Go ahead!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Ik hoop dat het volgende topic wat meer in het teken zal staan van gangster rap.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
Danger Doom - The Mouse and the Mask! Wat een plaat!
Zoooo, helemaal over 't hoofd gezien. Ga 'm snel eens checken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
Danger Doom - The Mouse and the Mask! Wat een plaat!
Heej AA! Hoe is het nou?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef AboruAsli het volgende:
*What more can I say? Top billing!*
Toffe titel!
tevens tvp
Laters!!
AA
Now playing: Al Tariq - God Connections
met BSplayer of VLC kan je volgens mij dat geluid wel fixen, moet je maar ff googlen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Had een tijd geleden Style Wars gedownload en wou hem net eens gaan bekijken, zit er tussen het beeld en het geluid wel 5 minuten verschil ofso![]()
ik heb nog een torrent voor een avi van style wars, wel redelijk goeie kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Had een tijd geleden Style Wars gedownload en wou hem net eens gaan bekijken, zit er tussen het beeld en het geluid wel 5 minuten verschil ofso![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=486_0_1_0_Cquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Een tijdje geleden had iemand hier een link gepost waar je allemaal clips van de WU-Tang kon downloaden, nu is m'n computer laatste geformateerd, dus ook mijn favorieten zijn weg, heeft iemand die link nog voor me?
* S-Two bekijkt nu EPMD - The Big Payback![]()
Thanx matequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef Ez3 het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/comments.php?id=486_0_1_0_C
Wu-Tang Clan Amsterdam '97 (390 Mb)
http://www.skoften.net/comments.php?id=423_0_1_0_C
Naar beneden scrollen, staat veeel Wu-Tang..
![]()
Ik had die link gepost, ik ga ff op zoek, mijn favo's zijn nml ook weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Een tijdje geleden had iemand hier een link gepost waar je allemaal clips van de WU-Tang kon downloaden, nu is m'n computer laatste geformateerd, dus ook mijn favorieten zijn weg, heeft iemand die link nog voor me?
* S-Two bekijkt nu EPMD - The Big Payback![]()
Yo Mar10!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heej AA! Hoe is het nou?
Hoe staat het met de verhuizing?
En idd, Danger doom is vet
Is even luisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Vette mixtape
http://www.juiceisdunaam.nl/
Shit zeg! Da's juist het eerst wat ik altijd regel hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen Internet aansluiting in m'n crib, dus dat zuigt. Ik moet me dus beperken tot posten tijdens de baas zijn tijd.
nah is gewoon 1 track aan elkaar gemixt, tis ook maar 15 minuten ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is even luisterenGeen tracklist?
erg mooi appartementje heb je daarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit zeg! Da's juist het eerst wat ik altijd regel haha
Jawel mensen. Een pheateau van mn appartement. En wel 't toilet..
[afbeelding]
Thanks mênquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erg mooi appartementje heb je daar![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ook een beetje een achterliggende gedachte. Ik maak veel edit-remixen (heb vorige week net mijn 100ste gemaakt, ben ook lid van mixclubs e.d.). En aangezien er vroeger echt in de tape gesneden werd, staat het scheermes een beetje als symbool voor het editten.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
ff vraagje, ik zie hier nu op The Box een gruwelijke mix video, met alle nederlandse top rappers erin, en linksonder het logo van TopNotch.
Is deze remix ( video of mp3 ) ergens te downloaden? Het gaat echt van Kaal of Kammen naar Tjappies en Mammmies, echt een gruwelijke mix![]()
.
Gaaf man! Wanneer is de housewarming voor ons HHC'ers?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Verhuizing is inmiddels alweer achter de rug hoor! Zijn inmiddels helemaal gesettled in Barendrecht.
Heb alleen nog geen Internet aansluiting in m'n crib, dus dat zuigt. Ik moet me dus beperken tot posten tijdens de baas zijn tijd.
Hoe is het met jouw jobsearching trouwens?
Lachequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje een achterliggende gedachte. Ik maak veel edit-remixen (heb vorige week net mijn 100ste gemaakt, ben ook lid van mixclubs e.d.). En aangezien er vroeger echt in de tape gesneden werd, staat het scheermes een beetje als symbool voor het editten.
Vandaar dat ik dit wel geinig vond![]()
Vannacht nog gekeken bij een maat van mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef S-Two het volgende:
Was wel grappig, want ik begon daar ook over gisteren tijdens het kijken en op het moment dat ik uitgepraat was, kwam het, was wel vet. Ik vind het ook echt een vette sample, je voelt gewoon gewoon echt die graffitie emotie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Oh en JJ, de intro waar jij op doelt komt idd uit Style Wars.
Laters!!
AA
Ik vind idd alleen die toilet seat al de moeite waard voor een housewarmingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |