GTA is superquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Morthill het volgende:
god, de hype neemt nu echt absurde vormen aan. GTA
En met auto's uit VC en een extra eiland & nieuwe missies...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
GTA...hetzelfde spel dat je al 4 jaar op de PS2 kunt spelen maar dan minder mooi.
Precies de reden dat ik het na VC definitief heb opgegeven. Ik bedoel, in de tijd van GTA 1 kon dit, maar nu is het een beetje, kansloos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
En met auto's uit VC en een extra eiland & nieuwe missies...
Die nieuwe missies komen toch op het zelfde neer zoals bij alle GTA games.
-Vermoord die.
-Achtervolg die.
-Lever dit af.
Zo slecht is die analoge stick nu ook weer niet, al begin ik wel last te krijgen na een potje tennis van 30 minutenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind GTA als reeks echt niet verkeerd, je kunt er ontzettend veel plezier mee beleven. Maar op zo'n klein schermpje met dat analoge dingetje waar je al verkrampte duimen van krijgt door er alleen maar naar te kijken lijkt het me niet zo geslaagd.
En mario gaat alleen maar over een wereldje in gaan, bowser verslaan en prinsesje redden. En dat al 25 jaar, hoe zat moet je die games wel niet zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
-Vermoord die.
-Achtervolg die.
-Lever dit af.
Och.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil wel Gta, maar ik vind dat er maar weinig titels zijn om naar uit te kijken.
Ga jij maar weer chatten op je PSP. Dan gebruik je em nog eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En mario gaat alleen maar over een wereldje in gaan, bowser verslaan en prinsesje redden. En dat al 25 jaar, hoe zat moet je die games wel niet zijn.
Jaloers dat ik kan chatten en jij niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga jij maar weer chatten op je PSP. Dan gebruik je em nog eens.![]()
Ik ben gewoon GTA moe.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
-Vermoord die.
-Achtervolg die.
-Lever dit af.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef BMH het volgende:
Als je geen andere games hebt om op te geilen.... dan geilen we maar over een geupgrade port.
Ja, dat kan.quote:zijn UMD movies nou te kijken met fw1.50
Jep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef HomerJ het volgende:
Kan je met dit kabeltje je PSP direct aansluiten op je PC?
in 3 uur? Ik doe er wel langer mee. En ik speel bagger veel burn outquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA
Dat trekt de PSP batterij trouwens echt niet![]()
Ik heb mijn PSP in een week tijd al 4 keer moeten opladen
Burnout trekt m binnen 3 uur leeg...
ik kan lekker picochatten met me dsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Jaloers dat ik kan chatten en jij niet?
En ik ben niet GTA moe, ik heb elk GTA spel gespeeld en elke keer vind ik gewoon een goede sfeer in de game en het verhaal kan mij altijd boeien.
jaa okeequote:Op zondag 9 oktober 2005 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb hem ook nog niet. Wel lang wachten, maar he, 't is gratis he.
Als je je PSP een tijdje niet gebruikt kan je em beter helemaal uitzetten.. in een nachtje slapen zuigt iequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo te zien is dat gewoon een USB->Mini-USB kabel, dus dat moet werken.
Poe, ik schrok net even. M'n PSP wilde niet meer aan. Maar de batterij bleek helemaal 0% te zijn ('k zal hem wel aan hebben laten staan toen ik hem opborg ofzo), dus nu ligt ie weer mooi op te laden
Op het forum van yourpsp.com zijn er al een aantal mensen die hem binnen hebben. Ook die van pas eind september hebben geregistreerd, dus de datum van registratie maakt geen zak uit. Het gaat dus om mensen uit belgie en nederland. Sony UK verstuurt altijd een grote partij met UMD's direct naar de personen toe, dus je hebt niks te maken met Sony Benelux. Dus hopelijk versturen ze weer snel zo'n partijquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:05 schreef spenky het volgende:
iemand die spiderman al? ik word ongeduldig
1 | http://img346.imageshack.us/img346/6448/pspbg9rh.jpg |
omfg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, die OS / winamp etc of is dat geen psp screenshotquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:04 schreef BIGGI het volgende:
Heb nu PSP Radio (0.34) aan de praat, toch wel erg vet!
Was ff kutten met de IP instellingen, ik moest het "Custom" instellen ipv "Easy" kom ik net achter![]()
Vanavond even verder kloten om PVNC aan de praat te krijgen
[afbeelding]
VNC, oftewel gewoon je pcbeeld/controls via wifi naar je pspquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef ARKON het volgende:
[..]
omfg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, die OS / winamp etc of is dat geen psp screenshot![]()
Ja gaat over het internet, via de shoutcast servers... Als het eenmaal werkt is het geluid best goed, lekker hard en gewoon 128 KPSquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik geloof dat ik ga downgraden................ Gaat PSP radio over internet?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Is downgraden wel helemaal veilig?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Daar mag toch niet over gepraat worden![]()
ik dacht dat het was dat je niet over downgraden mag praten maar wel legale homebrewquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij mocht je wel praten over downgraden, als je maar geen links naar sites e.d geeft, en ook niet zegt voor welke doeleinden je het gebruikt.
Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Ik dacht dat er een Jak (of was het nou daxter) kwam en SSX komt in novemberquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:04 schreef mbn het volgende:
Zijn er ook versies van Jak & Daxter of SSX er voor de PSP?
ik heb hem al een week geleden gehad, inmiddels weer terug op eBay geplaatst wat een boutfilmquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:05 schreef spenky het volgende:
iemand die spiderman al? ik word ongeduldig
Ja nou die witte ben ik niet zeker van.. kan ook nog een zwarte Japanse zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:30 schreef Noax het volgende:
Zo dat heb je goed voor elkaar, ik zou voor een witte gaan!
Wat betaal je uiteindelijk voor die PSP?
1 2 3 4 5 6 7 | XX XX X X X X X X XXXX |
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef jna het volgende:
weet iemand nog een goede site voor mooie psp wallpapers??
Hubba Hubbaquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:27 schreef jna het volgende:
http://boards.ign.com/PSP_Wallpaper_Designs/b8569/
hier staan ook mooie, vooral die van carmen electra en jessica alba![]()
![]()
Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef devv05 het volgende:
Heb gisteren mijn PSP besteld voor 222 euro (volgens mij laagste prijs momenteel in Nederland) en heb 'm als het goed is volgende week binnen, eindelijk!
Kan niet wachten
Ja je kunt er europese games mee spelen, en je kunt je psp op Nederlands of Engels instellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:55 schreef kayzie het volgende:
Mischien een stomme vraag nu.
Maar ik ben niet zo heel thuis in de wondere wereld die playstation portable heet.
Ik wil er een kopen in Japan. Ik ga daar namelijk naartoe. Kan je met zon ding ook Europese spellen en zo spelen? En kan je hem dan ook in het Nederlands of Engels zetten?
Geen ideequote:Verder, hoeveel kost hij daar?
Nee.quote:En kan je er ook een mp3 cd in afspelen?
Nee alleen Umd's. Je kunt wel filmpjes op je memorystick zetten, maar die moet je eerst converteren naar Mp4.quote:En een DVD? Of alleen UMD? En kan hij dat niet converteren?
Nee dusquote:En zit er een harde schijf in en zo ja hoeveel?
Graag gedaanquote:Dank je wel!
MediaMarkt (Alkmaar iig andere vestigingen weet ik niet) is ie nu voor 222 euroquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar?
Ik ga hem deze week halen bij FRS voor 225 euro(10 % korting met een ANWB pas)
thnxquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:20 schreef nlboy het volgende:
[..]
http://www.plasmadesign.co.uk/PSP.htm
http://interfacelift.com/psp/
De GTA Website zal het wel het beste weten he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef err het volgende:
wat is nou de release datum van GTA in nederland? Ik lees 28-10 in de reclamefolders, 25-10 op de gta website en 15-10 op www.gameshop.nl
we zullen zien, die 15-10 moet toch ergens vandaan komen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GTA Website zal het wel het beste weten he?
US datum?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef err het volgende:
[..]
we zullen zien, die 15-10 moet toch ergens vandaan komen...
0.35 pre is uit. Trouwens geen icecast (zoals Fok Radio bijvoorbeeld) proberen, want dan hangt de hele PSPquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:31 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Ja gaat over het internet, via de shoutcast servers... Als het eenmaal werkt is het geluid best goed, lekker hard en gewoon 128 KPS
Inderdaad, had die nieuwe versie eergisteren ook gezien.. Kreeg em toen even niet aan de praat, denk dat ik vergeten was de config en de playlist over te kopierenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
0.35 pre is uit. Trouwens geen icecast (zoals Fok Radio bijvoorbeeld) proberen, want dan hangt de hele PSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |