http://www.superchargerrecords.com/; die mixtape vind ik nog steeds wel tof.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef VeX- het volgende:
Is er behalve TopNotch ook andere goede Nederlandse rapmuziek? Dat label lijkt net de Nederlandse Microsoft wat rapplaten betreft.![]()
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Style Wars blijft na tig keer kijken nog steeds vet ja.
Ik irriteer me alleen altijd aan die ene gast die al die pieces zit te verneuken.
Kijk hier eens: http://www.60free.nl/quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef VeX- het volgende:
Is er behalve TopNotch ook andere goede Nederlandse rapmuziek? Dat label lijkt net de Nederlandse Microsoft wat rapplaten betreft.![]()
Coole extra bij de dubbel-DVD is dat je die gasten ook ziet zoals ze vandaag de dag zijn. Inclusief CAP. Die gast is nog steeds bezig met graffitti!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?
Ja klopt! Wel tof. Moet 'm weer 's opzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Coole extra bij de dubbel-DVD is dat je die gasten ook ziet zoals ze vandaag de dag zijn. Inclusief CAP. Die gast is nog steeds bezig met graffitti!!
Laters!!
AA
Ik vind 'm op het begin wel dope, daarna wordt ie iets te uitgebreid. en ja het klinkt een beetje electronisch en daar hou ik ook niet echt van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Jimmy het volgende:
Ik heb al eens een eerder versie hiervan in het 'Post hier je muzikale ideetjes' topic geplaatst, maar hier zitten natuurlijk de echte hiphopkenners.
Ik heb zelf een beat in elkaar geknutseld, en ik ben op zoek naat wat (constructieve) kritiek:
http://jimmy.safekimono.nl/music/hiphop2_4.mp3
Als iemand zin heeft om er wat lines over te spitten, graag, ik kan zelf echt niet rappen.
Ken ik niet eigenlijk.. die producties van Prince Paul vind ik altjid wel dope. Maar eens checken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Is Handsome Boy Modeling School hier al eens langs gekomen? Project van Prince Paul en Dan "The Automator" Nakamura.. wat vinden jullie ervan?
Dankzij hem is dat hele cross- gelul begonnen. Maar ik begreep juist dat hij geen fuck geeft om hoe mooi de piece is, maar alleen geeft om het zoveel mogelijk verspreiden van zijn naam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd. wat een eikel is dat. hij zegt dat het zo mooi is dat het kapot moet ofzo toch?
Die throw up zette ie zeker tof neer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Dankzij hem is dat hele cross- gelul begonnen. Maar ik begreep juist dat hij geen fuck geeft om hoe mooi de piece is, maar alleen geeft om het zoveel mogelijk verspreiden van zijn naam.
Hij zet die throw up trouwens wel flex.
Wat het meest erg was, is die piece van Seen, waar dan later ook een throw up van Cap doorheen staat.
ik heb het een tijdje geleden hier al eens genoemd, ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Is Handsome Boy Modeling School hier al eens langs gekomen? Project van Prince Paul en Dan "The Automator" Nakamura.. wat vinden jullie ervan?
Echt zonde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die throw up zette ie zeker tof neer.
Wordt ook mooi in beeld gebracht. Je ziet Seen bezig en dan later BAAAAM. Cap erover heen.
Vier uitschieters, een rijtje aardige songs, één absolute misser en zeer vervelende skits tussendoor, da's "White People" in één zin. Niet echt een topper wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef Ez3 het volgende:
Klopt (x2quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vier uitschieters, een rijtje aardige songs, één absolute misser en zeer vervelende skits tussendoor, da's "White People" in één zin. Niet echt een topper wat mij betreft.
’Arrhythmia’ van Antipop Consortium is dat wel. Draai 'm sinds kort weer erg vaak, briljante plaat!
presentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef 2000seasons het volgende:
5 november DITC in de melkweg en 3 december JayDee in de sugar factory...klinkt aardig vet. nog mensen die planen hebben om erheen te gaan??
Terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
present
binnenkort ff kaartjes halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |