Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er haddenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef Morthill het volgende:
In groningen zijn ze nog volop verkrijgbaar. Dixons, Media Markt, Nedgame. Noem maar op.
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Vroeg ook om PGR3 al te reserveren maar dat ging nog niet
Bij de gcshop wel als je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spelquote:
Dan ga ik komende week maar even naar de Dixonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.
Ik hoop trouwens dat je PGR3 wel ergens kunt kopen voor onder de 60 eu, in de winkel dan, niet online. GCshop heeft em voor 52,50 staan, wel een schappelijke prijs![]()
2e op de lijst? Je moet toch gewoon terugkomen met een bonnetje op 2 december, ik heb niets over lijsten gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
90% zeker van wel dan... maar ja tis ook niet zeker dat je hem nog kan kopen in de winkel dan he... wat ga je doen Gijs, wat ga je doen......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spel
Volgens mij is het zo dat je op easy vrijwel niet dood kunt gaan terwijl op veteran ben je na 2 schoten doodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef pkwarts het volgende:
Wanneer komen er nou weer eens CoD 2 filmpjes uit waarbij de speler niet een of andere mongool is die meer geraakt wordt dan hij raak schiet en er overduidelijk godmode aanstaat? Die laatste bij IGN ook weer....
Mass Effect lijkt me echt helemaal topquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Morthill het volgende:
Zag een orc, dacht gelijk WoW voor Xbox 360
De enige game die een must have is geworden na de release is Mass Effect.
Zin om een potje te PGR3-en op launchdag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef twi het volgende:
Ik neem ook geen kitje, ik zie wel bij launch of ik geld heb. Als ik geld heb en hij is er, haal ik 'm. Anders wordt het komend jaar![]()
Maar het kriebelt wel heel ergggggggg godverrrrrrrrr
Same here, zit je ook nergens aan vastquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef kepler het volgende:
ik ga hem gewoon bij de Makro halen op launchdag
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Zin om een potje te PGR3-en op launchdag?![]()
Help Twi aan een 360quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...
erg positief dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Kameo hand on
http://xbox360.ign.com/articles/656/656995p1.html
[afbeelding]
Ik ga ook voor CoD2,... en Kameoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
erg positief dus
Echter ga ik toch echt voor CoD2, platformers zijn niet mijn ding
Verbaasd je dat nu echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Ik las/zag net dat "hackers" 3 Xbox 360 dev kits in handen hebben. Ze gaan waarschijnlijk proberen een modchip te maken VOOR dat de X360 launcht.
ik stort dan ook wel wat hoor schatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Ik las/zag net dat "hackers" 3 Xbox 360 dev kits in handen hebben. Ze gaan waarschijnlijk proberen een modchip te maken VOOR dat de X360 launcht.
Allard zei dan ook in een interview met gamespot was het geloof ik dat ze er vanuit gingen dat de Xbox 360 gehackt zou worden (al was er volgens hem geen poule op kantoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.
tis zoiezo onzin om te roepen dat iets niet te kraken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.
Mij verbaast het idd dat die mensen een Dev kit in handen weten te krijgen... Moet lastig zijn er een ergens vandaan te halen, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verbaasd je dat nu echt?En waar las je het voordat de geruchtenmolen op volle toeren draait
Die grote battle is natuurlijk maar een veldslag. Volgens een hands-on verbind dat oorlogsgebied diverse levels met elkaar. Je moet het dus zien als een singleplayer adventure games met veel levels waarin je alleen en rustig loopt, puzzles oplost, characters ontmoet, vijanden en eindbazen verslaat. Het is dus totaal niet alleen maar grote veldslagenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis zoiezo onzin om te roepen dat iets niet te kraken is.
ALLES is te kraken, tis alleen een kwestie van tijd.
Ik weet trouwens niet wat ik nou van kameo moet denken, die eerste grote trailer met die grote veldslag vond ik er duf uitzien, maar de screens enzo zien er wel weer super uit
Nu kan ik echt niet meer wachten, ziet er weer heerlijk uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef Black-Hole het volgende:
Nog een filmpje van PGR3. Dit keer op de Las Vegas baan.
Format : 960 x 540 25 fps
Codec : XVID
Length : 2 minute(s) 22 seconds
Erg mooi weer
Idd, ik ga dnek ik echt een dag vrij nemen van college om mijn 360 te testenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu kan ik echt niet meer wachten, ziet er weer heerlijk uit![]()
Nog 55 dagen![]()
die toevoeging en avatarchange was heel slim, maar we trappen er nog steeds niet inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef Retuobak het volgende:
Black & White 2? (en ja dat meen ik serieus)
Wat een gewaagde gokquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Nee, maar er gaan geruchten dat ze met een titel bezig zijn.
Ik gok op of een vervolg op Fable of een nieuwe franchise.
I knowquote:
Dungeon Keep3rquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
I know
Maar het had veel meer kunnen zijn hoor, het zou mogelijk gaan om een game die voor EA wordt ontwikkeld. En aangezien EA de rechten heeft van alle oude bullfrog titels........
vraag me af in hoeverre je een devkit kan krakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Software matig modden is misschien een betere optie net zoals bij de PSP.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
vraag me af in hoeverre je een devkit kan krakenwaarschijnlijk zit er zo goed als geen beveiling op omdat de ontwikkelaars de spellen moeten testen enzo. Dus echt heel veel nut zal het niet hebben denk ik
ook schijnt de beveiliging hardware-matig in elke 'chip' te zitten. Dus als 1 chip merkt dat er iets mis is dat tie dan ermee stopt. Klinkt iig moeilijk te hacken, maar alles wat mensenhanden kunnen maken is door mensenhanden te breken
Ik gok dat Fable 2 wel naar de Xbox 360 komt inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Nee, maar er gaan geruchten dat ze met een titel bezig zijn.
Ik gok op of een vervolg op Fable of een nieuwe franchise.
Hij is allang in de koelkast gezet, maar ik hoop dus dat ze hem er eens uit gaan halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Morthill het volgende:
B.C. Hoe lang geleden is die game al aangekondigd. 3 jaar inmiddels toch wel?
Dimitri suckedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik gok dat Fable 2 wel naar de Xbox 360 komt inderdaad.
Misschien blazen ze B.C. wel nieuw leven in en misschien dimitri?
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagtquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
Pre-installed shit op je Xbox HDWallpapers, games, music etc. etc.
Zo te lezen wel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef piet_pelle het volgende:
Am I being fucked?
Daar lijkt het op ja, morgen maar weer eens voor de 3e keer langsgaan. Ik moet wel die AB erbij krijgen, jammer dat ik al aanbetaald heb dan kan ik niet meer naar een andere winkel toe.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat Dimplus een eigen preorder lijst heeft en niet met die kitjes werkt... ik zou gewoon terug gaan en het verhaal met de kitjes uitleggen, ze zouden er wel van moeten weten natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb een 40 euro aanbetaling gedaan maar helemaal geen kit of shirt of whatever gekregen, bij de Dimension plus in Groningen. Iemand anders die ook niks kreeg?
Ik krijg een beetje het idee dat de verkoper daar de x360 launch een beetje probeert te verkutten. De eerste keer dat ik daar kwam om de X360 te bestellen zei ie dat ik helemaal geen aanbetaling hoefde te doen. En nu weer, geen kitje maar wel betaald? Am I being fucked?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
kwas net wakker man, niet zeurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:29 schreef PandorasBox het volgende:
Had je ochtendhumeur? Je ziet er niet echt gezond uit. :p
Er staat in ieder geval iets op.... en hij kost geen 100 euro... hij zit bij mij 399 packquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagt
Je zou zeggen dat de HD er goedkoper van wordt.
Trieste figuren die overal wat op te zeiken hebben, noemen ze users zoals jou.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagt
Je zou zeggen dat de HD er goedkoper van wordt.
Het valt idd op..... bashen bashen en bashen !quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Trieste figuren die overal wat op te zeiken hebben, noemen ze users zoals jou.
zulke mensen hebben meestal als eerste een nieuwe consolequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het valt idd op..... bashen bashen en bashen !
Hype.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Interview van Eurogamer met J. Allard: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61217
Ik ga denk ik toch maar zo'n reserveringskit scoren, want dalijk zijn ze uitverkocht en moet ik vele te lang wachten. Dan maar liever in december kopen en rustig aan doen met games zodat ik ook mijn backlog nog kan wegwerken
Ik? Een Xbox op launch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij haalt hem toch ook gewoon met de launch? Ik weet het zeker
2 weken na de launch heb jij gewoon een 360 thuis staan, royquote:
Wel de bon goed bewaren, anders ben je alsnog screwed. Ik heb em in een plastic hoesje gedaan, die helemaal dichtgetaped, en dat geval weer vastgetaped aan de achterkant van een kastje in mn slaapkamer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Interview van Eurogamer met J. Allard: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61217
Ik ga denk ik toch maar zo'n reserveringskit scoren, want dalijk zijn ze uitverkocht en moet ik vele te lang wachten. Dan maar liever in december kopen en rustig aan doen met games zodat ik ook mijn backlog nog kan wegwerken
Heb er gelukkig ook 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Alleen figuren zoals Roy halen geen preorder kitquote:
Puur en alleen omdat de winkel waar ik mn 360 ga halen geen pre-order kits heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen figuren zoals Roy halen geen preorder kit
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen figuren zoals Roy halen geen preorder kit
Gelukkig lees je het ook niet als ik wèl eens positief ben over de X360.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het valt idd op..... bashen bashen en bashen !
Ach, als je het vergelijkt met de 40-50 euro die je vaak al voor een memorycard betaalt valt het reuze mee. Zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gelukkig lees je het ook niet als ik wèl eens positief ben over de X360.
Maar kom op zeg. 100euro voor zo'n HD en dan allemaal gare meuk erop. Ik neem aan dat er betaald wordt om op de HD te mogen staan?
gare meukquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar kom op zeg. 100euro voor zo'n HD en dan allemaal gare meuk erop. Ik neem aan dat er betaald wordt om op de HD te mogen staan?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Waarom noemen ze die vent van Microsoft altijd alleen bij zijn voorletter? Ik zie overal J. Allard staan, dat is best vreemd. Of heet hij Jay? Maar waarom schrijven ze het dan als J.?
Ik snap het niet.
quote:James Allard (commonly known as J) is a Corporate Vice President and the Chief XNA Architect at Microsoft. He is also a founder of Microsoft's first foray into the video game industry, the Xbox. Allard oversees all design and engineering for the Xbox console, peripherals, Microsoft's multiplayer online service Xbox Live, as well as development tools for video game developers. His responsibilities for Xbox carried over to Microsoft's 2005 video game console, the Xbox 360.
He is actually best known in the software field for his historic memo about the coming rise of the internet sent to Microsoft leaders in the mid 90s, reshaping the direction of the entire company. A Boston University graduate, with a bachelor's degree in computer science, Allard has also been known to play The Game as part of Team Pink. On Xbox Live, Allard plays as "Hiro Protagonist".
Ken je ook de reden erachter?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef Xrenity het volgende:
Nee,... vind het helemaal niet duurquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is waar... het is niet nieuw ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zo gek is de redenatie van Xrenity niet hoor... Een Compaq PC wordt verfoeid omdat ie pre-installed shit heeft staan, maar bij de 360 is het een ei van Columbus![]()
Het ligt er ook aan wat er geinstalleerd staat. Bij een Compaq/Dell/IBM pc staan fijn de programma's Norton/McAfee geinstalleerd, evenals een versie van Microsoft Works of Office. Dit zijn allemaal programma's met licentie waar je gewoon voor betaalt ook al is het een demo versie. Bij een pc kan de prijs oplopen tot een paar honderd euro extra vanwege de pre-installed shitquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zo gek is de redenatie van Xrenity niet hoor... Een Compaq PC wordt verfoeid omdat ie pre-installed shit heeft staan, maar bij de 360 is het een ei van Columbus![]()
dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind umj krom.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu kunnen ze dus naar muziek luisteren waar ze niet in geinteresseerd zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Fliepke het volgende:
Microsoft vind het duf als mensen een hd hebben en er een wereld aan mogelijkheden voor hun opengaat die ze nog niet kunnen gebruiken omdat er nog niks op de hd staat. Ik kan ze er geen ongelijk in geven, jij wel?
En wat voor gamequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind umj krom.
Behalve dat, je kan het vast ook erg snel weghalen.
maar wat is er mis met een pre-installed GRATIS game?
Volgens mij wel, maar of ie nu al uit is of pas vanaf de launch, wil je nou echt een nederlands blad?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er eigenlijk al een Nederlands Xbox 360 Magazine?
Jij hebt iig het doosje gekregenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat, ik heb zo'n preorder kitje gehaald bij de Dixons in Rotterdam (lijnbaan) en die vent wist er niet zoveel van. Hij heeft mijn naam en telefoonnummer op een lijst geschreven (ik was overigens de enige op die lijst) en ik heb nu de kassabon en dat doosje.
Moet goed komen, toch?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij hebt iig het doosje gekregen![]()
Ja graag. Lees nu altijd de PC Gameplay en ik vind dat een zeer goed blad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar of ie nu al uit is of pas vanaf de launch, wil je nou echt een nederlands blad?
Was te verwachten.quote:XBOX 360 LAUNCH: DEMAND OUTSRIPS SUPPLY
Microsoft's "decided we're going to take a little bit of heat on allocations," says J Allard
14:10 Microsoft is admitting that it's not going to meet demand with Xbox 360 on day one of launch in Europe.
Speaking candidly about the company's launch plans at X05, the ever vocal J Allard explained that Microsoft has "decided we're going to take a little bit of heat on allocations, frankly, in all the territories rather than take a lot of heat in one or two territories... we're going to have some disappointment in terms of what we can provide to retail and ultimately to the consumers this year."
In fact, the company sees this as an inevitable price to pay for - virtually - simultaneous worldwide launch. Xbox UK boss Neil Thompson has explained that the demand shortfall is "part of the decision to have Europe at the forefront of the launch window," during talk with trade publication MCV, while also echoing Allard's words: ""Demand is exceptionally high, so we're not going to meet all of that on day one," Thompson said.
However, Thompson added that Microsoft is viewing Xbox 360's launch over a six to 12 week period rather than spunking everything on day one as it were (not sure whether to flag that 'poor excuse for lack of launch units' or not), and MCV reports that well-placed sources suggest Europe is to see around 600,000 units by Christmas 2005, a third of which will find their way into the UK.
Well, perhaps not all quite as dismal as might first appear then for UK and European consumers desperate for Xbox 360 action, although depending on how utterly nuts everyone goes for Microsoft's next-gen console, punters may still be waiting until the new year to get their hands on the machine.
Of gewoon het welbekende marketing truukje?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was te verwachten.
X360 is hotttttt.
Dus je pre-order kitje betekent niet automatisch een console op 2 december?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was te verwachten.
X360 is hotttttt.
Ik heb gegarandeerd 2 december een 360 is mij verteld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dus je pre-order kitje betekent niet automatisch een console op 2 december?![]()
Iemand die hier wat meer duidelijkheid in kan scheppen?![]()
Ohw, en @ H.Flick: ik heb gewoon een pre-order kitje gehaald (dixons lijnbaan ook) maar nix geen lijstje. Ben benieuwd of dat lijstje wel iets zegt dan, als je er zelf om moet vragen om er op te komen. Ik denk dat ze je gewoon bellen als ze em hebben ofzo. Ik zorg gewoon dat ik bij opening voor de deur sta, met de kassabon in de hand![]()
Dus ze dachten bij MS niet van: "Sh*t, we hebben wel erg veel pre-order kits verspreid!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pre-order kit is gewoon gegarandeerd een X360..
ik heb voor me ps2 iets van 30 spellen en ik ben 105 euro kwijt aan 3 memory kaartjes geweest zodat ik met alles kon saven, ik heb met de xbox 1 iets van 60 spellen en de HD geeft nog steeds 50000+ aan , zelfs met allemaal muziek erop krijg ik em niet vol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, als je het vergelijkt met de 40-50 euro die je vaak al voor een memorycard betaalt valt het reuze mee. Zeiken om het zeiken.
En je HOEFT um niet te kopen, zonder kan je ook prima spelen.
dat zal ook niet gebeuren. Want dan komen er mensen op 2 december een Xbox 360 kopen en dan krijgen ze te horen dat ze 2 maanden geleden een kitje hadden moeten kopen. Zo dom zal Microsoft ook niet zijn. Tuurlijk zal hij in bepaalde winkels snel uitverkocht zijn, maar dan kan je altijd nog naar de V&D ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:04 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Maar t ging dus meer om het feit dat ze niet aan de vraag naar x360's kunnen voldoen, die er naast de pre-orders nog is . Dat is dan duidelijk![]()
MM kennende hebben ze ook een pallet staanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dan kan je altijd nog naar de V&D ofzo
ik word gebeld als de xbox er is (ik neem aan ook als hij eventueel 1 december al in de winkel is)quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dus je pre-order kitje betekent niet automatisch een console op 2 december?![]()
Iemand die hier wat meer duidelijkheid in kan scheppen?![]()
Ohw, en @ H.Flick: ik heb gewoon een pre-order kitje gehaald (dixons lijnbaan ook) maar nix geen lijstje. Ben benieuwd of dat lijstje wel iets zegt dan, als je er zelf om moet vragen om er op te komen. Ik denk dat ze je gewoon bellen als ze em hebben ofzo. Ik zorg gewoon dat ik bij opening voor de deur sta, met de kassabon in de hand![]()
die ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
MM kennende hebben ze ook een pallet staan
Ze hadden gewoon een frontje erbij moeten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat er meer in dat kitje zou zitten dan alleen een long sleeve. Op z'n minst een informatieboekje over de Xbox.
Over je tepels gewreven?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag in m`n Longsleeve rondgelopen thuis
Is ook gelul, is gewoon een L.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef H.Flick het volgende:
Dat One Size Fits All is volgens mij ook een beetje overdreven. Ik pas hem makkelijk, maar als je iets "groter" bent gaat het nooit lukken natuurlijk.
Niet nodig joh, met dat dunne stoffie heb je zo van die Smint tepels. Glas snijduhhh!!quote:
Ik wil dan wel zien waar je je armen laat!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:08 schreef twi het volgende:
Dan zou ik dus 2 van die kitjes moeten kopen, ze verticaal door het midden open moeten knippen en daarna aan elkaar moeten naaien
Mij zit hij gewoon niet, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef GokuSFE het volgende:
Ik loop met de mouwtjes maar opgestroopt, ze zijn te kort. Mn ma heeft al aangeboden om er een t-shirt van te maken, lijkt me wel wat![]()
quote:Xbox 360 in for a Rocky Start
Allard admits that early adopters - and would-be early adopters - are in for tough times.
Microsoft has taken much pride in its plan to launch the Xbox 360 nearly simultaneously in Europe, North American and Japan, but is being overly ambitious?
In a candid interview with GameSpot, Microsoft's J Allard admits that early games showing up on the Xbox 360 won't be representative of the power of the console and hints at supply problems later in the year.
While there are several games that scream next-gen, some of the titles in the Xbox 360's launch line-up look like mildly better Xbox games. Microsoft's rush to market is the major problem here, something Allard freely admits:
"[Developers] are cutting corners. I mean, basically, what happens is when you get final hardware late, you're sloppy."
This sloppiness will also be the reason why the second round of games on Xbox 360 will likely be better than the first, or at the very least come closer to showing off the true potential of the hardware.
"[Developers will] be able to get a lot more out of the system next year," Allard says. "That's why games look better year over year. It's primarily because hardware comes in hot and developers use the deficiency of the schedule not just to learn about hardware, but also to cut a couple of corners."
Allard insists, however, that Microsoft will not be rushing its three major in-house games: Project Gotham Racing 3, Kameo: Elements of Power and Perfect Dark Zero.
"We're hoping all three of the first-party games make day one. We're on a good trajectory with all three of those. Can I guarantee day one? No. What we learned with Halo [2] is you don't ship a game before it's ready."
"[The developments teams are] all incredibly motivated and they're working very, very hard. They know there's a chance that they don't all make day one. They'll all make this holiday though."
Another big concern right now, especially in Europe, is that there simply aren't going to be enough Xbox 360s to go around.
Again, the near-simultaneous launch strategy is the problem, but, according to Allard, it's better to have frustrated customers everywhere than to take care of some people while ignoring others (as Sony has recently done with the PSP).
Though Allard is loathe to discuss hard numbers, he says things are coming along, but he suggests that there are going to be would-be Xbox 360 owners sitting empty-handed this Christmas
.
"Manufacturing is going really well and, honestly, we decided, as a management team, that we'd rather take the heat on all territories saying, 'We wish we had more,' and we had to say, 'Sold out,' in too many places."
"We'd rather take that heat than take the heat from Europe saying, 'Why do I have to wait for a year?' We designed a worldwide product with worldwide partners and worldwide ambition and the world deserves to see it all at the same time and we're not going to have enough."
Senior people at publishers in Europe recently told trade magazine MCV that Europe as a whole will only see 600,000 Xbox 360s this year, with about 200,000 of those coming to the UK.
As a benchmark, consider the PSP, which sold 185,000 units in the UK in just its first week on sale.
P L E A S E V I S I T O U R S P O N S O R :
Click here
UK Xbox boss Neil Thompson told MCV that meeting demand for Xbox 360 is going to be almost impossible.
"Demand is exceptionally high, so we're not going to meet all of that on day one. But this is part of the decision to have Europe at the forefront of the launch window. We could have decided to launch six months later."
Allard, too, admits that bringing this ship in is no easy task, but he's confident that with the global launch, Microsoft has picked the right strategy.
"We've got boat containers. We've got planes. We're going to have machines leaving on both."
"[The launch] is a logistical nightmare. It really is. It's going to be a whole new thing. It won't go perfect. It just won't."
Tja, vroeg je console op de markt willen brengen heeft zo z'n gevolgen. Maar wie weet... misschien is het wel een geslaagde tactiek van Microsoft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk artikeltje,.\
...
Toch uniek, zo'n launch.
Ik vind het wel tof dat hij zo eerlijk is over de dingen die iedereen natuurlijk allang wistquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk artikeltje,.
[..]
[/b]
Toch uniek, zo'n launch.
Ja eens, en het feit dat de hardware niet volledig benut wordt door 1st tier titels is erg logisch eigenlijk. Een Halo 1 loopt ook gewoon mijlenver achter op een Far Cry: Instincts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat hij zo eerlijk is over de dingen die iedereen natuurlijk allang wist
Waarom heb je het over een tier ipv een generatie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja eens, en het feit dat de hardware niet volledig benut wordt door 1st tier titels is erg logisch eigenlijk. Een Halo 1 loopt ook gewoon mijlenver achter op een Far Cry: Instincts.
eind december is nog steeds de eerste generatie hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom heb je het over een tier ipv een generatie?
Ik hoop overigens wel dat hij NIET bedoelt dat de 1e generatie gewoon voor geen meter gaat draaien (denk aan choppy frame-rates)....
* Skull-splitter denkt serieus na over de aanschaf eind december
Cool stukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk artikeltje,.
[..]
[/b]
Toch uniek, zo'n launch.
Ik weet het wel zeker. Ga er maar van uit dat ie bij de launch overal uitverkocht is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja, vroeg je console op de markt willen brengen heeft zo z'n gevolgen. Maar wie weet... misschien is het wel een geslaagde tactiek van Microsoft.
Ach, zo erg zijn de eerste games ook weer niet, maar ik wil gewoon graag het pakket met HD in huis hebben. Eind december heb ik een bonusje, dus dat kan dan wel, en als ik het opgemaakt heb niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
eind december is nog steeds de eerste generatie hoor
dan zal je toch voor de zomer moeten gaan. Maar je moet maar eens kijken naar het verschil tussen bv Halo 1 en Halo 2 of PGR 1 en PGR 2. Dat verschil is grafisch echt gigantisch, en hetzelfde zal natuurlijk gebeuren op de Xbox 360. Het zal wel goed lopen, maar ze kunnen er nog veel meer uithalen
vroeg op de markt brengen is niet het probleem (kwestie van plannen natuurlij), maar vooral de wereldwijde launch zorgt voor problemen. Wat logisch is natuurlijk, maar ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja, vroeg je console op de markt willen brengen heeft zo z'n gevolgen. Maar wie weet... misschien is het wel een geslaagde tactiek van Microsoft.
2.5 miljoen units dus dit jaar al!quote:Xbox 360 Predictions
It's also predicting an Xbox 360 tie-ratio of 2 games at purchase followed by three games after two months, and beyond. The same ratio is predicted for Revolution and PlayStation 3's launch.
WMS's report appears to be confident that Xbox 360 will manage 1.5 million units in the U.S. and 1 million units in Europe this year. The forecast presumes that the company began manufacturing the Xbox 360 in mid-August, and that initial production was 100,000 units per week, ramping to 150,000 or more by year-end. WMS says the company will manufacture an average of 125,000 – 135,000 over the 20-week period following the start-up. Xbox software sales will contribute $380 million in 2005.
netjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2.5 miljoen units dus dit jaar al!
Netjes..
quote:Eurogamer: So far we haven't seen any real "genre busters" for the 360 - just lots of franchise titles and multi format titles. Obviously it's early days, but are you confident that we're eventually going to get true next generation gaming?
J Allard: Well yeah, I think that in many ways what we've done with 360 in creating great development tools is we're going to attract more developers trying bigger and broader ideas. The difficultly, and the focus at launch is that people [publishers] want to do conventional things, and they want to hit all the conventional categories, they want to make sure all their franchise properties are out there, but we're going to do some breakout stuff. I've just played through Kameo - I haven't played a game like that [before]. The closest thing to it is Zelda, but in Zelda you just play one character with one gameplay mechanic throughout the entire game. Kameo has very diverse gameplay mechanics. I've played a lot of games in my day; I haven't played a game that's just like Kameo. So, I don't know if you call it 'genre-buster', or whatever category you put it in, or your opinion on how successful it'll be, but that's going to be right there at launch
quote:Eurogamer: Talking of Live, you keep mentioning the two million [worldwide subscriptions] figure, but we still don't know how many of those apply to Europe.
J Allard: Not enough.
Dat wordt dus 'speelt PGR3' op MSN?quote:Eurogamer: Are you integrating all of [the new Xbox Live features] with MSN Messenger?
J Allard: Yes, we're doing all of those things to try to increase the community. So between all of those thing where you remove the credit card requirements, you have a free entrée, you have easier trials, and you also have the web aspect so you can start growing the community there and connecting the dots for people who aren’t ready to bring their console online, I think we will overcome the hurdle and get to a critical mass in the different non-English-speaking territories and Europe more generally and really get the ball rolling. Europe is very important to us, not just with consoles, but Live growth as well.
Er zijn genoeg games waarin je met verschillende characters met verschillende abilities speelt.quote:Kameo has very diverse gameplay mechanics. I've played a lot of games in my day; I haven't played a game that's just like Kameo.
Tis allemaal een grote hype die we met zn allen levend houden Gijs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe tof Kameo ook gaat worden, meneer Allard overdrijft wel een beetje hoor
[..]
Er zijn genoeg games waarin je met verschillende characters met verschillende abilities speelt.
erm waar zijn dead or alive 4 en pgr 3?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:19 schreef GokuSFE het volgende:
Kwam net deze lijst van launchtitels tegen. [bron]:
- Perfect Dark Zero (Microsoft)
- Perfect Dark Zero Collector’s Edition (Microsoft)
- Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
- Kameo : Elements of Power (Microsoft)
- Call of Duty 2 (Activision)
- GUN (Activision)
- Quake IV (Activision)
- Quake IV Collector’s Edition (Activision)
- Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)
- Saint’s Row (THQ)
- The Outfit (THQ)
- NBA 2K6 (2K Games)
- NHL 2K6 (2K Games)
- Amped 3 (2K Games)
- The Elder Scrolls IV : Oblivion (2K Games)
- The Elder Scrolls IV : Oblivion Collector’s Edition (2K Games)
- Top Spin 2 (2K Games)
- FIFA 06 (EA)
- Madden NFL 06 (EA)
- NBA Live 06 (EA)
- Tiger Woods PGA Tour 06 (EA)
- Need for Speed : Most Wanted (EA)
En nog een Kameo gameplay filmpje:
http://www.playerone.be/videos/kameox05gp4.php
PGR3 staat er tussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm waar zijn dead or alive 4 en pgr 3?
misschien doelt hij daarop wel helemaal nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe tof Kameo ook gaat worden, meneer Allard overdrijft wel een beetje hoor
[..]
Er zijn genoeg games waarin je met verschillende characters met verschillende abilities speelt.
Allard heeft hem ook nog helemaal niet gespeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:00 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien doelt hij daarop wel helemaal niet
en heb je Kameo al gespeeld? Nee! Mond dus![]()
nee tuurlijk niet, de grote baas van de Xbox 360 heeft één van zijn system-sellers nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Allard heeft hem ook nog helemaal niet gespeeldOf was jij erbij toen hij dat deed?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, de grote baas van de Xbox 360 heeft één van zijn system-sellers nog niet gespeeld
En Allard doelt niet op wat Notorious zegt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
nee tuurlijk niet, de grote baas van de Xbox 360 heeft één van zijn system-sellers nog niet gespeeld
Goed punt over die airventsquote:I think Sony's talked a lot more than they've shown, and it's hard to line-up their claims versus Spring 06 and working out how they're going to get there. It's very ambitious. I still can't buy a 1080p television set in the US, let alone two of them to enjoy it! I don't have Gigabit Ethernet in my home, so I can't enjoy that, and they don't have vent holes on the side of their console yet so that air can flow through those very very powerful chips, so it still feels like they have a lot of work to do. They have nice movies though! Very nice movies! [laughs]
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En Allard doelt niet op wat Notorious zegt?
En waar is dàt nou weer goed voor?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb wel weer behoefte aan een leuke Xbox vs PS3 vs Rev. thread
kan je media-streamen vanaf de PC. Kan je dus TV kijken op je TV met de media-center gedoequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef H.Flick het volgende:
Je kon die Xbox360 toch aansluiten op een PC met Windows XP Media Center? Maar wat heb je er dan aan? Is de Xbox dan een soort HDD recorder geworden?
Want dat lijkt me ook wel leuk
Omdat Xrenity dan weer fijn de X360 kan bashen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
En waar is dàt nou weer goed voor?!
Goed puntquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan je dus TV kijken op je TV met de media-center gedoe
Het enige nut wat ik heb ontdekt is dat je een UTP-kabel gebruikt in plaats van iets anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Goed punt
Op een media center PC kan je TV opnemen, time shiften (dus live TV op pauze zetten) en gewoon al je media afspelen. Het gebeurt echter allemaal op de PC, niet op je Xbox 360. Dus zo geweldig is het niet echt. Ik ga hem wel aansluiten op onze Media Center PC, maar echt nuttig is het niet
je hebt maar 1 kabel, die je ook al nodig hebt voor Xbox Live, en je hebt geen gekut met instellingen die niet kloppen. (die ik vaak tegenkom met TV-out, scherm past niet, niet goed uitgelijnd, verkeerde kleuren, enz)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:14 schreef H.Flick het volgende:
Maar wat is dan het voordeel van het aansluiten van de Xbox daarop en waarom gaat het niet meteen naar de TV dan?
idd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat Xrenity dan weer fijn de X360 kan bashen.
Alle topics moeten bash-proof zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd!
En dan zijn de andere topics bash-proof![]()
Dat is toch het rooster waar de kruimels uit komen na het roosteren? Geen airvent, in elk gevalquote:
Daar moet je een bakje onderzetten, daar komt het vet uit lopen. George Forman approvedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch het rooster waar de kruimels uit komen na het roosteren? Geen airvent, in elk geval
Mjah, ik wil mijn Xbox alleen ombouwen als ik er die functies bij krijg, want voor de gekopieerde spellen hoef ik het niet te doen (geen zin om te downen en te branden, ik struin de schappen liever af in het algemeen), maar het lijkt me een heerlijk mediacentre, zodat je gewoon series kunt downen die je gemist hebt (24 loop ik gewoon 2 seizoenen mee achter) en dan lekker op de TV kijken, vanaf je Xbox via UTP, stream of geupload, dat maakt dan weer niet uit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het enige nut wat ik heb ontdekt is dat je een UTP-kabel gebruikt in plaats van iets anders.
Ik zie die Nol van de RTLshop al helemaal voor me met die Georg.. uh, PS3. "En kijk nu eens, al het vet loopt weg, zo het opvangbakje in. Heerlijk gezond!"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar moet je een bakje onderzetten, daar komt het vet uit lopen. George Forman approved
1. 1080p TV is al verkrijgbaar in de VS.quote:I think Sony's talked a lot more than they've shown, and it's hard to line-up their claims versus Spring 06 and working out how they're going to get there. It's very ambitious. (1)I still can't buy a 1080p television set in the US, let alone two of them to enjoy it! (2)I don't have Gigabit Ethernet in my home, so I can't enjoy that, (3)and they don't have vent holes on the side of their console yet so that air can flow through those very very powerful chips, so it still feels like they have a lot of work to do.
Of je nou een PR gast van Microsoft, Sony of Nintendo bent, ze vinden allemaal hun eigen product het beste en zal de rest vriendelijk afzeiken. IMO zijn zowel Kutaragi, Allard als Reggie complete idiots.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef PandorasBox het volgende:
Allard is ook degene die zei dat Halo 2 de best gecreëerde game ooit is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet wat Allard wil eberiken met zijn uitspraken. Maar zijn geloofwaardigheid heeft al het nulpunt gehaald. Maar goed, het is een PR mannetje van MS. Ook al ging MS stront verkopen zou hij het aanprijzen.![]()
HDTV Ready - 480p, 720p, & 1080iquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef PandorasBox het volgende:
Allard van MS is een onwetende aap. :/
[..]
1. 1080p TV is al verkrijgbaar in de VS.
2. Is Allard arm zodat hij dit niet kan veroorloven?
3. Zoals eerder vermeld:
[afbeelding]
Waar heeft MS Allard gevonden? Waar haalt hij zijn info vandaan? :/
Dat krijg je bij PR bitchesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef PandorasBox het volgende:
Allard van MS is een onwetende aap. :/
[..]
1. 1080p TV is al verkrijgbaar in de VS.
2. Is Allard arm zodat hij dit niet kan veroorloven?
3. Zoals eerder vermeld:
[afbeelding]
Waar heeft MS Allard gevonden? Waar haalt hij zijn info vandaan? :/
Opzich wel relaxed... Een beetje de ungenuanceerde fanboy uithangen en er nog dik voor betaald krijgen ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Retuobak het volgende:
Dat krijg je bij PR bitches
Ken Kutaragi en Reggie kramen ook niks dan onzin uit
Nee, dit zijn de fanboys waar zelfs Ruzbeh normaal bij is. De smakken geld die ze krijgen van hun werkgevers zorgen daar wel voor
Nou niet gaan overdrijven he!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de fanboys waar zelfs Ruzbeh normaal bij is.
Kan je daar een ban voor geven?quote:
Bij mij komt ie ook gewoon aan mn Panasonic 70cm breedbeeldje hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik speel denk ik liever op mijn mooie grote 16:9 non-HD TV dan op mijn kleine 4:3 TFT monitor.
Al is een kopen van een goede grote breedbeeld PC monitor misschien wel een optie als dat HD gamen echt zoveel scheelt. Maar dan zet ik hem wel voor mijn TV zodat ik vanaf de bank kan gamen
Philip is goed bezig! Zo is Philips ook aan het pushen het WK volgend jaar in HD uit te laten zenden in NL. Hopelijk zetten ze hiermee een trend en kunnen we binnen 3 jaar meer native 1080p tv's verwachten tegen betaalbare prijzen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef GokuSFE het volgende:
De Philips 37PF9830/10. 94cm pure hdtv LCD (1080p)![]()
Deze staat sinds kort op mn verlanglijstje, en is hier gewoon verkrijgbaar voor de minimale vergoeding van tussen de 3100 en 4000 euro. Prikkie toch?![]()
Betaalbaar, geloof je het zelf al?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Philip is goed bezig! Zo is Philips ook aan het pushen het WK volgend jaar in HD uit te laten zenden in NL. Hopelijk zetten ze hiermee een trend en kunnen we binnen 3 jaar meer native 1080p tv's verwachten tegen betaalbare prijzen.
Als je bekijkt hoe gigantisch de prijzen van LCD tv's de àfgelopen 3 jaar zijn gedaald, geloof ik dat inderdaad ja.quote:
Tsja, maar je betaald nog een paar duizend eu voor zo'n tv. Dat noem ik niet betaalbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe gigantisch de prijzen van LCD tv's de àfgelopen 3 jaar zijn gedaald, geloof ik dat inderdaad ja.
360/HD tv. Zoek de linkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
ik dacht even dat dit het 360 topic was
Die link is al duizend keer gelegd.... wordt er schijtziek van eerlijk gezegd !quote:
Jij bent degene met de opmerking over dat we off topic zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die link is al duizend keer gelegd.... wordt er schijtziek van eerlijk gezegd !
We communiceren niet momenteel geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij bent degene met de opmerking over dat we off topic zijn.
volgens mij ook niet nee, zullen we dan ook maar ophoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We communiceren niet momenteel geloof ik
Nee, en halo 1 ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef twi het volgende:
Ook wat Halo 2 betreft, da's natuurlijk gewoon de beste game ooit
Je kan natuurlijk gewoon je PR werk doen, en je kunt het overdrijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Of je nou een PR gast van Microsoft, Sony of Nintendo bent, ze vinden allemaal hun eigen product het beste en zal de rest vriendelijk afzeiken. IMO zijn zowel Kutaragi, Allard als Reggie complete idiots.
Nee, daar heeft een Kutaragi zeker geen handje vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon je PR werk doen, en je kunt het overdrijven.
Afzeiken terwijl je niet weet waar je het over hebt doet alleen Allard volgens mij
Eerst al mbt de Rev. controller en nu dit
Ik als studentje zou zo 1000 euro neerleggen voor een goede HDtv. Helaas heb ik het geld heb ik het nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef twi het volgende:
Ach, ik vind in principe HDTV's wel een onderwerp wat er bij past. En natuurlijk is het allemaal prachtig dat er wel 1080p TV's te koop zijn hoor, maar persoonlijk verklaar ik mensen die zo'n ding op dit moment met deze prijzen halen gewoon compleet en grandioos voor gek. Misschien ben ik een arme sloeber hoor, maar ik zou echt nooit meer dan 1000 euro voor een TV uitgeven, en dat vind ik omgerekend in onze oude guldens al een ongekend en verschrikkelijk hoog bedrag. Tenzij je natuurlijk zo'n salaris hebt dat je elke maand een paar van die dingen kan kopen, maar voorlopig heb ik geen baantje op 't oog waar ik dergelijke bedragen kan verdienen.
Wat?! Niet dat ene grote ding met die honderden knopjes erop die we al verscheidene keren voorbij hebben zien komen? Wat kan dezekleine dan niet wat de andere wel kan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef kepler het volgende:
de AB die je krijgt bij de eerste lichting premium-packs is trouwens een mini-afstandsbediening. Niet eentje die je ook voor je TV kunt gebruiken... Meer het idee van de huidige AB
En kun je nu ook MP3's op je harde schijf zetten als soundtracks
quote:Xbox 360 Media Remote
Sit back and take control of your console, TV, and DVD/CD playback. Included for a limited time only..
Oke tnx. Nou gelukkig vind ik het verschil wel te overzien maar toch weer lullig dat ze je niet het echte spul geven en dat ondanks dat je een AB krijgt, je uiteindelijk nog een ander zal willen/moeten kopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:17 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
AB die bij de 360 zit
[afbeelding]
AB die je los kan kopen
Ik heb een Sony tv, ik durf die AB niet eens te gebruiken voor mn tvquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef kepler het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/xbox360console.htm
[..]
[afbeelding]
hmmm hier staat dat je wel je TV er mee kan besturen. Maar dat klopt niet, want er zitten geen volume knoppen op bijvoorbeeld...
De mijne was gratis, van mn ouders gekregen toen ze een breedbeeld kochtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Oh leuk, iedereen gaat nu vertellen hoe duur zijn TV was.
Die van mij was 700 euro, bij de Makro.
Op de revo AB zitten minder knoppenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne was gratis, van mn ouders gekregen toen ze een breedbeeld kochten
Overigens vind ik die AB's een beetje karigIk wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
Wat voor speakers heb je? Ik wil er namelijk een 5.1 setje bij halen die op mn 360 kan. Maar wat is leuk, en betaalbaar (<200)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:36 schreef H.Flick het volgende:
Kan de Xbox360 ook DTS geluid aan? Want dan kan mijn eigen DVD speler weg en heb ik weer een Scart aansluiting vrij.
Ik heb toen gewoon alles los gekocht, een losse receiver en losse boxen. Niet van die kleine mietjes dingen, maar goede grote. Maar ik was wel meer dan 200 euro kwijt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor speakers heb je? Ik wil er namelijk een 5.1 setje bij halen die op mn 360 kan. Maar wat is leuk, en betaalbaar (<200)
Meer dan 200 wil ik er echt niet aan uitgeven, dan laat ik alles liever gewoon op stereo staan...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb toen gewoon alles los gekocht, een losse receiver en losse boxen. Niet van die kleine mietjes dingen, maar goede grote. Maar ik was wel meer dan 200 euro kwijt...
Ik heb een cheap-ass setje van 60 euro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer dan 200 wil ik er echt niet aan uitgeven, dan laat ik alles liever gewoon op stereo staan...
koop diezelfde die ik ook heb, werkt prima. Ik ga pas een goede 5.1 set kopen zodra ik echt een eigen huis heb enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor speakers heb je? Ik wil er namelijk een 5.1 setje bij halen die op mn 360 kan. Maar wat is leuk, en betaalbaar (<200)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens vind ik die AB's een beetje karigIk wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke tnx. Nou gelukkig vind ik het verschil wel te overzien maar toch weer lullig dat ze je niet het echte spul geven en dat ondanks dat je een AB krijgt, je uiteindelijk nog een ander zal willen/moeten kopen.
Aiwa = Sonyquote:
Mister Kutagari:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon je PR werk doen, en je kunt het overdrijven.
Afzeiken terwijl je niet weet waar je het over hebt doet alleen Allard volgens mij
Eerst al mbt de Rev. controller en nu dit
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mister Kutagari:
De XBOX is niet krachtig en gaat floppen.
Hij was sneller dan de ps2 en heeft de GC verslagen.
Over zinloos bashen gesproken..
Jezus, jankerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken
je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders![]()
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken
je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders![]()
En dan hebben we Reggie nog:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mister Kutagari:
De XBOX is niet krachtig en gaat floppen.
Hij was sneller dan de ps2 en heeft de GC verslagen.
Over zinloos bashen gesproken..
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken.quote:
Maar deze is beter, want het is een limited editionquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
De componentenkabel heeft een gele tulpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou 2 december mijn Xbox360 ga halen, moet ik dan nog een extra kabel erbij kopen omdat ik geen HD TV heb? Of zit er al een SCART-kabel bij?
Bij ELKE console moet je accesoires kopen. PS1, 2, N64, GC.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischHet hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
Wat doet MS nou weer verkeerd met accessoires?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischHet hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering.
Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso het feit dat er 2 bundels zijn is al raarDat jullie met je groene Xbox brillen dat niet zien is niet mijn probleem. Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering. Afzetterij zeg ik je.
Dat ook altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverd
Hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop toch zo ontzettend dat de revo ook in 2 uitvoeringen komt
Dat is in dit geval een heel sterk argument, daar zeg je namelijk helemaal niets over.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook altijd
JA MAAR NNITNEDOOO DOET HET OOOOOOK
Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Geen HDD, misschien geen eens HD ondersteuning.
Een pack zonder controller misschien.
Het is toch ook gameplay > graphicsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken..
Iedereen doet het, meestal nog ongefundeerd ook.
source?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan hebben we Reggie nog:
De PSP is kut, want eeuh... HIJ IS GROOT!
Het is gewoon een stel mafkezen.
Zwart en witquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop toch zo ontzettend dat de revo ook in 2 uitvoeringen komt
Dat zou nog best eens kunnen ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?
Ok.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en nu is het klaar.
Die boeren inderdaad...briljant.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Xrenity het volgende:
En @ Strollie onder me, koefnoen \o/
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook altijd
JA MAAR NNITNEDOOO DOET HET OOOOOOK
Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
Jwel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken..
Iedereen doet het, meestal nog ongefundeerd ook.
Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
Precies, bovendien zijn screens het eerste dat naar buiten komt en zijn graphics wel belangrik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?
tijdens de presentatie van dat geval vertelden ze dat ze erover dachten om hem standaard mee te leveren. Maar dit hoort in het revo-topic, kom ik nog wel eens een keertje kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jwel.
De analoge stick-nunchuku-geval komt erbij
Toch cool dat ze het proberen!quote:But rolling out a next generation games console in the US, Europe and Japan virtually simultaneously is proving to be a greater challenge than anyone imagined.
"There's a reason no-one has done this before and we are figuring that out," said Xbox marketing boss Peter Moore.
"If we knew what we were getting into, we might not have done it," he admitted at a recent Xbox event in Amsterdam.
In the past console makers have staggered the release of a new machine, like Sony did with the PlayStation Portable. The device first saw the light of day in Japan, three months later in the US and almost a year later in Europe.
Dat is dan weer wat minderquote:We are going to have some disappointment with retailers and consumers
Nauw verbonden vind ik nogal zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef kepler het volgende:
Gameplay is zeker belangrijk, maar is ook nauw verbonden met de graphics.
Als dat zo was, waarom jankt iedereen dan dat X360 nog niet next gen is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
Gij graphicshoerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef P-Style het volgende:
[..]maar desondanks heb ik aan FFX bijv. méér plezier beleefd dan aan FFIX, méde dankzij de veel betere graphics
Dat is inderdaad een schandalige opmerking. FFVII was zo ontzettend veel beter dan FFX en FFIX was eigenlijk ook beter.quote:
Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?quote:True...then again how upset will they be when they take the 360 home and play it on their normal television with big black borders and lower res graphics?
Dat zal wel een naaistreek zijn zeg..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
Ik lees net dit:
[..]
Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |