistiek vanuit Frankrijk en Azie gedaan wordt.... komt wel goed. Sommige zaken gaan echter op donderdagnacht al open.... erg cool
Niet een pre-order kitquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik sta gewoon pas om 10 uur ofzo voor de winkel, ik heb niet een pre-order kit genomen om me te haasten. Ik ga er iig zeker niet om middernacht voor naar een winkel
Ja ik zie het nu ook inquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Misschien onduidelijk geschreven. Ik heb dus wel een pre-order kit genomen, maar juist omdat ik dan zeker weet dat er eentje voor me klaar ligt en ik mooi uit kan slapen.
Ik moet werken en heb geen vrije dagen meer. Ik moet s' avonds.... hele dag in spanning of ze mijn systeem stiekum toch niet verkopen. Hoe werkt dat eigenlijk.... houden ze echt het aantal xboxen vast naar aanleiding van verkochte pre kits ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:17 schreef pkwarts het volgende:
Half vier pas kan ik de FRS binnenlopen. Die dag wordt echt hel.
Ik geloof van wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk.... houden ze echt het aantal xboxen vast naar aanleiding van verkochte pre kits ?
http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/accessories.htmquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:29 schreef Retuobak het volgende:
Da's wel erg veel
Waar kun je de prijzen van alle accessoires eigenlijk nalezen?
Prutserquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet werken en heb geen vrije dagen meer. Ik moet s' avonds.... hele dag in spanning of ze mijn systeem stiekum toch niet verkopen. Hoe werkt dat eigenlijk.... houden ze echt het aantal xboxen vast naar aanleiding van verkochte pre kits ?
Gelukkig wel koopavonden ivm Sinterklaar
omg old school van bovenafquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:40 schreef pkwarts het volgende:
Zag net de volgende titel die naar de Xbox 360 komt, Monster Madness:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met tot z'n vieren tegelijk door hordes zombies, honden, vampieren heen hakken en schieten. Geen titel die je bij de launch ervan MOET hebben, maar misschien leuk voor uit de budgetbak een keertje
hmmm tja. Is dat de draadloze of met draad?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:27 schreef pkwarts het volgende:
Ik dacht erover een 2e controller te halen maar ik zie zojuist..... 45 euro
Ik wacht nog wel even
Dat is de draadloze. Met draad is 35 euro.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hmmm tja. Is dat de draadloze of met draad?
Ik wil er namelijk een halen voor m'n PC
Er schijnt ook een hele deathmatch en CTF in te zitten enzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omg old school van bovenaf
en 4 player co-op, schitterend
maar geen 60 euro waard
2de controller kan wachten voor mij, tword al duur genoegquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat is de draadloze. Met draad is 35 euro.
True, maar ik heb het al eens vergeleken met de prijzen van nu en dat verschilt eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:35 schreef Retuobak het volgende:
poeh poeh, dat had allemaal best wat goedkoper gemogen.
Het is zelfs allemaal wat goedkoper geworden, links Xbox 1 en rechts Xbox 360:quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
True, maar ik heb het al eens vergeleken met de prijzen van nu en dat verschilt eigenlijk niet.
Ze kunnen een memory card erbij kopenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Fillipe het volgende:
Kunnen mensen met dat core pakket eigenlijk wel data van de games opslaan? Of zijn ze min of meer ook verplicht om toch een HD erbij te kopen?
Ik wel, maar dat kunnen we mss wel een dag missen als er geen verplichte practica bijzittenquote:
Consolse ¤360quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik haal sowieso een tweede controller en zo'n play and charge kit. Eigenlijk moet ik ook een RGB-kabel hebben.
En dan ook nog games... pfff het wordt wel duur allemaal.
Misschien dat ik hem toch later koopquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Consolse ¤360
Games ¤120
Controller ¤40,00 (mediamarkt)
idd prijzig geintje
Dat wordt een flinke lange rij bij de Dixons dan, als ze 't na moeten gaan tellenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik gooi elke dag al mijn muntgeld uit zijn portomonnee in een potje en dat heb ik net geteld. Er zit bijna 300 euro in, kan ik mooi wat games en accessoires van kopen.
Sterker nog, sommige zaken in de VS (best buy bijv.) hebben nu al de eerste consoles op voorraadquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:47 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb de hele mikmak waarschijnlijk iets eerder aangezien ik het bij een vriend kopen waarvan zijn broer een gameshop heeft. Lijkt me stug dat de winkels exact op 2 december bevoorraad worden
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Consolse ¤360
Games ¤120
Controller ¤40,00 (mediamarkt)
Pwning n00bs on xbox live, Priceless
idd prijzig geintje
Ik hoorde van jouw verkoper dat ze om half vijf de niet-opgehaalde-xboxenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
houden ze echt het aantal xboxen vast naar aanleiding van verkochte pre kits ?
Uiteraard 2 games erbij nemen. Kunt ook 1 en geen conrtoller, spaart al 100euroquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem toch later koop
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke lange rij bij de Dixons dan, als ze 't na moeten gaan tellen
Argh, frustrend idee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sterker nog, sommige zaken in de VS (best buy bijv.) hebben nu al de eerste consoles op voorraad
Toch maar eens pre-orderen dan. Xbox 360 is uiteraard kitje voor gehaald, games had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
1 ). Pre-orderen is altijd slim.
2). Volgens mij is dat best een redelijke tv om op te gamen ja.
Als ik een goede TV wil kom ik uit bij Philips of Sony. Niet goed?quote:
52kg,quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou deze nemen als gewone breedbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/(...)031EA2F?opendocument
PHILIPS![]()
Dat kan de Xbox makkelijk hebben.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan de Xbox makkelijk hebben.
Weet ik niet. Staat niets bij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef Xrenity het volgende:
Impressive!
En dat zijn geen target renders, right?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Ziet er goed uit! Jammer dat Madden me niks interesseert
Behalve de laatste screen die is wel met FSAA geschotenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat Madden nog wel een snufje FSAA kan gebruiken
Ah okay, heb nu nog wel Pro Evolution 4 voor de Xbox maar is elk spel backwards compatible? Anders bewaar ik hem voor de X360 namelijk, en zo niet dan gaat het lekker in de verkoop.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:11 schreef Legendkiller het volgende:
Yep, volgend jaar.
Yep, die is al bevestigd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:07 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens is het eigenlijk al bekend of Pro Evolution Soccer naar de 360 gaat ?
Ah okay bedankt voor je info, denk dat ik PES 4 dan maar in de verkoop gooi.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:23 schreef Legendkiller het volgende:
Xbox spellen op de Xbox 360 bedoel je?
Een x aantal titels zullen vanaf dag 1 backwards compatible zijn op de Xbox 360. Het zal dan met name gaan om de bekende titels (Halo, Halo 2) en een lijst hiervan zal uiteindelijk op Xbox.com te zien zijn. In de loop der tijd zullen daar meer titels aan toegevoegd worden, maar ook nu geldt; er is nog niet bekend gemaakt welke. Het is dus puur afwachten of net die ene game (in dit geval Pro Evo 4) backwards compatible is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |