Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er haddenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef Morthill het volgende:
In groningen zijn ze nog volop verkrijgbaar. Dixons, Media Markt, Nedgame. Noem maar op.
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Vroeg ook om PGR3 al te reserveren maar dat ging nog niet
Bij de gcshop wel als je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spelquote:
Dan ga ik komende week maar even naar de Dixonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.
Ik hoop trouwens dat je PGR3 wel ergens kunt kopen voor onder de 60 eu, in de winkel dan, niet online. GCshop heeft em voor 52,50 staan, wel een schappelijke prijs![]()
2e op de lijst? Je moet toch gewoon terugkomen met een bonnetje op 2 december, ik heb niets over lijsten gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
90% zeker van wel dan... maar ja tis ook niet zeker dat je hem nog kan kopen in de winkel dan he... wat ga je doen Gijs, wat ga je doen......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spel
Volgens mij is het zo dat je op easy vrijwel niet dood kunt gaan terwijl op veteran ben je na 2 schoten doodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef pkwarts het volgende:
Wanneer komen er nou weer eens CoD 2 filmpjes uit waarbij de speler niet een of andere mongool is die meer geraakt wordt dan hij raak schiet en er overduidelijk godmode aanstaat? Die laatste bij IGN ook weer....
Mass Effect lijkt me echt helemaal topquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Morthill het volgende:
Zag een orc, dacht gelijk WoW voor Xbox 360
De enige game die een must have is geworden na de release is Mass Effect.
Zin om een potje te PGR3-en op launchdag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef twi het volgende:
Ik neem ook geen kitje, ik zie wel bij launch of ik geld heb. Als ik geld heb en hij is er, haal ik 'm. Anders wordt het komend jaar![]()
Maar het kriebelt wel heel ergggggggg godverrrrrrrrr
Same here, zit je ook nergens aan vastquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef kepler het volgende:
ik ga hem gewoon bij de Makro halen op launchdag
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Zin om een potje te PGR3-en op launchdag?![]()
Help Twi aan een 360quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...
erg positief dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Kameo hand on
http://xbox360.ign.com/articles/656/656995p1.html
[afbeelding]
Ik ga ook voor CoD2,... en Kameoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
erg positief dus
Echter ga ik toch echt voor CoD2, platformers zijn niet mijn ding
Verbaasd je dat nu echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Ik las/zag net dat "hackers" 3 Xbox 360 dev kits in handen hebben. Ze gaan waarschijnlijk proberen een modchip te maken VOOR dat de X360 launcht.
ik stort dan ook wel wat hoor schatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ik m'n rekeningnummer maar in m'n sig zet...
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Ik las/zag net dat "hackers" 3 Xbox 360 dev kits in handen hebben. Ze gaan waarschijnlijk proberen een modchip te maken VOOR dat de X360 launcht.
Allard zei dan ook in een interview met gamespot was het geloof ik dat ze er vanuit gingen dat de Xbox 360 gehackt zou worden (al was er volgens hem geen poule op kantoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.
tis zoiezo onzin om te roepen dat iets niet te kraken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Was te verwachten. Ik denk persoonlijk dat MS ook heel naief is met zijn uitspraken dat de 360 niet gehackt kan worden. Net als bij mijn huidige Xbox zal ik hem niet laten ombouwen, import kan ik meestal wel op wachten (wordt steeds minder die verschillen in launchdates) en voor media toepassingen kan je het ding out of the box al gebruiken.
Mij verbaast het idd dat die mensen een Dev kit in handen weten te krijgen... Moet lastig zijn er een ergens vandaan te halen, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verbaasd je dat nu echt?En waar las je het voordat de geruchtenmolen op volle toeren draait
Die grote battle is natuurlijk maar een veldslag. Volgens een hands-on verbind dat oorlogsgebied diverse levels met elkaar. Je moet het dus zien als een singleplayer adventure games met veel levels waarin je alleen en rustig loopt, puzzles oplost, characters ontmoet, vijanden en eindbazen verslaat. Het is dus totaal niet alleen maar grote veldslagenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis zoiezo onzin om te roepen dat iets niet te kraken is.
ALLES is te kraken, tis alleen een kwestie van tijd.
Ik weet trouwens niet wat ik nou van kameo moet denken, die eerste grote trailer met die grote veldslag vond ik er duf uitzien, maar de screens enzo zien er wel weer super uit
Nu kan ik echt niet meer wachten, ziet er weer heerlijk uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef Black-Hole het volgende:
Nog een filmpje van PGR3. Dit keer op de Las Vegas baan.
Format : 960 x 540 25 fps
Codec : XVID
Length : 2 minute(s) 22 seconds
Erg mooi weer
Idd, ik ga dnek ik echt een dag vrij nemen van college om mijn 360 te testenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu kan ik echt niet meer wachten, ziet er weer heerlijk uit![]()
Nog 55 dagen![]()
die toevoeging en avatarchange was heel slim, maar we trappen er nog steeds niet inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef Retuobak het volgende:
Black & White 2? (en ja dat meen ik serieus)
Wat een gewaagde gokquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Nee, maar er gaan geruchten dat ze met een titel bezig zijn.
Ik gok op of een vervolg op Fable of een nieuwe franchise.
I knowquote:
Dungeon Keep3rquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
I know
Maar het had veel meer kunnen zijn hoor, het zou mogelijk gaan om een game die voor EA wordt ontwikkeld. En aangezien EA de rechten heeft van alle oude bullfrog titels........
vraag me af in hoeverre je een devkit kan krakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:36 schreef BMH het volgende:
Software matig modden is misschien een betere optie net zoals bij de PSP.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
vraag me af in hoeverre je een devkit kan krakenwaarschijnlijk zit er zo goed als geen beveiling op omdat de ontwikkelaars de spellen moeten testen enzo. Dus echt heel veel nut zal het niet hebben denk ik
ook schijnt de beveiliging hardware-matig in elke 'chip' te zitten. Dus als 1 chip merkt dat er iets mis is dat tie dan ermee stopt. Klinkt iig moeilijk te hacken, maar alles wat mensenhanden kunnen maken is door mensenhanden te breken
Ik gok dat Fable 2 wel naar de Xbox 360 komt inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Nee, maar er gaan geruchten dat ze met een titel bezig zijn.
Ik gok op of een vervolg op Fable of een nieuwe franchise.
Hij is allang in de koelkast gezet, maar ik hoop dus dat ze hem er eens uit gaan halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Morthill het volgende:
B.C. Hoe lang geleden is die game al aangekondigd. 3 jaar inmiddels toch wel?
Dimitri suckedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik gok dat Fable 2 wel naar de Xbox 360 komt inderdaad.
Misschien blazen ze B.C. wel nieuw leven in en misschien dimitri?
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagtquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
Pre-installed shit op je Xbox HDWallpapers, games, music etc. etc.
Zo te lezen wel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef piet_pelle het volgende:
Am I being fucked?
Daar lijkt het op ja, morgen maar weer eens voor de 3e keer langsgaan. Ik moet wel die AB erbij krijgen, jammer dat ik al aanbetaald heb dan kan ik niet meer naar een andere winkel toe.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat Dimplus een eigen preorder lijst heeft en niet met die kitjes werkt... ik zou gewoon terug gaan en het verhaal met de kitjes uitleggen, ze zouden er wel van moeten weten natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb een 40 euro aanbetaling gedaan maar helemaal geen kit of shirt of whatever gekregen, bij de Dimension plus in Groningen. Iemand anders die ook niks kreeg?
Ik krijg een beetje het idee dat de verkoper daar de x360 launch een beetje probeert te verkutten. De eerste keer dat ik daar kwam om de X360 te bestellen zei ie dat ik helemaal geen aanbetaling hoefde te doen. En nu weer, geen kitje maar wel betaald? Am I being fucked?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
kwas net wakker man, niet zeurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:29 schreef PandorasBox het volgende:
Had je ochtendhumeur? Je ziet er niet echt gezond uit. :p
Er staat in ieder geval iets op.... en hij kost geen 100 euro... hij zit bij mij 399 packquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagt
Je zou zeggen dat de HD er goedkoper van wordt.
Trieste figuren die overal wat op te zeiken hebben, noemen ze users zoals jou.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat ding kost 100 euro en dan krijg je er ook allemaal shit bij waar je niet om vraagt
Je zou zeggen dat de HD er goedkoper van wordt.
Het valt idd op..... bashen bashen en bashen !quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Trieste figuren die overal wat op te zeiken hebben, noemen ze users zoals jou.
zulke mensen hebben meestal als eerste een nieuwe consolequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het valt idd op..... bashen bashen en bashen !
Hype.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Interview van Eurogamer met J. Allard: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61217
Ik ga denk ik toch maar zo'n reserveringskit scoren, want dalijk zijn ze uitverkocht en moet ik vele te lang wachten. Dan maar liever in december kopen en rustig aan doen met games zodat ik ook mijn backlog nog kan wegwerken
Ik? Een Xbox op launch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij haalt hem toch ook gewoon met de launch? Ik weet het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |