Jep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef HomerJ het volgende:
Kan je met dit kabeltje je PSP direct aansluiten op je PC?
in 3 uur? Ik doe er wel langer mee. En ik speel bagger veel burn outquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA
Dat trekt de PSP batterij trouwens echt niet![]()
Ik heb mijn PSP in een week tijd al 4 keer moeten opladen
Burnout trekt m binnen 3 uur leeg...
ik kan lekker picochatten met me dsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Jaloers dat ik kan chatten en jij niet?
En ik ben niet GTA moe, ik heb elk GTA spel gespeeld en elke keer vind ik gewoon een goede sfeer in de game en het verhaal kan mij altijd boeien.
jaa okeequote:Op zondag 9 oktober 2005 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb hem ook nog niet. Wel lang wachten, maar he, 't is gratis he.
Als je je PSP een tijdje niet gebruikt kan je em beter helemaal uitzetten.. in een nachtje slapen zuigt iequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo te zien is dat gewoon een USB->Mini-USB kabel, dus dat moet werken.
Poe, ik schrok net even. M'n PSP wilde niet meer aan. Maar de batterij bleek helemaal 0% te zijn ('k zal hem wel aan hebben laten staan toen ik hem opborg ofzo), dus nu ligt ie weer mooi op te laden
Op het forum van yourpsp.com zijn er al een aantal mensen die hem binnen hebben. Ook die van pas eind september hebben geregistreerd, dus de datum van registratie maakt geen zak uit. Het gaat dus om mensen uit belgie en nederland. Sony UK verstuurt altijd een grote partij met UMD's direct naar de personen toe, dus je hebt niks te maken met Sony Benelux. Dus hopelijk versturen ze weer snel zo'n partijquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:05 schreef spenky het volgende:
iemand die spiderman al? ik word ongeduldig
1 | http://img346.imageshack.us/img346/6448/pspbg9rh.jpg |
omfg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, die OS / winamp etc of is dat geen psp screenshotquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:04 schreef BIGGI het volgende:
Heb nu PSP Radio (0.34) aan de praat, toch wel erg vet!
Was ff kutten met de IP instellingen, ik moest het "Custom" instellen ipv "Easy" kom ik net achter![]()
Vanavond even verder kloten om PVNC aan de praat te krijgen
[afbeelding]
VNC, oftewel gewoon je pcbeeld/controls via wifi naar je pspquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef ARKON het volgende:
[..]
omfg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, die OS / winamp etc of is dat geen psp screenshot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |