Go ahead!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Ik hoop dat het volgende topic wat meer in het teken zal staan van gangster rap.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
Danger Doom - The Mouse and the Mask! Wat een plaat!
Zoooo, helemaal over 't hoofd gezien. Ga 'm snel eens checken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
Danger Doom - The Mouse and the Mask! Wat een plaat!
Heej AA! Hoe is het nou?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef AboruAsli het volgende:
*What more can I say? Top billing!*
Toffe titel!
tevens tvp
Laters!!
AA
Now playing: Al Tariq - God Connections
met BSplayer of VLC kan je volgens mij dat geluid wel fixen, moet je maar ff googlen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Had een tijd geleden Style Wars gedownload en wou hem net eens gaan bekijken, zit er tussen het beeld en het geluid wel 5 minuten verschil ofso![]()
ik heb nog een torrent voor een avi van style wars, wel redelijk goeie kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Had een tijd geleden Style Wars gedownload en wou hem net eens gaan bekijken, zit er tussen het beeld en het geluid wel 5 minuten verschil ofso![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=486_0_1_0_Cquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Een tijdje geleden had iemand hier een link gepost waar je allemaal clips van de WU-Tang kon downloaden, nu is m'n computer laatste geformateerd, dus ook mijn favorieten zijn weg, heeft iemand die link nog voor me?
* S-Two bekijkt nu EPMD - The Big Payback![]()
Thanx matequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef Ez3 het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/comments.php?id=486_0_1_0_C
Wu-Tang Clan Amsterdam '97 (390 Mb)
http://www.skoften.net/comments.php?id=423_0_1_0_C
Naar beneden scrollen, staat veeel Wu-Tang..
![]()
Ik had die link gepost, ik ga ff op zoek, mijn favo's zijn nml ook weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Een tijdje geleden had iemand hier een link gepost waar je allemaal clips van de WU-Tang kon downloaden, nu is m'n computer laatste geformateerd, dus ook mijn favorieten zijn weg, heeft iemand die link nog voor me?
* S-Two bekijkt nu EPMD - The Big Payback![]()
Yo Mar10!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heej AA! Hoe is het nou?
Hoe staat het met de verhuizing?
En idd, Danger doom is vet
Is even luisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Vette mixtape
http://www.juiceisdunaam.nl/
Shit zeg! Da's juist het eerst wat ik altijd regel hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen Internet aansluiting in m'n crib, dus dat zuigt. Ik moet me dus beperken tot posten tijdens de baas zijn tijd.
nah is gewoon 1 track aan elkaar gemixt, tis ook maar 15 minuten ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is even luisterenGeen tracklist?
erg mooi appartementje heb je daarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit zeg! Da's juist het eerst wat ik altijd regel haha
Jawel mensen. Een pheateau van mn appartement. En wel 't toilet..
[afbeelding]
Thanks mênquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erg mooi appartementje heb je daar![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ook een beetje een achterliggende gedachte. Ik maak veel edit-remixen (heb vorige week net mijn 100ste gemaakt, ben ook lid van mixclubs e.d.). En aangezien er vroeger echt in de tape gesneden werd, staat het scheermes een beetje als symbool voor het editten.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
ff vraagje, ik zie hier nu op The Box een gruwelijke mix video, met alle nederlandse top rappers erin, en linksonder het logo van TopNotch.
Is deze remix ( video of mp3 ) ergens te downloaden? Het gaat echt van Kaal of Kammen naar Tjappies en Mammmies, echt een gruwelijke mix![]()
.
Gaaf man! Wanneer is de housewarming voor ons HHC'ers?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Verhuizing is inmiddels alweer achter de rug hoor! Zijn inmiddels helemaal gesettled in Barendrecht.
Heb alleen nog geen Internet aansluiting in m'n crib, dus dat zuigt. Ik moet me dus beperken tot posten tijdens de baas zijn tijd.
Hoe is het met jouw jobsearching trouwens?
Lachequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje een achterliggende gedachte. Ik maak veel edit-remixen (heb vorige week net mijn 100ste gemaakt, ben ook lid van mixclubs e.d.). En aangezien er vroeger echt in de tape gesneden werd, staat het scheermes een beetje als symbool voor het editten.
Vandaar dat ik dit wel geinig vond![]()
Vannacht nog gekeken bij een maat van mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Was wel grappig, want ik begon daar ook over gisteren tijdens het kijken en op het moment dat ik uitgepraat was, kwam het, was wel vet. Ik vind het ook echt een vette sample, je voelt gewoon gewoon echt die graffitie emotie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Oh en JJ, de intro waar jij op doelt komt idd uit Style Wars.
Laters!!
AA
Ik vind idd alleen die toilet seat al de moeite waard voor een housewarmingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.superchargerrecords.com/; die mixtape vind ik nog steeds wel tof.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef VeX- het volgende:
Is er behalve TopNotch ook andere goede Nederlandse rapmuziek? Dat label lijkt net de Nederlandse Microsoft wat rapplaten betreft.![]()
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Style Wars blijft na tig keer kijken nog steeds vet ja.
Ik irriteer me alleen altijd aan die ene gast die al die pieces zit te verneuken.
Kijk hier eens: http://www.60free.nl/quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef VeX- het volgende:
Is er behalve TopNotch ook andere goede Nederlandse rapmuziek? Dat label lijkt net de Nederlandse Microsoft wat rapplaten betreft.![]()
Coole extra bij de dubbel-DVD is dat je die gasten ook ziet zoals ze vandaag de dag zijn. Inclusief CAP. Die gast is nog steeds bezig met graffitti!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?
Ja klopt! Wel tof. Moet 'm weer 's opzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Coole extra bij de dubbel-DVD is dat je die gasten ook ziet zoals ze vandaag de dag zijn. Inclusief CAP. Die gast is nog steeds bezig met graffitti!!
Laters!!
AA
Ik vind 'm op het begin wel dope, daarna wordt ie iets te uitgebreid. en ja het klinkt een beetje electronisch en daar hou ik ook niet echt van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Jimmy het volgende:
Ik heb al eens een eerder versie hiervan in het 'Post hier je muzikale ideetjes' topic geplaatst, maar hier zitten natuurlijk de echte hiphopkenners.
Ik heb zelf een beat in elkaar geknutseld, en ik ben op zoek naat wat (constructieve) kritiek:
http://jimmy.safekimono.nl/music/hiphop2_4.mp3
Als iemand zin heeft om er wat lines over te spitten, graag, ik kan zelf echt niet rappen.
Ken ik niet eigenlijk.. die producties van Prince Paul vind ik altjid wel dope. Maar eens checken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Is Handsome Boy Modeling School hier al eens langs gekomen? Project van Prince Paul en Dan "The Automator" Nakamura.. wat vinden jullie ervan?
Dankzij hem is dat hele cross- gelul begonnen. Maar ik begreep juist dat hij geen fuck geeft om hoe mooi de piece is, maar alleen geeft om het zoveel mogelijk verspreiden van zijn naam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?
Die throw up zette ie zeker tof neer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Dankzij hem is dat hele cross- gelul begonnen. Maar ik begreep juist dat hij geen fuck geeft om hoe mooi de piece is, maar alleen geeft om het zoveel mogelijk verspreiden van zijn naam.
Hij zet die throw up trouwens wel flex.
Wat het meest erg was, is die piece van Seen, waar dan later ook een throw up van Cap doorheen staat.
ik heb het een tijdje geleden hier al eens genoemd, ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Is Handsome Boy Modeling School hier al eens langs gekomen? Project van Prince Paul en Dan "The Automator" Nakamura.. wat vinden jullie ervan?
Echt zonde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die throw up zette ie zeker tof neer.
Wordt ook mooi in beeld gebracht. Je ziet Seen bezig en dan later BAAAAM. Cap erover heen.
Vier uitschieters, een rijtje aardige songs, één absolute misser en zeer vervelende skits tussendoor, da's "White People" in één zin. Niet echt een topper wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Klopt (x2quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vier uitschieters, een rijtje aardige songs, één absolute misser en zeer vervelende skits tussendoor, da's "White People" in één zin. Niet echt een topper wat mij betreft.
’Arrhythmia’ van Antipop Consortium is dat wel. Draai 'm sinds kort weer erg vaak, briljante plaat!
presentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef 2000seasons het volgende:
5 november DITC in de melkweg en 3 december JayDee in de sugar factory...klinkt aardig vet. nog mensen die planen hebben om erheen te gaan??
Terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
present
binnenkort ff kaartjes halen
Zijn er dan TWEE ijsmannen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:55 schreef -Angel- het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het talent van de Ijsman?
Nah maar het was wel een lekkere ruige pit , en cdtjes voor 5 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er nog haringen uit de grond getrokken?
klinkt wel goed,quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
damn, dat moet haast wel goed zijn met deze namen
hoe klonk het eerste half uur uzumaki?
en wat de hell doet Jim Jarmusch hierop?
edit: hier kan je wat nummers luisteren: http://www.flashenhanced.com/thinkdifferently/
Valt toch wel mee, zo erg is het toch niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:36 schreef MMaRsu het volgende:
Omg ja wat een fakking nerd, ik zag hem net op The Box, wat een fucking rommel![]()
http://www.ijsman.net/multimediatekst.htmquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:56 schreef Quannum het volgende:
Zijn er dan TWEE ijsmannen?
There can be only one.![]()
Jawel rommelquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, zo erg is het toch niet.
The Psycho Realm, House of Pain, Beatnuts (?)..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef S-Two het volgende:
Wat zijn een beejte vergelijkbare artiesten met Cypress Hill/Delinquent Habits
allmusic zegtquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef S-Two het volgende:
Wat zijn een beejte vergelijkbare artiesten met Cypress Hill/Delinquent Habits
Lijkt wel erg veel op "Wait" van de Ying Yang Twins.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Jimmy het volgende:
Ik heb zelf een beat in elkaar geknutseld, en ik ben op zoek naat wat (constructieve) kritiek:
http://jimmy.safekimono.nl/music/hiphop2_4.mp3
stond die niet al op Day of the Megabeast?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
kick?
http://www.daybydayent.com/audio/dubL-TheLifeILeadfeatMFGRIMM.mp3
"nieuwe" GM Grimm track
True. Wel een erg dikke track! Die Wu meets Indie-shizzle vind ik trouwens ook erg goed te pruimen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stond die niet al op Day of the Megabeast?![]()
Yup! Large Professor rockt hè? Ik draai dat fijne HIjack album de laatste tijd veel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:02 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Voor de rest draai ik momenteel voornamelijk mid jaren '90 shit. Veel Buckwild, Large Pro en dat soort spul. Blijft erg vet hoor!
Fantastic..ro...ro..romanticquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja klopt! Wel tof. Moet 'm weer 's opzetten.
Wildstyle is ook een vette aanrader. Daar zit wel een soort van verhaaltje in (Lee speelt de schrijver Zorro) en het acteerwerk is ook niet echt bijzonder maar de sfeer, de muziek (military cut!!!!) én de cast is super.
Kevie Kev, Busy Bee, Grandmaster Flash, Cold Crush Brothers, Rocksteady Crew etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de dvd en de video, maar op de dvd missen de laatste 10 minuten (GMF live.. da's jammer).
Ziet hier
Maggotron? Wasda? Nog niet eerder van gehoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup! Large Professor rockt hè? Ik draai dat fijne HIjack album de laatste tijd veel.
En verder nog wel wekelijks ouwe 2 Live, Diamond Shell en .. veel Maggotron!!!
[afbeelding]
Maggtron? 't Is instrumentaal.... hmm.. ken je die eerste megamixen van Mr. Mixxx van de 2 Live Crew én "Space Is The Place" van Jonzun Crew?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:31 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Maggotron? Wasda? Nog niet eerder van gehoord.
Grappig dat Newcleus erin staat. Toffe track hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:07 schreef Z het volgende:
Top 10 Rap Baselines, volgens Stylus.
http://www.stylusmagazine.com/feature.php?ID=1903
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |