Achterlijk groot plaatje even weggegooid.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Strolie haalt toch geen Xbox360 bij launch, dus die foto mocht best wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat tragerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Wie beweert trouwens dat het schandalig is? Ik zou het alleen wel jammer vinden als dat zo is. (ken mensen die op zo'n achterlijk klein TV'tje gamen)
Ja, maar soms moet je wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.
En 16:9 games zijn nog gewoon op een 4:3 TV te spelen, alleen wat kleinerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef PandorasBox het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat MS door een vroegtijdige launch een voorsprong denkt te krijgen. De Ps2 kun je niet echt met de X360 vergelijken.
Waar de Ps2 toen geen concurrentie tijdens haar launch had -behalve DC- moet de X360 het tijdens de feestdagen tegen de Ps2, PSP en DS op gaan nemen. Alledrie apparaten zijn erg populair onder de massa, en ook nog eens veel goedkoper ook.
Next-gen begint eind dit jaar. Maar is de massa er wel klaar voor? We zien het wel. ;]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Nee next gen komt pas in de vorm van een afstandbediening toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als alle games zowel een 4:3 stand als een 16:9 stand hadden. Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.
Was getekend,
Groot beeld 4:3 eigenaar.
Straks wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.
Definieer "verkloot" eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
als ze maar niet denken dat ik me tv inwissel inplaats van me 360 als ik geen normaal beeld krijg.
als mijn beeld verkloot is omdat ik een "ouderwetse" 4:3 tv heb dan hebben ze dat mooi mis.
de 360 gaat eerder de deur uit dan dat ik me tv de deur uit trap
Maar hoe weet ik nou wat hij "kut beeld" vindt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:33 schreef Bastard het volgende:
ver-kloot.
Als in kut beeld bij het gamen snap u?
Vooral langwerpiger.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef rockstah het volgende:
Ik héb een 4:3 TV en zet mijn xbox altijd op breedbeeld. Is veel scherper
Letterboxed neem ik aan. Want breedbeeld op een 4:3 tv is gewoon dom.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef rockstah het volgende:
Ik héb een 4:3 TV en zet mijn xbox altijd op breedbeeld. Is veel scherper
Weet je wat ik vind?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.
Nee, gewoon wide screen. Geeft een filmachtig effect en is vele malen scherperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Letterboxed neem ik aan. Want breedbeeld op een 4:3 tv is gewoon dom.
Het ziet er idd uit als DVD films op 4:3, maar dat is gewoon uitgerekt beeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
Nee, gewoon wide screen. Geeft een filmachtig effect en is vele malen scherper
quote:Went a 360 press event today in London, thought I’d share my impressions with the forum.
Hardware
The controller is excellent, way better than the previous iterations, pretty much as comfortable as the Gamecube one with the nice analogue sticks of the ‘S’.
The 360 works as a media centre extender and can sync with normal PCs and even iPods to play music and video. Minter’s light synth looks cool, much better than the likes of media player.
Anyway, erm, fuck all that, what about the games?...
PGR3
I played this the most, they said it was 90% complete. All the tracks were in (I think: Las Vegas, Tokyo, London, New York, Nuremburg?), but it suffered from slowdown now and again. It looked great. At first glance you might not see a massive difference between it and PGR2 but as soon as you start playing you notice little details and touches. The draw distance is amazing, although I did notice some Halo2-esque texture popping on far away objects. The blur effect is great though: I was driving down embankment and as you look out of the side of the car the fencing has become a grey blur and you can see the London eye and the lovely South Bank architecture beyond, it’s convincingly deep. In fact, this last point is really what really stands out about everything I saw: depth. The draw distance, possibly the fact it’s hi def, the lighting – hard to explain, but there’s definitely something about it that does feel new.
The gameplay is very similar to PGR2, the handling is a little better I would say because it’s easier to point the nose into corners. The Kudos system is more complicated, with points for late braking, drift braking, taking corners quickly (“brisk”). There is no “good line” anymore, you just get a percentage at the end of the event for how much of the time you spent on the racing line, which increases your Kudos.
All in all I thought it was great, not revolutionary (it’s a driving game), but I’m really excited by the prospect of getting stuck into it.
PDZ
I was impressed by this. I played the rooftop mission and the one after. The rooftop mission was fairly prescriptive and linear but good fun and the one after, which starts in an underground car park (there’s a video online that most of you have seen), had choices. You can attach a silencer to your gun and go stealthy: taking out cameras, headshots. Or go in like Rambo dual wielding SMGs. There’s a section where you must infiltrate a hideout, you can go through the main entrance and give ‘em hell, or take a side route and creep through with the silencer taking people out. Or, attempt to creep through, fuck-up your headshot, attract everyone’s attention, and be forced to go postal – which is what happened to me ;-) It’s a little like Hitman in this respect, in fact, I’d say you could sum up PDZ as a cross between Halo (it’s quite slow paced and tactical like the original), Splinter Cell and Hitman.
The graphics are great in some respects; draw distance, smoothness, death animation, but not so hot in terms of art direction -- in places it looked a little basic, but it wasn’t totally complete, maybe they will spruce it up. The cartoony style works well when it’s all moving and the weapons have a good feel. There are some lovely touches, body armour falls of guards with your first shot, condensation on walls, good physics when you blow up barrels: corpses fly. Nice.
The cover feature (things go third person and you hide behind objects) works really well I think. The videos I saw made it look crap because who ever was playing was fairly shit, but once you get used it’s really nice.
Overall I’m encouraged but after two levels in a busy room, being interrupted by having to consume nibbles it’s hard to judge the nuances that make a game like this great. Still, I think this is going to be an essential purchase and the thing I’m most relieved about is that there are definitely a few ways to approach the game.
Call of duty
It’s a COD game with spiffy graphics. The bits I played where linear but it definitely had tonnes of atmosphere (the smoke effects and audio are very impressive), I can imagine it being really good, but I didn’t play through any great set-pieces, which is what these sorts of games are all about. It wasn’t as impressive as PDZ or PGR3, but it’s worth buying if you like FPS.
Kameo
I don’t usually like this kind of game and I didn’t think much of it. To be fair I didn’t really give it a chance, the graphics are very impressive and there are some neat ideas, that’s it.
DOA
This is just DOA in hi def, not that interesting. Although it did reveal the 360 controller’s d-pad to be a big improvement for beat ‘em ups compared the shit ones on the original Xbox.
Overall, I would say this: When you first play on the 360 you’ll think it’s not such a massive leap, but after 30 seconds (maybe less) you’ll start to see the difference. As I said to one of the guys there, don’t compare PGR3’s graphics to PGR2, compare them to PGR, these are launch games so that’s a fair comparison. If you think about it that way, the difference is huge.
I’m pissed off I’ll have to wait a couple of months before I can play on one again.
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.quote:The controller is excellent, way better than the previous iterations, pretty much as comfortable as the Gamecube one with the nice analogue sticks of the ‘S’.
Dit vind ik toch wel een beetje een flauw argument.quote:As I said to one of the guys there, don’t compare PGR3’s graphics to PGR2, compare them to PGR, these are launch games so that’s a fair comparison. If you think about it that way, the difference is huge.
Ja maar hij bedoeld gewoon dat mensen niet hun conclusies voor de graphics voor de komende 5 jaar op de 360 gaan trekken uit de eerste games.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een beetje een flauw argument.Ondanks dat 'ie wel een punt heeft. Moet je toch nota bene wel een next-gen launch titel kunnen vergelijken met ieder willekeurig spel op een console die een generatie làger ligt?
Daar sta je dan.quote:
Blur effect in PGR3!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Genoeg gezeik, tijd voor een hands-on!
[..]
Ik vond de GC controller eigenlijk helemaal niks, maar dat kwam vooral door de bagger analoge sticks.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.
Ik heb het toch echt liever zonder, de beelden die ik tot nu toe heb gezien gaven al een goed gevoel van snelheid. Daar heb ik blur niet echt voor nodig.quote:
Met photoshop even het doosje eruit knippenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoe maak ik een foto zwart/wit, maar wel met die groene Xbox kleuren?
Moet toch ook anders kunnen? Met kleurenschuifjes klooien in Photoshop ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Met photoshop even het doosje eruit knippen
Stuur de foto, doe ik het voor jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet toch ook anders kunnen? Met kleurenschuifjes klooien in Photoshop ofzo?
De kwaliteit zal op een HD TV wel veel beter zijn, maar ik denk niet dat je last zult krijgen van karteltjes op je oude tv.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef Fillipe het volgende:
Zo, ik heb ook maar de reserveringskit gekocht! En ik heb PGR 3 er alvast bij besteld. Oude xbox ga ik verkopen en zo heeft men weer genoeg geld voor deze prachtige investering.
Heb trouwens een grote oude Sony tv, maar is de kwaliteit straks echt véél minder als je het gaat vergelijken met zo'n HD TV (of iets dergelijks) ? Of maakt het opzich niet zoveel uit? Wil namelijk geen karteltjes zien
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:13 schreef Retarded het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven... vandaag shopmanagersdag gehad van Free Record Shop. We kregen een presentatie van iemand van Microsoft en hij trok gewoon een 360 met controller uit zijn tas! Iedereen zat er natuurlijk dood bij, maar ik begon een beetje te flippen... ik MOEST en zou met dat ding op de foto, wat helaas niet gelukt is omdat hij snel door moest naar de volgende presentatie. Wel heb ik em in m'n handen gehad, en de controller ook!
Wel een foto van veraf kunnen maken.. vrij donker en onscherp, maar tis te zien:
[afbeelding]
*Jaloers is*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:13 schreef Retarded het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven... vandaag shopmanagersdag gehad van Free Record Shop. We kregen een presentatie van iemand van Microsoft en hij trok gewoon een 360 met controller uit zijn tas! Iedereen zat er natuurlijk dood bij, maar ik begon een beetje te flippen... ik MOEST en zou met dat ding op de foto, wat helaas niet gelukt is omdat hij snel door moest naar de volgende presentatie. Wel heb ik em in m'n handen gehad, en de controller ook!
Wel een foto van veraf kunnen maken.. vrij donker en onscherp, maar tis te zien:
[afbeelding]
En daar zit je dan, schitterende console maar moet je nog 2 maanden wachten op een spelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had je hem niet even snel knock out kunnen meppen en ervandoor kunnen gaan met dat ding?
Je kunt alvast media gaan streamen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En daar zit je dan, schitterende console maar moet je nog 2 maanden wachten op een spel
was het plan... zat er een eindje vanaf. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het best een forse kerel wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had je hem niet even snel knock out kunnen meppen en ervandoor kunnen gaan met dat ding?
Controller voelde goed, console was kleiner en lichter dan ik verwacht had. Had bepaalde verwachtingen die niet helemaal klopten dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Vertel meer! Vertel meer! Hoe voelde de controller? Was hij aangesloten? Liet hij nog games zien?
Ja, snelheid ging ook goed wat ik zo in filmpjes zag, tot aan het gevoel aan toe dat je denkt.. is het nog wel slim om harder te gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt liever zonder, de beelden die ik tot nu toe heb gezien gaven al een goed gevoel van snelheid. Daar heb ik blur niet echt voor nodig.
quote:The Xbox 360 has the potential to make gamers famous. Don’t believe me? Project Gotham Racing 3 has tested up to 300,000 spectators watching a race on the Heroes Channel (a feature that tracks the Top 50 players and allows you to watch their races in real-time, or via short-delay).
Bij EA hebben ze ook een 360 staan.. maar ze hebben alleen de case zeg maar, zonder inhoud..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Vertel meer! Vertel meer! Hoe voelde de controller? Was hij aangesloten? Liet hij nog games zien?
Super !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef pkwarts het volgende:
Zijn jullie nou allemaal zo groot of heb ik het verkeerde kitje gekregen?
[afbeelding]
erg flauw, ik weet het
Dat heb ik met PGR2 vaak nog....Gaan, gaan, gaan, bocht, blijven gaan, nog verder blijven gaan..... REMMEN!!!!! Laat remmen vind ik heerlijk, lekker de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, snelheid ging ook goed wat ik zo in filmpjes zag, tot aan het gevoel aan toe dat je denkt.. is het nog wel slim om harder te gaan
*Gniffel* Zo'n gozer en nog heeft z'n vriendin de broek aan in huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je wel.
Als mijn geliefde beneden TV zit te kijken op de plasma dan ga ik net zo makkelijk boven even zitten te gamen op onze mini-TV.
Er zijn in mijn collectie maar weinig films die 100% 16:9 zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het mooiste zou natuurlijk zijn als alle games zowel een 4:3 stand als een 16:9 stand hadden. Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.
GC is gewoon een kutcontroller...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jottem, ik vond de Xbox S veel fijner.
Had het niet beter junnen zeggen! 1x tegen de muur smijten wegens woede en ze zijn al stuk!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GC is gewoon een kutcontroller...
Keertje knijpen deed al wonderen, naast dat ze gewoon voor kleine handjes gemaakt zijn... hetzelfde krampeffect als bij de PS2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Had het niet beter junnen zeggen! 1x tegen de muur smijten wegens woede en ze zijn al stuk!!
Ja maar ik bedoelde de 360 controller. Heb nou echt al van drie mensen ofzo gehoord dat ze die al hebben vastgehouden. Vandaar:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
De GC controller hebben we het nu geloof ik over.
quote:
Niet gaan overdrijven nuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan hierop gamen![]()
Joh, over 20 jaar hebben we die allemaal thuis.![]()
Kijk, dan héb je tenminste wat aan 1080i ondersteuning in gamesquote:
Ja,.. en een tweede hypotheek puur om je Eneco rekeningen te betalenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dan héb je tenminste wat aan 1080i ondersteuning in games
Je zal geen stookkosten meer hebben of ieder geval het drastisch omlaag brengenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en een tweede hypotheek puur om je Eneco rekeningen te betalen
quote:Japanse Xbox360-gamers krijgen gratis game
AMSTERDAM - Microsoft Japan heeft aangekondigd dat iedereen die een limited edition van de Xbox360 aanschaft een gratis testversie van Final Fantasy XI krijgt.
Final Fantasy XI is een zogenaamde Mass Multiplayer Online Role Playing Game, oftewel MMORPG, waarbij duizenden spelers tegelijk in een virtuele wereld kunnen gamen. Gamers die de speciale 'limited edition Xbox360 package' aanschaffen kunnen vanaf de Japanse lancering van de console op 10 december met het spel aan de slag.
Het gaat echter wel om een testversie, die weggegeven wordt om mogelijke fouten in het spel te ontdekken, voordat deze in de winkels ligt.
Zouden ze Amerikanen/Europeanen niet juist moet belonen omdat die zoveel Xboxjes hebben gekocht?quote:
Dat heeft waarschijnlijk gewoon te maken met het feit dat de ontwikkelaar daar zit en je zoiets altijd groots moet testen en dan is het stiekem toch handiger om dat in je thuisland te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zouden ze Amerikanen/Europeanen niet juist moet belonen omdat die zoveel Xboxjes hebben gekocht?
Gaan ze die Japanners weer proberen over te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |